Iron Maiden 12.11 Tampere & 14.-15.11 Helsinki

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Harmittaa niin pirusti, kun en sillon aikoinaan ostanut Tampereen keikalle kenttälippua kun siihen oli mahdollisuus. Syynä taisi juurikin olla yleinen rahanpuute / säästö mahdollisia muita keikkoja varten. ilmeisesti Suomeen odottamani bändit eivät saavukaan tänä vuonna Suomeen, joten harmittaa ettei sitten tullut ostettua Tampereelle kenttälippua. Toivottavasti saan sitten ennen keikkaa revittyä jostain lipun, hätätilanteessa vaikka katsomolippu kelpaa. (JOS JOTAIN KIINNOSTAISI MYYDÄ OMANSA JÄRKEVÄLLÄ HINNALLA NIIN LÄHETÄ YV!)

Ja tuohon ylläolevaan viestiin, voin kyllä suositella noita paikkoja lavan vieressä. Viime kesänä olin itse "näkörajoitteisilla paikoilla", ja ennen keikkoja tuli paljon jännitettyä että näkeekö sieltä ylipäätänsä mitään. No, paikathan olivat hyvin lähellä lavaa ja näkymä oli loistava. Ainoastaan lavan toisesta sivusta jäi ihan vähän näkymättä, mutta loppupeleissä ihan kelvolliset katsomopaikat. Ainakin voittivat 6-0 yläkatsomopaikat joissa olin vuonna 2003.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Metrossa tai satasessa oli tänään että Hesan keikoille olis lisää lippuja tullut myyntiin. Eli hopi hopi jos pitää päästä keikalle eikä ole minkäänlaista lippua. Infoa ei ollut tosin että onko ne näkörajoitteisia vai mitä, mutta aika varmasti on jotain näkörajoitteisia paikkoja.
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

^Just niitä näkörajoitepaikkoi ovat. Ite kävin tänää lunastamassa 15. päivän keikalle sieltä yläkatsomosta paikat. Yläkatsomoihin saa viel iha hyvi lipppuja.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Juupa juu! Tänään postilaatikosta löytyi kolme kappaletta yläkatsomolippuja ...14. päivän konserttiin Helsinkiin. Mitä ihmettä, kyllähän minulta liput löytyy, joten miksi tällainen episodi näin keikkojen alla?
No joo, isä on nyt neljä vuotta katsellut mun touhuiluja Iron Maiden -nimisen bändin kanssa ja välillä puuttunut kovalla kädellä tekemisiini, mutta selvää innostustakin on ollut ajoittain havaittavissa. On ollut hienoa seurata, kuinka tietämys bändiin liittyviä seikkoja kohtaan on lisääntynyt pikku hiljaa. Kappaleiden nimiä yms. on kuitenkin turha suusta odottaa, riittää kun tietää kuka on kovin jalkapallomies ja siihen suuntaan.. Itse keikoista ruvettiin puhumaan jo hyvissä ajoin, mutta lippujen hankinnan lähestyessä homma ikään kuin jäätyi ja tiketit jäivät unelmiin. Pian sen jälkeen sain kuitenkin tehtäväkseni hommata kolme kappaletta sisään oikeuttavia lärpäkkeitä ja nyt pari päivää takaperin asia tuli sitten viimein hoidettua, saihan Lippupalvelusta "riittäviltä" paikoilta, kohtuu hintaisia sellaisia ja hyvä niin.

Tälläisellä suuremmalla keikalla isäni ei ole koskaan vieraillut, joten nyt hyvässä seurassa (mukanaan hän vie serkkunsa ja erään 13-vuotiaan pojan klopin) tapahtuva ensikosketus livemaailmaan vie varmasti hänet tilaan, josta toipuminen saattaa viedä viikkoja. Välillä naureskelen itsekseni, ensimmäinen livekeikka, pääesiintyjänä Iron Maiden.. Voipi olla, että Yö:t sun muut "feivoritit" jää hieman taka-alalle tuon kyseisen päivän jälkeen. Saa nähdä mitä tuleman pitää, innolla odottelen hänen mietteitään tuon illan päätteeksi. :wink:
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Roskisdyykkari wrote:Harmittaa niin pirusti, kun en sillon aikoinaan ostanut Tampereen keikalle kenttälippua kun siihen oli mahdollisuus. Syynä taisi juurikin olla yleinen rahanpuute / säästö mahdollisia muita keikkoja varten. ilmeisesti Suomeen odottamani bändit eivät saavukaan tänä vuonna Suomeen, joten harmittaa ettei sitten tullut ostettua Tampereelle kenttälippua. Toivottavasti saan sitten ennen keikkaa revittyä jostain lipun, hätätilanteessa vaikka katsomolippu kelpaa. (JOS JOTAIN KIINNOSTAISI MYYDÄ OMANSA JÄRKEVÄLLÄ HINNALLA NIIN LÄHETÄ YV!)

Ja tuohon ylläolevaan viestiin, voin kyllä suositella noita paikkoja lavan vieressä. Viime kesänä olin itse "näkörajoitteisilla paikoilla", ja ennen keikkoja tuli paljon jännitettyä että näkeekö sieltä ylipäätänsä mitään. No, paikathan olivat hyvin lähellä lavaa ja näkymä oli loistava. Ainoastaan lavan toisesta sivusta jäi ihan vähän näkymättä, mutta loppupeleissä ihan kelvolliset katsomopaikat. Ainakin voittivat 6-0 yläkatsomopaikat joissa olin vuonna 2003.
Kaikkiin kolmeen keikkaan löytynee näköjään kenttäpaikka. :)

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s ... t=0&num=50
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

^^ Mullakin on ensimmäinen livekeikka ja vielä sen avaa Iron Maiden :)
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Doom wrote:^^ Mullakin on ensimmäinen livekeikka ja vielä sen avaa Iron Maiden :)
Sama täällä :]
TJH '89
Peräruiske
Peräruiske

Post by TJH '89 »

Laitetaan nyt sitten myös tänne tietoa. Eli TAMPEREELLE on nyt myynnissä LISÄLIPPUJA!

http://www1.ticketservicefinland.fi/Pri ... 14TAJ11121
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Ostin lippupalvelusta just min sitten 2 KENTTÄLIPPUA 15.11 keikalle!

Edit:

Lippupalvelusta onnistuu näköjää tällähetkellä kaikille keikoille max määrä (hki12 tre6) kenttälippujen osto..?
sq
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by sq »

Noniin, kiitokset vinkeistä. Tuli itsekin tilattua Tampereelle ja Stadin ensimmäiselle keikalle kenttäliput. Rahat loppuivat kesken, mutta muuten olisi varmaan hetken huumassa tullut ostettua myös lippu viimeisellekin keikalle. Maiden on. 8)

EDIT. Tulipas turvaudututtua sitten muiden rahapusseihin. Nyt on sitten kaikille keikoille kenttäliput tiedossa.
There is room for all God's creatures....right next to the mashed potatoes.
rujo_moro
Vempare
Vempare

Post by rujo_moro »

MORJE
Last edited by rujo_moro on Tue Feb 20, 2007 18:48, edited 1 time in total.
freesia
Peräruiske
Peräruiske

Post by freesia »

Ehkä tänne sopisi laitta eka postaus...

Olen näin reilusti aikuisikäisenä (paljastetaan ikä siellä asiaankuuluvassa topikissa :wink:) menossa elämäni ihkaensimmäiselle Maiden-keikalle 14.11 Hartwallille. Luvattoman myöhään olin liikenteessä -vasta viime viikolla pistin lipun tilaukseen- joten paikka ei ole kummoinen, mutta pääasia on olla osa sitä varmasti mahtavaa tunnelmaa, joka hallissa sen parisen tuntia vallitsee!

Hienoa, että ne, jotka kentälle uskaltautuvat, ovat vielä näinkin myöhään sinne lippuja saaneet, vaikka "sold outia" tarjotaankin bändin virallisilla sivuilla kaikille Skandinavian keikoille. Mulle kyllä tunnelma kentällä saattaisi muodostua liiankin tiiviiksi, en sentään mikään ihan hardcore-fani ole (vasta kaksi Maiden-levyä plakkarissa :oops:) joten jätän moshaukset sun muut suosiolla toisille...! Toivottavasti tuolla piippuhyllyllä kuitenkin jonkun verran uskaltaa heilua Brucen innoittamana :D
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Ostin juuri äsken itsekin kenttäliput kaikille kolmelle Suomen keikalle. Aika merkillistä, että niitä on näinkin paljon vielä jäljellä kun oletettavasti kuitenkin vielä ainakin 120 kappaletta on varauksessa fan clubilaisille. Vai onko fan club -varauksien lunastusten deadline jo umpeutunut ja nämä ovat nyt siitä ylijääneitä lippuja :)?
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Fan club lunastuksien deadline on ensi viikon perjantaihin asti, eli pitäisi olla lippuja vielä varattuna.
eddiebruce
Hang-Around
Hang-Around

Post by eddiebruce »

Aika hieno herätys tänään :lol:
Aamulla kattelin rautaneidon sivuja ja mikäs siel iskikään silmään kuin tuo lippu uutinen, että lippuja viel myynnis kentälle.No johan soitin siskolle ja sanoin, että tilaa mulle sieltä toiselle keikalle kentän :D

Säästipä sekin rahaa kuin tuon huomasin :)
UP THR IRONS \,,/
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
Peräruiske
Peräruiske

Post by #21 »

Itsekin onnistuin tänään puolenpäivän aikoihin saamaan kenttälipun toiselle stadin keikalle :D
14.päivä katsomossa (120) ja 15. päivä kentällä,aivan mahtavaa!On muuten ensimmäinen kerta meikälle ku pääsen kentälle.

ISO kiitos rautaneidon ylläpidolle nopeasta tiedottamisesta,olis muuten jäänyt kenttälippu saamatta.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

#21 wrote:ISO kiitos rautaneidon ylläpidolle nopeasta tiedottamisesta,olis muuten jäänyt kenttälippu saamatta.
Kiitos kiitoksista! Mukavahan se on saada välillä tällaistakin palautetta. Tässä lippuasiassakin fanit auttoivat toisiaan, kun sain asiasta mailia ja laitoin sen vaan nopeasti sivuille.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
mishrak
Peräruiske
Peräruiske

Post by mishrak »

Nyt kun olen ensimmäiselle keikalle menossa niin kertokaapas millaista siellä kentällä on?
Uskaltaako siellä "tavalinen" ihminen olla, onko siellä takariviin asti täynnä pitkätukkia jotka moshaa meikät hengiltä? :) Ja pitääkö olla eturivissä jos haluaa nähdä jotain.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Ei pidä olla ihan eturivissä nähdäkseen, tai riippuu ellet ole ihan kääpiö. Vähän kauempaakin näkee ihan hyvin.
Eturivissä on aika ahtaat olot, ja usein takaapäin tulee melkoinen paine kun kaikki pyrkivät eturiviin. Eli jos on oikein heiveröinen ja pieni, en suosittele.
Papli
Wimp
Wimp

Post by Papli »

Itse joskus, kun olen joissain kesäfestareilla ollut, niin joskus on tultu uhittelemaan kun takaapäin eivät "kaverit" nähneet.
Pitkä, kun olen, niin sai olla kokoajan väistelemässä kun joku tökki selkään ja sanoi "lähes juippi vetää siitä kun vaimoni ei nää mitään" yms.
No nyt olen "istuma"katsomossa niin eipä ole pelkoa että tultaisiin urputtamaan toivonmukaan :?

Eli itselläni ei ole kivoja muistoja nuista, mutta bändikeikat ehkä erilaisia?
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Kyllä niitä urpoja riittää muillakin keikoilla. Aika usein kesken konsertin joku känninen retardi saa päähänsä että hänelle kuuluu paikka eturivissä, ja yrittää kymmenien minuuttien ajan ängetä väkisin paikallesi. Tietysti on vaan omaa typereyyttä jos sen antaa ottaa oma paikkasi, minä en ole vielä kertaakaan laskenut ohitseni. Viimeksi Tampereella UDON keikalla meinasin joutua nyrkkitappeluun kyseessä olevan retardivalioyksilön kanssa. Onneksi en ole kaikkein pienimmästä päästä, niin usein se jää uhittelun tasolle.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

asa wrote:Viimeksi Tampereella UDON keikalla meinasin joutua nyrkkitappeluun kyseessä olevan retardivalioyksilön kanssa
Se jätkä oli kyllä harvinaisen vajaa. Onneksi lensi niskaperse-otteella pihalle hieman myöhemmin.

Joo, todellakin vammaisia piisaa aina se pari. Ihan joka keikalla. Aina tunkemassa muiden paikalle ties millä paskaverukkeilla, haastamassa riitaa tai muuten vaan känni-ääliöimässä. FOAD.
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Post by Damned Children »

asa wrote:Ei pidä olla ihan eturivissä nähdäkseen, tai riippuu ellet ole ihan kääpiö. Vähän kauempaakin näkee ihan hyvin.
Eturivissä on aika ahtaat olot, ja usein takaapäin tulee melkoinen paine kun kaikki pyrkivät eturiviin. Eli jos on oikein heiveröinen ja pieni, en suosittele.
onko päälle 170senttinen, melko roteva jätkä pieni ja heiveröinen? ettei nyt heti itteään telois :lol:
En nyt ihan etee pyri, mutta sille et näkis kumminki hyvin. Mihinkäs olis sopiva jäädä tai jotain? Pitää viel mainita että ISO kiitos multaki rautaneitolaisille kun teidän ansiosta sain kenttäliput haltuun, kiirettä piti :wink:
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

10 metrin päähän lavasta, jommalle kummalle sivulle pääsee ihan suoraan kävelemään, vaikka kesken keikan. Tilaa on vaikka teltta pystyttää. Kyllä sinne siis sopii. Ja mitä näitä nyt tässä suunnittelemaan, mihin kohtaan jokaisen kannattaa mennä. Eiköhän se oma kohta sitten paikan päällä löydy.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Terris
Peräruiske
Peräruiske

Post by Terris »

Mitä jos täytyy käydä vessassa? Ei varmaan pääse kunnolla enää samaan paikkaan?
Post Reply