Kitaristit: Mikä on hauskin Maidenin biisi soittaa?
Moderator: The Killer Krew
-
IronHazard
- Vempare

Afraid To Shoot Strangers on sooloa lukuunottamatta mulle tarpeeks yksinkertanen soittaa, mutta silti aivan loistava. Kertosäkeen riffin aikana tulee aina kylmiä väreitä. Tykkään myös Phantom of the Operasta, sillä tulee yleensä lämmiteltyä. Ja Transylvania on loistava kans, siinä kolme biisiä joita eniten soitan. Sooloja en kyllä vielä osaa... 
Hoh, aika samalla tasolla ollaan ^^. Samoja kipaleita olen minäki soittanu.IronHazard wrote:Afraid To Shoot Strangers on sooloa lukuunottamatta mulle tarpeeks yksinkertanen soittaa, mutta silti aivan loistava. Kertosäkeen riffin aikana tulee aina kylmiä väreitä. Tykkään myös Phantom of the Operasta, sillä tulee yleensä lämmiteltyä. Ja Transylvania on loistava kans, siinä kolme biisiä joita eniten soitan. Sooloja en kyllä vielä osaa...
-
GODOFTHUNDER
- Hiippari

-
up the irons!
- Wimp

Mä otin heti parin kuuntelun jälkeen biisin haltuun. En kyllä jaksa alkaa mitään tabeja vääntämään tuosta. Todella helppo biisi opetella ihan korvakuulolta.up the irons! wrote:eiköhä niit tabeja pikkuhiljaa levyn julkistamisen jälkee ala ilmaantuu tonne nettii...GODOFTHUNDER wrote:Kitaristit jotka maidenia soittaa, kauanhan mahtaa kestää että benjamin breeg tabit löytyy netistä.? Ja muistaako kukaan kauan DOD aikoina kesti?
^ Benjaminin tabithan löytyy jo: http://www.ultimate-guitar.com/search.p ... eg&w=songs
Ircis archenemi niinq
-
iiron maiden
- Kisälli

-
*Moonchild*
- Hang-Around

-
Edward_The_Great
- Wimp

-
rue morgue
- Viikonloppusoturi

-
thingummywut
- Hang-Around

Nyt olen uusimman levyn treenaillut pintapuolisesti kokonaan. Pystyn soittamaan kaikki biisit levyn mukana ja silleen, sooloja ei tarkasti ole jaksanut tutkia.
Ja on topic: For the Greater Good of God on kiva soittaa. Ennen treenaamista arvostin tätä biisiä paljon vähemmän. Jotenkin avautu paremmin nyt.
Ja on topic: For the Greater Good of God on kiva soittaa. Ennen treenaamista arvostin tätä biisiä paljon vähemmän. Jotenkin avautu paremmin nyt.
-
GODOFTHUNDER
- Hiippari

No tuota, en nyt ihan ensimmäiseksi menisi Powerslavea aloittelijalle suosittelemaan, saattaa mennä sormi suuhun sen väliosan kanssa.illi wrote:aces high on mukava bassotella=nopea.![]()
Powerslave,the prisoner,the clairyovant,duellists,killers ja remember tomorrow on kans alottelijalle sopivia
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
Voimanorja
- Manowarrior

Täällä soittelin juuri Aces Highia ja passeli biisihän se on.
Intro menee vähän sähläämiseksi, mutta eka riffi, bridge ja kertsi onnistuvat kutakuinkin oikein.
Tätä voisin aloittelijalle suositella, koska itsekin sellainen vielä olen jossain määrin. Joskin vähän nopea pitää olla tietyissä kohdissa, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
Intro menee vähän sähläämiseksi, mutta eka riffi, bridge ja kertsi onnistuvat kutakuinkin oikein.
Tätä voisin aloittelijalle suositella, koska itsekin sellainen vielä olen jossain määrin. Joskin vähän nopea pitää olla tietyissä kohdissa, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
-
*pulkkinen*
- Kisälli

^^The duellists myöskin tuottaa ainakin meikälle tuota sormi suuhun efektiä. koko Powerslave albumi on kyllä täynnä hienoja bassokuvioita, ja kitarankin kanssan tykkään soitella monta kyseisen albumin kappaletta.
Last edited by *pulkkinen* on Fri Oct 13, 2006 21:25, edited 1 time in total.