A Matter of Life and Death (yleinen keskustelu)

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

mishrak
Peräruiske
Peräruiske

Post by mishrak »

Näköjään samoja fiiliksiä muillakin. The Pilgrim on kyllä tällä hetkellä levyn huonoin kappale. Kovimmat ovat FTGGOG ja These Colours Don't Run. Lord Of Light ja Legacy ovat viimeaikoina kovasti nostaneet osakkeita.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

mishrak wrote:The Pilgrim on kyllä tällä hetkellä levyn huonoin kappale.
Väärin! :wink:

Pilgrimhän on yksi parhaista. Out of the Shadows taas on kyllä muihin verrattuna heikohko, mutta silti ei tee mieli skipata.
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Post by Damned Children »

mishrak wrote:Näköjään samoja fiiliksiä muillakin. The Pilgrim on kyllä tällä hetkellä levyn huonoin kappale. Kovimmat ovat FTGGOG ja These Colours Don't Run. Lord Of Light ja Legacy ovat viimeaikoina kovasti nostaneet osakkeita.
Jep, näinhän minullakin on, aluksi ei Lord of Light iskenyt, mutta nyt on paras! Pitänee käydä ostamassa Lord of Lightin ja Legacyn osakkeita siis :lol: Koko levy on tullut koko ajan paremmaksi ja paremmaksi, toivottavasti ei sitte osakkeet lähe laskemaa tai ei enää levysoittimessa viihdy.
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
Polunimuri
Hang-Around
Hang-Around

Post by Polunimuri »

^Näin kävi minullekkin. Se riffi... Nami mitä herkkua korville! Myös Different world, These colours don't run, For the greater good of god sekä The Lecacy ovat myös nousseet ikimuistoisiksi klassikoiksi vaikka aluksi ei mikään näistä juuri iskenyt.
Iron What? Iron Fucking Maiden! That's What!
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Mullakin tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta tuo Lord of the Light tykästys. Enään taas ei oikeen uppoo For the Greater Good of God.
Olen niin kyllästynyt ainaiseen " Are you Man of peace or Man of Holy war" kohtaan. Vaikka ennen biisin paras kohta.
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Damned Children wrote:
mishrak wrote:Näköjään samoja fiiliksiä muillakin. The Pilgrim on kyllä tällä hetkellä levyn huonoin kappale. Kovimmat ovat FTGGOG ja These Colours Don't Run. Lord Of Light ja Legacy ovat viimeaikoina kovasti nostaneet osakkeita.
Jep, näinhän minullakin on, aluksi ei Lord of Light iskenyt, mutta nyt on paras! Pitänee käydä ostamassa Lord of Lightin ja Legacyn osakkeita siis :lol: Koko levy on tullut koko ajan paremmaksi ja paremmaksi, toivottavasti ei sitte osakkeet lähe laskemaa tai ei enää levysoittimessa viihdy.
Mulle tuo Lord Of Light iski melko nopeesti ja on levyn paras pala tällä hetkellä.... no doubt.
Into Iron Maiden Since 1983
Pedro
Hell Rat
Hell Rat

Post by Pedro »

Peke wrote:Mulle tuo Lord Of Light iski melko nopeesti ja on levyn paras pala tällä hetkellä.... no doubt.
Juuri näin, eilenkin tuli kylmiä väreitä tuosta kun töissä pitkästä aikaa levyn kuuntelin. Suurena progen ystävänä olen vähän yllättynyt, että The Legacy ei vieläkään iske läheskään niin hyvin kuin monet muut. Mutta jotkut biisit vain tarvitsevat aikansa avautuakseen. Pidän peukkuja mahdollisen livevedon puolesta, sillä esim. ennen niin vaisu Revelations on ollut Brucen Tuska 2002 -keikasta lähtien Piece of Mindin paras biisi.
"Harmaantuneissa munakarvoissa on tiettyä charmikasta arvokkuutta" -Flea/RHCP
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Eipä kestänyt kauan hinnan pudotus, sillä äsken katselin tämän päiväistä Anttilan mainosta ja AMOLAD:ia irtoaa sen mukaan 11.95e hintaan (ainaskin Jyväskylässä), joten jos joltain uupuu kokonaan tai perusversio hakusessa niin eikun suunta kohti Anttilaa.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

poolrules wrote:Eipä kestänyt kauan hinnan pudotus, sillä äsken katselin tämän päiväistä Anttilan mainosta ja AMOLAD:ia irtoaa sen mukaan 11.95e hintaan (ainaskin Jyväskylässä), joten jos joltain uupuu kokonaan tai perusversio hakusessa niin eikun suunta kohti Anttilaa.
Oho, aika nopeati tippui hinta. Tosin joka paikasta ei taida kyllä vielä tuohon hintaan saada. Ei tainnut tuo perusversio mennä sitten niin hyvin kaupaksi. :roll:
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

poolrules wrote:Eipä kestänyt kauan hinnan pudotus, sillä äsken katselin tämän päiväistä Anttilan mainosta ja AMOLAD:ia irtoaa sen mukaan 11.95e hintaan (ainaskin Jyväskylässä), joten jos joltain uupuu kokonaan tai perusversio hakusessa niin eikun suunta kohti Anttilaa.
Ei kai tuo voi pitää paikkaansa...jos pitää, niin todella nopeasti laski hinta siinä tapauksessa. Reilu kuukausi mennyt ja levyä saa jo midprice-hintaan. Luulisi että levy palaa aika korkealle listoilla, jos tuo on maanlaajuinen(miksipä ei olisi) ja ei ole painovirhe.
Made of Iron
Kisälli
Kisälli

Post by Made of Iron »

Olihan tuo jo cdonissakin jotain 14e. Eiköhän suurin osa niistä, jotka täyden hinnan on valmiita maksamaan, ole levyn jo ostanut.
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Lord of Lightin ainut heikko kohta on kun se riffi voisi jatkua pitempään, lähtee liian nopeasti. Ainakin minun mielestäni. Levyy on tullu kuunneltuu melko paljon mutta nykyään aina kun tulee mieli kuunnella Maidenia, lähte Lord og Light soimaan :wink:
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
Freejack
Berserkki
Berserkki

Post by Freejack »

On kyllä todella käsittämätöntä kuinka nopeasti hinta laski. Perusversiolle ei vissiin ole hirveästi ostajia ollut. En ole ikinä kuullut, että hinnat tulevat näin äkkiä alas, sillä lähes kaikilla levyillä menee yli vuosi ennenkuin niitä Mid-price hintaan voi itselleen käydä noutamassa. Maiden haluaa vielä lisää myyntiä :D. Eipä tämä haittaa, ostajia ja faneja tulee lisää tällä tavalla, kun uuden levyn ne ekaa levyänsä hankkivat kehtaa ostaa hinnan takia.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

IMOCista voi käydä latailemassa pikkuriikkisen pätkän uuden sinkun videosta. Voi voi... Sekin pieni pätkä oli kyllä jo tarpeeksi. Tiedän, että meillä 5-vuotias on tästä videosta enemmän kuin innoissaan, mutta ei piirretyt Maiden videot ole isää varten. Tämä tuntuu oikeastaan ekalta väärältä valinnalta tai ikään kuin virheeltä Maidenilta pitkään aikaan.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Freejack wrote:

On kyllä todella käsittämätöntä kuinka nopeasti hinta laski. Perusversiolle ei vissiin ole hirveästi ostajia ollut. En ole ikinä kuullut, että hinnat tulevat näin äkkiä alas, sillä lähes kaikilla levyillä menee yli vuosi ennenkuin niitä Mid-price hintaan voi itselleen käydä noutamassa. Maiden haluaa vielä lisää myyntiä :D. Eipä tämä haittaa, ostajia ja faneja tulee lisää tällä tavalla, kun uuden levyn ne ekaa levyänsä hankkivat kehtaa ostaa hinnan takia.
Kyllähän se täällä Kouvolankin Anttilassa lähti heti laskemaan parilla eurolla mutta nyt täältäkin saa levyä 11.95€ hintaan.Anttila taitaa alentaa hintoja aika nopsaan kun näin on käynyt, ei mennyt kaupaksi ei.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Eipä kyllä tuon pätkän perusteella näyttänyt hääviltä tuo Different Worldin video. Wildest Dreamsin hengessä liikutaan, valitettavasti. Mielestäni Wildest Dreams on huonoin Maidenin musavideo mitä on koskaan tehty. Ei putoa nuo animaatiotekeleet.
Up The Irons
Hang-Around
Hang-Around

Post by Up The Irons »

Brain Damage wrote:Eipä kyllä tuon pätkän perusteella näyttänyt hääviltä tuo Different Worldin video. Wildest Dreamsin hengessä liikutaan, valitettavasti. Mielestäni Wildest Dreams on huonoin Maidenin musavideo mitä on koskaan tehty. Ei putoa nuo animaatiotekeleet.
Ei toi nyt kovin hyvältä vaikuta :cry: .. Olisivat nyt tehneet paremman videon hyvästä biisistä.
Heavy Metal will never die!
- Joey DeMaio -
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Yhdyn kyllä edellisiin kommentteihin! Aivan kauhean näkönen video mitä tuosta pätkästä näki.. Wildest dreams video oli todella huono ja nyt taas samanlainen.. :cry:
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Missä siellä se video clip on? Mä en löydä vaikka olen kirjautunut sisälle. Pitäiskö sen näkyä heti siinä etusivulla? :?
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Brain Damage

Post by Brain Damage »

Ironmaiden82 wrote:Missä siellä se video clip on? Mä en löydä vaikka olen kirjautunut sisälle. Pitäiskö sen näkyä heti siinä etusivulla? :?
http://www.ironmaidenonlineclub.com/differentworld/

Jos ei aukea suoraan, niin tallenna koneelle ja katso sitten.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Brain Damage wrote:
Ironmaiden82 wrote:Missä siellä se video clip on? Mä en löydä vaikka olen kirjautunut sisälle. Pitäiskö sen näkyä heti siinä etusivulla? :?

Oho millasta dissausta. Minusta hauskan näköiseltä toiminta leffalta näytti eikä miltään Wildest Dreams sonnalta.

MÄ TYKKÄÄN
SAVE_US.ETG :P
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

Edward the Greaat wrote:
Brain Damage wrote:

Oho millasta dissausta. Minusta hauskan näköiseltä toiminta leffalta näytti eikä miltään Wildest Dreams sonnalta.

MÄ TYKKÄÄN
Sama täällä. Hienon näköinen. Pidin myös WD:n videosta, mutta tuo
näyttää vielä lupaavammalta :D
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Noin lyhyen pätkän pohjalta on vaikea mennä kovin tarkkoja analyysejä tiskiin latomaan, mutta ei kyllä paljon paremmalta näyttänyt kuin umpisurkea Wildest Dreams. Jos tekisivät perinteistä animaatiota voisi tulos olla parempi. Tai sitten pitäisi Rodin kiikuttaa kappale ja rahat suoraan Pixarille. Eihän tuosta muuten mitään tule.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Edward the Greaat wrote:
Brain Damage wrote:

MÄ TYKKÄÄN
No mähän sanoinkin, että perheen 5-vuotiaat saavat tästä hirmusäväreitä :D!!!

1,5 kuukautta AMOLADIA takana. Uskon, että kuunteluja on riittävästi alla. Täytyy sanoa, että edelleen löytyy uusia elementtejä ja albumi on Legacya lukuun ottamatta täyttä tavaraa. SPOILER!!! --> Viimeinen biisi jotenkin tökkii (loistavat bassot tosin), mutta sekin voi olla livenä mielenkiintoinen lähinnä akustisten kitaroiden takia.

MÄ TYKKÄÄN :D

Sensuroin hieman.
-Asa-
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Post Reply