A Matter of Life and Death (yleinen keskustelu)
Moderator: The Killer Krew
-
- Sateentekijä
-
- Hell Rat
Jep, näinhän minullakin on, aluksi ei Lord of Light iskenyt, mutta nyt on paras! Pitänee käydä ostamassa Lord of Lightin ja Legacyn osakkeita siismishrak wrote:Näköjään samoja fiiliksiä muillakin. The Pilgrim on kyllä tällä hetkellä levyn huonoin kappale. Kovimmat ovat FTGGOG ja These Colours Don't Run. Lord Of Light ja Legacy ovat viimeaikoina kovasti nostaneet osakkeita.

"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
-
- Hang-Around
Mullakin tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta tuo Lord of the Light tykästys. Enään taas ei oikeen uppoo For the Greater Good of God.
Olen niin kyllästynyt ainaiseen " Are you Man of peace or Man of Holy war" kohtaan. Vaikka ennen biisin paras kohta.
Olen niin kyllästynyt ainaiseen " Are you Man of peace or Man of Holy war" kohtaan. Vaikka ennen biisin paras kohta.
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
-
- Kärpästen Herra
Mulle tuo Lord Of Light iski melko nopeesti ja on levyn paras pala tällä hetkellä.... no doubt.Damned Children wrote:Jep, näinhän minullakin on, aluksi ei Lord of Light iskenyt, mutta nyt on paras! Pitänee käydä ostamassa Lord of Lightin ja Legacyn osakkeita siismishrak wrote:Näköjään samoja fiiliksiä muillakin. The Pilgrim on kyllä tällä hetkellä levyn huonoin kappale. Kovimmat ovat FTGGOG ja These Colours Don't Run. Lord Of Light ja Legacy ovat viimeaikoina kovasti nostaneet osakkeita.Koko levy on tullut koko ajan paremmaksi ja paremmaksi, toivottavasti ei sitte osakkeet lähe laskemaa tai ei enää levysoittimessa viihdy.
Into Iron Maiden Since 1983
Juuri näin, eilenkin tuli kylmiä väreitä tuosta kun töissä pitkästä aikaa levyn kuuntelin. Suurena progen ystävänä olen vähän yllättynyt, että The Legacy ei vieläkään iske läheskään niin hyvin kuin monet muut. Mutta jotkut biisit vain tarvitsevat aikansa avautuakseen. Pidän peukkuja mahdollisen livevedon puolesta, sillä esim. ennen niin vaisu Revelations on ollut Brucen Tuska 2002 -keikasta lähtien Piece of Mindin paras biisi.Peke wrote:Mulle tuo Lord Of Light iski melko nopeesti ja on levyn paras pala tällä hetkellä.... no doubt.
"Harmaantuneissa munakarvoissa on tiettyä charmikasta arvokkuutta" -Flea/RHCP
Oho, aika nopeati tippui hinta. Tosin joka paikasta ei taida kyllä vielä tuohon hintaan saada. Ei tainnut tuo perusversio mennä sitten niin hyvin kaupaksi.poolrules wrote:Eipä kestänyt kauan hinnan pudotus, sillä äsken katselin tämän päiväistä Anttilan mainosta ja AMOLAD:ia irtoaa sen mukaan 11.95e hintaan (ainaskin Jyväskylässä), joten jos joltain uupuu kokonaan tai perusversio hakusessa niin eikun suunta kohti Anttilaa.

-
- Sateentekijä
Ei kai tuo voi pitää paikkaansa...jos pitää, niin todella nopeasti laski hinta siinä tapauksessa. Reilu kuukausi mennyt ja levyä saa jo midprice-hintaan. Luulisi että levy palaa aika korkealle listoilla, jos tuo on maanlaajuinen(miksipä ei olisi) ja ei ole painovirhe.poolrules wrote:Eipä kestänyt kauan hinnan pudotus, sillä äsken katselin tämän päiväistä Anttilan mainosta ja AMOLAD:ia irtoaa sen mukaan 11.95e hintaan (ainaskin Jyväskylässä), joten jos joltain uupuu kokonaan tai perusversio hakusessa niin eikun suunta kohti Anttilaa.
-
- Kisälli
-
- Hell Rat
Lord of Lightin ainut heikko kohta on kun se riffi voisi jatkua pitempään, lähtee liian nopeasti. Ainakin minun mielestäni. Levyy on tullu kuunneltuu melko paljon mutta nykyään aina kun tulee mieli kuunnella Maidenia, lähte Lord og Light soimaan 

"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
poolrules wrote:Eipä kestänyt kauan hinnan pudotus, sillä äsken katselin tämän päiväistä Anttilan mainosta ja AMOLAD:ia irtoaa sen mukaan 11.95e hintaan (ainaskin Jyväskylässä), joten jos joltain uupuu kokonaan tai perusversio hakusessa niin eikun suunta kohti Anttilaa.
On kyllä todella käsittämätöntä kuinka nopeasti hinta laski. Perusversiolle ei vissiin ole hirveästi ostajia ollut. En ole ikinä kuullut, että hinnat tulevat näin äkkiä alas, sillä lähes kaikilla levyillä menee yli vuosi ennenkuin niitä Mid-price hintaan voi itselleen käydä noutamassa. Maiden haluaa vielä lisää myyntiä

-
- Rautakansleri
IMOCista voi käydä latailemassa pikkuriikkisen pätkän uuden sinkun videosta. Voi voi... Sekin pieni pätkä oli kyllä jo tarpeeksi. Tiedän, että meillä 5-vuotias on tästä videosta enemmän kuin innoissaan, mutta ei piirretyt Maiden videot ole isää varten. Tämä tuntuu oikeastaan ekalta väärältä valinnalta tai ikään kuin virheeltä Maidenilta pitkään aikaan.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Hell Rat
Kyllähän se täällä Kouvolankin Anttilassa lähti heti laskemaan parilla eurolla mutta nyt täältäkin saa levyä 11.95€ hintaan.Anttila taitaa alentaa hintoja aika nopsaan kun näin on käynyt, ei mennyt kaupaksi ei.Freejack wrote:poolrules wrote:Eipä kestänyt kauan hinnan pudotus, sillä äsken katselin tämän päiväistä Anttilan mainosta ja AMOLAD:ia irtoaa sen mukaan 11.95e hintaan (ainaskin Jyväskylässä), joten jos joltain uupuu kokonaan tai perusversio hakusessa niin eikun suunta kohti Anttilaa.
On kyllä todella käsittämätöntä kuinka nopeasti hinta laski. Perusversiolle ei vissiin ole hirveästi ostajia ollut. En ole ikinä kuullut, että hinnat tulevat näin äkkiä alas, sillä lähes kaikilla levyillä menee yli vuosi ennenkuin niitä Mid-price hintaan voi itselleen käydä noutamassa. Maiden haluaa vielä lisää myyntiä. Eipä tämä haittaa, ostajia ja faneja tulee lisää tällä tavalla, kun uuden levyn ne ekaa levyänsä hankkivat kehtaa ostaa hinnan takia.
-
- Hang-Around
Ei toi nyt kovin hyvältä vaikutaBrain Damage wrote:Eipä kyllä tuon pätkän perusteella näyttänyt hääviltä tuo Different Worldin video. Wildest Dreamsin hengessä liikutaan, valitettavasti. Mielestäni Wildest Dreams on huonoin Maidenin musavideo mitä on koskaan tehty. Ei putoa nuo animaatiotekeleet.

Heavy Metal will never die!
- Joey DeMaio -
- Joey DeMaio -
-
- Hiippari
-
- Taka-ampuja
-
- Hiippari
http://www.ironmaidenonlineclub.com/differentworld/Ironmaiden82 wrote:Missä siellä se video clip on? Mä en löydä vaikka olen kirjautunut sisälle. Pitäiskö sen näkyä heti siinä etusivulla?
Jos ei aukea suoraan, niin tallenna koneelle ja katso sitten.
-
- Berserkki
Oho millasta dissausta. Minusta hauskan näköiseltä toiminta leffalta näytti eikä miltään Wildest Dreams sonnalta.Brain Damage wrote:http://www.ironmaidenonlineclub.com/differentworld/Ironmaiden82 wrote:Missä siellä se video clip on? Mä en löydä vaikka olen kirjautunut sisälle. Pitäiskö sen näkyä heti siinä etusivulla?
MÄ TYKKÄÄN
SAVE_US.ETG 

-
- Kundalini
Sama täällä. Hienon näköinen. Pidin myös WD:n videosta, mutta tuoEdward the Greaat wrote:Oho millasta dissausta. Minusta hauskan näköiseltä toiminta leffalta näytti eikä miltään Wildest Dreams sonnalta.Brain Damage wrote:http://www.ironmaidenonlineclub.com/differentworld/Ironmaiden82 wrote:Missä siellä se video clip on? Mä en löydä vaikka olen kirjautunut sisälle. Pitäiskö sen näkyä heti siinä etusivulla?
MÄ TYKKÄÄN
näyttää vielä lupaavammalta

Noin lyhyen pätkän pohjalta on vaikea mennä kovin tarkkoja analyysejä tiskiin latomaan, mutta ei kyllä paljon paremmalta näyttänyt kuin umpisurkea Wildest Dreams. Jos tekisivät perinteistä animaatiota voisi tulos olla parempi. Tai sitten pitäisi Rodin kiikuttaa kappale ja rahat suoraan Pixarille. Eihän tuosta muuten mitään tule.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
-
- Rautakansleri
No mähän sanoinkin, että perheen 5-vuotiaat saavat tästä hirmusäväreitäEdward the Greaat wrote:Oho millasta dissausta. Minusta hauskan näköiseltä toiminta leffalta näytti eikä miltään Wildest Dreams sonnalta.Brain Damage wrote:http://www.ironmaidenonlineclub.com/differentworld/Ironmaiden82 wrote:Missä siellä se video clip on? Mä en löydä vaikka olen kirjautunut sisälle. Pitäiskö sen näkyä heti siinä etusivulla?
MÄ TYKKÄÄN

1,5 kuukautta AMOLADIA takana. Uskon, että kuunteluja on riittävästi alla. Täytyy sanoa, että edelleen löytyy uusia elementtejä ja albumi on Legacya lukuun ottamatta täyttä tavaraa. SPOILER!!! --> Viimeinen biisi jotenkin tökkii (loistavat bassot tosin), mutta sekin voi olla livenä mielenkiintoinen lähinnä akustisten kitaroiden takia.
MÄ TYKKÄÄN

Sensuroin hieman.
-Asa-
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!