A Matter of Life and Death World Tour 2006

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

No mitäs pidit :) ?

Paras kiertue kautta aikojen!
20
12%
Hieno kiertue, tästä jäi loistavat muistot.
116
67%
Hyvä kiertue, mutta meni vähän rutiinilla. Jotain puuttui.
26
15%
OK. Nippa nappa kannatti olla mukana.
1
1%
Eipä ollut hääviä. En oikeastaan tykännyt koko kiertueesta lainkaan.
0
No votes
Paha pettymys. Paska bändi, paska setti.
2
1%
Mikä kiertue? Kanada!
8
5%

Total votes: 173

Brain Damage

Post by Brain Damage »

Tänään tuli tuo Hartfordin bootti ladattua ja nyt on ensimmäinen kuuntelukerta menossa. Hyvältä kuulostaa kyllä uudet biisit livenä, ei voi muuta sanoa. Kyllä tämän ja noiden YouTube-pätkien perusteella keikkakuume on noussut jo erittäin korkealle. Reilu kuukausi vielä...
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

The Prisoner wrote:
condemned wrote:Sama setti Camdenissakin.
okcomputer @ IMOC wrote:The train ride back was strange, was car full of old metal guys complaining about no Number of the Beast and Trooper, claiming they didnlt know there was a new disc out
Only in USA.
Kyllä!
Tämä käy lähinnä vitsistä mulle. :lol: Spontaani nauru tuli kun tuon luin.
No voe helevettiläinen :lol:
Jotenkin toivoisin, että tuo ei olis totta, mutta uskon, että on. Suuri amerikka on niiiin ihmeeeellinen
Into Iron Maiden Since 1983
Hanged man
Roudari
Roudari

Post by Hanged man »

Peke wrote:
The Prisoner wrote:
condemned wrote:Sama setti Camdenissakin.
okcomputer @ IMOC wrote:The train ride back was strange, was car full of old metal guys complaining about no Number of the Beast and Trooper, claiming they didnlt know there was a new disc out
Only in USA.
Kyllä!
Tämä käy lähinnä vitsistä mulle. :lol: Spontaani nauru tuli kun tuon luin.
No voe helevettiläinen :lol:
Jotenkin toivoisin, että tuo ei olis totta, mutta uskon, että on. Suuri amerikka on niiiin ihmeeeellinen
Menee samaan osastoon kuin kysyttiin jossain tv-ohjelmassa joltain amerikkalaiselta korkeakoulu tmv. opiskelijalta että mikä on Suomi.
-No tietysti Ruotsin pääkaupunki!! :lol:

Amerikkalaiset on kyllä tosiaan suppeakatseista ja näennäisesti sivistynyttä kansaa,ei voi muuta sanoa!
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
tnotb_666
Vempare
Vempare

Post by tnotb_666 »

oli kyl aika ihme arvio boston heraldissa. henkilökohtaisesti jenkit voivat painua sinne minne päivä ei paista. minusta osoitta suurta pokkaa soittaa koko levy setissä ja kunniotan sitä. odotan innolla marraskuun keikkaa. \,,/ sille
Ei ole muuta vaihtoehtoa...
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Flanker wrote:Brucen hmm...hiukan grunge-henkinen pukeutuminen on kyllä vähän ristiriidassa aikaisempien kiertueiden tyylin kanssa. Ihan samahan se kyllä on. Rekvisiitta-asusteita ei siis tällä tourilla käytetä?
Itse en juuri spandexeja jää kaipaamaan. Mitä Brucen nyky vermeisiin vielä tulee, sotahenkisethän nuo ovat eli hyvin kelpaavat :). Rekvisiitalla viittaat ilmeisesti esimerkiksi Brucen aiemmin Trooperin aikana käyttämään uniformuun, Paschendalen kypärään ja Dance of Deathin viittaan ja naamioon?

Kuuntelinpa sitten uteliaisuuttani The Longest Day -kappaleen tuolta Hartfordin keikalta, ja antakaan mun kaikki kestää, Brucen äänestä ei ole enää mitään jäljellä, koko ääni ihan päreinä, niin hirveää ja tuskaista pihinää, että siinä jää jopa Andi Deris toiseksi. Eihän tässä uskalla enää enempää kuunnella :cry:.
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

^
Rod wrote:On stage sound problems spoiled it for them. Hartford was the same but we put some PA on stage to rectify it but there was a sort of whooshing bottom end feel apparently and Bruce couldn't hear his vocals so really had to strain.
Olisiko tuolla vaikutusta laulusuoritukseen?
"Life goes on....until it doesn't"
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Iivis wrote:
Rod wrote:On stage sound problems spoiled it for them. Hartford was the same but we put some PA on stage to rectify it but there was a sort of whooshing bottom end feel apparently and Bruce couldn't hear his vocals so really had to strain.
Olisiko tuolla vaikutusta laulusuoritukseen?
Toivottavasti, Ed Hunter kiertueellahan Bruce mainitsi pystyvänsä livenä entistä parempaan nykyaikaisten monitorijärjestelmien ansiosta. Tekniikan ongelmat, varsinkin lavalla, voivat siis hyvinkin osaltaan selittää tuota Brucen suoritusta :).
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Kuvia Hartfordista ja Bostonista:

http://iron666maiden.fw.hu/
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Osaatteko sanoa onko mulla ja kaverilla hyvät paikat:
Katsomo 107, Rivi 13, Paikka 102.

Mä en enään jaksa odottaa, olisiko keinoa jolla aika kuluisi nopeammin? :)
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

^On perkeleen hyvät paikat 8) Itse olin viime vuonna samassa katsomossa, tosin 7 riviä lähempänä lavaa, todella hyvä näkyvyys että ei huolta
Half Lives... Eat But Never Kill
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Doom wrote:Osaatteko sanoa onko mulla ja kaverilla hyvät paikat:

Lue, kuuntele Maidenia, pelaa.. :D

Mä yritän tavallaan "unohtaa" tuon keikan vaikka sitä odotanki. Mä pelailen ja sitten koulu pitää huolta, ettei paljon ehdi muuta ajatella.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Yrms, et arvaakkaan kuinka tuo pelasti päiväni. Kiitän!

Ironmaiden82, nuo keinot ei enää oikeen tykkää auttaa. :)
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Doom wrote:Osaatteko sanoa onko mulla ja kaverilla hyvät paikat:

http://www.hartwall-areena.com/fi/index.php?id=32

Katsoppa tuosta, hyvältä näyttää, eikö? :D Itse olin viime kesänä vastakkaisella puolella eli katsomossa 120, josta näkyvyys oli enemmän kuin erinomainen, joten huoletta voit odotella nämä reilut kuukaudenpäivät!
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
eddiebruce
Hang-Around
Hang-Around

Post by eddiebruce »

Argh Mikäs tää Fanclub lippuhommeli oikein on?
Mihinkäs te pääsette niillä lipuilla?
Ja onko siinä joku aita vai joku siel kentällä :?

Oon ny ihan pihalla tuon asian suhteen,että jos joku voisi valaista :P
UP THR IRONS \,,/
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
mika
Berserkki
Berserkki

Post by mika »

Hienoa! Lupaavalta vaikuttaa settilista ja youtuben perusteella tulevat keikatkin, mahtavaa hienoutta tulossa ihan satasella! Huba huba!!!!!
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

eddiebruce wrote:Argh Mikäs tää Fanclub lippuhommeli oikein on?
Mihinkäs te pääsette niillä lipuilla?
Ja onko siinä joku aita vai joku siel kentällä :?
Fan clubin -jäsenet ovat voineet osallistua "arvontaan", jossa palkintona oli aikaisempi sisäänpääsy Jaffa Areenalle tai mihin keikalle sitten onkaan menossa. Toisin sanoen kun muut persaukiset seisoskelevat vielä sateessa, tullaan voittajat kavereineen hakemaan sisälle ja näin ollen pääsy lavan eteen on taattu. Suomen kokoisessa maassa jaossa olevia palkintoja on tainnut kuitenkin olla enemmän kuin osallistujia. Kaide josta puhutaan on se fotopitin edessä oleva teräsaita eli sama kuin kaikilla muillakin keikoilla.

Käsitykseni mukaan kentälle ei kuitenkaan ole asiaa arvonnan tuloksesta huolimatta, jos ei halua pulittaa lisähintaa kenttälipusta, jolloin olemassa olevalla katsomolipulla voi pyyhkiä persettä :roll:.
eddiebruce
Hang-Around
Hang-Around

Post by eddiebruce »

Kiitän ja kumarran :)
Selvitti asiaa tarpeeksi.Harmi ku ei oo liittyny tuohon klubiin :(
Noh jos kattelis liittymistä jossain vaiheessa sitten.Näyttäs olevan oikein oma topic jne,varmasti vinkkejä saati muuta tietoa löytynee :roll:
UP THR IRONS \,,/
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
E.C.
Hang-Around
Hang-Around

Post by E.C. »

dodiin, vihdoin sain hommattua liput tampereelle. Sikahinnan jouduin pulittamaan, mutta tyhmästä päästä kärsii lompakko. Mutta jos tuo settilista pitää suomessakin ja brucen ääni on kunnossa, on se prkl sen arvoistakin!

Vähän arveluttaa noi paikat, b3 oikea. Joko tosi hyvät tai aivan paskat. Riippuu lavarakenteesta. Kuvien perusteella suht ok.. kai

Come on you Irons!!!
999 and the inverted morons!

Olenko surkea siksi, että kuuntelen heviä, vai kuuntelenko heviä siksi, että olen surkea? hmmm...
Lauri79
Vempare
Vempare

Lavasteet

Post by Lauri79 »

Onkohan tällä kiertueella mukana pyrotekniikkaa? Kyllä kunnon pommit kuuluvat Iron Maiden konserttiin..
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Eipä ole raporttien mukaan näkyny pyroja. Tosin noi pyrot on kyllä aika harvassa ollu noin muutenkin jo Seventh Son-rundin jälkeen.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

condemned wrote:Eipä ole raporttien mukaan näkyny pyroja. Tosin noi pyrot on kyllä aika harvassa ollu noin muutenkin jo Seventh Son-rundin jälkeen.
JA tämä juttu on ainut asia mikä minua vituttaa! Miksei tuollaiseen sotateemaiseen keikkaan voida pommeja lisätä. Jokunen pommi pitäisi minusta olla kyllä. Tämä on todella paska vetä maideniltä, että jollain Early days rundilla paukutellaan pyroja, mutta sittne uudes levyn isolla kiertueella ei nähdä edes savua. Tämä on ainut pettymys asia näissä keikoissa!
SAVE_US.ETG :P
Freejack
Berserkki
Berserkki

Post by Freejack »

Edward the Greaat wrote:
condemned wrote:Eipä ole raporttien mukaan näkyny pyroja. Tosin noi pyrot on kyllä aika harvassa ollu noin muutenkin jo Seventh Son-rundin jälkeen.
JA tämä juttu on ainut asia mikä minua vituttaa! Miksei tuollaiseen sotateemaiseen keikkaan voida pommeja lisätä. Jokunen pommi pitäisi minusta olla kyllä. Tämä on todella paska vetä maideniltä, että jollain Early days rundilla paukutellaan pyroja, mutta sittne uudes levyn isolla kiertueella ei nähdä edes savua. Tämä on ainut pettymys asia näissä keikoissa!
Kyllä siellä nyt sentään savua tullaan näkemään, eikai nyt Maiden sellaista jätä pois. :lol:. Longest Dayssä olisi hieno jos Water Is Red kohdassa lavalle alkaisi tulvia punaista savua. Kai siellä keikalla edes jonkun näköistä kipinää on nähty? Olisihan se aika kummallista, jos kiertueella on kysymys elämästä ja kuolemasta, eikä minkäännäköistä kipinää olla edes nähty.
Post Reply