Kyl menee ihan ok. Ja Mozilla on täälläki. Se on nyt aika sama että onko mitään blockeria edes käytössä. Riittää että siinä on se "continue to nowen.tk"-skeida mistä pääsee koko saitille.
^Jos olet lukenut noita bändin känniselostuksia edellisiltä sivuilta, niin voisit helposti päätellä että tämän "demo-bändin" tuominen Kotkaankin maksaa järjestäjälle niin paljon, että ei taida suosio riittää bändin juoman kaljan ja kirkkaan viinan kattamiseen saati sitten matkakorvauksiin.
Mutta hyvää kannattaa pelätä.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Terminator X wrote:^Juuri noinhan se menee. Sivut toimii täydellisesti. Vielä paremmin toimisi vain, jos sieltä poistaisi kaiken Noweniin liittyvän.
Tipahdin ihan täysin. Asiaahan sä puhut, kuten aina veliseni. Pistetään tilalle ennemminkin Ultimate Torson " sivut ".
Tullaan minne tahansa, mutta ei todellakaan omilla kustannuksilla. PlusMiinusNolla ja heti ollaan vaikka Karkkilan Siwan pakastelokerikossa soittamassa.
Tosin ilmaisviinat tarvitsee. Majoitus onnistunee tuossa samaisessa kylmälokerikossa
Lappis wrote:Lahteen myös tulossa keikkaa, mutta siitä myöhemmin lisää.
Me tullaan sinne mukaan, tai mä tuun yksin sinne kyläilemään ja vedän sua pakaraan ilman rasvaa.
Pitääpä mainita tällaisesta vaihtoehdosta tälle keikkajärjestäjälle. Siis vaihtoehto a) Spirit Disease Lahteen mukaan kekkereihin. Ei vaihtoehtoa b) eli Lappista rectumiin kuivana
Lappis wrote:Lahteen myös tulossa keikkaa, mutta siitä myöhemmin lisää.
Me tullaan sinne mukaan, tai mä tuun yksin sinne kyläilemään ja vedän sua pakaraan ilman rasvaa.
Pitääpä mainita tällaisesta vaihtoehdosta tälle keikkajärjestäjälle. Siis vaihtoehto a) Spirit Disease Lahteen mukaan kekkereihin. Ei vaihtoehtoa b) eli Lappista rectumiin kuivana
Törmäsin tuossa taannoin kaveriin, joka on kovastikkin ollut taustavaikuttajana orkesterimme suhteen. Painattanut Mm. paidat. Käskin painaa lisää, jotta pääsen niitä vaikkapa täältä myymään.
Jos nyt jotakuta sattuukin kiinnostamaan paita, älkää vielä tänne kirjoitelko mitään. Ilmotan, kunhan otan niitä mahdollisia tilauksia vastaan.
Kohta pitäisi muuten alkaa reenaamaan uutta materiaalia. Levyllinen schaissea olisi aika pitkälle valmista, mutta vaikea sitä on äänittää, jos mä olen ainoa, joka ne biisit osaa.
Noh, sitten kun jaksaa. Mikä kiire tässä on
Ostin tänään Where hell begins- lätyn ja toinen kuuntelu kerta lähti just käyntiin. Lueskelin sonos metallicossin haastiksen ja hyvältä vaikuttaa. Livenä pitäis kyl nähdä. Toimii kuin junan vessa.
Huomenna pitäisi muuten tulla jonkinsortin satsi paitoja. Ja myyntiinhän minä ne laitan. 4 paitaa on jo " varattu " eli katsellaan, mitä jää jäljelle.
I'll be back
Edit: All gone for now. Ilmotan taas seuraavasta setistä. Halukkaat voisivat kyllä huudella jotenkin päin, niin tietäisin kuinka suurta erää kannattaa painattaa. 15 euroa on hinta