gui kiden wrote:Tässä eräänlainen tekele, klik, klik2.
Toi on kyllä aika hieno.
Mun mielestä tossa rautaneito_paita.jpg:ssä on parempi toi teksti, mutta se käsi sais olla samalla lailla häivytetty kun rautaneito_paita2.jpg:ssä.
Tuo ensimmäinen on aivan mahtava! Ei sillä, että toinenkaan huono olisi, mutta ensimmäinen vaikuttaa jotenkin paremmalta. Jos paitaan tuollainen kuva tulee, tilaan sen heti!
gui kidenin eka Killers Eddie "tarkalla" rautaneito tekstillä on aika lähellä sitä, mitä itse olen pienessä päässäni suunnitellut. Voisitko gk vielä tekaista malliksi sellaisen, jossa olisi Killers Eddie hieman suurempana, ja sen yläpuolella RAUTANEITO ilman www. ja .comia. Siis juuri sellaisen yksinkertaisen ja tavallisen bändipaidan.
Asa, tuo Killers Eddie tahtoo jäädä aika lailla pieneksi, jos se on tuolla Rautaneito-tekstin alla. Sen takia tykkäisin, että se olisi perinteisesti tekstin alla, jotta sen saisi riittävän suureksi.
asa wrote:No ei sen mun mielestä kovin massiivinen tarvitse ollakaan. Pieni on kaunista, tai niin naiset on mulle ainakin koko elämäni ajan sanoneet...
Hoho...
Mutta pistäkää äänestys niistä teksteistä.
Jotain ~5 vaihtoehtoa.
Ennen ei laiteta mitään äänestystä, kun on edes jonkinlainen hinta tiedossa. Jos kaksipuolinen paita maksaa maltaita, niin en edes harkitse sellaisten teettämistä vaan yksipuolinen saa luvan riittää. Meillä on parhaillaan hintojen ja painajien tsekkaus menossa.
Pertti Keinonen wrote:Ennen ei laiteta mitään äänestystä, kun on edes jonkinlainen hinta tiedossa. Jos kaksipuolinen paita maksaa maltaita, niin en edes harkitse sellaisten teettämistä vaan yksipuolinen saa luvan riittää. Meillä on parhaillaan hintojen ja painajien tsekkaus menossa.
Kävin kaverin kanssa teetättämässä puulaakisarjan paidat, eikä maksanut maltaita, vaikka laitettiin etupuolelle numero, ja takapuolelle sukunimi. Mitäköhän olisi ollut.... Paidan kanssa tais olla jotain 30€, mutta se oli huppari, ja pelkästään huppari maksi jo 20€... jotain tämmöstä se oli.
gui kiden wrote:Tässä eräänlainen tekele, klik, klik2.
Ykkönen on hyvä. Ehkä Eddie enemmän esiin tekstin takaa, jää vähän piiloon. Olisko vielä niin, että teksti edessä ja Eddie takana kunnon kuvana. Ja WWW:t vois tosiaan jättää pois.
Toivottavasti saadaan, tai saatte jonkun paidan aikaiseksi. Oishan toi ihan hienoa pitää Rautaneito- paitaa
Ja mitäs me niistä tekijänoikeuksista, pyyhkikööt vaikka... ilmaista mainosta kaikki tyynni
asa wrote:No ei sen mun mielestä kovin massiivinen tarvitse ollakaan. Pieni on kaunista, tai niin naiset on mulle ainakin koko elämäni ajan sanoneet...
todellaki ... ei mitään elämää suurempaa kuvaa vaan ihan hillityn tyylikäs niin o hiano... helvetti että toi kuva o hieno
"The prophecy, chaos not near
In chaos, prophecies begone
This child of dark, hath foreseen
He makes its own destiny..."
Jos tarkotus on mainostaa Rautaneito sivua, niin mun mielestä siinä pitäis olla www. ja .com, sillä silloin ainakin tajuaisi, että kyseessä on nettisivu.
gui kiden wrote:klik. En ole hirveän tyytyväinen tähän . Imo se edellinen on parempi.
Edit: mielipide
Minä kyllä annan ääneni tälle (tai kymmenen ).
Mielestäni juuri sellainen, kuin sen pitää olla... Eddie tarpeeksi suurena ja selkeänä, kuten myös teksti. Eddie ei jää tekstin alle.
Perfect!!!
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
Tämä gk:n viimeisin on juuri sellainen, mitä olen tarkoittanut. Odotellaan vielä vähän, kun Masiina laittaa sen Suomi-lipulla varustetun Trooper Eddien mailiini. Laitan sen sitten tänne näkyviin. Sehän vois olla kans yksi vaihtoehto, koska Trooper Eddie on yksi parhaista.
Killers Eddiet ovat kyllä komeita, mutta itse olen ensisijaisesti Clansmanin tai Trooperin kannalla Suomen lipun takia. Varsinkin ulkomailla olis sellainen päällä mukava tallata katua, jos vaikka tulis paikallinen Maiden -fani vastaan...
Mutta loppupeleissä kaikki tähän asti ehdotetut käy, kaikki komeita.