TAROT
Moderator: The Killer Krew
-
- Paholainen
Pakko komppailla Hammeria että kyllä kansi aika järkyttävää kuraa on, no Dance Of Deathin kannen se kuitenkin päihittää 

Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
-
- Crusader
Hauska kansihan tuo on. Ukkeli näyttää ihan Tuomas Holopaiselta ja kyllähän tuossa jotain The Crow-meininkiä on tavoiteltu. Ja levy on toivottavasti paljon parempi kuin Suffer Our Pleasures. Kun tämmönen melometallin ystävä olen, niin sitä runttausta vähemmälle ja suunta kohti 80-luvun jälkipuoliskon ilmaisua, vaikka jonkinlainen veteen piirretty viiva edellisen ja noiden vanhojen välillä. No, hankitaanhan tuo kuitenkin, joten jää kuultavaksi.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Kansi ei mitenkään paljon säväyttänyt, mutta sisältöhän toki ratkaisee. Yleensä se, että (yksi kaikkien aikojen suosikki elokuviani) The Crow tulee jostain mieleen, on vain hyvä asia, mutta tällä kertaa se kääntyy negatiiviseksi. Odotellaan nyt kuitenkin, You lupasi oikein hyvää tältä lätyltä.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Ihan vitun kamala.Hammer wrote:Aika järkyttävä.Sugar Daddy wrote:Tulevan levyn kansi.![]()
Toivottavasti itse musiikki on vähintäänkin erinomaista, eikä samaa tasoa kansitaiteen kanssa.
-
- Tuhlaajapoika
Minusta kansi on ihan hyvä. Ei loistava, mutta ei hirveäkään. Aika neutraali.
Itse levyltä on kyllä kovat odotukset, koska pidin sekä Suffer Our Pleasures -albumista että You -sinkusta todella paljon. Samankaltaista matskua vain lisää ja olen erittäin tyytyväinen.
Itse levyltä on kyllä kovat odotukset, koska pidin sekä Suffer Our Pleasures -albumista että You -sinkusta todella paljon. Samankaltaista matskua vain lisää ja olen erittäin tyytyväinen.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Viikonloppusoturi
Komppausta täältä suunnalta. Ei nuo Tarotin levyjen kannet ikinä ole mitään maailman hienoimpia olleet, mutta ei kansien "rumuus" minun kuuntelunautintooni vaikuta. Luotto levyynhän on kova, sufferin linjallahan levy tuntuisi singlen perusteella jatkavan ja se kelpaa paremmin kuin hyvin.The_Air_Raid_Siren wrote:Minusta kansi on ihan hyvä. Ei loistava, mutta ei hirveäkään. Aika neutraali.
Harmi, että se helsingin marraskuun keikka onkin sittenkin K18 niin ei pääse Tarotia toista kertaa näkemään... mielellään olisin mennyt katselemaan ja kuuntelemaan.
CMEPTb!
-
- Hang-Around
Watut! Levy ilmestyy tietenkin silloin, kun meikä on kolme viikkoa kiinni valtion leivissä. (Lähes) tuskallinen odotus senkun pitenee, ja sekä Hesan että Tampereen keikatkin menee komiasti ohi. Henkilökohtasia kyyneleitä ja uusia tilaisuuksia odottamaan.
Tuosta kannesta sen verran, että tältä suunnalta ei löydy hirveesti pahaa sanottavaa eikä hirveesti kehujakaan. Kelpaa silti. Sufferin kansi oli myös ihan jees, ja pakko myöntää että Youn liekihtivä keskari on kaikessa korniudessaan varsin mainio.
Tuosta kannesta sen verran, että tältä suunnalta ei löydy hirveesti pahaa sanottavaa eikä hirveesti kehujakaan. Kelpaa silti. Sufferin kansi oli myös ihan jees, ja pakko myöntää että Youn liekihtivä keskari on kaikessa korniudessaan varsin mainio.

Nothing can never take away what I've seen with these tired eyes!!
Tarotilta se uusi levy... Vihdoinkin! Tätä on odoteltu jo vuodenpäivät ja se ilmestyy päivää ennen syntymäpäivääni! Aivan törkeän hyvä asia. Rahat tuohon levyyn on jo varattu lahjakortin muodossa. Toivottavasti levy nyt sentään olisi Tarotin paras, se ei ole hirveä tehtävä, koska mitään 100 % timanttia ei löydy. Toivottavasti fillerit jätetään sikseen, ei sorruta niihin vaan tehdään ehjä kokonaisuus. Odotukset ovat kohtuu korkealla ja mikäs siinä, sillä suomen suurin hevibändi tulee palaamaan! Ja mitä kanteen tulee se välttää. Itseasiassa värit ovat kohtuu hyvätkin.
Tarot oli rautaa Pakkahuoneella viime perjantaina. Jo neljättä kertaa näin bändin tämän vuoden puolella ja aina on Tarot onnistunut vakuuttamaan. Paras todistamani Tarot keikka Pakkahuoneen veto ei ollut, mutta myönteinen kokemus kaikin puolin. Settilista oli hyvin pitkälti sama kuin aikaisemmilla tänä vuonna soitetuilla keikoilla. Midwinter Nights tosin tällä kertaa setistä puuttui, mutta Descendants Of Power oli piristävä valinta settilistaan.
Marco määrää! Teräsbetonin setti Tarotin jälkeen ei kiinnostanut hetkeäkään. Katsoin tuon Ö-luokan Manowarin vain tyttökaverin seuraksi, sillä muussa tapauksessa olisin lähtenyt keikalta jo Tarotin jälkeen pois.
Marco määrää! Teräsbetonin setti Tarotin jälkeen ei kiinnostanut hetkeäkään. Katsoin tuon Ö-luokan Manowarin vain tyttökaverin seuraksi, sillä muussa tapauksessa olisin lähtenyt keikalta jo Tarotin jälkeen pois.

-
- Viikonloppusoturi
Pari kuvaa poimin tuolta Tarotin laudalta:
KLIK
KLIK
Kuvat siis Ashes To The Stars biisin videon kuvauksista.
Pirun hyviltä kuulostivat viime torstaina metalliliitossa soitetut uudet biisit: Traitor, Bleeding Dust ja Ashes To The Stars. Mielestäni jokainen näistä uudista biiseistä oli parempi kuin sinkku You, vaikka huono ei ole sekään. Ei malttais millän odottaa levyn ilmestymiseen saakka
KLIK
KLIK
Kuvat siis Ashes To The Stars biisin videon kuvauksista.
Pirun hyviltä kuulostivat viime torstaina metalliliitossa soitetut uudet biisit: Traitor, Bleeding Dust ja Ashes To The Stars. Mielestäni jokainen näistä uudista biiseistä oli parempi kuin sinkku You, vaikka huono ei ole sekään. Ei malttais millän odottaa levyn ilmestymiseen saakka
CMEPTb!
Raportintynkää perjantaisesta Tarot / Teräsbetoni keikasta.
(Jos seteissä on korjattavaa, ilmoittakaa siitä minulle. En ollut itse paikalla, joten en voi tuohon puuttua.)
(Jos seteissä on korjattavaa, ilmoittakaa siitä minulle. En ollut itse paikalla, joten en voi tuohon puuttua.)
-
- Manowarrior
Hohhoijakkata. Tarot oli aikas lailla kovis viime perjantaina, niinkuin Hammer tuossa ylempänä kerkesi jo hehkuttaa.Ipen kanssa oli tarkoitus keikka tsekata, mutta herralle tuli este, jolloin lähdin keikalle lipun omistavana tsekkailemaan tilannetta.
Pakkiksella olin siinä kahdeksan maissa. Ovien avattua rauhassa kentälle ja suoraa toisen rivin keskelle. Sitten alkoi se julmetun odotus, eikä ollut edes ketään jututettavaa. Noh, tilanne korjaantui nopeasti kun Hammer, Neitokaisensa ja Wratchild. hyppäsivät paikalle ennen yhdeksää. Juttu luisti Tarotista Teräsripulin kautta tulevaan marraskuun setteihin ja muihin keikkoihin. Lopulta keikka alkoi ilmoitettuun aikaan, eli 21:30.
Tarot soitti keikkansa vallan hyvin, vaikkakaan en kuin YOU biisin tiedä. Hyvä meininki, ei voi muuta sanoa!
Hietalan Sakke varsinkin oli aika meiningissä, näin omaan sillmään.

Kuvia löytyy taas tutusta osoitteesta, http://www.hellonstage.com
Pakkiksella olin siinä kahdeksan maissa. Ovien avattua rauhassa kentälle ja suoraa toisen rivin keskelle. Sitten alkoi se julmetun odotus, eikä ollut edes ketään jututettavaa. Noh, tilanne korjaantui nopeasti kun Hammer, Neitokaisensa ja Wratchild. hyppäsivät paikalle ennen yhdeksää. Juttu luisti Tarotista Teräsripulin kautta tulevaan marraskuun setteihin ja muihin keikkoihin. Lopulta keikka alkoi ilmoitettuun aikaan, eli 21:30.
Tarot soitti keikkansa vallan hyvin, vaikkakaan en kuin YOU biisin tiedä. Hyvä meininki, ei voi muuta sanoa!
Hietalan Sakke varsinkin oli aika meiningissä, näin omaan sillmään.

Kuvia löytyy taas tutusta osoitteesta, http://www.hellonstage.com
Tuo settilista on kyllä täysin virheellinen. Warhead, Angels Of Pain, Convulsions, Rose On The Grave ja Colour Of Your Blood eivät olleet setissä. Ainakaan en itse niistä yhtäkään kuullut soitettavan. Muuten vaikuttaisi olevan oikeat biisit, jos nuo viisi mainitsemaani poistetaan. Joku, jolla olisi se oikea settilista, kun en itse sitä muista biisijärjestyksiltään ulkoa?Akiman wrote:(Jos seteissä on korjattavaa, ilmoittakaa siitä minulle. En ollut itse paikalla, joten en voi tuohon puuttua.)

Settihän meni näin:
01. Crawlspace
02. Wings of Darkness
03. Back in the Fire
04. Do You Wanna Live Forever
05. You
06. Veteran Of The Psychic Wars (BÖC cover)
07. Pyre of Gods
08. Descendants Of Power
09. Lady Deceiver
10. Rider of the Last Day
11. I Rule
------------------
Mitä keikkaan tulee, niin hyvä veto Tarotilta kuinkas muuten. Bändi näytti viihtyvän mainiosti lavalla joka kyllä välittyi yleisölle. Eiköhän sitä tule kouvolaan suunnattua seuraavaksi ja sitä kautta halloween festeille mikäli talous antaa myöden.
EDIT: ja FUKK OFF niille ruikuttajille jotka marisevat Tuplen vokaaleista. Miehellä on vitun hyvä ääni ja sopii mainiosti Marcon rinnalle. Varsinkin back in the fire kuulosti miehen laulamana melkeinpä paremmalta kuin Marcon käsittelyssä. Jatkakaa.
01. Crawlspace
02. Wings of Darkness
03. Back in the Fire
05. You
07. Pyre of Gods
08. Descendants Of Power
09. Lady Deceiver
11. I Rule
------------------
Mitä keikkaan tulee, niin hyvä veto Tarotilta kuinkas muuten. Bändi näytti viihtyvän mainiosti lavalla joka kyllä välittyi yleisölle. Eiköhän sitä tule kouvolaan suunnattua seuraavaksi ja sitä kautta halloween festeille mikäli talous antaa myöden.
EDIT: ja FUKK OFF niille ruikuttajille jotka marisevat Tuplen vokaaleista. Miehellä on vitun hyvä ääni ja sopii mainiosti Marcon rinnalle. Varsinkin back in the fire kuulosti miehen laulamana melkeinpä paremmalta kuin Marcon käsittelyssä. Jatkakaa.
Last edited by Gravehill on Tue Oct 17, 2006 12:24, edited 1 time in total.
The Stench of the Burning Death..
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitos tuosta! Korjaan sivuille jahka kerkiän!Gravehill wrote:Settihän meni näin:
01. Crawlspace
02. Wings of Darkness
03. Back in the Fire
05. You
07. Pyre of Gods
08. Descendants Of Power
09. Lady Deceiver
11. I Rule
Uusi Tarot tipahti tänään postiluukusta ja soi nyt toista kertaa. Perkeleen kovalta kamaltahan tämä kaiken kaikkiaan kuulostaa, vaikkei ihan kaikkiin kappaleisiin otetta vielä saanutkaan. Youkin sopi mukavasti albumin lopun suuntaan levyn ohella, kuin yksittäiseksi singleksi, kuten aika paljon epäilinkin. Yleisesti mukana on taas sitä ehtaa Tarotia, johon päästiin erittäin komeasti kiinni jo Sufferilla. Raskasta, osittain suoraa, hetkittäin hieman mutkikkaampaa ja ulosannin puolella Marcon laulu hurmaa, Tuple vetää sekaan komeaa jälkeä, riffit ovat kovaa jälkeä, Sakun soolot jälleen Suomen mittakaavassa parhautta ja niin edelleen. Ei tästä vielä uskalla mitään varsinaista sanoa, kuin että: PERKELE!
-
- Manowarrior
-
- Kisälli
Huom!
Levykauppa Äxn tarjousviikolla on Tarotin re-masterien hinnat pudotettu 16.50€sta hintaan 9.90€! Nyt on hyvä tilaisuus ostaa hyvää musiikkia poikkeuksellisen halvalla. Ostakee ostakee!
Ja ottakaa vielä huomioon, että postikulutkin ovat tämän viikon pudotettu 0 euroon.
http://www.levykauppax.fi/search.php?se ... arch=tarot
Levykauppa Äxn tarjousviikolla on Tarotin re-masterien hinnat pudotettu 16.50€sta hintaan 9.90€! Nyt on hyvä tilaisuus ostaa hyvää musiikkia poikkeuksellisen halvalla. Ostakee ostakee!
Ja ottakaa vielä huomioon, että postikulutkin ovat tämän viikon pudotettu 0 euroon.
http://www.levykauppax.fi/search.php?se ... arch=tarot
-
- Hang-Around
^ Mistä sait päähäsi, että postikulut ovat tämän viikon 0 euroa?
Ite yritin tätä sivuilta selvittää, mutta en huomannut missään levykaupan sivuilla mainittavan, että ne olisi 0 euroa..
Jos on, niin hyvinkin voi lähteä ensitutustuminen Tarottiin levyjen mallissa. Livenä jo Tarotin nähnytkin. Toimii!
Ite yritin tätä sivuilta selvittää, mutta en huomannut missään levykaupan sivuilla mainittavan, että ne olisi 0 euroa..
Jos on, niin hyvinkin voi lähteä ensitutustuminen Tarottiin levyjen mallissa. Livenä jo Tarotin nähnytkin. Toimii!
Peace Sells....But Who's Buying?
YKSITYISKOHTAISET OHJEET LEVYKAUPPA ÄXÄN POSTIKULUTTOMAN VIIKON HUOMAAMISEKSIKeeper Of The Seven Keys wrote:^ Mistä sait päähäsi, että postikulut ovat tämän viikon 0 euroa?
Rakkaudella: Akiman
-
- Kisälli
Akiman wrote:YKSITYISKOHTAISET OHJEET LEVYKAUPPA ÄXÄN POSTIKULUTTOMAN VIIKON HUOMAAMISEKSIKeeper Of The Seven Keys wrote:^ Mistä sait päähäsi, että postikulut ovat tämän viikon 0 euroa?
Rakkaudella: Akiman

Tulihan tuo uusi lätty itsekkin tuolta tilattua, jos on suurinpiirtein samaa tasoa Suffer Our Pleasuresin kanssa, niin olen tyytyväinen. Ovatkohan tekemässä mitään kiertuetta uuden levyn johdosta?
Last edited by Made of Iron on Tue Oct 17, 2006 20:00, edited 1 time in total.
Pirun kovan oloinen levy kyllä on tällä erää, vaikka en osaa Sufferiin vielä verratakaan. Se on kuitenkin ollut jo 3,5 vuotta kuuntelussa ja niin edelleen.Made of Iron wrote:Tulihan se se itsekkin tuolta tilattua, jos on suurinpiirtein samaa tasoa Suffer Our Pleasuresin kanssa, niin olen tyytyväinen. Ovatkohan tekemässä mitään kiertuetta uuden levyn johdosta?
Kiertueita on varmasti tulossa, kun kerran Nightwishin uutukaisen ilmestyminen viivästyy ainakin 2007 syksyyn, joten Tarotilla on tässä nyt kerrankin oikeasti aikaa. Tästä ja monesta jutusta enemmän tulevassa Tarot haastattelussani (joka on muuten järjestyksessään jo neljäs lajissaan), joka ilmestynee viimeistään julkaisun lähistöllä tai niin nopeasti, kun tuo saadaan konkreettisesti tehtyä valmiiksi asti. Sitä odotellessa tilatkaa tuotannot, kele!