Memorabilia

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

ap_
Hang-Around
Hang-Around

Post by ap_ »

Voe ristus kun hajoilen näille jutuille krapulassa. Raamattututkijoita ja kalukukkaroita...
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Re: Memorabilia

Post by QazKFD »

Pertti Keinonen wrote:Siis jos omistat jotain specialia, ja sinulla on vieläpä kuvia siitä, niin tänne päin!
Periaatteessa jos sais kameraa joskus, vois ottaa noista bändin nimmareista kuvan, Brucen signeeraamasta CW-promojulkasta ja AoB-kiekon bookletistä. Huolittasko messiin?

EDIT: Niin joo saatana toi levynkansi on kadonnut johonkin. No kumminkin nimet on yhessä A4-koon "biografia" -tulosteessa ja Bruce on julisteessa.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Edward the Greaat wrote:Tuo maski kyllä polttelee sen verran, että Mr.Makelle olisi kysymys, että miten suunnittelit maskisi? Siis millain oman maskin pystyy tehdä?
Eli siis omat kuvathan voi valita itse! Ja sommitella/ suunnitella ihan miten haluaa! Esim, Wall tekee sellasia! Wallilla on sellanen maalari kuin Perttu Papunen . Ja jos oman maskin kuvat suunnittelet ja ne voivat kyllä olla levyn kansista tai ihan mistä vaan! Ainakin noi Eddien kuvat on niin vaativia, että menee 4 kategorian hinnoilla! Eli se maksaa 200 euroa! Mutta sillä saa aivan millasen haluaa ja voin sanoa, että Papusen lopputulokset ovat aivan mahtavaa luokkaa! 3 kategoria on 150 eur ja sillä ei noin hienoja kuvia saa! Eli itse ilomielin pulitin tuon summan jotta sain mitä halusin! Wallin sivut on: www.wallactive.com ja sieltä löytyy Karvisen numero ja voit sunnitella hänen kanssaan ja pyytää siltä myös Papusen numeron! Eli noilla tiedoilla pitäis päästä alkuun! :wink:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Make#34 wrote:
Edward the Greaat wrote:Tuo maski kyllä polttelee sen verran, että Mr.Makelle olisi kysymys, että miten suunnittelit maskisi? Siis millain oman maskin pystyy tehdä?
Eli siis omat kuvathan voi valita itse! Ja sommitella/ suunnitella ihan miten haluaa! Esim, Wall tekee sellasia! Wallilla on sellanen maalari kuin Perttu Papunen . Ja jos oman maskin kuvat suunnittelet ja ne voivat kyllä olla levyn kansista tai ihan mistä vaan! Ainakin noi Eddien kuvat on niin vaativia, että menee 4 kategorian hinnoilla! Eli se maksaa 200 euroa! Mutta sillä saa aivan millasen haluaa ja voin sanoa, että Papusen lopputulokset ovat aivan mahtavaa luokkaa! 3 kategoria on 150 eur ja sillä ei noin hienoja kuvia saa! Eli itse ilomielin pulitin tuon summan jotta sain mitä halusin! Wallin sivut on: www.wallactive.com ja sieltä löytyy Karvisen numero ja voit sunnitella hänen kanssaan ja pyytää siltä myös Papusen numeron! Eli noilla tiedoilla pitäis päästä alkuun! :wink:
Kiitoksia. Juu tämänhetkinen maskinikin on Wallin ja viime maalauksensinkin loppu tulos oli ainakin minulla hyvä. Olen ajatellut sellaista maskia jossa olisi Maskin päällä SiT Eddie, Vasemmalla Powerslave, Oikealla Seventh Son, Kaulasuojus kohdalla pieni Fear of the Dark ja maskin takana Brave New World miltä kuulostaa kommentoikaa.
SAVE_US.ETG :P
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Tottakai hyvältähän toi kuullostaa! Mutta näin asiasta jotain tietävänä niin kannattaa jättää osa kuvista pois! Sitä on ihan turha lätkii pientä tihrua siihen ja sitten se on liian ahdas ja liian täynnä! Se maskin maalaustila on kuitenkin rajallinen! Joten ehdotankin sinulle jotakin yhtä isoa joka leviää siitä päälaelta sivuille tai sitten tolla mun tyylillä vähän niinkuin kuva ja puoli! Kaulaan jotain pientä! Takaraivoon voi jotakin vetää mutta ei kannata mitään liian pientä ja pikkutarkkaa änkee! Itse en siinä vaiheessa oikein tiennyt takaraivoon mitään tähdellistä ja nyt jälkikäteen olis ollut heti mielessä kun maskin silloin sain! Eli taakse olisi sopinut hyvin nuo Live After Deathin Eddien hautakivet ja salamoita :D :twisted: :wink:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Make#34 wrote:Tottakai hyvältähän toi kuullostaa! Mutta näin asiasta jotain tietävänä niin kannattaa jättää osa kuvista pois! Sitä on ihan turha lätkii pientä tihrua siihen ja sitten se on liian ahdas ja liian täynnä! Se maskin maalaustila on kuitenkin rajallinen! Joten ehdotankin sinulle jotakin yhtä isoa joka leviää siitä päälaelta sivuille tai sitten tolla mun tyylillä vähän niinkuin kuva ja puoli! Kaulaan jotain pientä! Takaraivoon voi jotakin vetää mutta ei kannata mitään liian pientä ja pikkutarkkaa änkee! Itse en siinä vaiheessa oikein tiennyt takaraivoon mitään tähdellistä ja nyt jälkikäteen olis ollut heti mielessä kun maskin silloin sain! Eli taakse olisi sopinut hyvin nuo Live After Deathin Eddien hautakivet ja salamoita :D :twisted: :wink:
Siis en minä kokonaisia levyn kansia kyllä sinne tunge, mutta tohon kaulaan vois laittaa pienen Fear of the Dark Eddie pään ja Sit Pää laella olisikin pellkkä Eddien vartalo ja pää. ,Mutta Powerslaven ja Sevent Sonin kansista olisi vain pää. Taakse voisi vain laittaa sen Eddien Pilvissä ja Tekstin Iron MAiden. Tuossa virallisesti suunnittelu.
SAVE_US.ETG :P
dragon94
Hang-Around
Hang-Around

Post by dragon94 »

Olen nähnyt rekan rekkarina BRG-666. Tuli vaan tuosta mieleen Borgir-666, tuskin se sitä tarkoittaa..
Eddie^
Bändäri
Bändäri

Post by Eddie^ »

^ Joo heh tuskin tarkoittaa.. Mites muuten tuo liittyy tähän topicciin?
Ircis archenemi niinq
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

Eddie^ wrote:^ Joo heh tuskin tarkoittaa.. Mites muuten tuo liittyy tähän topicciin?
Joo heh ja milloin susta on tullu mode?
mun mielestä noi huomamuttelut voi jättää moderaattoreille.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

^Saman kysymyksen voisi esittää siihen ylemmäs.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

Jukka wrote:^Saman kysymyksen voisi esittää siihen ylemmäs.

Jotenkin arvasin tän, mutta ärsyttää vaan sen verran et oli pakko :P
enkä mielestäni mitenkään rupee moderoimaan tossa kysyin ja kritisoin vaan.

EDIT: typoo
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

dragon94 wrote:Olen nähnyt rekan rekkarina BRG-666. Tuli vaan tuosta mieleen Borgir-666, tuskin se sitä tarkoittaa..
Ajankohtaan liittyen Breeg-666. :twisted:
UnBrain
Hell Rat
Hell Rat

Post by UnBrain »

Pientä offtopikkia mutta minä vähän epäilen tuota että 666 rekkareita ei saisi olla, vaikka kuin helkkaristi oon nähny niitä xxx-666 rekkareita! :?
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

UnBrain wrote:Pientä offtopikkia mutta minä vähän epäilen tuota että 666 rekkareita ei saisi olla, vaikka kuin helkkaristi oon nähny niitä xxx-666 rekkareita!
Mahdollisia xxx-666 yhdistelmiä on lähemmäs parikymmentä tuhatta, joten varmasti niitä katukuvassa näkyy. Ovat ilmeisesti kuitenkin ruvenneet tarkemmin katsomaan kenelle niitä menee kun jossain päin Suomea pari vuotta sitten kirkkoherranviraston tms. autolle sattui tuo numero osumaan :).
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

^ Minä muistelen lehdestä lukeneeni, että 666-numeroisia rekkareita ei enää suostuta valmistamaan, paitsi (ehkä) erikoiskilpinä.
Freejack
Berserkki
Berserkki

Post by Freejack »

Siis jos tässä topicissa on keräilyharvinaisuuksista kyse niin kerrompa mitä minulla on

Raising Hell (japan)

Ei mulla muuta keräilyharvinaisuutta ole. Tuosta eivät paljon rahaa tinkineet. 9.95 € kuten moneen kertaan olen kertonut. Kuvia ei minulla tuosta julkaisusta ikävävä kyllä ole, mutta kannet ovat todella vaatimattomat tuossa julkaisussa.
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

asa wrote:^ Minä muistelen lehdestä lukeneeni, että 666-numeroisia rekkareita ei enää suostuta valmistamaan, paitsi (ehkä) erikoiskilpinä.
Kaveri hankki mopon tossa viime keväänä, ja siinä on rekkarin loppuosa juuri tuo 666 :twisted: Jotenkin muistelen että sattumalta sen sai, mutta voi olla että muistan ihan väärin ja ihan erikoiskilven hankii.

Anteeksi offtopick.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

asa wrote:^ Minä muistelen lehdestä lukeneeni, että 666-numeroisia rekkareita ei enää suostuta valmistamaan, paitsi (ehkä) erikoiskilpinä.
Oliskohan toisin päin? Tuurilla voi saada (!?), mutta jos oikein haluaa, niin ei anneta? Tuli vaan mieleen.
mika
Berserkki
Berserkki

Post by mika »

No nyt kun sain nuo nettiin vihdoin niin laitan ne tänne, elikäs nimmarinhakureissuilta on tullut otettua kuviakin, nämä vuodelta 1998 Virtual-tourilta Hesasta.
http://i109.photobucket.com/albums/n42/ ... laze98.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n42/ ... teve98.jpg
ja tuo kuva yllä on mulle SE kuva.
http://i109.photobucket.com/albums/n42/ ... nick98.jpg
ja tämä viimeinen on edesmenneestä Planet Hollywoodista jossa Blaze ja Nicko olivat promoamassa Virtual-levyään
http://i109.photobucket.com/albums/n42/ ... nick98.jpg
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
Bogardus
Bändäri
Bändäri

Post by Bogardus »

Eipä mun mielestä tuo 666 niin mahtava juttu ole, että edes haluaisin autooni sen rekkariksi... Parempi olisi vaikka IM-75 :wink:
Post Reply