Katsokaapas, kun Termis luo uutta musiikin saralla. Vain yhden kerranTerminator X wrote:Kertasäe toimii ihan täydellisesti.

Moderator: The Killer Krew
Katsokaapas, kun Termis luo uutta musiikin saralla. Vain yhden kerranTerminator X wrote:Kertasäe toimii ihan täydellisesti.
Jukka wrote:Katsokaapas, kun Termis luo uutta musiikin saralla. Vain yhden kerranTerminator X wrote:Kertasäe toimii ihan täydellisesti.. Lasse Mårtenson, you have been warned.
Hoho. Ensin väität lopettavasi mun perseen nuolemisen, mutta sitten kehut heti perään levyn ainoaa biisiä joka on kokonaan mun käsialaa
Ehkä tällä sitten on asian kanssa jotain tekemistä. Kieli ruskeaksi jo hyvissä ajoin ennen keikkaa.SD vs. Nowen on ruskeudessaan omaa luokkaansa
Ei helvettiSir wrote:Jukka wrote:Katsokaapas, kun Termis luo uutta musiikin saralla. Vain yhden kerranTerminator X wrote:Kertasäe toimii ihan täydellisesti.. Lasse Mårtenson, you have been warned.
Lasse Terminatårson X?
Joo, sellaista pitää muuten tässä uutisoida, että minä itse, kusipäiden kuningas & lahjaton bassotaiteilija olen 30.8.2006 Pommiradiossa Tampereella vetämässä Megan kanssa showta klo 18-22. Sopii kiinnostuneiden kuunnella netin kautta ympäri maan/maailman/universumin, kun valas nolaa itsensä ja yrittää sönköttää jotain vastaukseksi kysymyksiin.Onneks ei kuitenkaan ole eka kerta suorassa radiolähetyksessä, että ei ainakaan luulis jännäkakan menevän lahkeeseen. Anyway, minä valitsen ohjelmaan musiikit, joten silloinhan show on vain ja ainoastaan erinomainen.
Kovaa kamaa oli tarkoitus soittaa. Surinaa ja huutamista tuutataan koko shown mitta, ja tietenkin sinne voisi pari puhdasta vittuiluraitaakin sekaan heittää, että skenemiehiä kyrpisi oikein kunnolla.Lappis wrote:Ei helvettiSir wrote:Jukka wrote:Katsokaapas, kun Termis luo uutta musiikin saralla. Vain yhden kerranTerminator X wrote:Kertasäe toimii ihan täydellisesti.. Lasse Mårtenson, you have been warned.
Lasse Terminatårson X?
Joo, sellaista pitää muuten tässä uutisoida, että minä itse, kusipäiden kuningas & lahjaton bassotaiteilija olen 30.8.2006 Pommiradiossa Tampereella vetämässä Megan kanssa showta klo 18-22. Sopii kiinnostuneiden kuunnella netin kautta ympäri maan/maailman/universumin, kun valas nolaa itsensä ja yrittää sönköttää jotain vastaukseksi kysymyksiin.Onneks ei kuitenkaan ole eka kerta suorassa radiolähetyksessä, että ei ainakaan luulis jännäkakan menevän lahkeeseen. Anyway, minä valitsen ohjelmaan musiikit, joten silloinhan show on vain ja ainoastaan erinomainen.
![]()
Parempi laittaa sitten kanssa kovaa kamaa soimaan
Hoho. Ihan vitusti!Terminator X wrote:^No niin. Siitä vaan MTV:lle lähettämään virallisia musavideoita. Soittoaikaa irtois taatusti. Jossain video awardseissa tulis sit vuoden video-palkinto samantien
Tarkoitus olis sitä keikkaa varten treenata jotain vanhaa paskaa jo siksikin, että saatais settiiin vähän vaihtelua. Saas nyt sitten nähdä, että onnistuuko. Asioilla kun on taipumus mennä aina päin vittua tän orkesterin kohdalla.condemned wrote:Reenatkaa ees Kantikseen se The Extinction of Subhuman Kind! Olis jotain vanhempaakin kuraa ton kaiken uuden jälkeen.
Mitäs viddua! Eikös tuo soitettu Wuoritalolla Mrs. Taskulan ollessa vielä vok-a-listina. Ennen Redemption Deniediä.Sir wrote: Ja kyllä - soitettiin Horse kahteen kertaan, että laulun sisältämä viesti (Whores!!!) meni kunnolla perille. Eikä siinä siltikään kauaa mennyt. Eka kerta ikinä, kun vedettiin Horse livenä, muuten. Ainakin jengillä oli vitun hauskaa sen biisin kanssa, eikä lavallakaan isommin itkettänyt.
Ei soitettu. Ei löydy settilistasta, eikä löydy mulla siitä keikasta olevasta "bootlegistakaan". Juu, sellainenkin on olemassa, ja sain sen tuossa joitakin kuukausia sitten.Pentelesh wrote:Mitäs viddua! Eikös tuo soitettu Wuoritalolla Mrs. Taskulan ollessa vielä vok-a-listina. Ennen Redemption Deniediä.Sir wrote: Ja kyllä - soitettiin Horse kahteen kertaan, että laulun sisältämä viesti (Whores!!!) meni kunnolla perille. Eikä siinä siltikään kauaa mennyt. Eka kerta ikinä, kun vedettiin Horse livenä, muuten. Ainakin jengillä oli vitun hauskaa sen biisin kanssa, eikä lavallakaan isommin itkettänyt.
Se on ihan hirveää caccaa.condemned wrote:^ On se aika caccaa toi äänite, vaikka ite sanonki.
Gloriaanki vois vaikka tulla. Kun se on sittenkin K18 eikä kaikille. Ja on vieläpä melkoisen kiinnostavat muut bändit myös niin mikäs siinä.
Ei mitään havaintoa myyntimääristä, mutta veikkaukseni on, että vitun vähän. Eihän sitä ole mistään oikein saanut vielä lukuunottamatta Twisted Facen sivustoa ja jotain kädestä käteen kauppaamista. Mutta muutos tuli tähänkin tilanteeseen tänään: Firebox vastaa jakelupuolesta Suomessa, joten jatkossa lättyä saanee peruslevykaupoistakin ja nettimyyntiin ilmestynee pian. Levyt on jo sinne kuulemma matkalla.Pentelesh wrote:Jos teidän levy ilmestyy myyntiin niin Maanalaiseen levykauppaan, niin minä myyn polkupyöräni ja anon timpuktun kansalaisuutta!
Mutt hyvä että alkaa pyörä pyörimään. Kuis monta kappaletta on myynti tällä hetkellä?