Spirit Disease (back from the dead @ FDMM Fest 2017)

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Terminator X wrote:Kertasäe toimii ihan täydellisesti.
Katsokaapas, kun Termis luo uutta musiikin saralla. Vain yhden kerran :mrgreen:. Lasse Mårtenson, you have been warned.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Jukka wrote:
Katsokaapas, kun Termis luo uutta musiikin saralla. Vain yhden kerran :mrgreen:. Lasse Mårtenson, you have been warned.
:D Lasse Terminatårson X?

Joo, sellaista pitää muuten tässä uutisoida, että minä itse, kusipäiden kuningas & lahjaton bassotaiteilija olen 30.8.2006 Pommiradiossa Tampereella vetämässä Megan kanssa showta klo 18-22. Sopii kiinnostuneiden kuunnella netin kautta ympäri maan/maailman/universumin, kun valas nolaa itsensä ja yrittää sönköttää jotain vastaukseksi kysymyksiin. :lol: Onneks ei kuitenkaan ole eka kerta suorassa radiolähetyksessä, että ei ainakaan luulis jännäkakan menevän lahkeeseen. Anyway, minä valitsen ohjelmaan musiikit, joten silloinhan show on vain ja ainoastaan erinomainen. :roll:
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Jonkunhan se on tätä musamaailmaakin vietävä eteenpäin :lol:
Hoho. Ensin väität lopettavasi mun perseen nuolemisen, mutta sitten kehut heti perään levyn ainoaa biisiä joka on kokonaan mun käsialaa
SD vs. Nowen on ruskeudessaan omaa luokkaansa
Ehkä tällä sitten on asian kanssa jotain tekemistä. Kieli ruskeaksi jo hyvissä ajoin ennen keikkaa.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Sir wrote:
Jukka wrote:

Joo, sellaista pitää muuten tässä uutisoida, että minä itse, kusipäiden kuningas & lahjaton bassotaiteilija olen 30.8.2006 Pommiradiossa Tampereella vetämässä Megan kanssa showta klo 18-22. Sopii kiinnostuneiden kuunnella netin kautta ympäri maan/maailman/universumin, kun valas nolaa itsensä ja yrittää sönköttää jotain vastaukseksi kysymyksiin. :lol: Onneks ei kuitenkaan ole eka kerta suorassa radiolähetyksessä, että ei ainakaan luulis jännäkakan menevän lahkeeseen. Anyway, minä valitsen ohjelmaan musiikit, joten silloinhan show on vain ja ainoastaan erinomainen. :roll:
Ei helvetti :lol:

Parempi laittaa sitten kanssa kovaa kamaa soimaan
"To be alive is more than just breathing"
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Lappis wrote:
Sir wrote:
Jukka wrote:

Ei helvetti :lol:

Parempi laittaa sitten kanssa kovaa kamaa soimaan
Kovaa kamaa oli tarkoitus soittaa. Surinaa ja huutamista tuutataan koko shown mitta, ja tietenkin sinne voisi pari puhdasta vittuiluraitaakin sekaan heittää, että skenemiehiä kyrpisi oikein kunnolla. :twisted:

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Tekosyy nostaa tämäkin topic ylös: tässäpä pari musiikkivideota, tekijänä hemmo Texasista. Kovin on tutun kuuloista musiikkia ja tutun näköisiä apinoita... :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=8vxklqBSYGs

http://www.youtube.com/watch?v=Y0e3WMJJ ... ted&search

:!: :!: :!:

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

^No niin. Siitä vaan MTV:lle lähettämään virallisia musavideoita. Soittoaikaa irtois taatusti. Jossain video awardseissa tulis sit vuoden video-palkinto samantien :lol:
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Lappis wrote:Ps: The Deathlike Gloom on vitun kova biisi
Kyllä, epäilyttää vaan notta toimiiko livevetona. Toimii, ellei hippilauma jumahda saappaisiinsa. Mulla on jäänyt pyörimään toi Scared to live (...) jostain syystä nuppiin, eikä mee puish. En valita tosin. 8)
Vihatkoon vain - kunhan pelkäävät
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Terminator X wrote:^No niin. Siitä vaan MTV:lle lähettämään virallisia musavideoita. Soittoaikaa irtois taatusti. Jossain video awardseissa tulis sit vuoden video-palkinto samantien :lol:
Hoho. Ihan vitusti! :lol:

Toisaalta, jos joku on oikeasti niin kova fani, että vaivautuu jotain videota vääntämään, niin eipä siinä auta muuta kuin sanoa, että kiitos. Oli sitten kakkaa tai ei. :shock:

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Jåå. Tuli sit käytyä Pommiradiossa avautumassa ja soittamassa musaa. Läheskään kaikkea ei ehtinyt soittaa, mitä olin suunnitellut, mut sellaista se elämä on. Biisilista kuitenkin tässä:

Spirit Disease "Annihilation"
Sepultura "Beneath The Remains"
Morbid Angel "Chapel Of Ghouls"
Kreator "Riot Of Violence"
Impaled Nazarene "Sadhu Satana"
Mayhem "Funeral Fog"
Coroner "Reborn Through Hate"
Rytmihäiriö "Saatana on herra"
Carcass "Tools Of The Trade"
Dissection "Thorns Of Crimson Death"
Spirit Disease "When the Walls Came Crumbling Down"
Bathory "A Fine Day To Die"
Slayer "Chemical Warfare"
Ancient Rites "Victory Or Valhalla"
Stone "Small Tales"
At The Gates "Terminal Spirit Disease"
Annihilator "Alison Hell"
Dead Shape Figure "6 x 9"
Spirit Disease "What's God Got to Do with It"
Deathrow "Raging Steel"
Obituary "The End Complete"
Venom "Witching Hour"
Celtic Frost "The Usurper"
Spirit Disease "Ultimate Sacrifice"
Infernäl Mäjesty "None Shall Defy"
S.O.D. "Kill Yourself"
Exodus "Metal Command"
Dark Funeral "The Secrets Of The Black Arts"
Death Angel "Voracious Souls"
Death "Evil Dead"

Niin, ja jotain bändiuutistakin pukkaa, eli yksi uusi keikka lisää:

Gloria, Helsinki 25.11.2006
ensimmäinen SD-keikka ikinä, joka EI ole K-18, vaan nuoremmillakin on tilaisuus käydä todistamassa spurgut lauteilla samalla kun 18 vuotta jo täyttäneet kiskoo anniskelualueella viinaa. :D
Last edited by Sir on Mon Sep 04, 2006 7:22, edited 2 times in total.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Voi vittu,alaikäiskeikka. Meidät messiin saatana! :lol:
"To be alive is more than just breathing"
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Sir wrote:Jåå. Tuli sit käytyä Pommiradiossa avautumassa ja soittamassa musaa.
EIH! Mä unohdin. :evil:
Vihatkoon vain - kunhan pelkäävät
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Raitus wrote:
Sir wrote:Jåå. Tuli sit käytyä Pommiradiossa avautumassa ja soittamassa musaa.
EIH! Mä unohdin. :evil:
No se tulee kuitenkin jossain vaiheessa uusintana. :twisted:

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Arse. On the Rocksin keikka takana ja vieläkin väsyttää ihan vitusti. Sitä se rokkitouhujen harrastaminen teettää. Hyvä ilta, vaikka yleisöstä suurin osa oli aika kuollutta. Mutta kukas vittu sitä maanantai-iltana selvinpäin isommin riehumaan alkaakaan? :lol:

Settilista:

ANNIHILATION
DELUSIONS OF GRANDEUR
THE REIGN OF TYRANNY
SADISTIC BELATED ABORTION
THE ANGEL OF CANCER AND PLAGUE
WHAT'S GOD GOT TO DO WITH IT?
ULTIMATE SACRIFICE
THE DEATHLIKE GLOOM
COVERED IN WARM BLOOD
WHEN THE WALLS CAME CRUMBLING DOWN
EVERYONE MUST DIE
WISH YOU WERE DEAD
DEFENCELESS PREY
EVIL DEAD
--
HORSE (XIM ESREPNAROUH)
HORSE (XIM ESREPNAROUH)
PISSAA JA PASKAA

Ja kyllä - soitettiin Horse kahteen kertaan, että laulun sisältämä viesti (Whores!!!) meni kunnolla perille. Eikä siinä siltikään kauaa mennyt. Eka kerta ikinä, kun vedettiin Horse livenä, muuten. Ainakin jengillä oli vitun hauskaa sen biisin kanssa, eikä lavallakaan isommin itkettänyt. :D

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Reenatkaa ees Kantikseen se The Extinction of Subhuman Kind! Olis jotain vanhempaakin kuraa ton kaiken uuden jälkeen.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

condemned wrote:Reenatkaa ees Kantikseen se The Extinction of Subhuman Kind! Olis jotain vanhempaakin kuraa ton kaiken uuden jälkeen.
Tarkoitus olis sitä keikkaa varten treenata jotain vanhaa paskaa jo siksikin, että saatais settiiin vähän vaihtelua. Saas nyt sitten nähdä, että onnistuuko. Asioilla kun on taipumus mennä aina päin vittua tän orkesterin kohdalla. :evil:

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

Sir wrote: Ja kyllä - soitettiin Horse kahteen kertaan, että laulun sisältämä viesti (Whores!!!) meni kunnolla perille. Eikä siinä siltikään kauaa mennyt. Eka kerta ikinä, kun vedettiin Horse livenä, muuten. Ainakin jengillä oli vitun hauskaa sen biisin kanssa, eikä lavallakaan isommin itkettänyt. :D
Mitäs viddua! Eikös tuo soitettu Wuoritalolla Mrs. Taskulan ollessa vielä vok-a-listina. Ennen Redemption Deniediä.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

^ No ei todellakaan vedetty.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Pentelesh wrote:
Sir wrote: Ja kyllä - soitettiin Horse kahteen kertaan, että laulun sisältämä viesti (Whores!!!) meni kunnolla perille. Eikä siinä siltikään kauaa mennyt. Eka kerta ikinä, kun vedettiin Horse livenä, muuten. Ainakin jengillä oli vitun hauskaa sen biisin kanssa, eikä lavallakaan isommin itkettänyt. :D
Mitäs viddua! Eikös tuo soitettu Wuoritalolla Mrs. Taskulan ollessa vielä vok-a-listina. Ennen Redemption Deniediä.
Ei soitettu. Ei löydy settilistasta, eikä löydy mulla siitä keikasta olevasta "bootlegistakaan". Juu, sellainenkin on olemassa, ja sain sen tuossa joitakin kuukausia sitten. :lol:

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

^ On se aika caccaa toi äänite, vaikka ite sanonki.

Gloriaanki vois vaikka tulla. Kun se on sittenkin K18 eikä kaikille. Ja on vieläpä melkoisen kiinnostavat muut bändit myös niin mikäs siinä.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

condemned wrote:^ On se aika caccaa toi äänite, vaikka ite sanonki.

Gloriaanki vois vaikka tulla. Kun se on sittenkin K18 eikä kaikille. Ja on vieläpä melkoisen kiinnostavat muut bändit myös niin mikäs siinä.
Se on ihan hirveää caccaa. :lol:

Joo, tuli vahvistukset siitä Glorian vedosta (bändit ja ikäraja), ja aika hyvät lauantaitanssit lienee tiedossa. Which is nice. :twisted:

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Haistakaa vittu. Tanssiorkesteri Pirren Tissit haastateltavana seuraavassa Infernossa (ilmestyy 6.10.2006), joten luulis sit ostavan sen lehden, jos SD-meteli kiinnostaa.

SD- (ja Witheria-) kiekkoa saanee jatkossa muualtakin kuin Twisted Facelta. Jakeluasiat alkaa olla kuulemma kunnossa. Kohta saa ihmisvihahumppaa saatana levykaupoista ja ties mistä vitun kirkoista ja huoltoasemilta. Ei hyvin mene.

Ne onnettomat, jotka missasi Sir-sedän metallishown Pommiradiossa tuossa jokin aika sitten, voivat alkaa jo sahailla ranteitaan auki. Uusintaa ei nimittäin tule - johtuu siitä, että lähetys jäi kuulemma taltioimatta. No, ei mikään suuri menetys. :D

Ei tässä kai sit muuta, paitsi että SD täyttää tässä näinä päivinä 4 vuotta. Niin se aika kuluu, kun soittaa paskaa musaa ja kaikki menee päin vittua. :lol:

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

Jos teidän levy ilmestyy myyntiin niin Maanalaiseen levykauppaan, niin minä myyn polkupyöräni ja anon timpuktun kansalaisuutta!

Mutt hyvä että alkaa pyörä pyörimään. Kuis monta kappaletta on myynti tällä hetkellä? :P
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Pentelesh wrote:Jos teidän levy ilmestyy myyntiin niin Maanalaiseen levykauppaan, niin minä myyn polkupyöräni ja anon timpuktun kansalaisuutta!

Mutt hyvä että alkaa pyörä pyörimään. Kuis monta kappaletta on myynti tällä hetkellä? :P
Ei mitään havaintoa myyntimääristä, mutta veikkaukseni on, että vitun vähän. Eihän sitä ole mistään oikein saanut vielä lukuunottamatta Twisted Facen sivustoa ja jotain kädestä käteen kauppaamista. Mutta muutos tuli tähänkin tilanteeseen tänään: Firebox vastaa jakelupuolesta Suomessa, joten jatkossa lättyä saanee peruslevykaupoistakin ja nettimyyntiin ilmestynee pian. Levyt on jo sinne kuulemma matkalla.

Levykauppa Äxästä voi jo ennakkotilaustakin suorittaa, jos ei oo vielä ehtinyt SD-paskalla levyhyllyyään rumentamaan. :lol:
http://www.levykauppax.fi/search.php?se ... se&x=0&y=0

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Jåå. Ostakee Pirren Tissit-caccaa Fireboxista:

Annihilation: http://www.firebox.fi/?page=tuote&pid=7746