Mossaus jäi vähän vähemmälle koska vaikeempi biisi kyseessä ja yritin nyt paneutua siihen soittopuoleen enkä niinkään visuaalisuuteen, huomenna voisi harjoitella päättömän pään vatvomisen (

) ja soiton yhdistystä. Sooloa en viitsinyt omalla näkemykselläni pilata kun kerran sen voisi jotenkuten kunnolla soittaa, vaikka siinä kyllä varmasti itsekin kehittyisi mutta silti..
Tästä muuten tulikin mieleen että kannattaisiko ottaa jonkunlaisia musiikin teoriatunteja joissa oppisi mm. nuotteja jne. sellainenhan auttaisi varmaankin oman kurakaaren väsäyksessä esimerkiksi että mistä nuoteista voi mihinkin tehdä sooloja/melodioita jne. Onko kokemuksia?
Tämmöistä tavoitetta olen alkanut itselleni kehitellä että jos opettelisin soittamaan nimenomaan
kitaraa, enkä muiden jo keksimiä kappaleita, jota olen ehkä mielestäni jo tarpeeksi tehnyt ja nuo teoria tunnit saattaisivat olla osa tätä hommaa?
Purkkiliha wrote:Ps. Hienot lasit

Joo, mää vihaan noita yli kaiken, siks pidän aina piilareita mutta näin vklp ei viitti käyttää niitä ku kotona enimmäkseen nökötän
Ja vielä alas: en epäillytkään että se olisi vittuilua, hirveän usea ihminen noita laseja on kehunut, mutta se vaan tuntuu köntiltä kun en itse enää noista kamalasti välitä. Joskus nelos luokalla oli siistiä kun oli keltaset lasit mutta nyky 'lookkiin' ei oikein passaa

[/offtopic]