Little known fact; Dave Mustaine wrote all the lyrics and music to A Matter Of Life And Death.

Moderator: The Killer Krew
Jos ei käyttöä ole myy se mulle, mulla on soitinthingummywut wrote:Vihdoin sain haltuun kans tuplavinyyliversion albumista. Julmetun hienon näkönen paketti. Harmi, ettei pääse soittamaan, kun en omista enää vinyylisoitinta. Pitäis kai sellanenki hankkia
Pöh, ei Maidenia myydä. Keräilymielessähän mä tuonkin ostin. Kunhan rahatilanne tästä tokenee, niin hankin kyllä levarinkin hyllyyn niin pääsee soittamaan noita.Räbsä wrote:Jos ei käyttöä ole myy se mulle, mulla on soitinthingummywut wrote:Vihdoin sain haltuun kans tuplavinyyliversion albumista. Julmetun hienon näkönen paketti. Harmi, ettei pääse soittamaan, kun en omista enää vinyylisoitinta. Pitäis kai sellanenki hankkia
Joo, viime perjantaina Lpr:n Levymusiikki ei saanu vinyyliä. Varaus on , soittelevat kun saavat. Eli milloin lie tänne rajalle sitä saadaankaan... Voihan Anttilassa olla mutta varattu mikä varattu levy-liikkeestä ja sieltä hajemme...condemned wrote:Se vinyyliversio tulee sitten kun tulee. Se on nyt myöhässä, eli venaa nyt rauhassa.
"penjaminin" haukuin kun kuulin sen ekaa kertaa Maidenin sivuilta: mutta nyt se biisi on parhautta; Meikä ei kyllä muista milloin oisin kuunnellu Nickoo näin tasantarkkaan. Ja Bruce aloittaa laulun jotenkin "maan-alta" , mutta, kun biisi alkaa niin voih ja voih ja ihanata ja paul mossaa...Peke wrote:Benjamin Breeg meinaa jäädä ainoaksi 3/5 biisiksi. En hirveemmin saanut säväreitä sinkusta enkä edelleenkään. Muut biisit kyllä kolisee ihan kympillä taikka liki....
Todella hyviä kitaramelodioita on saatu narulle, soundit selkeet, kelpaa kuunnella. Ihan jumalautsi siis uskomattomia yksilö- ja kimppafiilistelyjä mm These Colours Don't Run, The Longest Day, For the Greater Good of God, Lord of Light, The Legacy, The Pilgrim...
Tätä lättyä voi kyllä helposti suositella ihan tutustumislevyksi. Edustaa niin Maidenia parhaimmillaan, siinä missä POM taikka SIT.
Aikamoisen kovaa dissailua kyllä. Olihan siellä asiaakin esim. tuosta ideoiden kierrättämisestä. Mutta samaa tekee jokainen bändi tällä planeetallaIron Constable wrote:Erittäin mielenkiintoinen arvostelu in english. Ja nimenomaan kriittinen sellainen. Tässä on oma linja ja kaverilla on mielenkiintoisia pointteja. Nyt en todellakaan allekirjoita, mutta entäs kuukauden päästä![]()
http://www.bravewords.com/hardwares/1001074
Lappis wrote:Aikamoisen kovaa dissailua kyllä. Olihan siellä asiaakin esim. tuosta ideoiden kierrättämisestä. Mutta samaa tekee jokainen bändi tällä planeetallaIron Constable wrote:Erittäin mielenkiintoinen arvostelu in english. Ja nimenomaan kriittinen sellainen. Tässä on oma linja ja kaverilla on mielenkiintoisia pointteja. Nyt en todellakaan allekirjoita, mutta entäs kuukauden päästä![]()
http://www.bravewords.com/hardwares/1001074
Juu,ja siinä samasa läpyskässä lukee,että Harris soittaisi basson lisäksi Keyboardia.Brain Damage wrote:Onkos kukaan muu huomannut tällaista juttua levyn kansilehdykästä:
Guitar Synth on Brighter Than A Thousand Suns by Adrian Smith
Eli kitarasyntikkaa käytetty kyseisessä biisissä Adrianin toimesta.