Limited Edition
vai
Perusversio?
Ja kummankos itse ostit? Muistakaa nyt näitä topiceja aloitellessa että TEHKÄÄ ITSE ESIMERKILLINEN VASTAUS ENSIN! The Prisoner
Sorry

Moderator: The Killer Krew
kyllä tulee aina tuo limited edition ostettuaBrain Damage wrote:Limited Editionin ostin, vaikka hieman lisähintaa olikin, koska yleensä on tullut levyistä ostettua juuri tällainen DVD:llä höystetty versio, jos on vain ollut saatavilla. Nyt ei rahapulaakaan ollut, joten muutaman euron lisähinta ei pahemmin kirpaissut.
Näin. Kaverin kanssa puhuttiin siitä, että sen takia bonukset olisi hyvä lykätä toiselle levylle, etteivät ne aiheuta muutoksia suhtautumisesta itse levyyn. Jos pitää albumia ensin keskinkertaisena, ihastuu sitten bonusbiiseihin ja nostaakin albumin keskiarvoa heti tämän perusteella, niin eihän sellainen käy.DevilLook wrote:Hiukka ohi aiheen.. kai... tai sit ei ^ tossa on pointti. hitusen ottaa päähän kun joihinkin limited editioihin ei ole sitten viitsitty panostaa sen vertaa että bonuksett ois omalla levyllä. Se vielä menee jotenkuten läpi kun bonuksinä on kyseessä joku yks kaks biisiä. Tästä kyseistä levystä lähtee hyllyyn kaikki versiot mitä eteen tulee. Keräilen, siinä perusteluja. Mutta yleensä mielummin ostan toki sen spessu version jos saa valita. Hinnalla kun niitä harvemmin pilataan. Muutama euro sinne tänne ei paljoa tunnu kun kyseessä on levy jonka oikeasti haluaa. Ja jos pienellä lisäsijoituksella siitä saa tuhdimman version niin paskaak siinä miettimään.
Komppailen tuota. Normiversion ostamisen syyksi en keksi minäkään muuta kuin rahapulan ja sitä minulle ei ole tulossa vähään aikaan (Isä maksaa). Ja jos jollekkin jäi vielä epäselväksi ostin siis limited editionin.The Prisoner wrote:koska muutaman euron lisällä saattaa saada huimasti lisää fiilistä itse levyn/elokuvan kuunteluun taustatietojen ja visuaalisuuden muodossa.
Heh, ostin omani Keskustan Antikvariaatista, mutta kaupunki & PERUSVERSIO on sama.Bogardus wrote:Tässä nyt tuli mieleen että ainakin Oulun yössä ÄX:ssä en nähnyt kenenkään ostavan tätä perusversiota A Matter Of Life And Deathista.
Onko lukutaidossa vikaa? Mitä lukee ensimmäisessä JA kolmannessa postissa? Vai oletko kenties postien lukumäärää kasvattamassa? Nyt silmä ja järki käteen ettei tule banaani perseeseen. The PrisonerGODOFTHUNDER wrote:Aina limited edition kun on Maiden kyseessä!