Maiden-paidat
Moderator: The Killer Krew
Ei se hinta ole aina laadun tae, ostin viime kesänä keikalta Maidenin kiertuepaidan ja jo neljännen pesun jälkeen kuva alkoi uhkaavasti haalistumaan. Oulun torilta ostettu Maiden-paita on ollut kovassa käytössä jo 4 vuotta, eikä kuva ole yhtään haalistunut. Ainoastaan paidan oma väri on hieman haalistunut.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
-
- Hell Rat
-
- Berserkki
-
- Hang-Around
Itellä 3 maiden-paitaa.Yhes SSOASS-kansikuva ja takana semmonen ihme eddie jol on jotai poranterii suus..
Sit on 666,siinä eddien naama suurennettuna kansikuvasta.Nämä molemmat Hellsingistä ostettu.Sitten on viel eddie rips up europe-kiertuepaita jossa takana DoTR-kuva,se tarttui viime keikan jalkeen kojulta ulkoo
kaikki ihan hyvässä kunnossa,vaikka käytössä ollu kovasti.

-
- Hell Rat
Joo ku olis kiva tietää vaa et minkälaisii kokoeroi esim Fruit of Loomil ja B & C:llä on..Edward the Greaat wrote:Sen niminen merkki kuin B & CFrontier90 wrote:Mikäs vaatemerkki on valmistanut nämä eddies megastoren paidat.. Fruit of Loom vai ?
meinaa ei olis kiva tilaa väärää kokoo. Normaalisti Fruit of Loom:in M-koko käy mulle, nii tol B & C:l se saattaa olla M tai S.. olis vaa kiva saada toho joku varmuus.
Kiitos Kiitos.
-
- Sateentekijä
Mitä noihin paitojen kokohin tulee. Niin nyt kun oon ollu pikkasen enemmän nitten kanssa tekemisissä oon huomannu ettei tuohon ilmoitettuun (niskassa lukevaan) kokoon voi koskaan luottaa sokeasti. Ensimmäinen syy on se, että ne koko laput ommellaan paitoihin pääasiassa pienten käsien avulla jossain aasiassa ja jo siinä vaiheessa paitaniput voivat mennä sekaisin. Laadunvalvonta kun on mitä on. Sitten toiseksi. Kaikissa paidoissa on eroja. Mullakin on joku L kokonen paita sellanen että mahtuu päälle ja toisaalta XXL joka on jo lähes hame mun päällä ja se on jo iso se. Esim. Viimeisin Rautaneito t-paita on senverta iso että käyttä jäänee valittettavan vähäiseksi. Joten jopa noi ns. paitojen merkit (Fruit of... B&C... jne...) voivat oikeesti olla ihan samoja paitoja joissa on vaan eri laput niskassa. Esimerkiksi Fruitillahan on ainakin kahden laatuista t-paitaa. Ohuempaa ja paksumpaa. Eli edes se paksuus paidassa ei merkitse sitä mistä se paita on alun perin kotoisin. Toden näköisesti samasta tehtaasta. Mutta näin olen siis minä asiaa spekuloinut. Mitään faktaa tämä ei siis ole mutta kertonee jotain siitä miksi paitojen koot ovat mitä ovat. Ehkä tämän takia postitse tilattaessa en koskaan odota saavani juuri oikean kokoista paitaa. Jos tilattu paita mahtuu päälle ja on muutenkin sopiva, niin hyvä. Muuten, mun tappio, voi voi.
Multa löytyy Seventh son huppari, DoTR huppari,
T-paidat:
fear of the dark, fear of the dark (live), early days, number of the beast ja sitten Powerslave kiertue paita.
Niin tuossa mun powerslave paidas takana lukee World slavery tour 84-85 ja sitten niitä maita jossa ne kävi sillon, niin siitä puuttuu USA. Taitaa olla pelkkä painovirhe.
T-paidat:
fear of the dark, fear of the dark (live), early days, number of the beast ja sitten Powerslave kiertue paita.
Niin tuossa mun powerslave paidas takana lukee World slavery tour 84-85 ja sitten niitä maita jossa ne kävi sillon, niin siitä puuttuu USA. Taitaa olla pelkkä painovirhe.
-
- Hell Rat
tää on mun mielestä melko turha topic jos tässä listataan mitä paitoja kukin omistaa... ketä helkuttia kiinnostaa lukee se, että toisella on powerslave t-paita ja 7th son huppari !? olis kiva tietää.
EDIT:
keskustelu voisi enemmänki painottua puhumaan niistä paidoist kokoeroista ja kunnosta yms.
Kummasti se vaan sinäkin olet tähän topiciin kirjoittanut ja ilmeisesti jonkun postinkin lukenut. Kyllä ylläpito- ja modeiluosasto hoitaa moiset linjavedot jos tarvetta ilmenee. Ketä helvettiä kiinnostaa et minkä kokoinen paita sulla on?The Prisoner
hahahhahahahaha. no en tarkottanut sitä.
voisko tän pistää darran piikkii?
EDIT:
keskustelu voisi enemmänki painottua puhumaan niistä paidoist kokoeroista ja kunnosta yms.
Kummasti se vaan sinäkin olet tähän topiciin kirjoittanut ja ilmeisesti jonkun postinkin lukenut. Kyllä ylläpito- ja modeiluosasto hoitaa moiset linjavedot jos tarvetta ilmenee. Ketä helvettiä kiinnostaa et minkä kokoinen paita sulla on?The Prisoner
hahahhahahahaha. no en tarkottanut sitä.
voisko tän pistää darran piikkii?

Last edited by Frontier90 on Sat Aug 19, 2006 19:19, edited 2 times in total.
^ Nyt kyl irtos naurut. Kyllä itestä on ainakin paljon järkevämpää kirjoitella ihan niiden paitojen kuvista ja teksteistä, eikä siitä että "Onx sun XS-paidas liian pienet hihat?!?!"
Itsellä on klassinen Troopper paita, Raising Hellin basso Eddie paita ja Death on the Road paita. Ja tietenkin Rautaneito, hienoin näistä.
Itsellä on klassinen Troopper paita, Raising Hellin basso Eddie paita ja Death on the Road paita. Ja tietenkin Rautaneito, hienoin näistä.
-
- Sateentekijä
-
- Sateentekijä
Mutta Turku ei olekaan SuomessaEdward Mannerheim wrote:^Kyllä ainakin Turkuun on pystynyt.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Sateentekijä
Menitte sitten häviämään senkin rähinänEdward Mannerheim wrote:Åbo on VARSINAIS-Suomessa. Siis siinä ainoassa oikeassa Suomessa.Jukka wrote:Mutta Turku ei olekaan SuomessaEdward Mannerheim wrote:^Kyllä ainakin Turkuun on pystynyt..
Ihmisten, jotka asuvat Pähkinäsaaren rauhan (vuodelta 1323) rajojen ulkopuolella ei kannata puhua suomalaisuudesta.

Nyt muuten menään aiheen ohi ja lujaa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Sateentekijä
Suomella on aina ollut tapana hävitä, oli kyseessä sotiminen, futis tai jääkiekko.Jukka wrote:Menitte sitten häviämään senkin rähinänEdward Mannerheim wrote:Åbo on VARSINAIS-Suomessa. Siis siinä ainoassa oikeassa Suomessa.Jukka wrote:Mutta Turku ei olekaan SuomessaEdward Mannerheim wrote:^Kyllä ainakin Turkuun on pystynyt..
Ihmisten, jotka asuvat Pähkinäsaaren rauhan (vuodelta 1323) rajojen ulkopuolella ei kannata puhua suomalaisuudesta..
Nyt muuten menään aiheen ohi ja lujaa.

No, summa summarum:
voi niitä paitoja tilata Playstä Suomeen (nyt ollaan taas aiheessa!!!)
-
- Sateentekijä
Ehdotus, tilaa ko. paita Playstä, tämän halvemmalla tuskin lähtee koskaan (8 puntaa = 12 egeä) kotiin kuljetettuna. Itse pistin äsken tilaukseen.Iron Constable wrote:Kattelin kanssa eilen, että CDON lähtee mukaan paitakauppaan. Hinnat olivat mielestäni ihan linjassa, jos ovat laadukkaita ja virallisia ? Kyllä kunnon paidasta joutuu sen parikymppiä maksamaan, niitä Viron rääppiäisiä saa sitten halvemmalla, mutta laatukin on sen mukainen. Kun saavat noita varastoon asti niin ajattelin ainakin Death On The Road-paidan kokeeksi tilata, sittenpähän näkee, kulkevatko hinta & laatu käsi kädessä.
http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/4 ... oduct.html
Edit: Ei irtoa enää tohon hintaan.
Last edited by Edward Mannerheim on Wed Aug 30, 2006 18:42, edited 1 time in total.
-
- Manowarrior
-
- Sateentekijä
Muistaakseni lähes kaikilla muilla paitsi Sampon korteilla se pitää erikseen aktivoida Luottokunnasta tjs. Sitten kyllä onnistuu. Pankki neuvonee tässäkin. Meikän Nordean kortti ei aktivoitunut, vaikka verkkopankissa sitä tarjottiinkin. Viisaammat valaiskoot.poolrules wrote:^Näyttäisi noilla olevan Visa Electronkin merkittynä, mutta ainakaan oma OP:n electroni ei tuolla pelannut.
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Hang-Around
Itelläni on Number of the beast T-paita ja Powerslave aiheinen huppari. Tuosta T-paidasta en tiedä että onko aito, sillä ostin sen paikalliselta kojulta ja tuon hupparin sain synttäri lahjaksi vanhemmiltani. Mahtaa olla ostettu Helsinki rock shopista. Molemmissa kokona on M mutta varsinkin tuo huppari tuntuu vähän liian isolta mutta pitäähän sitä kasvu varaa jättää! Ja ai niin, molemmat on nähdäkseni Fruit of loomin paitoja.
Iron What? Iron Fucking Maiden! That's What!