^ Hah, samaa mieltä kyllä. Sanctuary on yks niistä harvoista meikäläisen inhokki- Maiden- biiseistä, ja kaikenlisäksi toimii huonosti livenä, ja on vieläpä puhkikulunut. DoD- kiertueella tuotahan ei onneksi soitettu! Jos Maiden soittaa koko levyn, eli 10 biisiä, tilaa jää 5-7 muulle biisille. Toivottavasti noihin muihin biiseihin sitten mahtuu muitakin biisejä kuin pakkobiisejä. Joitain sota-aiheisia olisi kiva kuulla, Fortunes of War tai Afraid to shoot strangers kelpais.
IMOC- foorumilla jotkut pohtivat, että kävisikö, jos Bruce heiluttelisi lippua These colours don't runin aikana, jolloin Trooperia ei välttämättä tarvitsisi soittaa. Kelpaisi ainakin minulle, tosin ei Trooper ole heikoimmasta päästä kun puhutaan näistä ylisoitetuista pakkobiiseistä. Tosin kuin esim Wrathchild ja Sanctuary. Iron Maiden (biisi) on sitten ihan pakko soittaa.
Mun puolesta saavat soittaa uuden levyn kokonaan, jos se kerta on niin hyvä kun on puhuttu. Itse en ole kuullut levyä vielä, joten paha mennä sanomaan.
EDIT: Taival: haha, repesin

. IMOCissahan käynnisteltiin jotain adressia sen suhteen, että Wrathchild pitäisi pudottaa. Tuli puoliksi huumorimielellä listattua oma nimikin, mutta en tiedä mitä tuolle adressille kävi kun ei se ole lähiaikoina ollut ykkössivulla.