Brighter Than A Thousand Suns IMOCissa 11.8. klo 24.00!
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Kisälli
-
- Kärpästen Herra
Let me join in your Piss Of Joy...... yeaaah fuckin maiden brothers we are!Make#34 wrote:
Ilopissa on paras pissa.....
Tätä on odotettu..... kalsarikänni ja tätä lisää... me fucking likes mate

on ihan vitosen biisi (5)... jumalautsi... tää iskee... kasarihirmu on ihan palasina... tulkaa ja kootkaa mut, mutta ei vielä... antakaa nauttia hetki

Last edited by Peke on Sat Aug 12, 2006 0:25, edited 2 times in total.
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Rautakansleri
-
- Tuhlaajapoika
Minulle kun Seventh Son of a Seventh Son ei ole koskaan ollut se kaikkein suurin, niin tätä menoa on tulossa parasta Maidenia ikinä. Olen uuden sukupolven Maiden -faneja kun kuuntelua on takana vasta kolmisen vuotta ja olen kiintynyt vanhojen Maidenien lisäksi myös tasapuolisesti 2000 -luvun tuotantoon. Jos Different World jää levyn heikoimmaksi raidaksi ei tuloksena voi olla kuin uusi suosikkilevyni Maidenilta.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Hiippari
Pertti Keinonen wrote:Enpä voisi iloisempi olla tästä biisistä. Aivan Dickinsonin soolomatskua. Sitä ihan sekavinta! Tämä vaatii aika monta kuuntelukertaa, että kaikki koukut löytyvät, senhän huomaa heti. Ei mitään järkeä. lmakitaramateriaalia! Huh huh!
Todellakin kolmaskerta menossa ja alkaa kuulostaa jo joltakin.. Tosin aika erikoinen biisi.. Ei sitä tavallisinta maidenia! Mutta toimii ihan ok kuitenkin.
-
- Vempare
No juuh, niinkuin vanhemmat jermut jo toteskin, niin onhan tuossa Brucen sooloilta tuttua meininkiä esillä... Myöskin siltä osalta, että laulusoundissa meinaa olla korkealla taas sitä, varsinkin AOB:iltä tuttua, pientä nuhaisuutta. Ei tämä siis mikään valtava ongelma ole, kyllä B.D. fanipojan kelpaa kuunnella.
Biisi on niin monipuolinen, että sen kummempia en taida alkaa runoilla näillä soundeilla ja muutamalla kuuntelukerralla. Mutta näistä kolmesta biisistä tää on paras. Näin tuntuu ainakin nyt. Ja kyllä se neljän minuutin jälkeen lähtevä laukka venäytti suun sellaiseen hymyyn, että pöytälampun loistekin himmeni.
On se hieno.
Kaikki kolme biisiä on muuten sisältänyt jonkun oikein mieluisan koukun ja olleet kokonaisuutenakin oikein houkuttelevia... Mulla alkaa nyt tällä hetkellä olla luottamus aika kova siihen, että tulossa on todella hyvä levy. Tai sitten ne vaan kiusaa.
Edit...
IronMaiden.Com:istakin jo saa.

Biisi on niin monipuolinen, että sen kummempia en taida alkaa runoilla näillä soundeilla ja muutamalla kuuntelukerralla. Mutta näistä kolmesta biisistä tää on paras. Näin tuntuu ainakin nyt. Ja kyllä se neljän minuutin jälkeen lähtevä laukka venäytti suun sellaiseen hymyyn, että pöytälampun loistekin himmeni.

Kaikki kolme biisiä on muuten sisältänyt jonkun oikein mieluisan koukun ja olleet kokonaisuutenakin oikein houkuttelevia... Mulla alkaa nyt tällä hetkellä olla luottamus aika kova siihen, että tulossa on todella hyvä levy. Tai sitten ne vaan kiusaa.
Edit...
IronMaiden.Com:istakin jo saa.
Last edited by Taival on Sat Aug 12, 2006 0:31, edited 1 time in total.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
-
- Hell Rat
-
- Rautakansleri
Meillä sama homma todennäköisestiMake#34 wrote:Jou Peke. Vaimo jo huutelee, että eikö se toosa jo sammu ja tuu jo nukkuu sieltä. Ei sammu ei....

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Kärpästen Herra
Välihuomio: 71 käyttäjä linjoilla
Voi viddhu toi "Out Of The Darkness"-kohta saa mut ihan fiilikseen
Voi viddhu toi "Out Of The Darkness"-kohta saa mut ihan fiilikseen
Läppärin kuuloikkella täälläkin.... On nämä nettipalat varmasti kova markkinoinnin kannalta... varsinkin kun jättivät kovimmat palat viimeiseksi. Tämä on sitä, mistä minä diggaan... Something old, Something new......Pertti Keinonen wrote:Meillä sama homma todennäköisestiMake#34 wrote:Jou Peke. Vaimo jo huutelee, että eikö se toosa jo sammu ja tuu jo nukkuu sieltä. Ei sammu ei....! Ei vaan Keinonen kuule mitään, kun keittiössä läppäristä otetaan kaikki irti kuulokkeilla.
Last edited by Peke on Sat Aug 12, 2006 0:35, edited 1 time in total.
-
- Vempare
-
- Bugstomper
Tosiaan, on tulossa monipuolinen levy jos näistä kolmesta jo uskaltaa päätellä....
Raskasta meininkiä. Hienoa! En nyt laita näitä kolmea vielä järjestykseen keskenään, mä tykkään kaikista, ilman Maiden-lasejakin joita mulla ei siis koskaan ole ollutkaan. Melkeinpä voisin sanoa olevani tyytyväinen uuteen levyyn näiden perusteella.
Raskasta meininkiä. Hienoa! En nyt laita näitä kolmea vielä järjestykseen keskenään, mä tykkään kaikista, ilman Maiden-lasejakin joita mulla ei siis koskaan ole ollutkaan. Melkeinpä voisin sanoa olevani tyytyväinen uuteen levyyn näiden perusteella.
-
- Hang-Around
Kyllä on mahtavaa...riffi, Bruce, sanat..aivan käsittämätöntä..
Sieltä on näillä näkyvin kova levy tulossa.
Brighter Than a Thousand Suns 5/5
Different World 5/5
The Reincarnation of Benjamin Breeg 4,5/5
Sieltä on näillä näkyvin kova levy tulossa.
Brighter Than a Thousand Suns 5/5
Different World 5/5
The Reincarnation of Benjamin Breeg 4,5/5
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
-
- Hiippari
-
- Kärpästen Herra
Erittain hyvin sanottu! Kyll ilopissa loiskuaa valtoimenaanIivis wrote:Kylläpä nostaa ihon kananlihalle joka kerta, kun tuohon viimeiseen kertsiin lähtee nostatus. VITTU SIINÄ ON TUNNETTA! Tässä biisissähän on enemmän osia, kuin keskiverto rock-bändin koko tuotannossa yhteensä.