Kolmen joukkoon mennään varmasti, odotan jopa ykkössijaa. Jos DoD on viihtynyt kolmostilalla melkeinpä 2 vuotta niin uskon vahvasti tulevan levyn mahdollisuuksiin. Tämän vuoden kovin albumi sieltä ainakin tulee
En usko että montaa kuukautta menee kun Different Worlds julkaistaan Benjamin sinkun jälkeen. Ehkä kuukausi. DW ei välttämättä ilmesty ennen albumia, vaikka toisaalta tuntuisi järkevämmältä jos se tulisi ennen levyä.
Last edited by asa on Fri Aug 11, 2006 11:58, edited 1 time in total.
Eihän missään ole sanottu suuntaan eikä toiseen että Different World olisi jotenkin toinen single. Kyllä mun käsityksen mukaan toi nyt oli suora sample.
condemned wrote:Eihän missään ole sanottu suuntaan eikä toiseen että Different World olisi jotenkin toinen single. Kyllä mun käsityksen mukaan toi nyt oli suora sample.
Ei olekkaan, mutta kyllä se aika varmalta näyttää, että DW toinen sinkku on...
condemned wrote:Eihän missään ole sanottu suuntaan eikä toiseen että Different World olisi jotenkin toinen single. Kyllä mun käsityksen mukaan toi nyt oli suora sample.
Ei olekkaan, mutta kyllä se aika varmalta näyttää, että DW toinen sinkku on...
Sanoihan Bruce jossain haastattelussa, että heti kun biisi valmistui, hän tiesi että siitä tulee single. Eli todennäköisesti seuraava single on Different World.
Different World jos on toinen sinkkubiisi, se julkaistaneen ennen albumia.
Kiire tulee julkaista vielä toinenkin sinkku ennen albumia kun kerran Benjaminin ja itse albumin välissä on vain kaksi viikkoa aikaa.
Tuskinpa, sanoisin.
Ennen kiertuetta voisi olla realistisempi vaihtoehto.
Eihän ne enää voi julkaista sitä ennen albumia Ei ole tiedoitettu DW-sinkusta sanan sanaa, ennen kiertuetta on paljon mahdollisempi vaihtoehto, veikkaan, että lokakuussa tulee
asa wrote:DW ei välttämättä ilmesty ennen albumia, vaikka toisaalta tuntuisi järkevämmältä jos se tulisi ennen levyä.
Tuntuisihan se joo, mutta ei tällä se aikataululla ennen levyä ulostaudu enää millään. Veikkailisin, että kolme, neljä viikkoa albumin julkaisusta näin ihan Mutu-veikkauksena.
Ei jumankauta! Järjetöntä! Mieletöntä! IHANAAAAA MAIDEN! Melkein menee jo liiallisuuksiin. Pilaa neitseellistä ensikuuntelukokemusta. No ei tässä parane valittaa, kun kärsimätön luonne on. Pakko se on kuunnella kun saataville tulee.
Tuleekos tuo siis tänä yönä? Kylläpä nyt hemmotellaan oikein isolla kädellä. Toivottavasti tulee parempi biisi kuin tuo edellinen. Uskoisin ainakin, että erilainen biisi, koska Different Worldia mainostettiin albumin suoraviivaisimmaksi kappaleeksi, ja nuo kappaleiden pituudetkin viittaavat siihen, että tuollaista Benjamin tyylistä materiaalia on levyllä runsaasti?
Veikkaanpa huvikseni, että sieltä paljastuu The Longest Day. Itse haluaisin kuulla kappaleen Brighter Than A Thousand Suns, koska mielestäni se on saanut arvosteluissa eniten kehuja.
Minä uskoisin Out of The Shadowsiin, mutta eiköhän ne siihen jää. Tai toivottavasti jää, hienohan olisi sinänsä kuulla enemmänkin mutta mielellään jotain jättäisi levyltäkin kuultavaksi Jos tämän kolmannen jälkeen vielä jotain pusketaan ulos niin voisin jättää vaikka kuuntelematta
Terry wrote:Kysyin Levykauppa Äx:ltä että ilmestyykö AMOLAD tosiaan 25.8. Ja sanoivat että KYLLÄ!
Mahtava homma! Toivottavasti oulussa sama meininki ja miksi ei olisi.. Vaikka DW:n jälkeen levyn ennakko odotukset hieman laskivat. Toivon että tänä yönä julkaistavan biisun jälkeen ne nousevat pilviin.. TULE out of the shadows TULE!
Terry wrote:Kysyin Levykauppa Äx:ltä että ilmestyykö AMOLAD tosiaan 25.8. Ja sanoivat että KYLLÄ!
Mahtava homma! Toivottavasti oulussa sama meininki ja miksi ei olisi.. Vaikka DW:n jälkeen levyn ennakko odotukset hieman laskivat. Toivon että tänä yönä julkaistavan biisun jälkeen ne nousevat pilviin.. TULE out of the shadows TULE!
Itse toivoisin, että Lecagy tulee. Mielenkiinto on tuota kappaletta kohti suurempi kuin mitään muuta. Nimi, kesto ja päätösbiisi sen varmaan tekee. Vaikka ihan yhdentekevää mitä tulee, kun uudesta matskustahan tässä on kyse... Hunajata Hunajata