Nyt on sen verran kuunneltu levyjä Ghosts ja Welcome to the Other Side, että voisin kommentoida hieman.
Ghosts oli ensimmäisellä kuuntelulla melkoinen "shokki" raskaampaan Rageen tottuneelle. Monet biisit ovat aika kevyitä ja tarttuvia, joka hieman hämmensi alussa. Kuitenkin heti ensimmäisen kuuntelun jälkeen levyn monet biisit jäivät soimaan päähän, joten heti oli pakko kuunnella uudestaan (ja uudestaan ja uudestaan ja uud... ). Tällä hetkellä pidän Ghostsia yhtenä Ragen parhaimmista. Uskomattoman hieno, tunnelmallinen levy. Kaiken lisäksi yhdessäkään biisissä ei ole huonoa kertosäettä. Aina olen ollut sitä mieltä, että Peavy osaa tehdä hienoja kertosäkeitä, mutta Ghostsilla ne tavallaan pääsevät huippuunsa. Vielä muutama kuukausi takaperin ei Ghosts-materiaali mulle uponnut, mutta nyt olen rakastunut siihenkin. Tällä levyllä Rage lisäksi näyttää muille orkesterin kanssa säheltäville metallibändeille, miten metalli/orkesteri-hybridi pitää tehdä!
Welcome to the Other Side onkin sitten ensimmäinen Rage-levy kokoonpanolla Wagner-Smolski-Terrana. Ja kyllä meikälle uppoaa! Tällä kertaa orkesterit on unohdettu ja ruvettu vääntämään taas heviä. Smolski on elementissään, Terrana vetää rumpukompit miehelle ominaisella levottomalla tyylillä ja Peavy laulaa hienosti. Levyllä on jopa 17 raitaa, joten fillereitä löytyy muutama. Kuitenkin suurin osa levystä on timanttisen kovaa Rage-kamaa. Esimerkiksi Paint the Devil on the Wall on monipuolisuudessaan niin upeaa kuunneltavaa, että meikäläinen ei vieläkään ole saanut siitä tarpeekseen, vaikka kuuntelukertoja on huimasti takana. Osittain sekava, mutta todella loistavia biisejä sisältävä levy.
Rage on koko uransa ajan vääntänyt niin hienoa - ja ennen kaikkea monipuolista - musiikkia, että nostaisin hattuni korkealle, mikäli sellaista käyttäisin Upeaa! Peter "Peavy" Wagner on nero!
Sugar Daddy wrote:Tällä hetkellä pidän Ghostsia yhtenä Ragen parhaimmista. Uskomattoman hieno, tunnelmallinen levy. Vielä muutama kuukausi takaperin ei Ghosts-materiaali mulle uponnut, mutta nyt olen rakastunut siihenkin. Tällä levyllä Rage lisäksi näyttää muille orkesterin kanssa säheltäville metallibändeille, miten metalli/orkesteri-hybridi pitää tehdä!
Täysin totta puhelet; hieno & teemaansa mukaanvetävä albumi on se, varsinkin kun:
Sugar Daddy tammikuussa wrote:Kiitoksia vastauksesta. Muutaman biisin tänään kuuntelin (waretin, oho!) Ghostsilta ja kuulosti ihan hyvältä, mutta en kuitenkaan taida levyä ostaa. Taitaa sittenkin olla niin, että mulle iskee se Ragen metallisempi anti paremmin, ei meinaan ollut mielestäni mitään elämää suurempaa kamaa. Toisin voi olla seuraavan levyn kohdalla, sillä onhan säveltäjänä itse Mr. Smolski.
Tosin edelleen uskon, että varsinaisen orkesterin sijasta nuo Ghostsin taustat tulevat keyboardeista, päinvastoin kuin edellisellä XIII-tuotannolla.
Jussi K wrote:Tosin edelleen uskon, että varsinaisen orkesterin sijasta nuo Ghostsin taustat tulevat keyboardeista, päinvastoin kuin edellisellä XIII-tuotannolla.
Juu, saattaa hyvinkin olla näin. Itse asiassa levyn kannessa lukeekin "Featuring Lingua Mortis Orchestra Sounds", joten taitaa olla totta tuo sinun väittämäsi. Mutta mikäs siinä, hyvältähän se kuulostaa. Esimerkillisen hienosti on heavy ja orkesteri(soundi) saatu skulaamaan yhteen.
Uutta live-dvd:tä tulee, aika jännää mutta mikäs siinä:
rage-on.de wrote:At their lately attended Russian dates, RAGE have recorded a show in St. Petersburg infront of almost 15000 visitors, to produce a new live DVD. During their show, Peavy, Victor and Mike used a special designed laser & light show, something similar is hard to find. Also the setlist was slightly changed, covering the highlights of the "Speak Of The Dead" album (the suite was also played completely) and some highlights from earlier band phases, which were not available on the last DVD. Now RAGE is going to to edit and mix the material, working on some interesting bonus material too. The exact time of release isn't fixed yet, but it was discussed with Nuclear Blast, that the DVD will be released beginning of 2007 at the latest.
^Hmm, aika äkkiseltään tehdään uusi DVD. Eihän siitä edellisestäkään ole aikaa kuin puolitoista vuotta. Varmasti ostan, mikäli on samaa tasoa kuin From the Cradle to the Stage. Kuitenkin aika yllättävä uutinen.
^
Kieltämättä aika erikoinen ratkaisu. Ehkä Peavyn ja kumppaneiden mielestä uusin levy oli sen verran hyvä, että nyt on aika koittaa taas kasvattaa faniarmeijaa DVD:llä. Kyllä tuo varmaankin tulee tosiaan hommattua, mukavahan se on kattella, jos kerran settikin on sama kun Suomen keikoilla. I'm crucified...
EDIT:
Huhhuh, kun potkii tämä Light into the darkness. Alun kitaramelodia on todella upean kuuloinen, ja kertsi tarttuva ku mikäkin.
End of All Days on nyt ollut kuuntelussa jonkin aikaa. Aika helvetin tasainen levy, varsinaisia fillereitä ei löydy yhtään. Mutta myöskään ehdottomia huippuja ei ole muutamaa biisiä lukuunottamatta. Niin kuin sanoin, tasainen levy kaikin puolin. Soundit ovat oudot, joskus ne toimivat, joskus eivät. Weird. Vähän ovat tuhnuiset, mutta silti jollain tavalla ne sopivat tähän. Biisimateriaalista sen verran, että aika perinteisillä linjoilla kuljetaan. Joskus kuitenkin kitaristit saavat piristysruiskeen ja alkavat riffittelemään niin maan perkeleesti = sounds good! Kyllä tämä tavallaan on aika välimallin Ragea, ainakin soittajiensa puolesta. Tätä edeltänyt kokoonpano oli loistava, tätä seurannut kokoonpano on loistava. Tämä jää vähän jalkoihin. Mutta biisit ovat kuitenkin toimivaa kamaa, erityisesti Under Control, Higher than the Sky, nimibiisi, Talking to the Dead (hitto mikä kertosäe ), Silent Victory jne. Ei pettänyt Rage vieläkään, tasaisuudessaan ihan uskomattoman hyvä bändi. Mistäköhän saisi Black in Mindin? Ei oikein mistään tunnu löytyvän.
Mulla on muuten se kokoelma (Best of - All G.U.N. Years) ja Extended Power EP myynnissä tuolla kauppaosastolla, joten auttakaa köyhää ja ostakaa ne multa pois!
mie, joskus jossakin wrote:"End Of All Days", as you may also have noticed from your copy, has an minor drawback in weak production as it was recorded 'live' in the studio, a couple of fillers also, on the other hand has some of the catchiest Rage ever written (i.e. the titletrack & Talking To The Dead).
Black In Mindia näkee huuto.netissä aika usein. Kannattaa napata digipak, jos mahdollista. Saa 2 uutta studiobiisiä bonuksena (Tie The Rope & Forgive But Don't Forget). Sama homma EOAD:n kanssa, tosin tästä en omista itsekään moista. Vain koneella pätevät ekstrat How We Treat Each Other & The Sleep.
Mainio levy tuo 1996 tuotos on, ylipitkä tottakai, mutta Ragen kohdalla tähän tottuu parin albumin jälkeen. Mahtavasta Fading Hours -päätösbiisistä jää vielä väkisinkin hyvä maku suuhun.
Jussi K wrote:^ Napataanpa tuolta kakkossivun syövereistä jäätävää pikakynäelmää:
mie, joskus jossakin wrote:"End Of All Days", as you may also have noticed from your copy, has an minor drawback in weak production as it was recorded 'live' in the studio, a couple of fillers also, on the other hand has some of the catchiest Rage ever written (i.e. the titletrack & Talking To The Dead).
Black In Mindia näkee huuto.netissä aika usein. Kannattaa napata digipak, jos mahdollista. Saa 2 uutta studiobiisiä bonuksena (Tie The Rope & Forgive But Don't Forget). Sama homma EOAD:n kanssa, tosin tästä en omista itsekään moista. Vain koneella pätevät ekstrat How We Treat Each Other & The Sleep.
Mainio levy tuo 1996 tuotos on, ylipitkä tottakai, mutta Ragen kohdalla tähän tottuu parin albumin jälkeen. Mahtavasta Fading Hours -päätösbiisistä jää vielä väkisinkin hyvä maku suuhun.
Niin, noista soundeista. Tiesin kyllä, että kyseessä ovat "studiolive"-soundit. Mainitsin ne nyt vain oudoiksi.
Juu, tosiaan unohdin mainita tuon Fading Hoursin. Todella tunnelmallinen ja kaikin puolin upea biisi. Ei ole Ragella liikaa tämäntyyppisiä biisejä.
Pitää tosiaan yrittää metsästellä tuota Black in Mindia. Ei kyllä löydy mistään ainakaan uutena.
NYT KAIKKI HANKKIMAAN TUO FROM THE CRADLE TO THE STAGE CD+DVD -PAKETTI CDON.COMISTA HINTAAN 15,95€!!!
Kyseisessä paketissa siis sekä tupla-CD että tupla-DVD. En nyt tähän hätään keksi parempaa aloituspakettia uudelle fanille. Nyt 51% alennuksella, lähes ilmaista ja pettyä ette voi. Kunniasanalla.
^Heti kun näet ulkoisen olemukseni, on päätös helppo: lasillinen. Olisit ensimmäinen henkilö, joka uskaltaisi millään tapaa olla fyysisessä kontaktissa mun kanssa. Believe me, it's true.
Hankin muuten Reign of Fearin tänään. Kyseessä bändin ensimmäinen levy Rage-nimellä. Ennen tätä bändi tunnettiin siis nimellä Avenger ja sillä nimellä julkaistiin yksi levy ja yksi EP. "Debyytiksi" tämä on ihan helvetin mahtava. Raakaa speed metallia! No on tämä joltain osin hieman puuduttavaa, mutta voittaa esimerkiksi Execution Guaranteedin energisyydellään.
Myös tuota uusinta, Speak of the Deadia, olen pyöräytellyt muutaman kerran. "Alkuhässäkkä" eli Suite Lingua Mortis on selvästi levyn parasta antia. Aivan tajuttoman hieno 20-minuuttinen kaikin puolin. Loppulevy onkin sitten sitä tuttua ja turvallista Ragea ilman orkestereja. Tämä ratkaisu on hieman outo, ja putkeen kuunneltuna levy ei kuulosta kovinkaan yhtenäiseltä. Rage-fanille, niin kuin minulle, kuitenkin pakko-ostos. Ennakkoon olin hieman varautunut, sillä levy sai niin erilaisia arvioita. Onneksi kuitenkin ostin; tämä on hiton kovaa kamaa! No Fearkin on alkanut potkia ihan uudella tavalla, hienoa.
Näiden kahden ostoksen jälkeen päätin, että kaikki Rage-pitkäsoitot on saatava hyllyyn. Black in Mind löytyi kuin löytyikin (eipä muuten löydy enää, weird ) CDON.COMista hintaan 12,95€, joten tilasin sen sieltä. Saas nähdä, tuleeko koskaan. Myös XIII:n tilasin, mutta sen Airon Musiikista. Hintaa oli 14,90€. Toivottavasti saavat sitä varastoon, sillä mulle-kaikki-heti-nyt!!!
EDIT: On muuten kiva kontrasti noilla kahdella levyllä, siis Reign of Fearilla ja Speak of the Deadilla. Ei helposti tunnistaisi samaksi bändiksi. No, onhan niillä 20 vuotta ikäeroa, mutta silti. Huh.
^Joo, annetaan pool Sugarille sakihivutusta... Kun kerran vinkkasit Daddy, niin dvd lähti tilaukseen, damn, mulla homma taas karkasi käsistä, levyä ja muuta on tulossa joka suunnasta Lukaisin nopeasti pari arvostelua tuosta dvd-pläjäyksestä ja on niin kattava paketti cd:n kera, että sillä on hyvä aloittaa tutustuminen tähän myöhempien aikojen Rageen. Ei paha hinta todellakaan tuollaisesta paketista. Kommenttia seuraa sitten jossain vaiheessa. Mukaan otin sitten samaan pakettiin jotain Astral Doorsia? jne. Kyllä kohta kelpaa, kunhan ei muija eksy liian usein postilaatikolle ennen mua lähiviikkoina. Yhtenä pointtina tämän paketin tilaamiseen oli kyllä sekin, että settilistasta löytyi niitä minullekin tuttuja vanhoja klassikoita ihan kohtuullisesti, mikä ehkä lieventää kulttuurishokkia uudemman materiaalin kanssa.
^Uujee. Pistä sitten kunnon analyysit kehiin, kun olet kahlannut paketin läpi. Siinä kestääkin jonkin aikaa. Kyllä mä luulen, että tuo sulle toimii. Soundit ja kuvaus kunnossa, bändi veivaa ihan tajuttomalla groovella ja herrat Terrana ja Smolski saavat leuat loksahtamaan pois paikoiltaan. Kyllä tykkään, mutta onko se joku ihme? Rage on kuitenkin mulle ehkä se kaikista rakkain bändi, Overkillin ja muutamien muiden ohella.
Iron Constable wrote:^Joo, annetaan pool Sugarille sakihivutusta... Kun kerran vinkkasit Daddy, niin dvd lähti tilaukseen, damn, mulla homma taas karkasi käsistä, levyä ja muuta on tulossa joka suunnasta
Been there, done that.
Tälläkin viikolla kerkesin heitellä EMP:lle tilausta, kun selasin sivuja "ajankuluksi" ja vastaan alkoi tulla Overkillin Feel The Fireä hintaan 4.99€ jne. Ja niillä postimaksuilla ei ihan viitsi yhtä kahta levyä tilata, joten matkaseuraa piti hankkia.
Ja jotta ei täysin sivuraiteille ajauduta, niin copy pastetaan tuon dvd:n sisältö metal archivesista tännekin. Tiedä vaikka se innoittaisi vielä muitakin tuon paketin tilaamaan.
DVD 2:
01 History Film 20 years of Rage
02 Studio Doku: Falling From Grace
03 Studio Doku: Dies Irae:
04 Making Of... the Rage Show
05 Video Clip: Down By Law
06 Video Clip: Don't Fear The Winter
07 Video Clip: Invisible Horizons
08 Video Clip: True Face In Everyone
09 Video Clip: Waiting For The Moon
10 Video Clip: Refuge
11 Video Clip: Alive But Dead
12 Video Clip: Deep In The Blackest Hole
13 Video Clip: Lingua Mortis Medley:
- Don't Fear The Winter
- Black In Mind
- Firestorm
- Sent By The Devil
- Lost In The Ice
14 Video Clip: From The Cradle To The Grave
15 Video Clip: Down
16 Battlefield (live in Koblenz 1987)
17 All This Time (live in Stuttgart 1997)
18 Beginning Of The End (live in Cologne 1999)
19 Higher Than The Sky (live at Wacken 2001)
20 Discography
Includes a 12 page colour booklet.
1. Orgy Of Destruction 02:04
2. War Of Worlds 06:29
3. Great Old Ones 04:20
4. Paint The Devil On The Wall 05:29
5. Sent By The Devil 02:53
6. Firestorm 04:00
7. Down 06:20
8. Prayers Of Steel 02:44
9. Suicide 02:07
10. Days Of December 04:57
11. Unity 05:26
12. Anarchy (Drum Solo) 05:09
13. Invisible Horizons 05:00 [
14. Set This World On Fire 05:40
15. Flesh And Blood 05:29
16. Rocket Science (Guitar Solo) 06:01
17. Soundchaser 06:08
18. Straight To Hell 05:54
19. Back In Time 04:44
20. Refuge 04:46
21. From The Cradle To The Grave 06:54
22. Black In Mind 02:45
23. Solitary Man 02:17
24. Don't Fear The Winter 05:38
25. All I Want 06:06
26. Higher Than The Sky 11:44
Total playing time 02:11:04
Pakkohan se on itsekin tässä lähitulevaisuudessa Rageen tutustua, kun innostuin katsottuani pari bändin musiikkivideota.
Varsinkin tämä Down teki vaikutuksen: http://www.youtube.com/watch?v=VcIwksxxOn8&search=rage
Kuulostaa kyseinen biisi paikoin Blazen soolokamalta (etenkin laulumelodioidensa puolesta) ja nimenomaan hyvältä sellaiselta. Tämä Ragen uudempi materiaali kuulostaa huomattavasti rankemmalta ja paremmalta kuin aikaisemmin bändiltä kuulemieni Perfect Man ja Reflections Of A Shadow levyjen biisit.
No niin, live-dvd tulossa tännekin päin cdon:sta. Kiitos vaan Daddylle suositteluista ja tarjouksen heitosta, jos tuolla hinnalla olisi mennyt multa ohi tämä From The Cradle To The Stage, niin se olisi ollut huutava vääryys.
Tuota keikkaa olen levyltä jonkun verran joskus kuunnellut, ja se on iskenyt, lisäksi muutamat videot on tullut YouTubesta tsekkailtua. Ja kun audiopuoli tuosta livestä on iskenyt, niin en malta odottaa, (ainakaan Daddyn ykkössivun noin vuoden vanhojen hehkutusten perusteella ) kuinka kova tuo live-dvd oikein onkaan. Tämä dvd tulee siis olemaan mun ns. kunnollinen ensikosketus bändiin, ai jai, nyt on sellainen tunne, että osuu ja uppoaa.
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Jaahans lapset ja aikuiset. Tuli katsottua dvdtä siihen asti, kunnes perhanan kuulokkeet alkoi feidata. Pitäisi varmaan hankkia taas uudet paristot, kun eivät kestä latauksen jälkeen kuin vaivaiset pari tuntia. Pari kommenttia.
Äänen/kuvanlaatu on julkaisussa erinomainen. Keikkapaikkahan on aika pieni loukko, mutta tunnelma sen mukainen. Kotitantereella ovat ilmiselvästi. Peavyn ääni on erinomaisessa kunnossa, toki nyt vedetään aika paljon matalammalta kuin silloin, kun oikein kympillä bändiä diggasin, katsoin Set This World On Fireen asti ja ainoa biisi, missä Peavy joutui vähän vetämään alkuperäistä alempaa, oli Invisible Horizons, mutta loppujen lopuksi klaarasi hienosti senkin. Kyllähän tuo minulle tuntemattomampi materiaalikin toimi yllättävän hyvin, miehellä on aina ollut korvaa loistaville kertosäkeille, hienona esimerkkinä vaikka alkukolmikko War Of Worlds, Great Old Ones, Paint The Devil On The Wall, joka on perustaltaan aika raskasta ja riffittelevää materiaalia, mutta kertosäkeessä pamahtaa SE Ragen hienous, upea melodia ja tarttuvuus.
Mike Terrana rummuissa on kyllä melkoinen showmies, rumpusoolonkin katsoi ihan mielikseen, sen verran kovaa kyytiä palikat saivat. Tarkkuutta, voimaa, tyyliä. Minä pidän. Kitaristi Victor Smolski nousi näiden ensimmäisen 15 nähdyn biisin perusteella listoillani hyväksi ukoksi, mies on selvästi Yngwien koulukunnan jäseniä, hienoa neoklassisia piirteitä omaavaa kitarointia monessa biisissä. Silti olen sitä mieltä, että bändissä pitää olla vähintään kaksi kitaristia, vaikka Smolski mahtavasti vetääkin, niin kyllä soolojen kohdalla tulee sitä komppaavaa kaveria vähän ikävä, sen verran tyhjäksi tausta jää.
Tässä vaiheessa, kun reilut puoli keikkaa on katsottu ja kakkoslevy kokonaan ihmettelemättä, niin voi sanoa, että jos joku epäröi maksaa tästä 16 euroa, niin menoksi vaan. On mahtava paketti jo tämän perusteella. Huomasin tuossa, että vahingossa katselin tuota dvdtä juuri siihen kohtaan, jossa cd1 vaihtuu kakkoseksi. Eli tuon ekan puoliskon parasta antia itselleni olivat, yllättäen, kaksi vanhaa tuttua, eli Days Of December ja Invisible Horizons. Mitä hittoa muuten Peavy laulaa tuossa biisissä, Invisible kuulostaa ihan joltain muulta, vasta kappaleen lopussa Invisible tulee kuten pitääkin, välillä hän laulaa jotain tyyliin Invivibil Horizons. Outoa ? Muita kovia ovat tuo yllä mainittu kolmikko ja Set This World On Fire. Avenger-ajan vedot ja pari muuta aivan alkuajan lyhyttä ja nopeaa ovat lähinnä hymyn suupieleen nostattavia muistoja menneisyydestä. Mutta jos juhlitaan 20-vuotista taivalta, juuri noin pitää settilista rakentaa.
Huomenna jatketaan, kun nuo helvatan kuulokkeet on saatu ladattua. En sentään haluaa herättää muuta perhettä, vaikka kovaa meneekin. Muija tuli kotiin koiratreeneistä, meikäläinen oli olohuoneessa kaljatölkki kädessä, sipsipussi toisessa ja vanhan 28" Panasonicin + dvd 5.1-systeemin yhdistelmä pukkasi Ragea livenä. Kommentti oli pienen hymyn kera: Bileet menossa, vai ? Mitäs siihen voi sanoa, Hell Yeah !
PS. Sen verran taas innostuin, että Perfect Man lähtee heti tilaukseen. Falsetti-Peavya on saatava, suurin suosikkini Ragen tuotannosta on ollut liian kauan c-kassujen hautausmaalla. Asia on korjattava.
Iron Constable Primal Fear -topicissa wrote:I told ya´.
Nyt minä voin sanoa samoin.
EDIT: Se Invisible Horizonsin kertosäejuttu johtuu varmaankin siitä, että nykyään korkealta vetäessään Peavy ei saa sanotuksi sitä ässää kunnolla. Ehkä ikä on tehnyt tepposensa.
minä viime vuoden huhtikuussa wrote:
Suosittelisin ehdottomasti ensiostokseksi viime vuoden lopulla julkaistua From The Cradle To The Stage -tupla-dvd:tä.
^ Huomattavaa on myös se, että Peavy laulaa Suiciden tuolla livellä oikein, eikä että "no wheee out!" kuten originaalissa.
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Nyt on mullakin keikka takanapäin, ja voi kyllä sanoa ettei ollut turha ostos! Helevetti 26 biisiä, ja ei löytynyt yhtään turhaa tai huonoa. Vain pari ok-rallia ja sitten loput ovatkin järjestään toinen toistaan parempia. En nyt viitsi yhtä syvaluotaava tekstiä tehdä kuin IC, hänen kommentteihin yhdytään. Kun tsekkaa vielä kakkosdvd:n tarjonnan, niin voi vain ihmetellä tuota 16 euron hintaa
Keikkapaikka taitaa olla juuri oikeankokoinen Ragelle, intiimi tunnelma ja sopivankokoinen lava toimivat kolmihenkisen bändin kohdalla hienosti! Ja by the way, vaikka Terrana aina on ollut itselleni loistorumpali, niin nostipa mies osakkeitaan tämän myötä oikein roimasti.
Rage, because you´re worth it. Tai siis: Rage, because it´s worth you
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Katselin kanssa eilen tuon ekan dvd:n loppuun ja keikka on loppuun asti intensiivinen ja vuorovaikutus bändin ynnä yleisön välillä erinomainen. Upea tunnelma. Peavy vakuuttaa loppuun saakka, ääni kestää hienosti. Terrana on tosiaan pätevä kaveri, mutta Smolski teki minuun suuremman vaikutuksen. Erittäin hyvä kitaristi, todella tiukkaa soittoa. Ei Sokeripoju häntä turhaan ole kehunut. Kakkoslevy täytyy mulkaista läpi kohtapuoliin, sieltä löytyy paljon vanhaa matskua, joka on minulle tutumpaa.
Vähän nauratti itseä, kun yleisö hoilasi Higher Than The Sky;ta ja bändi veti sen viimeisenä, kovasti odotettuna numerona. Taisi Sokrukin mainita sen bändin tunnetuimmaksi biisiksi. Whatta ? Kuulin ekan kerran eilen, ihan ok, mutta joku Perfect Man sisältää 10 parempaa biisiä, niin että kyllä mulla vissiin on kirimistä tämän bändin osalta. Jotenkin yleisön menoa keikan aikana seuratessa tuli sellainen fiilis, että olivat uudempaa vuosikertaa, koska meno oli kovempi uudempien biisien kohdalla. Tai sitten vain luulottelen.
Iron Constable wrote:Vähän nauratti itseä, kun yleisö hoilasi Higher Than The Sky;ta ja bändi veti sen viimeisenä, kovasti odotettuna numerona. Taisi Sokrukin mainita sen bändin tunnetuimmaksi biisiksi. Whatta ? Kuulin ekan kerran eilen, ihan ok, mutta joku Perfect Man sisältää 10 parempaa biisiä,
Sama mulla, eli Higher Than Skyn kuulin ekaa kertaa tolta dvd:ltä. Ja vaikka ihan mukiinmenevä biisi olikin, niin miksi ihmeessä tuo sitten olisi bändin tunnetuin biisi? Helposti voi lonkalta vedellä Ragelta toistakymmentä parempaa biisiä. Toki eihän tunnetuin ole synonyymi parhaalle, mutta mikä tuosta biisitä oikein tekee sen tunnetuimman? Onko se ollut jossain leffassa tai vastaavassa mistä kaikki sakemannit sen tuntee vai mitä? Sugar valaise meitä.
^Se on se kertosäe. Ragella on miljuuna parempaakin kertosäettä, mutta toi on varmaan juuri sopivan simppeli livesuosikiksi. Mun mielestä itse biisikin on hyvä, mutta ei todellakaan Ragen parhaimmistoa. Mistään leffa-yhteydestä ei ole tietoa, mutta onhan Higher than the Sky nyt muutenkin aikamoisen hittipotentiaalin omaava biisi.