Helloween, Imatra
Moderator: The Killer Krew
Helloween, Imatra
Ja sitten tänne ehdotuksia miittinki-paikasta (Danten ja niitten asunto-auto ei huono)
Samhain tuntee kaupungin ja jatkopaikat varmaan meille ehdottelee hän...

älä juo kaikkee pois, mie juon loput.
Peke, sää voit tulla meiän asuntoautoon nukkuun jos haluat.Peke wrote:Ite olen tulossa, mutta ilmeisesti yksin.....
Kavereille kenelläkkään ei oikein ajankohta sovi.
Joku yöpaikka pitäis järkkää taikka sitte hotelliin.
Itse ehdottaisin miittiä alueella + leirintäalueella, jotta alaikäisetkin pääsee mukaan

Juu Pekelle tiedoks, että hotellit taitaa olla täynnä viimeistä paikka myöten. Mutta se leirintäalue olis kyllä ihan ok paikka tapaamiseen, siitä on lyhyt matka niin keskustaan, kuin myös festarialueelle. Samhainin Imatra-infoa odotellaan
Tässä näkyy sen meidän leirintäalueen sijainti, siellä majailee tiettävästi sitten ainakin mun kolmen hengen porukka, ja sitten Danten kööri.

Tässä näkyy sen meidän leirintäalueen sijainti, siellä majailee tiettävästi sitten ainakin mun kolmen hengen porukka, ja sitten Danten kööri.
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Joo, meillä oli ensin varattu Ukonniemestä kuuden neliön mökki, mutta siinä vaiheessa kun piti vaihtaa se asuntoauto paikkaan, niin Haba vinkkas, et toi toinen on lähempänä.Graphics wrote:Hetkinen, eikös Dantella & co ollut majoitus jossain muualla kun tuolla missä Haban kööri majailee? Ukonniemessä?
Ja karttaa tarkastellessa vissiin ainakin puolet lähempänä näytti olevan, joten ei ku sinne. Ja päästään hyvään Helloween seuraan siinä samalla

-
- Kärpästen Herra
Jou... miittipaikkana leirintä- taikka festarialue olis ihan sopiva mustakin.Dante wrote:Peke, sää voit tulla meiän asuntoautoon nukkuun jos haluat.Peke wrote:Ite olen tulossa, mutta ilmeisesti yksin.....
Kavereille kenelläkkään ei oikein ajankohta sovi.
Joku yöpaikka pitäis järkkää taikka sitte hotelliin.
Itse ehdottaisin miittiä alueella + leirintäalueella, jotta alaikäisetkin pääsee mukaan
Kiitos Dante, asuntoauto kuulostaa ihan kivalta, ei vaan kehtais tulla kuorsaamaan kenenkään "kotiin"

Into Iron Maiden Since 1983
^Tuli muuten mieleen, että onko Peke käynyt lähiaikojen Helloween-keikoilla? Juttusi Helloween-topicissa esim. siitä, ettei bändi enää sulle iske entisaikojen malliin, herättivät tämän kysymyksen
. Eiköhän sieltä leirintäalueelta sulle yösija löydy, asuntoautosta tai sitten vaikka meidän mökistä 

-
- Kärpästen Herra
En ole koskaan Helloja nähnyt. Siksikin kovasti kiinnostaa tulla. Kyllä niiltä hyvää matksua löytyy vaikka kahteen settiin. En vaan jaksa kokonaan kuunnella kaikkia 1990-2006 levyjä.Haba wrote:^Tuli muuten mieleen, että onko Peke käynyt lähiaikojen Helloween-keikoilla? Juttusi Helloween-topicissa esim. siitä, ettei bändi enää sulle iske entisaikojen malliin, herättivät tämän kysymyksen. Eiköhän sieltä leirintäalueelta sulle yösija löydy, asuntoautosta tai sitten vaikka meidän mökistä
Yks vaihtoehto on ajaa sinne ja tulla yöllä pois autolla.
Katsotaan miten viikko menee. Uskon, että vielä matkakavereita löytyy toveripiiristä.
OT:
mistä slougani on peräsin.... todella hyvä

Into Iron Maiden Since 1983
No niin, sittenhän tämä ensimmäinen kerta räjäyttää tajuntasiPeke wrote:Yks vaihtoehto on ajaa sinne ja tulla yöllä pois autolla.
Katsotaan miten viikko menee. Uskon, että vielä matkakavereita löytyy toveripiiristä.
OT:
mistä slougani on peräsin.... todella hyvä

Tuo allekirjoitus on itseasiassa Derisin ensimmäiseltä soololevyltä biisistä Could I Leave Forever.
Mun kyydissä pääset, tuun imatralle omalla autolla, soitellaan huomenissa.paul wrote:Jarmila ei siis ollutkaan lähdössä Imatralle, ja enhän minä tollo sitä muistanut, joten Peke kyytiä kaipailisin (tai kuka vaan) LPR- Imatra. Jään Imatralle serkulle yöksi joten paluumatkaa ei tarvitse meikästä kärsiä
edit. tai siis tänään

-
- Azazel
^^Jep, eiköhän se leirintäalue voitais sopia miittipaikaksi, siitä voisi sitten oma mielen mukaan jatkaa vaikka keskustaan olusille, tai sitten festarialueelle. Minkähänlaista aikataulua suunnilleen pitäisi olla tapaamisessa? Mikä on eka bändi mitä meinaatte mennä katsomaan?
Teenpä tässä pienen listauksen, ketä kaikkia paikalle on saapumassa, joten lisätkää itsenne mukaan, jossen nimeänne muista pistää.
Haba+kahden porukka
Graphics
Dante+Strato+Joni
Arto/King of Fools+parin hengen porukka (?)
paul
Peke
Samhain (?)
Iivis
A. Kivi
Hese
Weekend Warrior
Hansseeni Helloweenmankindista
Hapi Helloweenmankindista
Chameleon Helloweenmankindista
Zapper
Edit: Dante välissä
Teenpä tässä pienen listauksen, ketä kaikkia paikalle on saapumassa, joten lisätkää itsenne mukaan, jossen nimeänne muista pistää.
Haba+kahden porukka
Graphics
Dante+Strato+Joni
paul
Peke
Samhain (?)
Iivis
A. Kivi
Hese
Weekend Warrior
Zapper
Last edited by Haba on Tue Aug 08, 2006 14:37, edited 1 time in total.
-
- Azazel
Hoho, livemusisointia.Dante wrote:Ja huom! Meillä livemusisointia by Strato![]()
Mutta Peke, olet tervetullut. Ilmoittele jos muutat mielesi.
Ja kaikki muut hopi hopi leirille, siellä se meno on. Baareissa voi olla sitten kotonakin

-
- Azazel
Tuohon voi viimeisimmän tiedon mukaan lisätä myös Zapperin. Moku on saanut vklopun vapaata harmaistaHaba wrote: Haba+kahden porukka
Graphics
Dante+Strato+Joni
paul
Peke
Samhain (?)
Iivis
A. Kivi
Hese
Weekend Warrior

-