Olisit kehottanut sanoista tekoihinEdward the 2nd wrote:Kerran kuulin amiksessa erään random-tyypin sanovan, että hän söisi ennemmin omaa paskaansa kuin kuuntelisi Maidenia, muttei sitten perustellut asiaa sen paremmin.

Moderator: The Killer Krew
Toiset paskookin parfyymiä... ne on niitä hienoja ihmisiä neAces High wrote:Olisit kehottanut sanoista tekoihinEdward the 2nd wrote:Kerran kuulin amiksessa erään random-tyypin sanovan, että hän söisi ennemmin omaa paskaansa kuin kuuntelisi Maidenia, muttei sitten perustellut asiaa sen paremmin..
Olisi pitänyt.Aces High wrote:Olisit kehottanut sanoista tekoihinEdward the 2nd wrote:Kerran kuulin amiksessa erään random-tyypin sanovan, että hän söisi ennemmin omaa paskaansa kuin kuuntelisi Maidenia, muttei sitten perustellut asiaa sen paremmin..
Hyvä, että jätit sanomatta, sillä Tupacin kohdalla tuo ei taida pitää paikkaansa. Aika tasoihin taitaa mennä, mutta luulen että tumma poika on hieman edellä. Tosin, onko tuolla nyt niin kamalasti merkitystäkään?Eternium wrote:Teki mieli sanoa pari valittua sanasta siitä, että Steve Harrisin retkue on myynyt enemmän kuin joku helvetin 2pac tai 50 cent.
Iki luotettavaQazKFD wrote:Hyvä, että jätit sanomatta, sillä Tupacin kohdalla tuo ei taida pitää paikkaansa. Aika tasoihin taitaa mennä, mutta luulen että tumma poika on hieman edellä. Tosin, onko tuolla nyt niin kamalasti merkitystäkään?Eternium wrote:Teki mieli sanoa pari valittua sanasta siitä, että Steve Harrisin retkue on myynyt enemmän kuin joku helvetin 2pac tai 50 cent.
Tota monet varmaan itku silmässä toivois, mutta kun ei niin eiwomenintheuniform wrote: Kyllä minun mielestäni ainakin DODin ja BNW kappaleet on maidenin parhaimmistoa!
No 99 vuoden vedot voittaa nuo suunnileen 66,6-0. Ne 80-luvun vedot kuulostaa joltain niin tukkoiselta ja väkinäiseltä ettei mitään rajaa. Bruce on nykyään PALJON paremman kuuloinen minun korvaani kuin kasarilla, mutta hänen kulta-aikansa oli 90-92 IMOUrizen wrote:Kuuntelepa vaikka 99' vuoden re-union kiertueella vedettyjä Aces High-vetoja ja vertaa 80-luvun vastaaviin
Ja muutenkin: mistä lähtien myytyjen levyjen määrällä on mitattu musiikin hyvyyttä? Jos suuri myynti=hyvä musiikki, niin siinä tapauksessa esimerkiksi Britney Spears ja Crazy Frog on 2000-luvun parasta musiikkia.poolrules wrote:Iki luotettavaQazKFD wrote:Hyvä, että jätit sanomatta, sillä Tupacin kohdalla tuo ei taida pitää paikkaansa. Aika tasoihin taitaa mennä, mutta luulen että tumma poika on hieman edellä. Tosin, onko tuolla nyt niin kamalasti merkitystäkään?Eternium wrote:Teki mieli sanoa pari valittua sanasta siitä, että Steve Harrisin retkue on myynyt enemmän kuin joku helvetin 2pac tai 50 cent.wikipedia tietää, että "kakkos pakki" olisi myynyt 77.5 miljoonaa levyä ja Iron Maiden 70 miljoonaa, joten tuon mukaan oikeassa olet. Tiedä sitten kuinka luotettavina noita voi pitää, kun itse en ainakaan ole kuullut, että maiden ihan 70 miljoonaan myytyyn levyyn olisi päässyt, mutta eipä näistä tarkkaa totuutta taida tietää kukaan.
Omastakin mielestä näin on. Ei liiallista huutamista eikä kirkumista, Live At Doningtonilla Bruce vetää loistavasti. Brucen ääni oli tuolloin ''karu''Relic wrote:Brucen kulta-aika: Tattooed Millionaire, No Prayer for the Dying ja Fear of the Dark? Niin ne vaan mielipiteet eroaaYrms_ wrote:Bruce on nykyään PALJON paremman kuuloinen minun korvaani kuin kasarilla, mutta hänen kulta-aikansa oli 90-92.
COBin Trooper on NIIIIIN paras. Siis ihan mahtava...Iivis wrote:Oletko ihan tosissasi?Viper wrote: Kyllähän se Sonatan versio on minunkin mielestäni parempi kuin alkuperäinenKäsittämätöntä.
Mitäs mieltä sinä ja ystäväsi olette Cradle of Filthin Hallowed be thy namesta tai Children of Bodomin Trooperista?