Slayer
Moderator: The Killer Krew
Perkele!
Nyt se sitten viimeistään varmistu että uusi levy on pakko mennä ostamaan pikimmiten (varmasti huomenna). Nimittäin katselin tässä 4 mainoksia tv:stä ja sitten vilahti uuden Slayerin levyn mainos, jossa näytettiin levyn kantta ja mainittiin jotain "Christ Illusion, uusi Slayerin levy nyt kaupoissa". Siispä huomenna mennään vähän tsekkailemaan keltaista jäänsärkiää ja music huntteria jos tämä kehuttu lätty jo löytyisi. Jos tämä odotettu levy on mukanani paluu matkalla, niin jonkimmoista arviota on tulossa sitten muutaman kuuntelukerran jälkeen.
Nyt se sitten viimeistään varmistu että uusi levy on pakko mennä ostamaan pikimmiten (varmasti huomenna). Nimittäin katselin tässä 4 mainoksia tv:stä ja sitten vilahti uuden Slayerin levyn mainos, jossa näytettiin levyn kantta ja mainittiin jotain "Christ Illusion, uusi Slayerin levy nyt kaupoissa". Siispä huomenna mennään vähän tsekkailemaan keltaista jäänsärkiää ja music huntteria jos tämä kehuttu lätty jo löytyisi. Jos tämä odotettu levy on mukanani paluu matkalla, niin jonkimmoista arviota on tulossa sitten muutaman kuuntelukerran jälkeen.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
http://www.myspace.com/slayer
Tuolta pääsee kuulemaan koko levyn, että siitä vaikka ottamaan ensitunnelmaa jos levyn hommaaminen epäilyttää.
Ja Kerry puhuu toisaalla hieman asiaakin, ja muuta turhaa.
Tuolta pääsee kuulemaan koko levyn, että siitä vaikka ottamaan ensitunnelmaa jos levyn hommaaminen epäilyttää.
Ja Kerry puhuu toisaalla hieman asiaakin, ja muuta turhaa.
Kyllä!Ultimate-Guitar.com: How much of your personal philosophy directs SLAYER?
Kerry: "I don't really have a life philosophy; my thing is just rebelling against pretty much organized religion. That is my main thing, because personally I think it's a crutch for people that are too weak to get through life on their own. I'm the kind of guy that says if I don't see it, then it doesn't work. And nobody can show me God."
Last edited by P.K. on Sat Aug 05, 2006 0:06, edited 1 time in total.
^^
Piru, ehdit linkittää ensin. Mä oon vaan hidas...
No erittäin hyvätä vaikuttaa. Vähän esimakua ennen kun hyllyyni levyn hankin. Todella hyviä riffejä, ja ennen kaikkea vokaalit eivät ole kuin parantuneet. Miten nyt saan nukuttua yön yli, kun haluaisi jo päästä levy kauppaan hankkimaan tämän plätyn. No, hyvää saa odottaa
.
Piru, ehdit linkittää ensin. Mä oon vaan hidas...
No erittäin hyvätä vaikuttaa. Vähän esimakua ennen kun hyllyyni levyn hankin. Todella hyviä riffejä, ja ennen kaikkea vokaalit eivät ole kuin parantuneet. Miten nyt saan nukuttua yön yli, kun haluaisi jo päästä levy kauppaan hankkimaan tämän plätyn. No, hyvää saa odottaa

Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Noh... MySpacesta innostuin kuuntelemaan sitten Slayeria pitkästä aikaa. Tää on niin tätä tää matsku. Niin hyvässä kuin pahassakin. En mä tästä täyttä hintaa maksais, mutta jostain alehyllystä ostan pois kulkemasta aikanaan.
Mutta meneekö nää biisinnimet/biisijärjestys/whatfuckin'ever ihan oikein MySpacessa kun jotenkin biisinnimet ja sanotukset ei käy aina yhteen? Tai sitten olen vaan tyhmä. (No daa!)
Mutta meneekö nää biisinnimet/biisijärjestys/whatfuckin'ever ihan oikein MySpacessa kun jotenkin biisinnimet ja sanotukset ei käy aina yhteen? Tai sitten olen vaan tyhmä. (No daa!)
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Oon tässä koittanu skrivailla jotaintiukempaa analyysia tästä uudestalevystä mutta ei siitä tuu mitään. Menee koko ajan saman toistamiseksi. Hehkutusta edellisen perään! Koittaa sitä sitten keskittyä riffeihin tai sanoihin ja lauluun tai ihan mihin vaan niin aina kuulostaa hevetin hyvältä. Tostaiseksi levyn ehkä heikoimman lenkit ovat Catatonicja Black Serenade. Cultkin on saanut lisää tehoja levyltä kuunneltaessa. Se siis istuu kokonaisuuteen ja toimii niin paremmin kuin yksttäisenä kappaleena. Jos paras kipale pitäis nimetä niin kaiketi joku ensimmäisestä neljästä tai viidestä tai jotain. Hiton loistava levy.Ei ehkä mikään täyden kympinlevy vaikka hyvällä tuulella ja löysin kriteerein antaisin täydet pinnat helposti. Levyn pituus on jälleen mainio. Alle 40 minuuttia ja 10 biisiä tätä paahtoa on juuri sopiva levylliseksi. Keikalla saa tulle vaikka triblat!
Toivotaan.condemned wrote:Riparipaskojenkin ohi meni.Jos vaikka ens viikolla jopa ykkönen ohi latinopascen?
Nyt on kuunneltu Reign In Blood kokonaan läpi ja täytyy sanoa, etten pettynyt. Slayer on helvetin kova! Reignillä kaikki biisit on hyviä, ei yhtään väliinputoajaa. Paras biisi levyltä on mielestäni Angel Of Death, joka on jo jonkin aikaa ollut Slayer suosikkini. Seuraavaksi kuunteluun South Of Heaven.
En juo alkoholia uskonnollisista syistä... vaan ihan muista syistä.
Juuri itsekkin kyseiset Reign in Blood ja South of Heaven tullut hommattua. RIB yksi tiukimmista ja aggressiivisimmista levyistä. Kuten sanottu, kaikki biisit todella loistavia, Angel of Death ja Necrophopic erottuvat hieman ehkä joukosta. Tässä nyt muutaman päivän ajan kuunneltu ainakin 10 kertaa levy läpi, tosin ei sitä pituutta levylläkään nyt hirveästi ole. Hyvä niin, ei ole ainakaan yhtään heikkoa hetkeä mukaan eksynyt.
South of Heaven sitten ei olekkaan enää niin kova. Erittäin loistavia biisejä Silent Scream, South of Heaven ja Manatory Suicide. Muut sitten "vain" hyviä.
Ei tosin ole tullut niin paljon tätä levyä kuunneltuakaan.
Eli arvosanoilla:
Reign in Blood 11/10, täydellinen
South of Heaven 8 1/2 /10
South of Heaven sitten ei olekkaan enää niin kova. Erittäin loistavia biisejä Silent Scream, South of Heaven ja Manatory Suicide. Muut sitten "vain" hyviä.
Ei tosin ole tullut niin paljon tätä levyä kuunneltuakaan.
Eli arvosanoilla:
Reign in Blood 11/10, täydellinen
South of Heaven 8 1/2 /10
Nyt olen itsekin ajatuksen kanssa kuunnellut South Of Heavenin läpi ja täytyy myöntää, että olen aika lailla samoilla linjoilla siun kanssa. Itse antaisin tälle levylle arvosanaksi 8½.Sameli wrote:South of Heaven sitten ei olekkaan enää niin kova. Erittäin loistavia biisejä Silent Scream, South of Heaven ja Manatory Suicide. Muut sitten "vain" hyviä. Ei tosin ole tullut niin paljon tätä levyä kuunneltuakaan.
-
- Manowarrior
Itse taas olen tullut aikojen saatossa siihen tulokseen, että Slayer ei ole tehnyt Reign In Bloodin jälkeen mitään samankaltaista, eikä varmasti tule tekemääänkään. Ei myöskään ennen Bloodia. Jokaiselta levyltä löytyy hyviä biisiä ja klassikoita riittää, mutta samaa raivoa ja vihaa ei mikään levy sisällä, kuin muutamien kappaleiden osalta ja se on aika lailla perseestä, ei voi mitään.raastin wrote:Nyt olen itsekin ajatuksen kanssa kuunnellut South Of Heavenin läpi ja täytyy myöntää, että olen aika lailla samoilla linjoilla siun kanssa. Itse antaisin tälle levylle arvosanaksi 8½.Sameli wrote:South of Heaven sitten ei olekkaan enää niin kova. Erittäin loistavia biisejä Silent Scream, South of Heaven ja Manatory Suicide. Muut sitten "vain" hyviä. Ei tosin ole tullut niin paljon tätä levyä kuunneltuakaan.
Uusinta en vielä uskalla tähän joukkoon tuomita, täysin, koska olen vasta neljä-viisi kertaa sen läpi kuunnellu.
HAIL TO SLAYER!
Nyt tulee Slayerille paskaa. Muutaman kuuntelun perusteella CI kärsii siitä samasta ongelmasta, joka on vaivannut kaikkia levyjä Seasonsin jälkeen. Pari hyvää biisiä ja loput enemmän tai vähemmän tasapaksuja. Eikä se komppi riitä tekemään musiikista vielä thrashia, olettaen tietysti, että sitä on oltu edes tekemässä.
Jenkkijunttahevistely ei sovi Slayerille. Iso osa riffeistä on päämäärätöntä kiemurtelua ja sitä seiskakielen rankaisua. Pettymys on kieltämättä melkoinen. Kun vertaa esimerkiksi siihen, millaista timanttia noilla klassikkolevyillä ovat ne ei-hittibiisit (Behind The Crooked Cross, Ghosts Of War, Cryonics, Necrophobic, Kill Again etc.), niin kyllä taso on laskenut huimasti. Kokonaisuutena mielestäni todella heikko.
Ei toiminut kunnolla edes päissään. Ja se on jo melko vakava juttu.
Jenkkijunttahevistely ei sovi Slayerille. Iso osa riffeistä on päämäärätöntä kiemurtelua ja sitä seiskakielen rankaisua. Pettymys on kieltämättä melkoinen. Kun vertaa esimerkiksi siihen, millaista timanttia noilla klassikkolevyillä ovat ne ei-hittibiisit (Behind The Crooked Cross, Ghosts Of War, Cryonics, Necrophobic, Kill Again etc.), niin kyllä taso on laskenut huimasti. Kokonaisuutena mielestäni todella heikko.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Ostin tässä yksi päivä Maidenin Rock In Rio dvd:n, kun anttilasta lähti halvalla. Kotona kuitenkin osoittautui, että ostamani RIR on viallinen. No eipä muuta kuin takaisin anttilaan vihat niskassa vaihtamaan. Anttilassa ei kuitenkaan ollut toista RIRiä, mutta en nyt kuitenkaan ottanut rahoja takaisin vaan menin kattomaan, jos löytyisi jotakin muuta mukavaa musiikki dvd hyllystä. Räpsyttimeni huomasivat sitten Slayerin War At The Warfield dvd:n ja otin sen sitten. Ja äkkiä kotiin tarkastamaan mimmonen dvd tuli ostettua.
Dvd:n keikka on mielestäni hyvä. Käsittääkseni keikan biisit ovat koko Slayerin uran varrelta, joten tämä oli myös mukava katsaus Slayerin tuotantoon dvd:n muodossa (aloitteleva Slayerin kuuntelija kun olen). Bändit jäsenet vetivät keikan hyvin, vaikka ei Arayalla enää Angel Of Deathin alkukirkaisu niin hyvin kajahtanutkaan. Mutta se ei menoa haitannut.
Hail Slayer!
Dvd:n keikka on mielestäni hyvä. Käsittääkseni keikan biisit ovat koko Slayerin uran varrelta, joten tämä oli myös mukava katsaus Slayerin tuotantoon dvd:n muodossa (aloitteleva Slayerin kuuntelija kun olen). Bändit jäsenet vetivät keikan hyvin, vaikka ei Arayalla enää Angel Of Deathin alkukirkaisu niin hyvin kajahtanutkaan. Mutta se ei menoa haitannut.
Hail Slayer!
Voi vittu. Jää siis ostamatta. Vielä Asan analyysit levystä tähän, kitosJukka wrote:Nyt tulee Slayerille paskaa. Muutaman kuuntelun perusteella CI kärsii siitä samasta ongelmasta, joka on vaivannut kaikkia levyjä Seasonsin jälkeen. Pari hyvää biisiä ja loput enemmän tai vähemmän tasapaksuja. Eikä se komppi riitä tekemään musiikista vielä thrashia, olettaen tietysti, että sitä on oltu edes tekemässä.
"To be alive is more than just breathing"
Mjoop... mun mielestä tässä vaiheessa, mitä nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen voi sanoa, lottovoittoja ovat ainakin Flesh Storm, Jihad ja Cult. Siinä on saman verran kuin kahdella viimeisellä albumilla IMO. Muuten kyllä vähän tuntuu tasapaksuun vaivaavan, vaikkakin Catatonic nyt alittaa riman jo selvästi. Skeleton Christ rokkaa myös hieman paremmin kuin loppulevyn massa.Jukka wrote:Pari hyvää biisiä ja loput enemmän tai vähemmän tasapaksuja.
Mutta katsellaan ja kuulostellaan, tässä nyt mitään radikaalia vielä uskalla sanoa.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Wimp
-
- Azazel
-
- Taka-ampuja
-
- Azazel
-