Pistetään nyt tännekin tämä pieni romaani minkä tuolla Some kind of monster topiskissa pöräytin ilmoille. Kyse on siis kuvitteelisesta maiden dokkarista, Metallican tyyliin.....älä ota sitä vakavasti
..... Hitto että olisi muuten mielenkiintoista saada Maidenilta samanlainen dokkari..hmmm
Se menisi jotenkin näin...
Edellinen kiertue levy sykli on ohi ja taukoa pidetty, Steve tarttuu luuriin ja rupeaa soittelemaan pändikavereille. Ensimmäisenä Brucelle..
Tuut tuu.
Bruce: Hellou it`s Bruce here.
Steve: No terve se on Harris täällä voitaas ruveta vääntää uutta maidenii, onks sulla mitään uutta kamaa.
Bruce: No on ollu täs vähä kiirettä...oon lentäny, kirjoittanu kirjoja, miekkaillu, tehny radio showta, vittuillu Sharonille, tehny soololevyn, julkaissut dvd:een joten biisejä ei oo yhtää.
Steve: No ei hätä ole tämän näköinen, onhan täs viel viikko aikaa säveltää pari mestariteosta.
Bruce: eks se oo vähän liian vähän..??
Steve: No ei, niinhän me aina tehää.
Bruce:( Miettii et voi perkele..taas sitä samaa kamaa siis tulossa), sitten hän avaa dollarin kuvat silmissään suunsa ja sanoo tosiaan niihän myö ollaa tehty jo koht 30 vuotta..tosiaan.
Steve: Hei mulla on pari uutta veisuu kyl tehty..
Bruce: Hienoo, millasta kamaa kyseessä?
Steve: No se eka biisi alkaa sillee hitaasti, kyl sää tieeät! Vähän niinku vaik, Fortunes Of War, Look For The Truth , The Aftermath,Judgement Of Heaven , Blood On The World's Hands,The Edge Of Darkness, 2 A.M. Lightning Strikes Twice, The Clansman, When Two Worlds Collide , The Educated Fool ,Don't Look To The Eyes Of A Stranger,Como Estais Amigo Ghost Of The Navigator, Brave New World, Blood Brothers ja on niit pari muutakin.
Bruce: Dickinson on tällä välin syönyt, pessyt pyykit, vaihtanut vaipat vauvaltaan, nukkunu, syöny ja nyt hän palaa luurin ääreen. Harris on juuri lopettanut dialoginsa.
Steve: No miltäs kuulostaa?
Bruce: oikeen hyvältä joo nähää studiolla maanantaina, kyl nyt on sellai tunne muuten et on parasta kamaa tulossa sitten Piece of mindin.
Steve: Joo niin mullakin, se toinen biisi menee muuten..
Bruce: Hei nyt pitää mennä, nähää studiolla sit moro!
Steve: Okei moi.
Seuraavaksi Steve soittaa muille äijille..
Ekana Adrianille.
tuut tuut
Helou se on H:oon vaimo täällä terve.
Steve: No moro, onkos Antti paikalla?
Adrianin vaimo: Joo se on Smith nyt kalassa kavereiden kanssa, tulee viikon päästä.
Steve: Okei sano et tulee studiolle tekee uutta Maiden lättyy.
Vaimo: Selvä se on moro.
Steve : Moro.
Seuraavaksi on vuorossa Neeko.
tuut tuut
Neeko: Puhelimessa.
Steve: No se on harri täällä, viikon päästä ruvetaan äänittää uutta lättyy, onks sul mitää kamaa tehtynä?
Neeko: No ei oo uusii biisei, mut oon harjoitellut vähän laukka komppia lisää, kuulostaa ihan helvetin hyvältä.
Steve: Selvä pyy, palataan astioille.
Neeko: Joo, mää lähren nyt kirkkoon moro!
Steve: moro
Seuraavana Janick
tuut tuut
Janick: No halojata päivää.
Steve: Terve, onks sul uutta kamaa on meinaan levyn teko tulossa pian
Janick: Ei oo, oon vaan tanssinu ton kitaran kans tuol treenikämpäl, mut eihän siinä oo ees kielii, ku vaimo sanoo et mun soitto on ihan kauheen kuulosta. Adrianil on paremmat saundit vaimon mielestä.
Steve: Okei ei mitään hätää mul on pari killeri veisua takataskussa, se on moro.
Janick: Moro!
Ja näin dokumentti etenisi iloisissa merkeissä, levy nauhoitettaisiin livefiiliksellä Kevinin komennuksessa. Mukaan tulisi noin 6 hitaasti alkavaa laulua, levy alkaisi nopealla rokkerilla joka ois myös konsertin aloittaja. Loput olisi ylijäämiä edellisesltä levyltä.
Dokkari loppuu siihen kun pändi veivaa Ameriikassa jossain ballroomissa Hallowed be thy namea, kanamuna sateen keskellä.
No huh hu tulihan tekstiä...pitää varmaan pistää se elämä tilaukseen tässä kun kerkee