Vaikka aina dissaankin Maidenin settilistoja, on noiden biisien valinnalla kumminkin järkeenkäypä syy. Run To The Hills on bändin kaiketi tunnetuin kappale, ja aina on faneja, jotka pettyvät jos sitä ei kuulekaan. Sama juttu TNOTB:n, Trooperin, Hallowedin yms. kanssa. Maiden on antanut niin pitkään vaikutelman siitä, että soittaa nämä kappaleet livenä, että olisi varmaan vaikea enää vetäytyä.Jeeves wrote:Kyllä harmittaa jos todellakin otetaan LAD mukaan tuohon Golden Era -touriin. Sieltä sitten tulee ne Iron Maidenit ja Number Of The Beastit ja Run To The Hillsit, voi paska. Miksi ne oikeasti on pakko soittaa? Kun tuli ensimmäisen kerran puhetta tästä Golden Era -tourista, niin mä ajattelin, että nyt näitä ei ainakaan päästä soittamaan... mutta tietenkin Steve löytää jonkun porsaanreiän ja nämäkin soitetaan. Voi elämä. Jos kerran on Golden Era niin eikös se koko setti pitäis pyhittää nimenomaan STUDIOalbumeille? Mua oikeasti ottaa päähän nämä Maidenin hittirenkutukset. Toivottavasti kukaan ei hurraa sitten joskus keikalla kun nämä soitetaan.

Iron Maiden on kappale, minkä bändi soittaisi varmasti vaikka ei olisikaan LAD:a mukana. Se on enemmänkin kuin pelkkä kappale - se on Maidenin tunnusbiisi. Mä ainakin haluan kuulla sen.

Uskonpa, että me suuremmatkin narisijat ollaan keikalla unohdettu jo ne settilistan puutteet ja pogoillaan ihan innoisaan sen pahemmin biisejä murehtimatta!

Maiden for life.