Kiertue 2006 - Oheistuotteet
Moderator: The Killer Krew
Eipä muakaan noi paidat oikein innosta, ellei sitten löydy taas paikkakohtaista paitaa. Se on jotenkin kivempi fiilis, että selässä lukee esim. "EDDIE RIPS UP HELSINKI/TAMPERE", kun vaikka pienellä lista jotain kiertueen keikkapäiviä. Ja rahatilanteen salliessa ostetaan varmaankin myös tuo kiertuekirja ihan vaan muistoksi, kun on kehujakin saanut noin paljon. Viime keikalla, joka oli ensimmäinen Maiden-keikkani, ei tullut ostettua kuin paita.
Oli ihan siistit ne Helsinki-paidat viime keikalla, mutta tyydyin siihen ihan normiversioon jossa on ne kaikki päivämäärät. Olihan tuolla Helsinki-paidalla 5€(?) muistaakseni enemmän hintaa.corppa wrote:Eipä muakaan noi paidat oikein innosta, ellei sitten löydy taas paikkakohtaista paitaa. Se on jotenkin kivempi fiilis, että selässä lukee esim. "EDDIE RIPS UP HELSINKI/TAMPERE", kun vaikka pienellä lista jotain kiertueen keikkapäiviä. Ja rahatilanteen salliessa ostetaan varmaankin myös tuo kiertuekirja ihan vaan muistoksi, kun on kehujakin saanut noin paljon. Viime keikalla, joka oli ensimmäinen Maiden-keikkani, ei tullut ostettua kuin paita.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Sateentekijä
Saas nähä paljonko rahaa jää syksyn kitarakama- ja tietokonehankinnoilta yli, mutta jos saumaa on, niin kiertuepaita lähtee ehdottomasti mukaan, ja ehkä kiertuekirja. Muista en nyt tiedä, ehkä sellainen hikinauha vois olla hyvä, vois pitää itekkin sitten omilla keikoilla sitä päässä.
Ai niin, ainahan on opintolaina!
Ai niin, ainahan on opintolaina!
-
- Hiippari
Kyllä sitä rahaa on keikoille varattu siihen malliin, että sen kiertuepaidan saa. Tosin nyt kahdella viime keikalla rahatilanne on ollut niin anaalista ettei yksinkertaisesti ole ollut varaa. Mutta kaikilta muilta Maiden keikoilta on paita muistona. Muuta krääsää en ole tähän asti ostanut.
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
Paita taitaa irrota kojusta mukaan, täytyy ilm. satsata nyt sellaiseen keikkapaitaan, jos niitä tulevalla rundilla myydään eli esim. Eddied rips up helsinki - paitoja oli early days rundilla myynnissä. Sellainen paita "15.11. I was there "paita päällä on kiva heilua tukholmassa reilu viikko myöhemmin. Perkele.
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
Eiköhän sitä paita tule ostettua kaapinhyllylle pölyyntymään niinkuin monesta muustakin konsertista. Oli rahaa tai ei niin ostaa se silti pitää.
Helsinki 1998, Helsinki 1999, Tukholma 2000, Helsinki 2003 x2, Helsinki 2005, Tampere 2006,Helsinki 2006,Helsinki 2008,Tampere 2008,Pori 2010, Helsinki 2011, Helsinki 2013, Hämeenlinna 2016, Helsinki 2018 x2, Tukholma 2018, Tampere 2023 x2
-
- Vempare
No siis tähän mä oon säästäny viimisen puolen vuoden vuoden ajan! T-paita, kiertuekirja, huivi ja ranneke ainaki tarttuu mukaan. Täytyy kattoo paikan päällä, jos olis vielä jotain muutakin. Imeehän noi kyllä paljon rahaa mutta en mä nykyään muuta ostakkaan kun Maidenkamaa. Eihän ne rahat vielä omasta kukkarosta mene 

Paita lähtee mukaan ihan 100% varmuudella. Se pätee mulla lähes joka keikalla. Itse paikan päällä jää sitten nähtäväksi , jos vaikka jotain muutakin lähtisi mukaan , mutta paita on se kaikkein tärkein osto muisto.
Viime Maiden keikalla rahatilanteen takia mukaan lähti vain Number of the Beast sinkun kansi paita , jossa selässä keikkapäivät.
EDIT: kirjotusvirheitä prkl
Viime Maiden keikalla rahatilanteen takia mukaan lähti vain Number of the Beast sinkun kansi paita , jossa selässä keikkapäivät.
EDIT: kirjotusvirheitä prkl
Last edited by Aces High on Tue Jul 18, 2006 18:25, edited 2 times in total.
Brave New Tourilla eivät pirut myyneet ainakaan Ruisrockin keikalle kiertuekirjaa, jos toki heti perään jenkkikiertueella. Ed Hunter kiertueella kiertuekirjan virkaa hoitava juliste maksoi muistaakseni alle satasen. Edeltäviltä markka-ajoilta muistikuvat ovat haihtuneetPertti Keinonen wrote:Kuvien tuoreuden takia kirjasta ei tietenkään ole saatavilla aivan ensimmäisillä keikoilla, mutta kiertueen ehtiessä Suomeen, sitä pitäisi kyllä olla myynnissä. Normaalisti hinta huipentelee 20-25 euron tuntumassa. Muistanko väärin, että tämäkin maksoi markka-aikaan 100 mk?

Tosin eihän Early Days -kiertuekirjakaan maksanut kuin 15 € (~ 89 mk). Kooltaan ja laadultaan vailla vertaa oleva tuote

Last edited by Relic on Thu Jul 20, 2006 0:21, edited 1 time in total.
Mene töihin.QazKFD wrote:Eiköhän sitä paita tartu joltain keikalta mukaan. Keikkakohtaiset paidat olis kyllä aika jees, kun Prahasta tarttui kiertuepaita ja Helsingistä ei mitään. Helsinkipaita olis kyllä ollut asiallinen, mutta minkäs teet kun oot pa ja veloissa![]()
Jos rahoissaan sattuu olemaan (tai luulee niin), niin ehkä jotain heräostosta tarttuu myös mukaan.

Itse aattelin ostaa jonkun t paidan. En mitään ihmeempää, mutta jos sieltä löytyy jotain kivempaa niin voisi ostaakin.. Riippuu paljonko maksaa.

-
- Paholainen
Paita lähtee kyllä myyntipisteestä mukaan. Kattoo sellaisen missä on keikat selässä, ja mieluusti uusimman levyn kansi rinnassa. Tähän asti tullut Maidenin keikoilta paidat ostettua, ja niin uskoisin samoin nytkin käyvän. Keikkapaita toimii myös hyvin muistona mahtavasta showsta, joten mukaan lähteepi.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
IronHazard wrote:No siis tähän mä oon säästäny viimisen puolen vuoden vuoden ajan! T-paita, kiertuekirja, huivi ja ranneke ainaki tarttuu mukaan. Täytyy kattoo paikan päällä, jos olis vielä jotain muutakin. Imeehän noi kyllä paljon rahaa mutta en mä nykyään muuta ostakkaan kun Maidenkamaa. Eihän ne rahat vielä omasta kukkarosta mene
Hehee, asennetta! Mulla on tuo säästäminen jäänyt vähemmälle, mutta varmaankin sukulaisilta irtoo jotain riparilahjaksi, joten sillä sitten ostamaan ainakin keikkapaitaa, kiertuekirjaa ja huivia.
-
- Hang-Around
Kaikki myös mikä on pultattu ruuvattu teipattu liimattu naulattu tai valettu betoniin. Eli kaikki mukaan!
Viimeisiähän Maiden kiertueita nämä ovat joten kaikki pitäisi saada irti. Myös ne kiinni pultatut. Ois komea tollanen Sota Eddie tyylinen 2 metrinen variksenpelätin.
Viimeisiähän Maiden kiertueita nämä ovat joten kaikki pitäisi saada irti. Myös ne kiinni pultatut. Ois komea tollanen Sota Eddie tyylinen 2 metrinen variksenpelätin.
-Ilman mutkia tie on suora
-On vaikea aivastaa kun pitää lintua kädessä
-Vesi on tärkeää. Ilman vettä kukaan ei oppisi uimaan ja kaikki hukkuisivat'
-Norjalaisia sananlaskuja
-On vaikea aivastaa kun pitää lintua kädessä
-Vesi on tärkeää. Ilman vettä kukaan ei oppisi uimaan ja kaikki hukkuisivat'
-Norjalaisia sananlaskuja