Killerfrog wrote:Voi perkeleen kakarat....
Olihan nimimerkillä GODOFTHUNDER Iron Maiden Holdings Ltd:n lupa edelleen levittää The Reincarnation of Benjamin Breeg - videota (lisätä mainitulle sivustolle). Tuollainen toiminta saa juuri aikaan sen, että levyjä ei enää kohta kannata tehdä. Ja siitä seuraa se että konserttilippujen hinnat nousevat pilviin - ovat jo aikas kalliita. Toista se oli 80-luvun alussa kun ei ollut nettiä. Silloin tosifanit lainasivat kasetin Anttilasta ja orkesteri ja levy-yhtiö olivat jo rahansa teoksista saaneet...
Minusta kaverin toiminta (siis heiluva kuvaus omalla kameralla tietokoneen ruudulta rapinoine hyvineen ja tämän todella laadukkaan tekeleen laittaminen YouTubeen) on lähinnä hymyilyttävää. Ei kai Maiden tai kukaan muukaan enää vuonna 2006 luule, etteikö biisi ja video olisi kaikkialla 5 minuutin päästä, kun se on heidän toimestaan kerran sinne laitettu. Jukka on oikeassa silti. Minun olisi pitänyt siivoskella foorumia, koska ei olisi ensimmäinen kerta, kun joku todella fiksu ihminen haluaa haastaa minua oikeuteen, kun sivuilla touhutaan sitä tai tätä. Edellä mainittu GODOFTHUNDERin toiminta ei kyllä vienyt leipää Maidenin suusta murustakaan eikä vaikuttanut millään lailla levyjen tekemisen jatkamiseen.
Biisi itsessään vaan paranee vanhetessaan (niin johan se kohta on vuorokauden vanha

). Östermalm jotain natisee Brucen äänestä, mutta so not. Tekaisin itse todella hyvän version cd:lle ja kyllähän sieltä Nickoltakin alkaa pieniä koukkuja tarttumaan, kun tarpeeksi kuuntelee. Kun oma tekele kuulostaa jo näin hyvältä niin miltäköhän se oikea virallinen sitten tuntuu?! Onko muuten oikeastaan missään biisissä ollut Maidenilla ennen tuota jynkkyä kuten Benjaminissa juuri ennen sooloa ja soolon aikana kompatessa? Olen tätä toivonut jo pitkään.
Oliks muuten Asalla just tuollainen kitara kuin Smithillä videolla? Onko se "drop tuned" vai miten sitä sanotaan (en oikeasti tajua soittimista mitään)?