A Matter of Life and Death (yleinen keskustelu)
Moderator: The Killer Krew
-
- Hiippari
Video katsottu (ei en ole minkään jäsen, kiitos eräälle IRC:ssä
)
Nyt menossa toinen kerta. Ei kyllä ekalla kerralla hirveästi innostanut, nyt tuntuu jo hiukka paremmalta. Pidän tätä hyvänä merkkinä koska usein parhaat aukenee hitaasti. En hirveesti kyllä tyksi tosta kitarasoundista, no sitten kun levy tulee niin kuulostaa varmasti paremmalta. Nuo kitaraharmoniat kuulosti LOISTAVILTA. Varsinkin tuo hidas alku oli taattua Dave-laatua
Soolo on melko hyvä. JA AH TUO KOLINABASSO 

Nyt menossa toinen kerta. Ei kyllä ekalla kerralla hirveästi innostanut, nyt tuntuu jo hiukka paremmalta. Pidän tätä hyvänä merkkinä koska usein parhaat aukenee hitaasti. En hirveesti kyllä tyksi tosta kitarasoundista, no sitten kun levy tulee niin kuulostaa varmasti paremmalta. Nuo kitaraharmoniat kuulosti LOISTAVILTA. Varsinkin tuo hidas alku oli taattua Dave-laatua

Let me tell you 'bout my life argghhhhh. Parin minuutin hiljaisen kohdan aikana odotin koko ajan että millon tärähtää ja kun se tärähti niin ahh\,,/
Itse videosta ei jäänyt paljon mieleen kun piti pureskella biisiä kaikilla mahdollisilla keskittymiselimillä.
Ei tässä innostuksessa oikeen saa ajatuksiaan selväksi. Suusta pulpahtelee kuolan mukana epämääräisiä sanoja: mahtava soolo, kolinabasso, someone to save me ja riemunkiljahdus.
Elämäni lyhin 7min. Nyt on entisestään kovenevat odotukset tuon levyn suhteen.
Voi Benjamin minkä teki!
Itse videosta ei jäänyt paljon mieleen kun piti pureskella biisiä kaikilla mahdollisilla keskittymiselimillä.
Ei tässä innostuksessa oikeen saa ajatuksiaan selväksi. Suusta pulpahtelee kuolan mukana epämääräisiä sanoja: mahtava soolo, kolinabasso, someone to save me ja riemunkiljahdus.
Elämäni lyhin 7min. Nyt on entisestään kovenevat odotukset tuon levyn suhteen.
Voi Benjamin minkä teki!
Attention wimps and posers: LEAVE THE HALL!
-
- Hiippari
-
- Hang-Around
-
- Taka-ampuja
Vinkki oli varmasti hyvä, mutta meikäläinen ei osaa päätellä siitä mitään
. Sivuille menin, mutta siihen se jäiki 
Eli en mä mitään video tai mp3 linkkiä löytänyt
Varsinaista aarteen metsästystä
Edit2: tässä alkaa turhautumaan

Last edited by Ironmaiden82 on Mon Jul 17, 2006 3:07, edited 2 times in total.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Hiippari
-
- Vempare
-
- Hiippari
-
- Hang-Around
-
- Taka-ampuja
EnD´oH wrote:Ironmaiden82 wrote:Vinkki oli varmasti hyvä, mutta meikäläinen ei osaa päätellä siitä mitään. Sivuille menin, mutta siihen se jäiki
Ootko rekisteröitynyt?
Edit: enkä rekisteröidy enää minnekkään. Se on varma, eli jos ei muuta keinoa jää, niin sitten odotan siihen kun se tulee sinkkuna myyntiin. Se on vissi

Last edited by Ironmaiden82 on Mon Jul 17, 2006 3:17, edited 1 time in total.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
^Sinne pitää olla rekannut? Niinpä tietenkin...
Siis tässä olikin kyse siitä streamlinkistä eikä hyvälaatusesta MP3:sta minkä voi tallentaa koneelle? Ei sitten mitään..
Siis tässä olikin kyse siitä streamlinkistä eikä hyvälaatusesta MP3:sta minkä voi tallentaa koneelle? Ei sitten mitään..
Last edited by HikiNeito on Mon Jul 17, 2006 3:18, edited 1 time in total.
Rekisteröidy niin näet senIronmaiden82 wrote:EnD´oH wrote:Ironmaiden82 wrote:Vinkki oli varmasti hyvä, mutta meikäläinen ei osaa päätellä siitä mitään. Sivuille menin, mutta siihen se jäiki
Ootko rekisteröitynyt?

-
- Hang-Around
no tässä on nyt sitten suora linkki: http://exodus.interoutemediaservices.co ... ery=streamIronmaiden82 wrote:EnD´oH wrote:Ironmaiden82 wrote:Vinkki oli varmasti hyvä, mutta meikäläinen ei osaa päätellä siitä mitään. Sivuille menin, mutta siihen se jäiki
Ootko rekisteröitynyt?
Edit: enkä rekisteröidy enää minnekkään. Se on varma, eli jos ei muuta keinoa jää, niin sitten odotan siihen kun se tulee sinkkuna myyntiin. Se on vissi![]()
Jos olet rekannut Maiden Norwayhin .. Mene tänne . !
http://www.maiden666.com/viewtopic.php? ... amin+breeg
Ja itse video oli taattua Meideniä ! UP THE IRONS !

Let The Metal Flow !
-
- Hang-Around
Tiedä sitten mistä johtuu, mutta minä en ainakaan mitään rekkautumista tarvinnutEl Maco wrote:Jos olet rekannut Maiden Norwayhin .. Mene tänne . !

-
- Peräruiske
-
- Hiippari
Video downloadattavassa muodossa.
Älkää streamatko tuolta mun serveriltä, vaan tallettakaa omalle koneelle. Tuo on täysin käsittelemätön noin 17 megan videotiedosto.
Kommentit: Olipas kengännauhabudjetilla duunattu video, Bruce näytti aika huonolta (tarkoituksella?), mutta lauloi hyvin. Ensimmäinen sinkkubiisi yli vuosikymmeneen, joka ei ollut huono, voiko parempaa toivoa
.
Älkää streamatko tuolta mun serveriltä, vaan tallettakaa omalle koneelle. Tuo on täysin käsittelemätön noin 17 megan videotiedosto.
Kommentit: Olipas kengännauhabudjetilla duunattu video, Bruce näytti aika huonolta (tarkoituksella?), mutta lauloi hyvin. Ensimmäinen sinkkubiisi yli vuosikymmeneen, joka ei ollut huono, voiko parempaa toivoa