Näemmekö kenties Imatralla, IC?Iron Constable wrote:Enkä lyhennä. Eikä rasita. Terv: TPNY
Helloween / Kiske
Moderator: The Killer Krew
+Paul ja ilmoitan tässä ao kysymättä jotta Jarmila ja Peke ovatten tulossa vissiin kait????? Mie ainaskiiHese wrote:No ainakin Allekirjoittanut, Iivis, Graphics, A.Kivi & Weekend Warrior meinaavat vallata Imatran.Haba wrote:Ja kysytääs tässä samalla, että ketäs kaikkia Imatralle nyt sitten onkaan tulossa Helloweenia tsekkaamaan? Onko se IC tehnyt jo lopullista päätöstä?

älä juo kaikkee pois, mie juon loput.
-
- Crusader
Enpä usko tulevani, Whitesnake & Kamelot tulevat täyttämään kalenterin kaiken muun sälän ohella siten, että Hellot jäävät väliin. Johan sen justiin näin, Kamelotia en koskaan vielä. Pakko linjata, kun osallistumisen mahdollisuudet ovat kovin rajalliset. Menkää nuoret joka paikkaan, kun vielä voitte, ja miksei vanhemmatkin.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Donington 1988 Helloween & post gig interview
http://www.youtube.com/watch?v=Tmmy008A ... 0interview
Mielenkiintoista kamaa vuosien takaa, harmi vaan kun välissä on tuo video mutta kyllä se haastis sieltä tulee.
http://www.youtube.com/watch?v=Tmmy008A ... 0interview
Mielenkiintoista kamaa vuosien takaa, harmi vaan kun välissä on tuo video mutta kyllä se haastis sieltä tulee.
-
- Kärpästen Herra
lainaus nyt soi topiskista....Peke wrote:Helloween: The King For A 1000 Years
Uijuijui... tämä alkumelodia on niin mukaansavievä, että ihan kateeks käy.
Muutenkin monipuolinen kappale, joka tarjoaa elämyksiä nopeesta hitaaseen ja välillä tehosteita ja tunnelmointia. Eikä ole kuorrutettu sillä kaikkein äklöimmällä power-kuorrutuksella
Ei musta taida isoo Hello-fanii enää tulla. Eihän tätä uutta 2cd lättyäkään jaksa kuunnella (loistavaa) alkubiisiä pidemmälle. Jotain tässä uus-tuotannossa on mikä ei kolahda. Molemmat keeperit putoo ja Master Of Rings, mutta sitten alkaa tökkimään. Hyvia paloja joka lätyllä, mutta kokonaisuus....... se kokonaisuus on rikki. Tai sitten mulla on oikeesti keskitymisongelma ADHD, ennen MBD.... eräs entinen tyttöystävä diagnosoi mulle MBD:n ihan muutaman seurustelukuukauden pohjalta vuonna 1993

Into Iron Maiden Since 1983
-
- Azazel
Plus Dante, miehensä Joni ja minä ollaan tulossa.Hese wrote:No ainakin Allekirjoittanut, Iivis, Graphics, A.Kivi & Weekend Warrior meinaavat vallata Imatran.Haba wrote:Ja kysytääs tässä samalla, että ketäs kaikkia Imatralle nyt sitten onkaan tulossa Helloweenia tsekkaamaan? Onko se IC tehnyt jo lopullista päätöstä?

-
- Kisälli
^Alunperin oli tarkoitus lähteä Imatralle, mutta Jalometalli houkutteli sitäkin enemmän. Tyttökaverille on kova juttu nähdä Helloween juuri Andin syntymäpäivänä (
), ja kun samana päivänä Oulussa esiintyy Suomen kovin livebändi Tarot ja melodisen death metallin kovin nimi The Duskfall (joka muuten pesee Bodomit ja In Flamesit milloin tahansa) oli päätös Ouluun lähtemisestä yllättävän helppo. Edellisestä Helloweenin keikasta ovat muistikuvat vähän hatarat, joten tällä kertaa ajattelin juoda virvoitusjuomia kohtuudella, jos ollenkaan.

-
- Azazel
Melodinen metalli Helloweenia lukuunottamatta ei kiinnosta yhtään, ihme kyllä.Made of Iron wrote:^
Ei pitäis miehellä olla valittamista, jos melodinen metalli yhtään kiinnostaa:
Manitou
Twilightning
Sonata Arctica
Dyecrest
Kovia bändejähän tuo on täynnä, Helloweenin ja Tarotin lisäksi.

-
- Kisälli
-
- Taka-ampuja
No mitä Maiden sitten on, ellei melodista metallia?Stratocaster wrote:Melodinen metalli Helloweenia lukuunottamatta ei kiinnosta yhtään, ihme kyllä.Made of Iron wrote:^
Ei pitäis miehellä olla valittamista, jos melodinen metalli yhtään kiinnostaa:
Manitou
Twilightning
Sonata Arctica
Dyecrest
Kovia bändejähän tuo on täynnä, Helloweenin ja Tarotin lisäksi.Tosin Manitoun tsekkaan, koska Peke sitä hehkuttaa.

"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Penetrating my balls!"
-
- Azazel
-
- Taka-ampuja
YOU FAILED. FIRST MISTAKE, LAST MISTAKE. NOW... DIE!!!Stratocaster wrote:^ Hohhoijaa. Okei, sanoin väärin. Olisi pitänyt puhua POWER-metallista. Eikö näin?

No ei, pääsinpäs vaan piikittelemään. Kerrankin jollekin muulle kuin itselleni. No hard feelings. Tää on tätä. No niin, se siitä offtopicista.
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Penetrating my balls!"
Ehkä mä oon tyhmä, mutta jotenkin ei taas mene jakeluun nämä, että digataan vaikkapa Helloweenia ihan kympillä, mutta sitten koko loppu genrelle vedetään totaaliset ignoret. Ei vaan ymmärrä. Vai onko taas johtopäätökset vedetty kahde Sonatan biisin ja yhden Stratovariuksen perusteella.Stratocaster wrote:^ Hohhoijaa. Okei, sanoin väärin. Olisi pitänyt puhua POWER-metallista. Eikö näin?

Huh, kun avautuminen välillä tekee aina hyvää.
^ Ei se minusta välttis nyt tartte ihan suoraan noinkaan mennä. Jos putoaa niin putoaa, jos ei niin ei. Minkäs sille tekee? Ei meikäläinenkään Stratovariuksesta juuri välitä...Sonata Arcticakin alkaa kääntymään kyllästymisen puolelle.
Ymmärrän toki, jos Helloween on jonkun mielestä ainoa hyvä poweri bändi
Ymmärrän toki, jos Helloween on jonkun mielestä ainoa hyvä poweri bändi

^Silloin vielä menis jos kyseessä olisi "ei niin poweria, mutta silti genreen ympätty bändi" ja jos diggailu olisi sellaisella ihan kiva tasolla. Mutta mitä nyt noita straton juttuja lukenut, niin Helloween on kolahtanut herralle aika reippaasti. Vielä kun kyseessä ei todellakaan ole mikään genrensä outolintu, vaan ehkä tunnetuin ja kopioiduin bändi niin tuntuu oudolta, että mikään muu saman suuntainen ei kiinnosta.
Ja kaikkihan lähti tuosta Made of Ironin heittämästä muutamasta bändistä. Niistäkin puhtaasti poweri taitaa nykyisellään olla vain Sonata.
edit: Ja tämä kaikki siis yleistä höpinää, eikä mitenkään henkilökohtaista Straton arvostelua. Pitää fanina välillä yleistä sylkykuppia eli power genreä puollustella.
Ja kaikkihan lähti tuosta Made of Ironin heittämästä muutamasta bändistä. Niistäkin puhtaasti poweri taitaa nykyisellään olla vain Sonata.

edit: Ja tämä kaikki siis yleistä höpinää, eikä mitenkään henkilökohtaista Straton arvostelua. Pitää fanina välillä yleistä sylkykuppia eli power genreä puollustella.

Last edited by poolrules on Sun Jul 16, 2006 23:18, edited 1 time in total.
-
- Kisälli
-
- Crusader
Mitäs täällä lätistään
Unohtakaa nyt nuo määritelmät, ne ovat aivan turhia. Näiden melodisempien ja pääsääntöisesti vähän korkeammalta laulavien artistien joukosta löytyy varmasti jokaiselle jotakin, jokainenhan diggaa korvillaan, eikö. Itse olen vuosien varrella ainakin muuttunut valikoivaksi, niitä oikeasti kuunneltavia bändejä taitaa löytyä pari-kolmekymmentä, muut ovat sitten enemmän tai vähemmän ennalta-arvattavia, jo kerran kuultuja tai muuten vain vailla tarvittavaa omaperäisyyttä.
Vai kävi sinulle Peke noin Hellojen kanssa, otan osaa. Onneksi mulle putoaa ja kovaa, niin pysyy homma balanssissa.

Vai kävi sinulle Peke noin Hellojen kanssa, otan osaa. Onneksi mulle putoaa ja kovaa, niin pysyy homma balanssissa.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Paitsi että onneksi Twilightning tajusi tehneensä demoaikansa & ykköslevynsä hieman harmaahkoa perusvääntöä ja otti mainiolle Plague-House Puppet Show:lle mukaan hieman 1991-vuosimallin hard rock henkeä L.A.sta.poolrules wrote:Vielä kun kyseessä ei todellakaan ole mikään genrensä outolintu, vaan ehkä tunnetuin ja kopioiduin bändi niin tuntuu oudolta, että mikään muu saman suuntainen ei kiinnosta
Siis kun tuo nyt yllä mainittiin noiden idän festareiden varteenotettavana tsekkausbändinä. Nuo genretarkistukset ovat turhinta näppäimistönkulutusta, mita voi olla. Maiden = heavy metal. Helloween = heavy metal. Mie meen noilla.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
-
- Azazel
Mä en ole hirveästi kuullut powermetallia. Siinä lähtökohta. Ne mitä olen kuullut, eivät ole kolahtaneet ollenkaan, Helloween siis nyt tämän jutun ulkopuolella. Sanotaan näin, että perehtynyt en ole, enkä kuuleman perusteella haluakaan perehtyä.poolrules wrote:Ehkä mä oon tyhmä, mutta jotenkin ei taas mene jakeluun nämä, että digataan vaikkapa Helloweenia ihan kympillä, mutta sitten koko loppu genrelle vedetään totaaliset ignoret. Ei vaan ymmärrä. Vai onko taas johtopäätökset vedetty kahde Sonatan biisin ja yhden Stratovariuksen perusteella.Stratocaster wrote:^ Hohhoijaa. Okei, sanoin väärin. Olisi pitänyt puhua POWER-metallista. Eikö näin?
Huh, kun avautuminen välillä tekee aina hyvää.
Helloween ei ole ensimmäinen bändi minulle, joka edustaa jotain tiettyä genreä, jonka muut bändit eivät ole ottaneet kontaktia minuun. Death on eräs suosikeitani, mutta muu deathmetalli ei ole kovin hyvin iskenyt. Diablo on toinen, helvetin upea bändi. Kuitenkaan mikään jööttebori ei ole iskenyt. Nämä ovat ihan bändikohtaisia juttuja.

Rauha maassa.