scorpions wrote:Ei nyt varsinaisesti liity Anthraxiin muutakuin Scott Ianin kautta, mutten viitsi uutta topiskii perustaa. Mites tämmönen prokkis on päässyt multa täysin ohi, erittäin mielenkiintoiselta vaikuttaa ainakin näin paperilla, tai siis näytöllä. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. http://www.officialdamnocracy.com/
Lopputalvesta luin tuosta projektista. Se tulee olemaan reality tv sarja joka oli muistaakseni SUPERGROUP nimeltään. idea oli että nämä muutama oikea rockmuusikko viettää jotain 1,5-2 viikkoa yhdessä ja tekevät biisejä ja heittävät lopuksi keikan.
kyse ei siis ole oikeasta bändistä vaan tv proggis. näitä kaiken maailman tositv ohjelmia alkaa pursuta jo joka tuutista mutta kylhän toi ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa.
Tuli tuossa eilen hankittua Alive 2 -DVD. Nyt olen kolme kertaa katsonut keikan ja kerran ekstrat. On se vaan taas todettava Anthraxin mahtavuus livetilanteessa. Koko setti toimii kuin tautinen. In My World'kin kolahti todella paljon lujempaa näin livetallenteelta kuin studioalbumilta. Lisäksi tietysti Wardancet, Caught In A Moshit, Deathriderit jne.
Mutta, kuten tuli "Viimeisimmät levyostokset" -topicissa sanottua, ei Belladonnan nykykunto ihan täysin vakuuttanut tuon perusteella. Kuitenkin hoiti tonttinsa mallikkaasti. Ja Benante on kyllä pirteää katsottavaa settinsä takana. Äijä varioi komppeja mukavasti, esim. NFL:ssä heittää välillä sellaista settiä, että tuntuu melkein lähtevän käsistä Tulipa siinä pätkä Running Freetäkin.
Helvetin tyytyväinen olen ostokseeni. 33€ paikallisesta puodista, mutta Anthrax on.
^Juu et pety. Deathrider viimeistään saat sut vakuuttumaan Anthraxin tiukkuudesta.
Mulla on just Alive 2 CD pyörimässä. Täytyy kyllä sanoa, että Belladonna ei vielä ole ihan terävimmässä kunnossaan tällä livellä, vaikka perkeleen hyvin laulaakin. Esim. Nosturissa veti vieläkin paremmin. Aivan puhtaasti ja yksiin levyn kanssa. En olisi ihmetellyt, jos joku olisi tullut jälkeenpäin sanomaan, että toi Belladonnan laulu oli playbacki. Mielettömässä kunnossa koko bändi oli muutenkin, aivan mahtava keikka, yhtään liioittelematta, paras.
EDIT: Ja erityismainita yleisölle. Ei perkele mikä pitti. Ei sinne Nosturiin olis isompaa edes mahtunut. Ja saundeista vielä, että kristallinkirkkaat. Mulla ei tinnittänyt yhtään keikan jälkeen, merkki hyvistä saundeista?
On tässä hiukan tullut tutustuttua uudelleen Anthraxiin 16-17 vuoden tauon jälkeen. Mukava kuunnella ja muistaa vanhoja biisejä tyyliin "Ai tämä oli tämä biisi!". Bushin aikainen Anthrax ei putoa sitten yhtään Return of the Killer A's-kokoelman perusteella. Tuskinpa hommaan sitä yhtään enempää. Vanhat kasariklassikot pitää kerätä hyllyyn, kun kohdalle sattuu.
Music of Mass Destruction dvd tuli katsottua ja jäi kyllä hyvä maku suuhun. Koko bändi on tulessa. Tämä dvd onkin ainoa Anthrax tuote hyllyssä , koska olen juuri tähän tutustunut. Bushin ääni iskee minulle ainakin helvetin kovaa sekä miehen lava tyyli on mieluisaa. Belladonnaa en ole juuri paljoa kuullutkaan , joten on paha lähteä tästä vertailemaan.
Seuraava Anthrax ostos olisi juuri tuo huikeasti kehuttu helmi levy , Among the Living.
JES, viikkojen metsästyksen jälkeen tuossa eilen sain käsiini among hte living CD:n, olen varmaan 4 vklpuna sahannut kaikki oulun levykaupat läpi eikä löytynyt mutta nyt kun käväisi kullaksella nii heti löytyi. Tämä on kyllä todella loistava levy, yhtään heikkoa lenkkiä ei löydy tältä levyltä. Muutenkin on 'thrax kolissut muhun erittäin kovaa viimeaikoina, tällä hetkellä hyllystä löytyy 3 albumia ja Dvd, Spreading The Disease, Live The Island Years, Among The Living ja Alive 2 Dvd. Jurppii vähän kyllä kun anthraxia olin kuullut jo ennen suomen keikkoja, mutta vielä sellaista lopullista niittiä ei ollut löytynyt. Jos olisin tutustunut aikaisemmin niin olisi varmaan minutkin löytänyt keikalta. Mutta eipä auta itku markkinoilla, toívotaan että Anthrax eksyy vielä suomeen ja silloin on kyllä pakko mennä keikalle!
Stratocaster wrote:Ostin Tallinnasta Spreading The Diseasen. Kovaa kamaa, ensi kosketus bändiin! Aion ostaa vielä Among The Livingin ja Greater Of Two Evilsin.
Tuohan sisältää väsyneitä uudelleenäänityksiä John Bush & Rob Caggiano kokoonpanolta, Joey Belladonna ja Neil Turbin -aikojen biiseistä. En itse ainakaan ensimmäisten joukossa tuota hankkisi. Jos John Bushin ääni miellyttää niin voin suositella Sound of White Noise -albumia .
Stratocaster wrote:Ostin Tallinnasta Spreading The Diseasen. Kovaa kamaa, ensi kosketus bändiin! Aion ostaa vielä Among The Livingin ja Greater Of Two Evilsin.
Tuohan sisältää väsyneitä uudelleenäänityksiä John Bush & Rob Caggiano kokoonpanolta
Mielenkiintoisia termejä taas rakenneltu levyn ympärille. Mielestäni levyn laahaus ja raskuus höystettynä John Bushin äänen on todella mahtavaa kuunneltavaa. Lopputuloksena on syntynyt livemateriaalin kuuloista tavaraa raskailla soundeilla. Ainoastaan Indians laahaa ilkeästi omaan korvaan, muut kappaleet pesevät alkuperäiset.
Stratocaster wrote:^ Olen kuullut Greaterin ja pidän siitä. Ostan siis sen.
Niin, tuosta ensimmäisestä viestistä ymmärsin että olet kuullut vain Spreading the Diseasen ja olet sokkona ostamassa seuraavaksi nuo kaksi muuta. En vain itse olisi ensimmäisiksi levyiksi tuota GoTE:a tarjonnut.
Ipe wrote:
Relic wrote:Tuohan sisältää väsyneitä uudelleenäänityksiä John Bush & Rob Caggiano kokoonpanolta.
Mielenkiintoisia termejä taas rakenneltu levyn ympärille.
Rehellisempää olisi kai ollut sanoa, että levy on hirveää paskaa alusta loppuun, vihoviimeinen epätoivoinen rahastusyritys pohjamudissa rämpivältä bändiltä... ainakin Dan Spitz olisi kanssani samaa mieltä .
tsorl wrote:Minä taas suosittelen suoraan Armored Saintia.
Ehdottomasti kannattaa tutustua, mutten tohtinut ruveta Anthrax -ketjussa hehkuttamaan .
Nyt soimassa Anthology : No Hit Wounders 1985-1991. Kyllä toimii ! Nyt voin ylpeänä todeta , että Belladonnan ääni on todella mahtavaa kuultavaa. Meuhkaan täällä olohuoneessa henkistä pittiä yksinäni.
Vaikka Among the Living ei löytynytkään , niin tämä on todella loistava tyydyte .
Eilen yöllä katselin Conden antamaa Bochum 1986 DVD:tä, ja voi pojat! Tuo DVD on ehkä MOST METAL in the world. Jätkät vetää Panicin niin liekeissä ja hirveällä moshaamisella, että huh huh. Spitzkin moshaa kuin pieni apina, ja Ian vetää NOT-kävelyä ympäri erittäin pientä lavaa. METAL!!!