Keskustelua Maidenin lopettamisesta

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

SpinalCrap
Peräruiske
Peräruiske

Post by SpinalCrap »

Last edited by SpinalCrap on Thu Apr 03, 2008 22:51, edited 1 time in total.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Näin vähemmän aikaa Maidenia kuunnelleena voin vain kuvitella, miltä näistä vanhemman sukupolven Maiden-faneista tuntuu, siis niistä, jotka ovat vielä täysillä tässä hommassa mukana. Ne jotka ovat olleet nuoria Maidenin ollessa nuori, ovat kasvaneet Maidenin kanssa, ja se olisi jotain, mitä olisin halunnut kokea itsekin. Itse en usko, että tulee eteen toista bändiä, jota seuraa ja fanittaa näin ahkerasti ja innolla, kuin Iron Maidenia.

Aluksi ajattelee, että kyllähän ne vielä jaksaa jatkaa, eihän ne ole kuin viiskymppisiä, mutta sitten iskee se todellisuus: Omat vanhempani ovat viiskymppisiä, eikä niitä tai samanikäisiä nyt millään pysty kuvittelemaan edes juoksemaan tai tekemään musiikkia jopa parikymppisille ja nuoremmille jannuille.

Mutta on todella ihailtavaa, ettei meno keikoilla ole muuttunut mihinkään yhtyeen alkuajoista. Toivottavasti se Nickon vitsi Run To The Hillsin soittamisesta Ruskin Armsissa 70:nä ei tule koskaan pitämään paikkaansa.

Eiköhän tässä kuitenkin ole vielä monta hienoa Maiden-vuotta aikaa mennä sekaisin levyistä, keikoista ja livetallenteista! Kai se on vain sellainen psykologinen juttu etten halua myöntää lopun olevan pelottavan lähellä.
Judas_Rising
Hang-Around
Hang-Around

Post by Judas_Rising »

itse vetäsen myrkkykapselin. :lol: ja monta
Sodom
Wimp
Wimp

Post by Sodom »

Mitähän sitä tähän sanois..Maiden tulee aina olemaan lähellä mun sydäntä ja levyjä soitetaan aina hautaan saakka. Toivottavasti vielä tulee Suomen keikkoja. Mutta kun/jos maiden lopettaa niin omistan sille kyllä päivän jos toisenkin. Luen lehtiä jossa on maidenin haastatteluja ja korkkaan pullon tai pari. Mutta pistää kyllä vähän vituttaan. Mutta UP THE IRONS FOREVER!!
Oh Well, wherever, wherever you are,
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far.
See the blood flow watching it shed up above my head.
Iron Maiden wants you for dead.
playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

Kun Maiden lopettaa vaivun syvään masennukseen. En tiedä miten siitä selvitään.. Mutta ei ne lopeta ennen ku joka äijä on kuollut. toivotaan niin...
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

Noh, silloin kun he lopettavat niin eihän tämä meno muutu muuten mitenkään kuin lopettavat keikkailun&uusien levyjen tekemisen. Toki harmittaa silloin kun sitten tietää ettei silloin enää näe tätä bändiä livenä, siksipä ny kun on vielä mahdollisuus käydä keikoilla niin sielä pitää käydä. Mutta tosiasia on se että Maidenilla on niin saatanan paljon julkaistua tavaraa että sitä voi kuunnella, ja noihin ei kovi helposti kyllästy, joten Maidenin kuuntelu jatkuu, jatkuu ja jatkuu.
playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

Ei se kuuntelu kyllä mihinkään tule loppumaan. Se on varma.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Ei se elämä lopu vaikka maiden lopettaa. Tämä on tietyst tavallaan humoristinen ja tavallaan vakavakin topiski ja aihe.

mutta ne ketkä on kuoleman tai muun peruuttamattoman menetyksen ovat kokeneet tietävät, että yksikään bandin lopettaminen ei vie ketään masennukseen tms. Ihminen on rakennettu silleen, että se toipuu yllättävänkin pahoista kolhuista. Mitä enemmän sattuu, siten tottuu :wink:

Sorry, meni ehkäpäs hieman off topiskin puolelle, mutta halusin vaan sanoa, että kyll me selvitään kaverit!
Into Iron Maiden Since 1983
TheWicker Man
Vempare
Vempare

Post by TheWicker Man »

Tuskin maailma kaatuu jos Maiden lopettaa, kyllähän siinä tulee tippa linssiin.

Mutta toivotaan että bändi ei lopeta ihan vielä... Ois mukavaa käydä keikolilla vielä viitisen vuotta. Mutta Maidenin kuuntelu ei lopu vaikka bändi lopettaiski!
Mulla henkilö kohtasesti varmaan vaan lisääntyy.

UP THE IRONS!!!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Keikkojen suhteen mulla onkin sellanen huoli, että Maidenin pitäisi jaksaa keikkailla vielä kolmen vuoden päästäkin, nimittäin silloin olen täysi-ikäinen ja vapaa lähtemään omin päin ulkomaille katsomaan. 8)
Melkeinpä varmasti kuullaan live-Maidenia vielä kolmen vuoden päästä!
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

En usko, että ovat ihan heti lopettamassa, varsinkaan nyt kun suosio on huipussaan. Mutta joskus sekin päivä tulee. Onneksi olen saanut seurata Maidenia senkin ajan, mitä olen nyt seurannut, eli reilu viisi ja puol vuotta. Onhan tässä osa teini-iästä ja nuoruudesta tullut vietettyä Maidenin kanssa ja ne ovatkin hienoja aikoja. Keikalle en ole päässyt, mutta jospa sekin vielä muuttuisi. Ei ihme kyllä suuremmin harmita, vaikka en ole livenä bändiä nähnyt, mutta toivon sen vielä joskus tapahtuvan. Kyllä sitä lopetuspäivää odottaa pelko perseessä, mutta en usko sen olevan vielä lähelläkään. Ja turhapa sitä on edes vielä murehtia.

Muistot ja levyt (ja muut sälät) säilyvät ikuisesti, sitä ei kukaan voi viedä pois. :finger:
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
WallyGee
Wimp
Wimp

Post by WallyGee »

Kuunnellaan vaan kaikkia tuotoksia PALJON.
Tuli muuten tästä Oulussa järjestetystä AC/DC maratonista mieleen,että kun Maiden sitten lopettaa, niin tämmöinen voitaisiin järjestää.
Eli kasa enemmän tai vähemmän kuuluisia suomalaisia ja muitakin soittaisi Maidenin tuotannon järjestyksessä alusta loppuun. Itse ainakin olisin paikalla.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

- - AcesHigh - - wrote:"Maiden lopettaa mahdollisesti ens kiertueen jälkeen"

Maidenfans.comista Huhu-osastolta:

Iron Maiden Ends....??? as Announced yesterday on the radio
:: 22-May-2006 6:53 pm

Last sunday night on ¨Tiempos Violentos¨ the heavy metal show of the Rock and Pop Radio (The most important rock radio in Argentina and in other Latinamerican Countries) the host (Gustavo Olmedo) announce a possible end of Iron Maiden after this year-next year world tour.

Obviously a lot of e-mails arrived to his show to ask for further details about the news, or about the source, but he said nothing.
The CIE/Rock and Pop Radio GROUP is the promoter for the biggest rock acts in Argentina, Chile and Mexico.
Tiempos violentos, was the 1st one to announce the reunion with Dickinson, and the departure of Blaze Bayley.

hmm..
Minä taas luulen, että markkinakoneisto tässä päättää kauan maiden on kasassa... Lopettamishuhut vaan villitsee kansaa "viimeisille keikoille" ja ostamaan kaikkee DVD-live matskuu...

Kun buumi pysyy niin levyjä tulee vaikka vielä 5 vuotta... ei maiden lopeta ihan vähään aikaan, ellei joku kuole tms. Keikkailu varmaan vähenee ym, mutta en usko, että tulee mitään "lopettamis-ilmoitusta" seuraavan kiertueen tai sitä seuraavan jälkeen.

Ukothan voi olla vaikka seuraavat 3 vuotta tekemässä "uutta" levyä ja taas palata keikoille... tollastahan homma on ollut noilla isoilla bändeilla mm Black Sabbath, Deep Purple ja vielä nekään ei ole lopettannu.

ja jos maiden nyt äkkillisesti lopettaisinkin, niin varmaan saadaan soolo studio-lättyjä seuraavilta herroilta: Dickinson, Smith, Harris, Gers
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Maiden ts EMI on rahastuksessa ja julkaisussa mennyt koko ajan KISSin suuntaan. Mitäs olette mieltä jos ukot julkaiseekin vielä Maidenin logolla omat sooloalbumit mallia KISS 1978.... :lol:

Juu naurattaa muakin koko ajatus, mutta mikään ei tunnu olevan mahdonta tämän päivän markkinavoimien viedessä tuottajia, levy-yhtiöiden pomoja jne....
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Peke wrote:Maiden ts EMI on rahastuksessa ja julkaisussa mennyt koko ajan KISSin suuntaan. Mitäs olette mieltä jos ukot julkaiseekin vielä Maidenin logolla omat sooloalbumit mallia KISS 1978.... :lol:
Herrat itse, siis Kiss, ovat vankasti sitä mieltä, että kyseinen temppu oli "erittäin suuri virhe." Terveisiä Maidenille :wink: .
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Jukka wrote:
Peke wrote:Maiden ts EMI on rahastuksessa ja julkaisussa mennyt koko ajan KISSin suuntaan. Mitäs olette mieltä jos ukot julkaiseekin vielä Maidenin logolla omat sooloalbumit mallia KISS 1978.... :lol:
Herrat itse, siis Kiss, ovat vankasti sitä mieltä, että kyseinen temppu oli "erittäin suuri virhe." Terveisiä Maidenille :wink: .
Niin, varmasti vitutti Geneä, Paulia, Acea ja Peteriä kun soololevyt möivät platinaa heti ilmestyttyään. Maidenin neljä viimeisintä studiolevyä ovat tuskin yhteensäkään myyneet edes kultaa jenkeissä, platinasta puhumattakaan. Soololevyjä kukaan ottaisi tuskin edes levitykseen, myynti kun olisi luokkaa 100-200 kappaletta, paitsi ehkä Brucen kohdalla, valitettavasti. Kun eivät tunnu ideat riittävän edes hyvän Maiden albumin tekemiseen, on turha tuhlata niitä vähiäkään sooloiluihin.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Relic wrote:
Jukka wrote:
Niin, varmasti vitutti Geneä, Paulia, Acea ja Peteriä kun soololevyt möivät platinaa heti ilmestyttyään. Maidenin neljä viimeisintä studiolevyä ovat tuskin yhteensäkään myyneet edes kultaa jenkeissä, platinasta puhumattakaan. Soololevyjä kukaan ottaisi tuskin edes levitykseen, myynti kun olisi luokkaa 100-200 kappaletta, paitsi ehkä Brucen kohdalla, valitettavasti. Kun eivät tunnu ideat riittävän edes hyvän Maiden albumin tekemiseen, on turha tuhlata niitä vähiäkään sooloiluihin.
No selvennetäänpä sen verran, että en suinkaan tarkoittanut levymyyntiä, vaan sitä, että bändi on toistuvasti sanonut useissa eri yhteyksissä noiden soololevyjen julkaisemisen olleen, ei niinkään taloudellinen, vaan henkilökemiallinen ja bändin sisäinen katastrofi.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
janme
Vempare
Vempare

-

Post by janme »

Silloin loppuu mun elämä.
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

^ Ahaa. No sinä sitten olet todella omistautunut Maidenille.

Itse aion sitten kuunnella albumit läpi ja katsoa dvd/vhs:ät läpi. Tottahan se on että kun Bändi lopettaa , niin musiikki jää. Onhan se tietysti surullista , mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan. Itse en jää ajattelemaan tyyliin " vittu , ku ne lopetti " vaan sehän on herrojen oma päätös.

UP THE IRONS !
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Aces High wrote:^ Ahaa. No sinä sitten olet todella omistautunut Maidenille.

Itse aion sitten kuunnella albumit läpi ja katsoa dvd/vhs:ät läpi. Tottahan se on että kun Bändi lopettaa , niin musiikki jää. Onhan se tietysti surullista , mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan. Itse en jää ajattelemaan tyyliin " vittu , ku ne lopetti " vaan sehän on herrojen oma päätös.

UP THE IRONS !
Juuri näin. Ihan sama mitä kukaan sanoo, kenenkään elämä ei siihen lopu.
Aion vaan nauttia keikasta (ja tulevista) täysin sydämin, enkä vaan surkuttele tulevaa hajoamista. Lähtiessään Iron Maiden on jättänyt aikamoisen jäljen tänne fanien keskuuteen, kun tsekataan albumeiden/tuotteiden määrää.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Re: -

Post by Jukka »

janme wrote:Silloin loppuu mun elämä.
Juu. Ja loppuu se tänne kirjoittelukin, jos ei ala sisältöä tulla näihin viesteihin.

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
herrasöör
Hang-Around
Hang-Around

Post by herrasöör »

Vaikka kaikki jäsenet on jo noin 50 vuotiaita, ni kyllä mä veikkaan et ne aika pitkään viel jaksaa vetää, onhan Rollaritkin vielä suhtkoht vedossa, vaikka niillä on ikää enemmän kuin Maidenin jäsenillä. Mutta turha tätä on vielä murehtia. :D
Don't forget, kids... The bigger your post count, the bigger your penis is.
Brother Moon
Vempare
Vempare

Post by Brother Moon »

Siitä tulee minulle ehdottomasti liputuspäivä jolloin laitetaan maiden liput salkoon!!!
Ja päivä tulee kulumaan joka vuosi mukavasti maidenia kuunnellessa.
Kyllähän siinä itku silloin pääsee...
E-Wil
Wimp
Wimp

Post by E-Wil »

Brother Moon wrote:Siitä tulee minulle ehdottomasti liputuspäivä jolloin laitetaan maiden liput salkoon!!!
Ja päivä tulee kulumaan joka vuosi mukavasti maidenia kuunnellessa.
Kyllähän siinä itku silloin pääsee...

Hmm... Toi kuulostaa oikeestaan aika hienolta. Maiden-liput salkoon. :wink:
Jos vain jaksaisi, voisi kehitellä tätäkin ideaa eteenpäin. Mutta tuskin se on sen arvoista.

Kun Maiden lopettaa... Eihän se kivaa ole, tietenkään, mutta elämä jatkuu. Voihan sitä musiikkia kuunnella vaikka bändiä ei enää olisikaan olemassa. Aika varmasti Maidenin levyt joutuu kestämään kovaa kulutusta vielä vuosienkin päästä.
Mitä tästä vielä sanoisi? Tulee uusia bändejä ja uusia levyjä, mutta Maiden pysyy.
Keep out of direct sunlight.
The Game
Vempare
Vempare

Post by The Game »

oon voivotellu viimesen vuoden ja pähkäily mitä bändiä lähtisi kuuntelemaan kun vanhan konkarit lopettaa! mutta olen varma että uusia hyviä bändejä (on) ja tulee tulemaan. mutta kyllä se hevi pysyy siellä päässä kun muistaa aina soittaa vanhoja ja uusia maideneita!
"I am The Game and i make the rules so move on you can die like a fool. I am The Game and i want to play" _Motörhead - The Game_
Post Reply