playboy wrote:Mikä siinä Arskassa niin hienoa on?Lappis wrote:Riidat poikki ja fanittakaahan pelkästään Arskaa
Arska vaan on niin uuber kova jätkä että sitä on pakko fanittaa

Moderator: The Killer Krew
Rattopoika! ei. Mutta hienoa sentään etä ymmärsit viestini pointin.Edward Mannerheim wrote:Hä? Miten sait rattopojan kommentista vedettyä tuollaisen johtopäätöksen?Roskisdyykkari wrote:Tuo on minusta aika ääliömäinen väite, itse ainakin ostan levyjä sen perusteella kuinka hyviä ne ovat, enkä sen perusteella että olisin "enemmän fani kuin joku muu".playboy wrote:Maidenin levyt pitää aitoina olla, se on periaate. Muuten tuota faniutta ei kyllä tuolla tavalla voi mitata. Kaikki varmaan itse tietää onko aito vai ei.
Kaverihan otti kantaa siihen, että niiden levyjen pitäisi olla aitoja eikä esim. netistä imuroituja. Eikä faniutta voi mitata omistamiensa levyjen määrällä/muodolla, jokainen tietää itse onko fanboy vai ei.
Noin minä ainakin ymmärsin ton kommentin, joka ei ainakaan mun mielestä ole yhtään paskempi.
"Mii big aanold, gad givmi strong, bat whai not eni brein"(lausutaan miten kirjoitetaan) En tiiä jätkän näyttelijän lahjoista, esim. isäni on supermies... Mitä helvettiä!? no terminaattorit menee. ja kai se yhtä osavaltiotakin pystyy hoitamaan.7th s0n wrote:playboy wrote:Mikä siinä Arskassa niin hienoa on?Lappis wrote:Riidat poikki ja fanittakaahan pelkästään Arskaa
Offtopic: Leffan nimihän oli Isäni on Turbomies. Aika härskiä kutsua Arnoldia aivottomaksi. Hän on sentään onnistunut kaikessa mihin on ryhtynyt. Seitsenkertainen Mr. Olympia, ja kiinteistökaupoilla rikastunut multimiljonääri jo ennen kuin hänestä tuli maailman suurin elokuvatähti. Näyttelijänlahjoja tärkeämpää kaikissa hänen tekemisissään on ollut karisma, jota häneltä ei puutu.EDDIE666 wrote:"Mii big aanold, gad givmi strong, bat whai not eni brein"(lausutaan miten kirjoitetaan) En tiiä jätkän näyttelijän lahjoista, esim. isäni on supermies... Mitä helvettiä!? no terminaattorit menee. ja kai se yhtä osavaltiotakin pystyy hoitamaan.7th s0n wrote:playboy wrote:Mikä siinä Arskassa niin hienoa on?Lappis wrote:Riidat poikki ja fanittakaahan pelkästään Arskaa
Jostakin olen lukenut/kuullut että arnold ei pysty hakemaan presidentiksi, koska ei ole syntynyt usa:ssa. Mutta en mene varmaksi tuosta, mutta jos saa/saisi hakea pressaksi niin eiköhän se olis jo hakenu?Pah wrote:Arska presidentiksi vaikka väkisin! Ovatko aiemmatkaan USA:n presidentit olleet sen kummempia? Olihan siellä jo kahdeksan vuotta vallassa dementoitunut entinen b-luokan näyttelijä, jonka mielestä faktat olivat "tyhmiä asioita" ja yksi puu saastutti enemmän kuin tuhat autoa. "you need to terminate the terrorists!"
Näinhän se meneeBogardus wrote:Enpä usko että levyjen lataamisella ja ostamisella aitona on mitään tekemistä faneuden kanssa. Kuitenkin varmaan suurin osa faneista haluaa ostaa ne levyt. Laatu ja onhan se hienoa että kokoelmaa on. Ja tukee samalla bändiä.
Ostetaan nyt vaan ne levyt ja tuetaan Maidenia. Voi olla että Maiden on muuten kohta konkurssin partaalla...