Manowar

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Voimanorja wrote:Ps. Kings of Metal omaa sittenkin huonon biisin, joka kantaa nimeä Sting of Bumblebee.
Vittu mikä rykäsy, vihaseksi laittaa.
Se nyt on kuitenkin lyhyehkö soolosoittelu vain, pikemminkin se helvetin pitkä iltasatu :evil:

grandfather, tell me a story! -nah,go fck yourself..
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
raastin
Berserkki
Berserkki

Post by raastin »

Jussi K wrote:
Voimanorja wrote:Ps. Kings of Metal omaa sittenkin huonon biisin, joka kantaa nimeä Sting of Bumblebee.
Vittu mikä rykäsy, vihaseksi laittaa.
Se nyt on kuitenkin lyhyehkö soolosoittelu vain, pikemminkin se helvetin pitkä iltasatu :evil:

grandfather, tell me a story! -nah,go fck yourself..
Samaa mieltä. The Warrior's Prayer on ärsyttävä. Itse taas pidän tuosta Sting Of The Bumblebeestä. Piristää aina mukavasti.
DamageCase
Wimp
Wimp

Post by DamageCase »

Kings Of Metallia kuunnellessa en skippaa Sting Of The Bumblebeetä, mutta The Warrior's Prayerin skippaan. Se onkin ainoa huonohko asia koko albumissa.

Vaikka kyllähän The Warrior's Prayer sopii hienosti Blood Of The Kingsin introksi. "They were... The Metal Kings!", ja suoraan Blood Of The Kingsiin.
MaidenManutd
Hell Rat
Hell Rat

Post by MaidenManutd »

Silloin kun kings of metal ilmestyi ei mulla ollut vielä cd soitinta ja vitutti kun se warriors prayer piti olla tokaviimeinen biisi niin piti aina mennä neula nostamaan sen yli kun vielä viiimeisenä tulee se loistava blood of the kings. tuli muuten tuossa alkuperäisessä kings of metal vinyylilevyssä iso manowar juliste mukana.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

raastin wrote:Samaa mieltä. The Warrior's Prayer on ärsyttävä. Itse taas pidän tuosta Sting Of The Bumblebeestä. Piristää aina mukavasti.
Stingi vielä menee, mutta tosiaan tuo Warrior's Prayer on niin ärsyttävä että jotain rajaa. "Grandfather, tell me a story!" Erittäin kiintoisaa!
Ja varsinaisista biiseistä taas Kingdom Come on erittäin heikko esitys Manowarilta. Liian hhjj meininki enkä muutenkaan ole ikinä pitänyt kappaletta. Täytebiisi. Myös bonusbiisi Pleasure Slave tulee skipattua aina.
Mutta levyltä löytyy loistobiisejäkin kuten Hail and kill, Blood of the kings, wheels of fire ja heart of steel.

Ensimmäisinä levyinä suosittelisin Louder than helliä, Battle hymnsiä, Triumph of steeliä ja ehkä Hail to englandiakin (en itse omista levyä vielä, mutta kuulemani perusteella ainakin biisit ovat loistavia. soundiessa on tosin parantamisen varaa).
Judas_Rising
Hang-Around
Hang-Around

Post by Judas_Rising »

Williams tale, Sting Of A Bumblebee, Warriors Prayer ja vastaavat ovat minusta tärkeö osa Manowarin tuotantoa. Warriors Prayerin loppua parempaa aloitusta ei voi keksi Blood Of The Kingsille ja Bumblebeen ja Williams Talen kaltaista basso orgiaa ei löydy miltään muulta Bändiltä! Esimerkiksi Only Good Die Youngin basso soolo ei ole mitään Bumblebeehen verrattuna! Tai Warriors Prayer, onko Dark Avenger huono koska siinä on pitkä kertomus osa keskellä? Ehhei. Kaikki Manowarin biisit ovat parhautta! Sankari Heviä parhaillaan!

HAIL AND KILL
-Ilman mutkia tie on suora
-On vaikea aivastaa kun pitää lintua kädessä
-Vesi on tärkeää. Ilman vettä kukaan ei oppisi uimaan ja kaikki hukkuisivat'

-Norjalaisia sananlaskuja
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

^ Fanilasit parhaimmillaan, no ei kai siinä, tykkäänhän miekin jopa Helloweenin pahamaineisissa I'm Doing Fine, Crazy Man (it's time to touch the sky..) & Anything My Mama Don't Like (I'm the king of the night generation!) -biiseissä edes noista kohdista, joka sekin menee bändin kenties huonoimpina kappaleina yli ymmärryksen kuolevasilta :?

Mutta jospa se WARRIOR'S PRAYER olisi vaikkapa LYHYEMPI? Sopisi introksikin paremmin, voin vain olla onnellinen etten Manutd:n & muiden aikalaistensa tavoin ole joutunut sitä vinyyliltä vittuunnuksissaan neulalla skippailemaan. Mutta mun BEST OFillekin lykkäsivät materiaalin puutteessa (levy-yhtiö-best of oikeastaan tämä Hell Of Steel, ei oikeuksia kaikkeen materiaaliin Atlanticilla) tämän kuivuuden huipentuman. Eivät ne bassosoolot ole koskaan haitanneet, lyhyitäkin ovat kuitenkin.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Mielestäni bassosoolot Williams Tale sekä Sting Of The Bumblebee on hienoa kuultavaa, enkä skippaa ikinä kumpaakaan. Kun itse olen basisti, niin on hienoa kyllä ihmetellä tuota uskomatonta taituruutta.
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

^Komppaan. Molemmat ovat todella hienoja kappaleita, joissa tulee esille hyvin Joeyn basson käsittely
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Jeeves wrote:Mielestäni bassosoolot Williams Tale sekä Sting Of The Bumblebee on hienoa kuultavaa, enkä skippaa ikinä kumpaakaan. Kun itse olen basisti, niin on hienoa kyllä ihmetellä tuota uskomatonta taituruutta.
No tietty jos tykkää tuollaisesta, muta aika vähän sillä on basson soittamisen kanssa tekemistä. Joey DeMaio sahaa vitun nopeasti eikä mitään muuta. Kylmä fakta, joka ei muutu vaikka miten kääntelisi.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

Jukka wrote:
Jeeves wrote:Mielestäni bassosoolot Williams Tale sekä Sting Of The Bumblebee on hienoa kuultavaa, enkä skippaa ikinä kumpaakaan. Kun itse olen basisti, niin on hienoa kyllä ihmetellä tuota uskomatonta taituruutta.
No tietty jos tykkää tuollaisesta, muta aika vähän sillä on basson soittamisen kanssa tekemistä. Joey DeMaio sahaa vitun nopeasti eikä mitään muuta. Kylmä fakta, joka ei muutu vaikka miten kääntelisi.
Komppaan, Jos miehelle antaisi "oikean basson" käteen, ei varmasti soittaisi noin nopeasti.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Itse skittaa soittavana en kyll löydä noista muuta kuin levyn täytettä, mutta ei siitä sen enempää... Manowar vie ja muut vikisee :wink:
Into Iron Maiden Since 1983
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Levyn täyettähän ne on, mutta minä tykkään. Ja onhan Joey DeMaio herranjumala taitava, olkoon kuinka epä-basisti tahansa. Vetää aivan tolkuttoman hienoja juttuja sillä kasikielisellä, esim. Gates Of Valhallan alku on sairaan upea! Ja kaiken lisäksi sillä on maailman murein bassosaundi.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Jeeves wrote:Levyn täyettähän ne on, mutta minä tykkään. Ja onhan Joey DeMaio herranjumala taitava, olkoon kuinka epä-basisti tahansa. Vetää aivan tolkuttoman hienoja juttuja sillä kasikielisellä, esim. Gates Of Valhallan alku on sairaan upea! Ja kaiken lisäksi sillä on maailman murein bassosaundi.
Noh ei tässä kenenkään taitoja kyseenalaisteta... eri juttu mitä kannattaa levyllä julkaista ja mitä ei... puuduttavia "sooloja". Introt toimii ja niitä on kiva kuulla
Into Iron Maiden Since 1983
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

DeMaio:han on vitun kova mies bassonsa varressa, vaikka tilua sieltä aina pukkaakin tulemaan. Mutta kun se kuullostaa hyvältä, niin se myös kuullostaa. Itsekin tykkään bassonvaressa ollessani lyödä tilua kehiin, se taasen ei niin hyvältä kuullostakkaan :lol:
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Eric Adams to release Wild Life and Wild Times DVD
Thursday - May 18, 2006

Heavy metal and outdoor adventuring may seem to be disparate entities, but in fact, they have one distinct quality in common: They are both lifestyles. It isn't an easy task to find a "casual" metal fan, just as it is an enviable venture to dredge up an outdoorsman who doesn't live and breathe his craft. There is a distinct sense of passion, devotion and intense involvement to be found within each field making each more than a hobby, but a way of life. Now, Eric Adams and Chester Moore – esteemed zoologist, outdoorsman, and wildlife journalist – have joined forces to create a unique and exciting look into the adventurous world of outdoor life in their upcoming hunting DVD "Wild Life & Wild Times." This DVD release is scheduled for June 26, 2006.

On their website www.wildlifeandwildtimes.com you will be updated on all the latest news. We are still working on the website, but for now you can see there an e-card with a trailer, pictures and all kinds of information.

Back

Tällästä näköjään mielessä
Lähde : http://www.manowar.com/news_body.php?idnews=196
p2wox
Wimp
Wimp

Post by p2wox »

^jos nyt oikein muistan, niin toi Chester Moore sanoi Manowar fanconventionissa että ton dvd:n musiikkina on Eric Adamsin säveltämiä instrumentaalibiisejä.

ainakin mun mielestä toi dvd vaikuttaa mielenkiintoiselta. ainakin päätellen tosta trailerista ja siitä mitä toi Chester kertoi siitä tuolla fanconventionissa.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

http://www.youtube.com/watch?v=aDH8DyV9 ... ch=manowar

1983 livevideo! GLOVES OF METAL!!!!
Paddy
Kisälli
Kisälli

Post by Paddy »

^Ei vittu mikä helmi! "We wear leather, we wear spikes, we rule the night!"
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Siisti video! Eipä ole Eric tai Joey pahemmin muuttunut noista ajoista, mitä nyt vaatteet hieman erilaiset. :roll:
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

asa wrote:http://www.youtube.com/watch?v=aDH8DyV9 ... ch=manowar

1983 livevideo! GLOVES OF METAL!!!!
Vielä kovempaa kamaa, tässä! I WROTE A LETTER! TO THE MTV!

:lol:
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

^JEAH! Blow Your Speakers, Manowarin yksi parhaista biiseistä. Kappaleessa on ainakin omasta mielestäni humoristinen meininki, ja varsinkin sanoitusten osalta :lol:
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

CDONissa kun katsoo Manowar-valikoimaa siellä seisoo tällainen:

"Tba" 29.9.2006 17,95€

Mitäköhän tämä merkitsee? Jotain CDONin sekoiluja?
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No se on joku tuleva julkaisu. Ei toi ole mitään ihmeellistä kun puhutaan Cdon:sta. Tollasia sieltä löytyy aika usein sieltä. Luulis että toi "TBA" nyt raksuttaisi päässä jo ihan tarpeeksi.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

^Juu kyllä sen tajusin, että on tuleva julkaisu, mutta pähkäilin vain, että voisiko se olla jopa uusi levy? Vai onkohan kyse siitä Ericin DVD'stä?
Post Reply