Helloween / Kiske

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Helloween toimii parhaiten, kun levyllä laulaa...

Kai Hansen
28
17%
Michael Kiske
66
40%
Andi Deris
41
25%
Ei kiinnosta, vaikka laulaisi kuka !
29
18%

Total votes: 164

Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Näinhän se mennee.

Helloween on tehnyt paskamaisen tempun, heittänyt multa mielenkiinnon muihin bändeihin! Mun levyostoslistani näköjään saa jäädä pölyttymään, kun on PAKKO ostaa seuraavaksi HELLOWEENIA! :wink:
Minkäs teet? Strato on aina ollut voimaton hyvän musiikin edessä, niin mitäs tässä sitten...
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

^ :!:
Stratocaster wrote:Meikä ostaa tuon Keeper 2:n nyt itselle ja yritän saada kolahtamaan mitä se ei vielä laulun osalta ole tehnyt. Halvalla saan levyn (6€) joten eiköhän se siitä lähde aukenemaan, ensi kosketus Helloweeniin nääs.
Hyvä homma että 'maailman paras' kolahtaa. Heh, aatteles miten monta vuotta olisi ollut käsillä sullakin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :wink:

Mutta sulla on mahtava tilanne, tuotanto tutkittavana eikä huonoa albumia löydy. Näin siis todella 'luotettavasta' 12-vuotisen fanipojan suusta. Montakos niitä onkaan..pitää käydä laskemassa.. 13 plattaa vielä täyspitkiä kun hankit (coverikooste & livelevy mukana ynnäyksessä, sinkut jätin sentään pois).
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Zapper
Kisälli
Kisälli

Post by Zapper »

^^Joo nyt on Stratokin löytänyt sen parhaan bändin. Itse en ehkä kovin objektiivisia suosituksia osaa antaa, koska kaikki menisi liiallisen fanipoikahehkutuksen puolelle. Jos nyt Keeper II kolahtaa, niin hommaa ihmeessä Keeper I, koska se on periaatteessa samanlaista materiaalia Kisken lauluilla. Jos haluat tutustua muihin puoliin bändissä, niin hommaa ensimmäinen levy Walls Of Jericho, joka on tätä speedmetallista meininkiä Hansenin rääkymisellä/kiljunnalla ja sitten Andin ajalta ota haltuun vaikkapa uusin Keeper: Legacy. Äh, en osaa pistää Helloweenin levyjä kunnolla järjestykseen, joten fanipoikamaisesti suosittelen hankkimaan kaikki levyt, paitsi Chameleonin. Chameleon sisältää muutaman hyvän biisin, mutta loput onkin sitten aika kuraa, mutta kyllä sekin kannattaa hankkia, kunhan ensin saa tutustuttua muuhun tuotantoon. Onneksi tulee kesällä nähtyä tämäkin bändi Belgiassa Graspop-festareilla uudestaan ja Imatrallekin lähden, jos sattuu olemaan intistä vapaata sinä viikonloppuna.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Jeah! Meikälle kolahtaa MASTER OF THE RINGS niin kovaa, että ihan pelottaa. :shock: Ja kuulen sitä parhaillaan ensimmäistä kertaa!
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Jussi K wrote:Montakos niitä onkaan..pitää käydä laskemassa.. 13 plattaa vielä täyspitkiä kun hankit (coverikooste & livelevy mukana ynnäyksessä, sinkut jätin sentään pois).
Kyllä molemmat livet, sekä Live in the U.K. että High Live kannattaa hankkia, ja miksei vielä jälkimmäisestä DVD hyllyntäytteeksi. Metal Jukeboxia voisin kyllä vihamiehilleni, jos minulla sellaisia olisi, suositella :wink:.
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Stratocaster wrote:^ Jeah! Meikälle kolahtaa MASTER OF THE RINGS niin kovaa, että ihan pelottaa. :shock: Ja kuulen sitä parhaillaan ensimmäistä kertaa!
Tulee ihan omat fiilikset mieleen kun ekaa kertaa kys. levyä kuuntelin. Kädet vapisi ja kylmänväreet kulki pitkin selkää ja käsiä. Ja oikeen upeissa kohdissa tais tipahtaa muutama kyynel.
Mää olen muutenkin todella herkkä, niin silmät kostuu helposti kun kuuntelee törkeän upeeta musiikkia :D
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Dante wrote:
Stratocaster wrote:^ Jeah! Meikälle kolahtaa MASTER OF THE RINGS niin kovaa, että ihan pelottaa. :shock: Ja kuulen sitä parhaillaan ensimmäistä kertaa!
Tulee ihan omat fiilikset mieleen kun ekaa kertaa kys. levyä kuuntelin. Kädet vapisi ja kylmänväreet kulki pitkin selkää ja käsiä. Ja oikeen upeissa kohdissa tais tipahtaa muutama kyynel.
Mää olen muutenkin todella herkkä, niin silmät kostuu helposti kun kuuntelee törkeän upeeta musiikkia :D
Että sellaista. Mulle taas Master of the Rings ja the Time of the Oath merkitsevät yhtä paljon kuin vessapaperi.
Kuuntelukertojen jälkeen sitä mieltä, että ei riitä tasokkuus, ei sitten millään, tuolle Keeper I, II & Legacy tasolle, eikä varsinkaan the Dark Ride tai Rabbit Don´t Come Easy -haitariin, joka onkin jo ihan käsittämätön.

Ei ole oikein sitä kasari soundia, kikkelihevi korkeutta ja jykevää komppia, eikä myöskään yhtäkään elementtiä kolmelta viimeiseltä huippulevyltä. Ainoana osana on vokaalit, mutta ei siltikään..

Muutama hyvä biisi löytyy kahdelta maahan tallatulta, kuten We Burn, Power, Sole Survivor ja hullun hupaisa Perfect Gentleman. Siinä kaikki hyvä.
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

No niin, loistavaa! Jos tuo levy kolahtaa, niin siitä sitten vain jatkamaan Deris-eran albumeiden hankintaa, ei ole pettymisen vaaraa.

Edit: Jaahas, kylläpä on Voimiksella oudot mieltymykset, noh, ei voi mitään :lol:
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Zapper
Kisälli
Kisälli

Post by Zapper »

Voimanorja wrote:
Dante wrote:
Että sellaista. Mulle taas Master of the Rings ja the Time of the Oath merkitsevät yhtä paljon kuin vessapaperi.
Niinpä, vessapaperihan on kuitenkin erittäin tärkeä asia elämässä. Kiva olla paskalla, ilman sitä. Joo ei mulla muuta tällä kertaa. :lol:
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Voimanorja wrote: Että sellaista. Mulle taas Master of the Rings ja the Time of the Oath merkitsevät yhtä paljon kuin vessapaperi.
Kuuntelukertojen jälkeen sitä mieltä, että ei riitä tasokkuus, ei sitten millään, tuolle Keeper I, II & Legacy tasolle, eikä varsinkaan the Dark Ride tai Rabbit Don´t Come Easy -haitariin, joka onkin jo ihan käsittämätön.

Ei ole oikein sitä kasari soundia, kikkelihevi korkeutta ja jykevää komppia, eikä myöskään yhtäkään elementtiä kolmelta viimeiseltä huippulevyltä. Ainoana osana on vokaalit, mutta ei siltikään..

Muutama hyvä biisi löytyy kahdelta maahan tallatulta, kuten We Burn, Power, Sole Survivor ja hullun hupaisa Perfect Gentleman. Siinä kaikki hyvä.
Voimis äläs nyt urputa siinä, poika. :lol: :wink:
Jos pidän Master Of The Ringsistä, pidän kaiketi muistakin Deris ajan levyistä. MAHTAVAA! Pidän Andin laulusta yhtä paljon kuin Kiskenkin. Ja vielä eilen en suurinpiirtein tiennyt kuka Andi Deris on! Paljon ostettavaa, niin paljon...

np. Perfect Gentelman
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^Kaikki:
Esim Master of the Rings sisältää sellaista turbula kamaa, että voi skipata ihan kokonaan.
Odotan innolla Straton ylistyksiä esimerkiksi biisistä nimeltä "Anything My Mama Don't Like" :lol: :lol: :lol:

Joskus nuo oli ihan ok kamaa (TUO BIISI EI IKINÄ), mutta ei enää. Jotenkin menee vähän ohi nykyään.
Muistakaa kuitenkin, että muutaman hyvän biisin osasin mainita...
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Tulee tuo levy lähes päivittäin kuunneltua töissä ja ei mene ohi kyl millään. Mut tossa on just mun makuun sopivia biisejä ja uskon kyllä, että ei kaikille iske. Mutta sitä päivää ilolla odotan kun Strato saa The Dark Riden käsiinsä :D
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

^^ Haha, ehkä älyttömin biisinnimi ikinä. Juuri äsken pohdiskelin kuinka paljon Helloweenin biisien/levyjen nimet ovat muuttuneet aikojen saatossa.

Aluksi biisien nimet olivat (kuten musiikkikin) metallisia, kuten esimerkiksi Murderer, Phantoms of Death, Warrior, Heavy metal (is the law), Metal Invaders. Myöhemmät levyjen / biisien nimet olivat tasoa Pink Bubbles Go Ape (oikeasti, kuka VOI keksiä NÄIN tyhmän levynnimen??), Anything my mama don't like, Heavy metal Hamsters, I'm Doin' Fine Crazy Man, Perfect Gentleman yms.

Ja asiasta toiseen..

Täällä on käyty hurjaa keskustelua siitä, kumpi on parempi laulaja, Andi Deris vai Michael Kiske, mutta karu totuushan (lue: minun mielipiteeni) on, että selvästi kovin Helloween vokalisti on KAI HANSEN! :twisted:
Kuunnelkaapa vaikka Murderer, voiko kukaan laulaa tuolla tavalla?

Olen myös sitä mieltä, että jokainen laulaja laulaa oman aikansa biisejä hyvin, mutta ei kovin hyvin vanhempia biisejä. Esim Kiske oli hyvä laulaja, mutta hänen äänensä ei sopinut ensimmäisen levyn "mättö"-biiseihin. Ja Andi Deris on myös loistava laulaja, mutta mielestäni (useimmat) Kiske-aikaiset biisit eivät sovi hänelle yhtään. Sen takia laulajia on kokonaisuuksina hankala verrata keskenään, mutta sanoisin että se menee kutakuinkin näin:
1. Hansen
2. Kiske
3. Deris
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Relic wrote:
Jussi K wrote:Montakos niitä onkaan..pitää käydä laskemassa.. 13 plattaa vielä täyspitkiä kun hankit (coverikooste & livelevy mukana ynnäyksessä, sinkut jätin sentään pois).
Kyllä molemmat livet, sekä Live in the U.K. että High Live kannattaa hankkia, ja miksei vielä jälkimmäisestä DVD hyllyntäytteeksi. Metal Jukeboxia voisin kyllä vihamiehilleni, jos minulla sellaisia olisi, suositella :wink:.
Kyllä. Tiesin että tuota ihmetellään :wink: pihinä miehenä (fanista huolimatta) en ole koskaan ostanut ilmestyessään (köyhänä lukiolaisena) HIGH LIVEÄ, Minidiscillä & alkuperäisellä VHS:llä se toki löytyy joten siinä syy. Noita CDS:iä olen jo vuosia keräillyt, mutten silti tahdo pakosti omistaa 'kaikkea kaikista', minkä vuoksi esimerkiksi oma The Best The Rest The Rarenikin on 2 sivun vihkolla varustettu USA-painos vain..

pikku-Pietarin ( :) eikö se ole jokin näytelmä?) täytyisi vain kuunnella LISÄÄ niitä levyjä. Hinkkaathan sie Maideniakin harva se vartti, mikset parempaakin. Miekin tykkäsin 14-vuotiaana AMMDL:n bridgestä.
Voimanorja wrote:Joskus nuo oli ihan ok kamaa (TUO BIISI EI IKINÄ), mutta ei enää
Joskus? kauankos taipaleellasi kuuntelit? 2kk? Makunsa kaikilla, mutta muista yleisenä sääntönä monen vanhan parrankin suusta kuultuna: "tyhmintä mitä mies voi tehdä, on myydä levyjään". Paskaakin kaipaa joskus, sitä sanotaan nostalgiaksi.

& Roskisdyykkari: se on se HELLOWEENIN juttu se, hankala hiffata meidän tosikkojen suomalaisten, mutta käy toki katsomassa www.helloweenboard.com -meininkiä niin ymmärrät noita huumorivetojakin. Täytekappaleita löytyy kaikilla IM:ää & Slayeriä myöten enkä puolustele esim. I'm Doing Fine Crazy Manin huonoutta (omalla MP3 -rippauksellani se on korvattu Markuksen vauhdikkaan upealla You Run With The Packillä & japanibonus Shit & Lobster matkassa & näin on PBGA parempi levy kuin moni luuleekaan! Chris Tsangaridesin paskaa tuotantoa se ei saa tosin pois..), vaikka siinäkin se 'it's time to touch the sky.. my mind is free I can fly!' -pätkä on ainoa säästämisen arvoinen.

Itse asiassa em. surullisenkuuluisuuden jälkeen toinen samalla levyllä, Heavy metal Hamsters, oli tarkoitettu b-puoleksi. Mutta tuottaja päätti laittaa ne levylle näkemyksellään, tämä on todistettavaa itse kappaleiden tuotantopuolella sillä noissa biiseissä se on juurikin bändi + sen ajan jämänauhoituksista vastannut Dirk Steffens.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

^Heh. Levyjä kuuntelin kymmenet kerrat ja sieltä löysin biisit, jotka toimivat ja loput, jotka taasen ei toimi.
Maidenia taas kuuntelen aika satunnaisesti tällä hetkellä, vain 3 levyä koneella :lol: . Jotain buuttia aina väliin.
Eli kyllä täällä pyörii paljolti muutakin kuin yhtä bändiä. http://www.last.fm/user/12wastedboots/

ENKÄ MYY NIITÄ LEVYJÄ, koska sisältävät hyviä biisejä ja muistoja.
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

^ Selevä juttu.
Roskisdyykkari wrote:Juuri äsken pohdiskelin kuinka paljon Helloweenin biisien/levyjen nimet ovat muuttuneet aikojen saatossa.

Aluksi biisien nimet olivat (kuten musiikkikin) metallisia, kuten esimerkiksi Murderer, Phantoms of Death, Warrior, Heavy metal (is the law), Metal Invaders. Myöhemmät levyjen / biisien nimet olivat tasoa Pink Bubbles Go Ape (oikeasti, kuka VOI keksiä NÄIN tyhmän levynnimen??), Anything my mama don't like, Heavy metal Hamsters, I'm Doin' Fine Crazy Man, Perfect Gentleman yms.
Tosiaan nuo METAL KVLT -nimet, jotka poimit & mie lihavoin, ovat kuten tunnettua s/t EP:ltä tai Wall Of Jericholta. Tyypillisesti ~20-vuotiaat jannut eivät oikein osaa epävarmuuttaan tehdä juttuja kuin varman päälle, ilman omaa suuntaa / tyyliä / vaihtelevuutta.

Tämä näkyy muillakin usein lyriikallisesti ja tyyllillisesti (nyt puhutaan siis sanoituspuolesta, mutta jossain muussa esimerkissä musiikinkin voi ottaa mukaan esim. Death, joka alkoi hyvinkin Scream Bloody Gorea polveilemammaksi) esimerkkeinä tästä vaikkapa Savatagen Sirens, kotoisen kökön Imperanonin Stained, Running Wildin (saman aikakauden kuin 'ween) kahden ensimmäisen satanistihenkiset latteudet etc.

Eli siellä puristetaan niin kitaraa kuin lyriikkakynääkin hermostuksissaan miettien 'ei saa poiketa linjasta ettei meille heti naureta' & vasta pikkuhiljaa uskalletaan itseluottamuksen kasvaessa (tai taiteellisen näkemyksen hämärtyessä, miten vain :wink: ) tehdä juuri niinkuin tuntuu. Vrt. vaikkapa kakkosalbumi KOTSK I:en "Tenavat" lyriikkaa, tosiaan humoristisempia Dr. Stein (bilehevibiisi Livin' Ain't No Crimen piti olla sen tilalla levyllä & tämän klassikon vuorostaan b-puoli kun Weiki niitä vielä väsäsi) - Rise And Fall -vetoja seuraajalla.

Esimerkeistä Savatagekin sai omaa juttua & ideaa mukaan vasta HOTMK:illa ja jatkoi hyvinkin muttuviin teemalevy-maailmoihin. Kauas on tultu Holocaustista & Scream Murderista. Samoin RW otti pikkuhiljaa oman tavaramerkki-merirosvoteemansa, mistä bändi omaleimaisena erikoisuutena tunnetaan.

PBGA:n poimintosi pitivät kuten yllä jo todettua, olla b-puolia, mutta nekin puolustavat tätä juuri tämä yhtyeen omintakeisen kuulua huumoria, joka on yksi erottavista erityispiirteistä sille ja näinollen ilman muuta eduksi. Albumin nimestä kannattaisi ihmettelysikin kannalta lukea jokin Helloweenin biografioista miten oikeusjuttusotkujen keskellä sekavissa olosuhteissa (sekavaa levyä) kirjoittavat kaksi Michaelia päättävät puhelimessa vittuunnuksissaan tulevan levyn nimen olevan jotain "mahdollisimman epämetallista", alkuideana vain "Pink Bubbles".

Perfect Gentlemanhan on yksi bändin klassikoista Deriksen parhaalla näyttelijäsuorituksella videossa & tyylikkään yliampuvissa lyriikoissa. Singlen kansi vääntää rautalangastakin tollommalle mistä on kyse:
http://www.treasurechest.de/index.php?id=19,26,0,0,1,0
Enkä ottaisi edes WOJ:illa kaikkia noin tosissaan tehtyinä, jos GORGARin flipperinpeluuidea ei kummastuta, kyseessä oli sellainen hieman 'Godzilla-ripoff' -dinosaurus siinä pelikoneen kuvataulussa. TILT-loppuäänineen :wink:
Joskus pienenä tuli jossain huvipuistossa (Puuhamaa/Wasalandia?) nähtyä ko.niminen masiina.

edit: Tuosta ^ PG-kannesta, 'weenin hienoimpia koskaan muuten, mieleen miten ihmeteltäviä nimiä biiseille noistakin MOR-sessioista löytyy: Silicon Dreams (ihan aiheesta olevat Grosskopfin vakavat lyriikat kannattaa lukea!) tai Star Invasionin levottomat avaruuslentäjäorava-lyriikat.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

^ Jep, itse en ole pahemmin mihinkään Helloweenin biografioihin perehtynyt, ja olen edelleen sitä mieltä, että oli sitten Pink Bubbles nimen tausta millainen tahansa, se on silti varsin hölmön kuuloinen :lol: .

Ja:
Perfect Gentlemanhan on yksi bändin klassikoista Deriksen parhaalla näyttelijäsuorituksella videossa & tyylikkään yliampuvissa lyriikoissa
Tuo on tosiaan totta että PG on bändin klassikkoja, itse olen aina pitänyt siitä. Edellisessä viestissäni kun puhuin levyjen/biisien nimistä, tarkoitin tosiaan vain nimiä, itse tykkään nimittäin jopa Heavy Metal Hamstersista, vaikka nimi nyt on mitä on.

Ja tottahan on myös se, ettei Walls of Jerichonkaan kaikkia lyriikoita pidä ottaa tosissaan. Ei ylipäätänsä mitään metalliin liittyvää kannata ottaa liian tosissaan, tuskin esim. Warrioriakaan on täysin hampaat irvessä kirjoitettu.

Tähän loppuun ei voi todeta muuta, kuin:

GORGAR WILL EAT YOU! :twisted:
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Roskisdyykkari wrote:^Tähän loppuun ei voi todeta muuta, kuin:

GORGAR WILL EAT YOU! :twisted:
Mielenkiintoinen tiivistelmä gorgar flipperistä

Kiitos
Into Iron Maiden Since 1983
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Noniin kanssaeläjät ja rautaneito-kaverit, varautukaa päivän pommiin:

Strato LÄHTEE IMATRALLE!

Järjestelyt kunnossa Danten kanssa, ja meikä käy heti huomenna ostamassa piljetin. :finger:

Mikä voisi mennä parempaan saumaan? Ostin ensilevyni bändiltä viime MAANANTAINA! Ja viikon päästä siitä olen ostamassa lippua keikalle.

Elämä rulez. :wink:
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

:finger:

^Siitä se lähtee! Meikälläkään ei ole vielä edes lippua, joten pitää alkaa tästä pian hommiin, ettei varsin vahvalta näyttävä Rautaneito- ja HelloweenMankind-miehitys vie kaikkia lippuja 8)!
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

^Enpä usko että porteilta myytävät yhden päivän piljetit ainakaan menevät ihan festarin alkua loppuun :D

Itse hommaan sellaiset Helloweenin soittopäivän alussa.
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Karpaasi wrote:^Enpä usko että porteilta myytävät yhden päivän piljetit ainakaan menevät ihan festarin alkua loppuun :D

Itse hommaan sellaiset Helloweenin soittopäivän alussa.
Voishan nuo molemmat päivät tsekata kun kotinurkilla tapahtuu kerran vuodessa edes jotain.
On siellä jotain kiinnostavaa, vaikka osan onkin nähnyt jo useammin ennestään:

Helloween
Tarot
Scent Of Flesh (tuttuja :lol: )
Twilightning (tuttuja myös :lol: )
Sonata Arctica
Battlelore
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Heitänpäs tiivistelmän meikän varsin räjähdysmäisesti esiinnousseesta toisesta minästä, HELLOWEEN-fanista!

Viime maanantaina kaverini Ktulu möi minulle varsin halvalla (6€) klassikkoalbumin Keeper Of The Seven Keys pt.2. Koulun jälkeen heti otin albumin kuunteluun, ja se kolahti melko hyvin vaikken ennakkokuuleman perusteella ollut Kisken äänestä kovin innoissaan. Ensin kolahtivat Eagly Fly Free ja I Want Out, tottakai.
Pari kertaa tuli luukutettua albumi alusta loppuun, ja sitten se todellinen tajunnanräjäytys tapahtui. Lähes joka biisi kuulosti helvetin upealta, taidokkaalta ja hiotulta! :finger: Ei kauaa kestänyt huomata, että tämähän pureutuu suoraan tajuntaan. Pari päivää luukutusta, ja Helloween nousi suosikkibändiksi suoraan Iron Maidenin jälkeen toiseksi. :shock: Ja näin pelkästään yhden albumin perusteella!
Dante lähetteli perjantaina mulle parit ( :lol: ) näytelevyt postissa, ja Helloweenia mukana eniten. Albumi Master Of The Rings välittömästi soittimeen. Kolahti, kolahti todella kovaa, ja johan sitä mietti ihan että Ei-Tämä-Ole-Enää-Tottakaan! Viimeksi Maiden oli aiheuttanut vastaavanlaisen reaktion.
Muitakin albumeita kuunneltu, ja kyllä se Helloween on nyt meikän listan kuuminta kamaa.
Vielä lisäksi eilen rupesi Imatran keikka polttelemaan mielessä, ja mitäs tänään onkaan tapahtunut? Keikalle pääsy on varmistunut!

Mikä sen hienompi alku todennäköisesti pitkäkestoiselle fanitukselle kuin ihastua Keeper 2:n ja mennä keikalle? :finger:

Siinä fiiliksiä tältä hetkeltä.

Ps. Ipe saa hajoilla sinne Anthraxiinsa ja jättää sitten meikän musiikit omaan arvoonsa. :lol:
Kaukkis
Hell Rat
Hell Rat

Post by Kaukkis »

^Toistaiseksi sulla on helppoa kun fanituksen kohteina olevia bändejä on vähemmän, mutta siinä vaiheessa kun niitä kasautuu, kiroat rahapulaa ja tuskastelet minkä levyn ostaa seuraavaksi :wink:
Päärynähhh!
Bootleglista
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Juu kyllä Kaukkis puhuu todellakin asiaa. Kun alkaa näitä bändejä olemaan paljon joita diggailee ja koko ajan tutustuu uusiin ja fiilis kun on aina jotta, kun uusi hyvä löytyy niin pitää omistaa suunnilleen kaikki levyt tältä :roll:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Post Reply