Frontier90 wrote:tää topic oli vähä aikaa sitte viel iha kuollu nyt yhtäkkii porukka alko pistää viestii
Ei nyt kuitenkaan vallan spämmäämään ruveta.
Kyllä minullekin sellainen vetoketjullinen huppari kelpaisi. Edellisellä kerralla tilasin vain T-paidan, joten sen kaveriksi olisi huppari poikaa, joten painoon vain mikäli hyvä firma löytyy.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Frontier90 wrote:tää topic oli vähä aikaa sitte viel iha kuollu nyt yhtäkkii porukka alko pistää viestii
Nämä viestit sitten tässä topicissa jatkossa vähemmälle, koskee tasan jokaista sukankuluttajaa. Tämä topic menee hätähousujen toimesta jo muutenkin sirkukseksi, joten jos ei ole mitään paitoihin littyvää sanottavaa, niin sitten ollaan hiljaa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Onkos kellään tietoo mistä löytyis Liva After Death fontti? Oon joskus sen nähny kun oon fontteja ettiny mutta tietenkään nyt kun sitä tarttis niin sitä ei löydy mistään.
Tänks! Noillekkin tulee varmasti käyttöä. Se LAD fontti voi olla myös että on ollu jooku hyvin lähellä oleva. Oon vaan niin "sata" varma että oon sellaseen törmänny... noh, koitetaan penkoo nettiä tai sitten pärjätä ilman.
^Öh...eikös se ole sama fontti, kun Beastissa ja Killersissä? Eli toi sama, kun tuolla kortsun lähettämässä linkissä? Live after Deathissa on vaan taidettu roiskia isoja ja pieniä kirjaimia täysin epäloogisesti sekaisin.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Saako kehaista vielä... En voi sen kummempaa sanoa, muuta kuin, että jos sivuston yleisilmeessä mennään kerta kerralta parempaan suuntaan, niin samaa voi sanoa myös paidoista. Upea on!
Lämmikettä marraskuulle.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
The_Air_Raid_Siren wrote:No enpä tiedä. Kansainvälisempi tuntuma kun ei käytetä ääkkösiä.
Kansainvälisempi kyllä mutta suomalaisillehan tässä taidetaan paitaa olla tekemässä. Eikä siitä tule mitään jos aletaan jättämään ääkköset pois, kun niitä ei valtaosalla maailmassa ole.
Olipas kaunis ehdotus DevilLookilta. Täysi kymppi tuosta, todella hieno. Muutenkin paras kuva/aihe Maidenilta ikinä ja tuollaisena olisi hienoa kanniskella kehonsa päällä, jos joku alkaa työstää hommaa eteenpäin.