Judas_Rising wrote:^ja milläs oikeudella se on sun levyistä hankkiutumassa eroon?
Oma mutsikin on pikkasen tiukkana Maidenista. Pitää jonkinlaisena saatananpalvoja porukkana eddien takia . Judas Priestin julisteita ei taas saa laittaa seinille sillä a, Nimi on satanillinen 2, laulaja on homo 3, musiikki on kullemma huonoa. Ruova itse kuuntelee broidin britneytä ja kaiken mailman tekno poppia. Ainoa hevibiisi joka on saanu sen lämpiämään on Mötleyn home sweet home.
sori offtopicci
Huh, no enpäs enää ihmettele miksi oma poikani (15 v) välillä naureskelee kummalliselle mutsilleen. Eikös kaikki äidit kuulukaan Maidenin fanclubiin tai käy lapsen kanssa keikoilla ja festareilla...?
ozz3 wrote:Tai sitten tehdä mutsille selväksi, että jos kosket mun arvotavaroihin, mä kosken sun arvotavaroihin. Tämä toimii ainakin meidän huushollissa, jos mutsi joskus intoutuu uhkailemaan siivoamalla mun pöydältä kaiken "turhan" pois.
Tuo riippuu niin porukoista. Itse jos olisin tuolla tavalla nuorempana sanonut, niin takuuvarmemmin olis tullut huutia kahta kauheammin.
No sitten täytyy ruveta konkreettiseksi, vai mitä?
Kyllä mä ymmärrän, että tuo ei kaikkialla toimi, mutta ehdotin vaan kun meidän huushollisa tuoo toimii jo pelkkänä uhkauksena. Ei mulla olisi välttämättä pokkaa noita vanhoja tauluja ja muita pistää säpäleiksi...
Kannattaa varmaan mutsille selittää, että mistä Maidenissa on kysymys.
Pentelesh wrote:Ei muuta kuin opiskelijakämppä hakuseen
Ihan hyvä idea, mutta tuohonkin taitaa tarvita nimenomaan vanhempien luvan, että saa muutaa. Damned!
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
ozz3 wrote:
Kannattaa varmaan mutsille selittää, että mistä Maidenissa on kysymys.
Tähän väliin on pakko offtopickina todeta, että sitä, mistä Maidenissa on kysymys ei voi tajuta, vaikka toinen kuinka selittäisi. Se täytyy itse kokea ja sisäistää.
Mercenary wrote:
Tähän väliin on pakko offtopickina todeta, että sitä, mistä Maidenissa on kysymys ei voi tajuta, vaikka toinen kuinka selittäisi. Se täytyy itse kokea ja sisäistää.
Tähän täydet kompit. Asia on täsmälleen näin. Ei tuota paremmin voi sanoiksi pukea.
Frontier90 wrote:Sano mutsilles et jos se aikoo tehä sun maiden kamalle jotain nii rupeet kuuntelee death, black ja trashmetallii yms... että kuulit kun kaveris soitti sitä ja se kuulosti ihan hyvältä, mut et viel tiiä ostaisko levyy tms.
Hänen äitensä varmaan tietää hyvin thrash:n ja Maidenin eron? Sama, kuin rupeaisi selittelemään mandariinikiinan ja kantonkiinan kielen eroavaisuuksia suomalaiselle.
Eli eiköhän se ole samaa örinää ne kaikki maidenit ja muut raskammat musiikit hänen äitilleen.
Mercenary wrote:
Tähän täydet kompit. Asia on täsmälleen näin. Ei tuota paremmin voi sanoiksi pukea.
Komp komp.....
Thanks
Peke
ja toinen offtopiksi
Stratocaster wrote:^ On kyllä mahtavaa saada aina vaan nuoremmasta sukupolvesta ainesta kilpailemaan vanhojen naamojen rinnalle. Oma kotopuolen käännytystyö ei oikein ota tuulta alleen; pikkuveli diggaa Can I Play With Madnessista ja sisko hyräili kerran Trooperia, mutta siihen se jää.
Vanhempi poika kohta 10v lueskelee jo rautaneitoa usein
Hold On Your Hats...... Tytär 14-v pesis teidät monet jo sanan säilässä. Hän vaan ei ole innostunut hevistä.
Tämä nyt ei ole mikään kummoinen story.
Mutta joitakin vuosia sitten ylä asteella muistan , kun soitin luokassa Hallowed be thy name:n ja sitten kysyttiin mielipiteitä kommentit oli tämmösiä:
"Selvästi pitkistetty biisi."
"Tylsä"
"ihan jees kuulosti ihan maideniltä mutta en tiedä mikä bändi se on"
"Näköjään Bruce osaa laulaa , mutta en tykkää sen äänestä"
Aika "Tylsä" tarina.
I don't believe in heaven or hell
I believe a place called beyond
-King Diamond
Mää toin prkl toisella vuosiluokalla Holy Smoken ja porukka väitti ettei saanut mitään selvää. Soittimessa ilmeisesti sitten vika krhm. Raadin sitten voitti Dr Bombay.
Tein ala-asteella kaverin kaa esitelmän Maidenista ja kun näytettiin Number of the beastin liveä opettaja sammutti videot ja sano että ei oo meidän ikästen musiikkia... Esitelmästä tuli silti ihan ok numero
Eleven saintly shrouded men
Silhouettes stand against the sky
One in front with a cross held high
Come to wash my sins away
Transylvania91 wrote:Tein ala-asteella kaverin kaa esitelmän Maidenista ja kun näytettiin Number of the beastin liveä opettaja sammutti videot ja sano että ei oo meidän ikästen musiikkia... Esitelmästä tuli silti ihan ok numero
Ärsyttävältä maikalta kuulostaa? vanha akka?
EDIT:
Ipe wrote:
Frontier90 wrote:Sano mutsilles et jos se aikoo tehä sun maiden kamalle jotain nii rupeet kuuntelee death, black ja trashmetallii yms... että kuulit kun kaveris soitti sitä ja se kuulosti ihan hyvältä, mut et viel tiiä ostaisko levyy tms.
Hänen äitensä varmaan tietää hyvin thrash:n ja Maidenin eron? Sama, kuin rupeaisi selittelemään mandariinikiinan ja kantonkiinan kielen eroavaisuuksia suomalaiselle.
Eli eiköhän se ole samaa örinää ne kaikki maidenit ja muut raskammat musiikit hänen äitilleen.
Pointtia vailla vertaa
eiköhän se oo ihan sama vaikka se musiikki soveltuis baletti esitykseen kunhan se kuulostaa todella rajulta... se on se pointti.. kyl mä nyt sen verran älyyn.
cuomi wrote:Mää toin prkl toisella vuosiluokalla Holy Smoken ja porukka väitti ettei saanut mitään selvää. Soittimessa ilmeisesti sitten vika krhm. Raadin sitten voitti Dr Bombay.
Saakelin näin kävi minullekin. Toin raatiin Holy Smoken´, Clairvoyantin ja Sevent Son of a Sevent Sonin biisit. Mutta voittaja olikin Dr Bombay - Calcutta Taxi Taxi vai mikä hitto onkaa. Oli aika moiset naurut mulle.
Nää meidän koululaiset hopparit (olen yläasteella) haukkuu maidenia maasta taivaaseen: maiden on kikkeliheviä, maiden on saatanan musiikkia jne. Ottaa kyllä ''vähän'' hermoon tuollainen, mutta kun ole peace ihmisiä niin en ole minkäänlaista tappelua nostattanu ja olen saanut käännytettyä kaverin kanssa yhden hopparin kuuntelemaan heavya
''Ei koskaan kannata puhua paskaa, sillä joskus saattaa joutua syömään sanansa''
^^ turha niiden kaa on rupee väittelee sano vaa et jokasel on oma maku... niin munki kamut aluks vähä haukku ku kuuntelin mut kyl ne sen verran viisait on.. sanoin vaa et jokasel on oma maku... ja pyyydä niitä hoppareita nimeemää ainaki 4 maidenin biisii ja vasta sen jälkee huolehtii omist asioist.
makezu wrote:Nää meidän koululaiset hopparit (olen yläasteella) haukkuu maidenia maasta taivaaseen: maiden on kikkeliheviä, maiden on saatanan musiikkia jne. Ottaa kyllä ''vähän'' hermoon tuollainen, mutta kun ole peace ihmisiä niin en ole minkäänlaista tappelua nostattanu ja olen saanut käännytettyä kaverin kanssa yhden hopparin kuuntelemaan heavya
^ koko genreuskovaisuus on vitun tyhmää ! "Jos kuuntelen Heavyy niin en saa tykkää mistään mikä ei ole Heavya. Jos haluun olla hevari nii mun pitää kasvattaa letti ja värjää se mustaks, muuten en oo true hevari "
Frontier90 wrote:^ koko genreuskovaisuus on vitun tyhmää ! "Jos kuuntelen Heavyy niin en saa tykkää mistään mikä ei ole Heavya. Jos haluun olla hevari nii mun pitää kasvattaa letti ja värjää se mustaks, muuten en oo true hevari "
Anteeksi? Miten tämä liittyi mitenkään mun viestiin, tai mihinkään?
Kyllähän se pistää miettimään, kun vähintään joka arkipäivä tulee jonkinmoista vittuilua ties keneltälkin taholta tuon Maidenin takia. Erityisesti ottaa päähän nämä meidän luokan "pomot" eli herrat A ja E (UnBrain knows), käy saatana melkein päälle jos kävelee ohi!
Ja kaiken muun hyväksi herra E on vielä ählämi
"Vitsiin hevaaali"
Tekisi niin jumalattomasti läsäyttää päin naamaa, mutta sen kun teet niin horttokaarlot julistaa meikäläisenkin Wanted-listalle
Että tällaista avautumistä tällä kertaa...
mun yks kaveri sano että bruce ei osaa laulaa yhtään..väitti ettei ole kuullut ikinä niin paskaa laulajaa kuin bruce. sillon mulla melkein kiehu ylitte
Oh Well, wherever, wherever you are,
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far.
See the blood flow watching it shed up above my head.
Iron Maiden wants you for dead.
No sen verran mun on pakko sanoa että jotku munki kaveritki on sanonut brucea huonoksi laulajaksi että en tiiä mikä siinä sitte on vikana. Enää ei tietenkää ole niin kyvä laulamaan ku 80-luvulla, vanhuus..
Frontier90 wrote:^ koko genreuskovaisuus on vitun tyhmää ! "Jos kuuntelen Heavyy niin en saa tykkää mistään mikä ei ole Heavya. Jos haluun olla hevari nii mun pitää kasvattaa letti ja värjää se mustaks, muuten en oo true hevari "
Anteeksi? Miten tämä liittyi mitenkään mun viestiin, tai mihinkään?
Mä kasvatan takatukkaa, en hevilettii.
No siihen oon hopparix hevarix hommaa mut siis ei se niiku oo sillei vastaus vaa ku äsken just kirjotit et ne vitsit on nii tyhmii nii sanoin vaa et toi koko genreuskovaisuus on tyhmää.
EDIT: tänää olin just futiskentäl kamujen kanssa nii siihe tuli yks jätkä jonka tunnen ja sanoi " oootsä joku rokkari?" enkä ees pitäny mitää musiikkiin liittyvää ylläni..
sit se viel sano et: " Maiden on iha paska!" sit kysyin et " Sano yksi biisi maidenilt trooperin ja fear of the darkin lisäks.." eikä varmaa ees tienny niitäkään..
Sit tää kakara vastaa siihe " No... Nothing Else Matters" silloin kyl repesin
samoin toinen kaverini joka kuuntelee räppii rupes nauraa.. mut sille oon sen verran maidenii lähettääny et kerran koulussa huomasin ku sen MP3:sessa oli rainmaker ja hämmästyin...
Piipahdin tuossa mummuni (70v) luona ja päällä sattui olemaan early days kiertuepaita jonka olen hartwallilta ostanu ja mummuni totesi että ompa tyylikäs paita Muu perhe on aika neutraali, joskus autossa kuunnelut levyjä niin isä rupee rummuttelemaan autonrattia musiikin tahtiin, eli hyvin suhtaudutaan tääläpäin.