Seventh Son of a Seventh Son kyllä yllätti kyllä positiivisesti pitkän tauon jälkeen. Levyhän pieksää Somewhere in Timen pois Maidenin parhaan levyn paikalta. Can i play with Madnesskin tomii levyllä loistavasti muiden biisien joukossa.
ironfish wrote:No edelleen se on Rock in RIO. se vaan on niin hyvä (ku kaikki kipaleet on hyvii)
Eiköhän se tullut jo tuossa pari viestiä sitten selväksi.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
Ilmiselvästi 7th son of a 7th son. Sitä ennen oli monia kuten the x-factor ja sun muut. Mutta kun 7th sonia kuunteli muutaman kerran niin jumankauta että on hyvä. Can i play with madness vaan ei sovi levyn tyyliin.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Itselleni rakkain IM-levy on Powerslave. Aivan hillitön alusta loppuun. Parhautta. Hyvänä kakkosena on Piece Of Mind. Livepuolelta paras on Live After Death. Silkkaa murhaa alusta loppuun . Oli jälkiäänitetty tai ei ... Minulle ainakin kelpaa.
Kyllä.
Somewhere in time, kyllä.
Olen ostanut sen levyn kahteen kertaan LP:nä ja CD:nä, eikä kumpikaan ollu tarjouksessa.
(aika harva tietää että the loneliness of the long distance runner on iron madenin paras biisi)
Edward the 2nd wrote:Somewhere in Time on paras. Kaikki kappaleet ovat vaan niin hyviä ja mukaansatempaavia. Ei mitään heikkoa koko albumilla.
Suoraan kuin minun suustani. Minulle se ei ole pelkästään Maidenin paras vaan myös maailman paras albumi. Täydellisyyttä alusta loppuun. Pidän jopa ennen dissaamastani HCW:sta, joka on olennainen osa albumia. Lähestulkoon täydellinen albumi.