No miksei parhaasta suoraan? Chemical Wedding on vastaus rukouksiisi. Totahan myydään jollain yhdeksällä ekulla nykyään, ja mukana vieläpä kolme bonaria. Mars mars levykauppaan.
EDIT: En jaksa nyt rustailla kummempaa stooria / perustetta, käy hakemassa niin tiedät etkä varmasti pety.
^Parhaimmasta on itselläni ollut tapana aloittaa, että taidanpa tuon jossain vaiheessa hakea.
EDIT: Tulipas tässä juuri mieleen, että miksi ihmeessä Raising Hell -dvd on niin "harvinainen", kun on kuitenkin täysin virallinen tuote. Enpä ole kovin moneen levykauppaan törmännyt mistä tuota saisi.
Jeeves wrote:Tulipas tässä juuri mieleen, että miksi ihmeessä Raising Hell -dvd on niin "harvinainen", kun on kuitenkin täysin virallinen tuote. Enpä ole kovin moneen levykauppaan törmännyt mistä tuota saisi.
Sitä ei ole julkaistu DVD:nä muuta kuin USA:ssa. Suomessa myytävät ovat importteja.
Jeeves wrote:Mulla on jostain ihan ihmeen syystä jäänyt Brucen soolotuotanto ihan paitsioon, yhtään levyäkään en omista.
Joten, mistä aloittaa?
Suosittelen, että ostat heti Brucen kolme kovinta eli Accident Of Birthin, The Chemical Weddingin ja Tyranny Of Soulsin. Aivan loistavia levyjä, et takuulla tule pettymään.
Brucen soololevyistä suosittelen varsinkin uusinta Tyranny of Soulsia sekä aivan ensimmäinen Tattooed millionaire on aivan loistava. Kaikista Brucen vanhemmista levyistä eli Tattooed Millionaire-Chemical wedding on tehty uusinta painokset, joissa on lisäkappaleita.
Revelations wrote:Brucen soololevyistä suosittelen varsinkin uusinta Tyranny of Soulsia sekä aivan ensimmäinen Tattooed millionaire on aivan loistava. Kaikista Brucen vanhemmista levyistä eli Tattooed Millionaire-Chemical wedding on tehty uusinta painokset, joissa on lisäkappaleita.
Kyllä! TOS on kyllä helevetin hyvä lätty! Kaikki biisit on kuunneltavia ja huonoja lenkkejä ei ole. Ja tattooed millionaire on kanssa niitä huippuja! "he´s got a whife, she ain´t no a brain child, ex quuen of miami"
Jeeves wrote:Tulipas tässä juuri mieleen, että miksi ihmeessä Raising Hell -dvd on niin "harvinainen", kun on kuitenkin täysin virallinen tuote. Enpä ole kovin moneen levykauppaan törmännyt mistä tuota saisi.
Sitä ei ole julkaistu DVD:nä muuta kuin USA:ssa. Suomessa myytävät ovat importteja.
Itse tilasin toun Raising Hell dvd:en levykauppa äxästä. Ja hintaa oli jotain 22€.
Onko tuo Early Days dvd:ltä löytyvä Ruskinin video kuvattu vuonna 1980? Stratocaster puhui mulle että tuo toinen kitaristi olisi Tony Parsons, mutta olen melkein varma että se olisi Stratton
Maidenilla kun ollut tapana monilla kiertueilla soittaa rundin ensimmäisillä keikoilla jotain plussaa, mitä tulevilla ei ole ollut, niin osaako joku listata nämä kaikki biisit/kiertue? Itse en tiedä muutakun Early-rundilla Charlotte The Harlot taisi pauhata pari kertaa, ja Ed Huntourin varhaisyleisö pääsi nauttimaan Stranger In A Strange Landista.
Yrms_ wrote:Onko tuo Early Days dvd:ltä löytyvä Ruskinin video kuvattu vuonna 1980? Stratocaster puhui mulle että tuo toinen kitaristi olisi Tony Parsons, mutta olen melkein varma että se olisi Stratton
Sieltähän se, ja sellainen mielikuva on, että on kuvattu levynjulkaisun aikoihin, joten eiköhän se Stratton siellä pehkonsa kanssa heilu.
darealjyra wrote:
Sieltähän se, ja sellainen mielikuva on, että on kuvattu levynjulkaisun aikoihin, joten eiköhän se Stratton siellä pehkonsa kanssa heilu.
Stratocaster wrote:Maidenilla kun ollut tapana monilla kiertueilla soittaa rundin ensimmäisillä keikoilla jotain plussaa, mitä tulevilla ei ole ollut, niin osaako joku listata nämä kaikki biisit/kiertue? Itse en tiedä muutakun Early-rundilla Charlotte The Harlot taisi pauhata pari kertaa, ja Ed Huntourin varhaisyleisö pääsi nauttimaan Stranger In A Strange Landista.
Näin äkkiseltään mieleen tulee Loneliness of the Long Distance Runner joka soitettiin Somewhere on Tourilla ja Murders in the Rue Morgue joka vedettiin muutaman kerran Virtual Tourilla. Ainakin Murdersin pudottamisen syyksi muistaakseni ilmoitettiin yleisön vaisu reaktio.
urho47 wrote:
Näin äkkiseltään mieleen tulee Loneliness of the Long Distance Runner joka soitettiin Somewhere on Tourilla ja Murders in the Rue Morgue joka vedettiin muutaman kerran Virtual Tourilla. Ainakin Murdersin pudottamisen syyksi muistaakseni ilmoitettiin yleisön vaisu reaktio.
Eikös ne Don't Look To The Eyes of A Strangeriakin pari kertaa soittanut?
Myös Out of the Silent Planet soitettiin joillain keikoilla Brave new World kiertueella, vaikkei kuulunut vakituiseen settiin.
Ja onhan näitä vaikka mitä, esim World Slavery Tourilla soitetut Phantom of the Opera, Children of the damned ja Die with your boots on.
Terry wrote:Näin vähä tietäväisenä kysyn, kuka soittaa The Loneliness Of The Long Distance Runnerin intron?
Oman käsitykseni mukaan siinä alussa soittavat Steve ja Dave, Nickon kilistellessä lautasia taustalla. Sitten keskivaiheilla tulee Adrian mukaan. Näin siis oman korvani perusteella.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Kiitos, kun muistutitte mulle että omistan tuon bootlegin!
Aivan helvetin kova liveveto. Harmi vaan etteivät pojat sitä monella keikalla soitelleet, pesee nimittäin esim. Heaven Can Waitin ihan täysin!
Terry wrote:Näin vähä tietäväisenä kysyn, kuka soittaa The Loneliness Of The Long Distance Runnerin intron?
Oman käsitykseni mukaan siinä alussa soittavat Steve ja Dave, Nickon kilistellessä lautasia taustalla. Sitten keskivaiheilla tulee Adrian mukaan. Näin siis oman korvani perusteella.
Dave hoitaa soolon ja Adrian akustisen näppäilyn, ja Steve vetelee komeita licksejä.
Dave hoitaa soolon ja Adrian akustisen näppäilyn, ja Steve vetelee komeita licksejä.
Jaa. Niinkö päin se onkin. No, kiitos selvennyksestä.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Kun tuossa lukee Konsertti jäähallissa, niin oliko silloin liput mahdollisesti myynnissä tuonne jo, vai oliko tuo jokin ennakko arvaus. Kenties liput ei menneet odotetusti ja joutui siirtämään Kultsalle?
Itse tilasin toun Raising Hell dvd:en levykauppa äxästä. Ja hintaa oli jotain 22€.
Itse ostin omani pari kuukautta sitten Tampereelta yhdestä divarista ja hinta oli vaivaiset 12€ (muovit vielä päällä eli täysin uusi).
Mutta olen törmännyt noihin muuallakin. Ainakin Swampista löytyy.
Viinapåppå wrote:Onko Viruksessa sooloja? Kuulin jostain sellaisen huhun että olisi? Olletusarvoisesti kuitenkin ei?
Ei siinä ole, ainakin minun mielestä nuo loppuosan "iloittelut" kuulostavat melodialta. Tosin tämähän on melko tulkinnanvaraista, jotkut sanovat että Murders in the Rue Morguessa on tuplasoolo, jotkut taas että tuplamelodia.
Kun tuossa lukee Konsertti jäähallissa, niin oliko silloin liput mahdollisesti myynnissä tuonne jo, vai oliko tuo jokin ennakko arvaus. Kenties liput ei menneet odotetusti ja joutui siirtämään Kultsalle?
En muista tuota lippuasiaa sen tarkemmin, mutta käsittääkseni tuo Kultsalle siirto johtui siitä, että Dream Theater oli jo varannut jäähallin - jos nyt ei samalle päivälle - niin ainakin lähimaastoon. Ei voi muistaa, tuostakin on jo kohta 11 vuotta aikaa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."