Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Jos fanclub-magazine tulee 3 kertaa vuodessa tasaisin määräajoin, niin magazinen pitäis tulla nyt huhtikuussa.Onko näin?
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Nyt on sitten Online Clubissa arvottu ensimmäinen ns. kuukauden palkinto. Eipä osunut kohdalle(yllätys,yllätys), mutta toivottavasti onni on myötä, vaikka vähän myöhemmin. No "ehdokkaita" on kuitenkin melkoinen liuta, joten ei kannata varmaan kuin uneksia.
Niin ja Studio Diary #3. :wink:
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Noniin. Tulihan se FC-paketti. Sellanen tasan kuukauden odotus. 8)
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

^ Eikä varmaankaan nimmarikuvaa tullut :roll:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Eip.
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

condemned wrote:Noniin. Tulihan se FC-paketti. Sellanen tasan kuukauden odotus. 8)
Pitikö hakea postin konttorista, vai tuliko laatikkoon? Nyt lähden katsastamaan omani--->

E: vai oliko tuo aloituspaketti?
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Aloitus. Ja ihan peruskirjeenä toi kyl tuli.
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Aaaaa no ei se sitten meille ennestään FC:hen kuuluville pitänytkään tulla...tulis jo tuo paketti! :x
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

condemned wrote:Noniin. Tulihan se FC-paketti. Sellanen tasan kuukauden odotus. 8)
No uittu. Muistan, että mehän liityttiin Cortsun kanssa samaan aikaan ja maksettiin molemmat luottokortilla kuukausi sitten. Ja meikäläistäkin odotti tänään paketti Englannista eli joku roti niillä on sielläkin. Mites, oletko saanut jotain infoa siitä Online Clubista, että pääsetkö sinne jo sisään muitten varsojen joukkoon :D?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

^ Heti kun sain paketin auki niin pistin emailia niin kuin siellä laudalla neuvotaan. Ei menny tuntiakaan ja näkyy nyt kaikki FC-jäsenelle kuuluva siellä. Eli homma toimii.
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

Haa, kohtapuoliin sitten se paketti tulee mullekin... :D Online Clubiin pääsinkin jo sisään alle viikossa FC:hen liittymisestä, kun ilmoitin sähköpostissa jäsennumeron tilalla sen transaction reference koodin.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Tilasin 23.3 Eddie's Megastoresta kolme t-paitaa. Olen ihmetellyt, että mitään muuta kuin kiitos ostosta viesti on tullut. Ei ole tullut lainkaan muuta, että viikon päästä on tulossa ym. Epä normaalia? Toivottavasti ei käy niin, että paidat jää tulematta.
SAVE_US.ETG :P
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Tuskin jää tulematta. Jos olet oikein toiminut niin uskompa, että 100% tulee. Itselleni tullut jo 4 kertaa 8)
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Viime aikoina tässä tullut useaan otteeseen mietiskellyt tota Fan Clubia, kun asia on tällä hetkellä melko kuuma, etten sanois, ihan Onlinen Clubinkin myötä. Ja kyllä täytyy sanoa, että nyt harmittais, jos silloin olis perääntynyt ja jättänyt tilauksen tekemättä. Pieni juttu varmasti monelle, mutta mulle iso.
Tänäänkin tuli mailia, niin kuin joku jossain mainitsikin eli varausnumero Earls Courtin toisen illan konsertin lippuihin. Esim. toi on semmonen etu, joka kyllä rupeaa mietityttämään, ja jota arvostaa todella, vaikka mihinkään ei lähdössä olekaan.
Ei ennen tommoseen ollut mahdollisuutta, siis mulla, mutta nyt on. Kun tässä nyt vähän karttuu, niin vois ruveta harkitsemaan etujen hyödyntämistä, jos se vielä silloin on mahdollista. Mutta hienoa kun edes nyt.
30€ per vuosi tommosista informoinneista, mahdollisuuksista ym. ei ole mielestäni kamala investointi. Jatkuu varmasti kohdallani tulvevaisuudessa tämä "kerhoilu".

Öitä, seuraavaa Magazinea odotellessa.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Make#34 wrote:Tuskin jää tulematta. Jos olet oikein toiminut niin uskompa, että 100% tulee. Itselleni tullut jo 4 kertaa 8)
Ainut pikku virhe oli, että kirjoitin kaupungiksi: HALSINKI :lol: . No ei tuo nyt niin paha moka ole, että ei tulisi. Minullakin tilaukset yleensä toiminut loistavasti.
SAVE_US.ETG :P
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Mullekin tuli eilen jäsenyyden uusintalahja: Maailman komein IRON MAIDEN FC -(urheilu)juomapullo. Nyt kelpaa nostella rautaa.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

asa wrote:Mullekin tuli eilen jäsenyyden uusintalahja: Maailman komein IRON MAIDEN FC -(urheilu)juomapullo. Nyt kelpaa nostella rautaa.
Itse taas kysäsin Lazilta about kuukausi takaperin, että millos olis mun aika alkaa uusimaan jäsenyyttä ja sanoi, että toukokuussa siitä tulee lasku. Nyt sitten jännityksessä odottelen, että mitä sieltä tulee, millä jne. Koska mulla on s-posti vaihtunut, eikä ne anna mun 'rekisteröidä' tätä uutta sinne, eivätkä vastaa maileihini, HITTO. Onneksi sentään katuosoite on sama, eikä maastakaan ole muutettu niin ainakin 'fyysisessä' postissa tavoittaa.

Joku 'IRON MAIDEN FC' -paita olisi tosi magee. Mieluiten ilman kuvaa ja valkoisella tekstillä, ai ai :wink:
urho47
Roudari
Roudari

Post by urho47 »

Voimanorja wrote:Itse taas kysäsin Lazilta about kuukausi takaperin, että millos olis mun aika alkaa uusimaan jäsenyyttä ja sanoi, että toukokuussa siitä tulee lasku. Nyt sitten jännityksessä odottelen, että mitä sieltä tulee, millä jne. Koska mulla on s-posti vaihtunut, eikä ne anna mun 'rekisteröidä' tätä uutta sinne, eivätkä vastaa maileihini, HITTO. Onneksi sentään katuosoite on sama, eikä maastakaan ole muutettu niin ainakin 'fyysisessä' postissa tavoittaa.
Jäsenyyden uudistamislomake tulee mun käsittääkseni aina fyysisessä postissa. Mulle on ainakin tullut aina ajoissa.
Voimanorja wrote:Joku 'IRON MAIDEN FC' -paita olisi tosi magee. Mieluiten ilman kuvaa ja valkoisella tekstillä, ai ai :wink:
Viime vuonna tuli harmahtavan sininen t-paita jossa luki isolla Iron Maiden FC 2005. Mielestäni ehdottomasti paras lahja FC:n kahvimukin ohella. Nää kahden euron frisbeet ja juomapullot fc:n logolla on jotenkin turhia.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

FC-aloituspaketti tuli tänään, melkoisen tarkasti kuukauden kuluttua liittymisestä. Sitä valokuvaa en nyt edes odottanut, mutta toivottavasti se joskus tulee... :)

PS. Tuli tässä mieleen, että kuinkahan pitkältä ajalta porukoilla on se kuva saamatta? Eli kuinka monta vuotta sitä pisimmillään ehkä joutuu odottelemaan?? (En nyt pode mitään kuolemantuskaa vaikka se puuttuukin, mutta kiinnostaa noin ylipäänsä.)
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Jilona wrote:FC-aloituspaketti tuli tänään, melkoisen tarkasti kuukauden kuluttua liittymisestä. Sitä valokuvaa en nyt edes odottanut, mutta toivottavasti se joskus tulee... :)

PS. Tuli tässä mieleen, että kuinkahan pitkältä ajalta porukoilla on se kuva saamatta? Eli kuinka monta vuotta sitä pisimmillään ehkä joutuu odottelemaan?? (En nyt pode mitään kuolemantuskaa vaikka se puuttuukin, mutta kiinnostaa noin ylipäänsä.)
Itse liityin viime heinäkuussa eikä ole fotoa näkynyt. Virallisella laudalla on tasaisin väliajoin rutinaa aiheesta ja niistä kommenteista on saanut sellaisen käsityksen että osa on odotellut vuosikausia. Mene ja tiedä.

Harris & co työstävät Lazin mukaan noita fotoja siellä studiossa vapaa-aikanaan, joten mikäli niille ei tule jännetupintulehduksia niin meillä on toivoa. 8)
DemonFromTheSilentPlanet
Peräruiske
Peräruiske

Post by DemonFromTheSilentPlanet »

Nyt on suurinpiirtein tasan kuukausi siitä kun rahat lähti, eikä pakettia ole näkynyt vielä. Pitäiskö olla jo huolestunut rahojen puolesta?
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

urho47 wrote: Jäsenyyden uudistamislomake tulee mun käsittääkseni aina fyysisessä postissa. Mulle on ainakin tullut aina ajoissa.
Mites tuo uusiminen on muuten mahdollista maksaa? Onko sitä mahdollista maksaa sähköisesti vai pitääkö sinne lähetellä jotain sekkejä tai maksumääräyksiä?

Ainakin tuo IMOC-jäsenyys oli mahdollista maksaa PayPalin kautta, ehkä jatkossa nämä uusimiset ja Megastoren FC-osiot hoituu sen kanssa? Niin, kunhan se klubilaisten putiikki joskus aukeaa...
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

DemonFromTheSilentPlanet wrote:Nyt on suurinpiirtein tasan kuukausi siitä kun rahat lähti, eikä pakettia ole näkynyt vielä. Pitäiskö olla jo huolestunut rahojen puolesta?
Ei todellakaan. Fan Clubi on erittäin luotettava taho, siellä nytten on vaan hieman kiireistä tällä(kin) hetkellä. Kyllä ne sieltä tulee, yleinen odotusaika on ollut n. reilun kuukauden. Varmaan tulee ihan pian.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

DemonFromTheSilentPlanet wrote:Nyt on suurinpiirtein tasan kuukausi siitä kun rahat lähti, eikä pakettia ole näkynyt vielä. Pitäiskö olla jo huolestunut rahojen puolesta?
Asa jo kaiken oleellisen kertoikin, mutta kun lueskelin tota Online Club -boardia niin eteen sattui samanlaine aihe, jossa eräs nimeltämainitsematon henkilö kyseli pakettinsa perään. Mr. Laz vakuutteli, että paketti tulee varmasti. Ja onhan siellä nyt meneillään monenlaista hässäkkää, kuin nyt tämä uusi foorumi ja muut.
Jollain oli mennyt viisi viikkoa, mutta paketti tuli moitteettomasti perille, joten don`t worry, "boxi" on kohta käsissäsi! :wink:

Epätietoisuus on karmeaa, mutta tässä tuskin nyt mitään ongelmaa tulee olemaan, ja hyvä niin.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Double..

Eräs "nimeltämainitsematon" henkilö tuolla Online Clubissa tuskailee vieläkin ton paketin kanssa. Kaveri on nyt odottanut noin 50 päivää ja mitään ei ole kuulunut. Outoa sinänsä, kun 30 päivästä on puhe ollut, mutta kaikkeen pitää varautua, melko massiivinen bisnes kuitekin kyseessä kokonaisuudessaan.
Niin tuli vaan mieleen, että onko kaikki tällä foorumilla saaneet omansa, jos viime aikoina on tullut tilattua?
Post Reply