Onko sinulla Maiden-tatuointi?
Moderator: The Killer Krew
-
Edward the Greaat
- Berserkki

Me like! Helvetin upee kuva! Diggaan varsinkin kun oot lisänny tohon myös jotain omaa, niin ettei vastaavaa varmasti löydy keltään. Mua meinaa nyppii kun tosta tatska hommasta on tullu sellanen trendi juttu (ei tosin noin isoista kuvista) ja ehkä siks oma eka kuva ottaa vieläkin aikaansa. Kyllä se vielä tulee, mutta mikä ja mihin.
Mutta on tosiaan silmää miellyttäva tatska. Pinnat siis myös kuvan hakkaajalla, hyvää työtä.
Mutta on tosiaan silmää miellyttäva tatska. Pinnat siis myös kuvan hakkaajalla, hyvää työtä.
No kun tuli tollanen nivelrikko tuonne oikeaan lonkkaan ja pelihommat täytyi lopettaa kokonaan niin se vähän niinkuin hautautui se veskari idea siinä.Edward the Greaat wrote:On juu komea tuo Maken tatuointi. Tarkasti ja huolella tehty. Mihin muuten kadotit Make sen sun veskari Eddie ideasi![]()
Maskin jätin itselleni kyllä ihan vaan muistoksi
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
CharlotteTheHarlot
- Kisälli

-
- - AcesHigh - -
- Hell Rat

-
Edward the Greaat
- Berserkki

Juu kerroit, että jätit maskin kuitenkin muistoksi, kun silloin melkein myit sen minulleMake#34 wrote:No kun tuli tollanen nivelrikko tuonne oikeaan lonkkaan ja pelihommat täytyi lopettaa kokonaan niin se vähän niinkuin hautautui se veskari idea siinä.Edward the Greaat wrote:On juu komea tuo Maken tatuointi. Tarkasti ja huolella tehty. Mihin muuten kadotit Make sen sun veskari Eddie ideasi![]()
Maskin jätin itselleni kyllä ihan vaan muistoksi
SAVE_US.ETG 
-
Iron Constable
- Crusader

Way to go Make ! Pakko nostaa pipoa, toteutit aika hienon projektin kroppaasi. Itellä on homma jäissä, mieli muuttuu kuin tuuliviiri ja aina jokin nyppii ideassa kuin ideassa. Kun joskus sais sen AHAA-elämyksen ja pääsisi sinuiksi päänsä kanssa. Jatketaan ihmettelyä. Hieman olen kyllä viime aikona kallistunut enemmän Maiden-aiheesta jonkinlaiseen yhdistelmään, joka liittyy heavy-musiikkiin yleensä. Katsotaan nyt, olen nyt jonkin aikaa sulatellut Overkill/Maiden-yhdistelmää. Jos kesällä vielä vihreä valo on päällä mielessä, sitten annan mennä.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Mutta ajankohtana tollasen kuvan ottaminen talvis-aikaan on ajankohtana otollisin, kun ei ole lämmintä ulkona. Eikä tarvitse pakoilla auringonottoa. No saunoa ei pysty ym:t hikoilut on aika kliellettyjä.
Lopputuloksen kannalta hyvä hoitaminen on todella tärkeää.
Olis se nyt aika perseestä panna kuvaan paljon rahaa ja hoitaa se niin huonosti, että lopputulos kärsii sen takia.
Eli jos kuvan ottaa niin hoitaa homman alusta loppuun kunnialla niin se on sillä selvä
Lopputuloksen kannalta hyvä hoitaminen on todella tärkeää.
Olis se nyt aika perseestä panna kuvaan paljon rahaa ja hoitaa se niin huonosti, että lopputulos kärsii sen takia.
Eli jos kuvan ottaa niin hoitaa homman alusta loppuun kunnialla niin se on sillä selvä
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Nyt päivitystä tuohon kuvaan tuolla selässä, kun punoitus on nyt näin kahden viikon jälkeen hävinnyt. Nahka on jo kunnossa pikkasen iho sivuilta kesii vielä mutta lopputulos alkaa olemaan tuo kun ruvet ovat lähteneet:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... tilhi2.jpg
..itse kyllä olen tyytyväinen ja sehän se onkin pääasia
-
Brain Damage
Kyllä on syytäkin olla tyytyväinen. On meinaan sen verran komea.Make#34 wrote:Nyt päivitystä tuohon kuvaan tuolla selässä, kun punoitus on nyt näin kahden viikon jälkeen hävinnyt. Nahka on jo kunnossa pikkasen iho sivuilta kesii vielä mutta lopputulos alkaa olemaan tuo kun ruvet ovat lähteneet:
Noniin, nyt on komea. Ainoa vaan mikä mua häiritsee on tuo pääMake#34 wrote:Nyt päivitystä tuohon kuvaan tuolla selässä, kun punoitus on nyt näin kahden viikon jälkeen hävinnyt. Nahka on jo kunnossa pikkasen iho sivuilta kesii vielä mutta lopputulos alkaa olemaan tuo kun ruvet ovat lähteneet:
Half Lives... Eat But Never Kill
No nyt... Tätä mä meinasin, kun sanoin odottelevani sitä parantumista. Nyt näyttää siltä kuin pitääkin. Aziaa!Make#34 wrote:Nyt päivitystä tuohon kuvaan tuolla selässä, kun punoitus on nyt näin kahden viikon jälkeen hävinnyt. Nahka on jo kunnossa pikkasen iho sivuilta kesii vielä mutta lopputulos alkaa olemaan tuo kun ruvet ovat lähteneet:
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Tässä uunituoreet kuvat uudesta aarteesta. Kuvapäivitystä luvassa, kunhan tuo ensin parantuu.
Kuvan teki Timppa Blue Dragonissa. Ja olen mielettömän tyytyväinen tuohon
Väritystä aloittaa
Valmis paikanpäällä
Ensimmäisen huuhtelun jälkeen kotona
Väritystä aloittaa
Valmis paikanpäällä
-
Voimanorja
- Manowarrior

Onneks olkoon pirun hienosta tatskasta!Dante wrote:Tässä uunituoreet kuvat uudesta aarteesta. Kuvapäivitystä luvassa, kunhan tuo ensin parantuu.
Väritystä aloittaa
Valmis paikanpäällä
Hienoin Killers, jonka olen koskaan nähnyt! Ehdottomasti.
Paljos maksoi ja kauan meni aikaa?
Itselläni ei ikä riitä tuollaiseen ilman äidin suostumusta ja sitä taas saisi sitten anoa siihen asti, että tulee sitä ikääkin, joten turha yrityshän se.
Sittenkun ikää tulee niin luultavasti minäkin otan jonkinlaisen ja se jonkinlainen taitaa juurikin olla tuo Killers. Jotenkin vaan niin pirun hieno kuva ja siitä saa juuri sen käsityksen mitä Maiden silloin oli! Rajua ja raakaa liveä, Perkele soikoon
Hemmetin hieno kuva todellakin. Kyllä tuo Killers toimii, oli itsellänikin mielessä ekana että jos joskus Maiden-tatskan otan niin tuo voisi olla hyvä vaihtoehto.Dante wrote:Tässä uunituoreet kuvat uudesta aarteesta. Kuvapäivitystä luvassa, kunhan tuo ensin parantuu.
Väritystä aloittaa
Valmis paikanpäällä
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
Edward the Greaat
- Berserkki

-
Stratocaster
- Azazel

Vittu kun päätin että ei tule enää yhtään kuvaa, mutta veikkaan, jotta nyt joutuu Asaa ja Dantea matkimaan sen verran että tuo löytää kyllä pohkeeseeni ja Blue Dragonista. Jossain vaiheessa sitten
Itselläni kasvaa karvoja jonkin verran, mutta totesin, että kyllä se sieltä näkyy
Itselläni kasvaa karvoja jonkin verran, mutta totesin, että kyllä se sieltä näkyy