Onko sinulla Maiden-tatuointi?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

On juu komea tuo Maken tatuointi. Tarkasti ja huolella tehty. Mihin muuten kadotit Make sen sun veskari Eddie ideasi :D :?:
SAVE_US.ETG :P
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Aika komeat \,,/ Tommosen vois jopa hankii ku ikää vähän tulee lisää. :twisted:
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Me like! Helvetin upee kuva! Diggaan varsinkin kun oot lisänny tohon myös jotain omaa, niin ettei vastaavaa varmasti löydy keltään. Mua meinaa nyppii kun tosta tatska hommasta on tullu sellanen trendi juttu (ei tosin noin isoista kuvista) ja ehkä siks oma eka kuva ottaa vieläkin aikaansa. Kyllä se vielä tulee, mutta mikä ja mihin.

Mutta on tosiaan silmää miellyttäva tatska. Pinnat siis myös kuvan hakkaajalla, hyvää työtä.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Edward the Greaat wrote:On juu komea tuo Maken tatuointi. Tarkasti ja huolella tehty. Mihin muuten kadotit Make sen sun veskari Eddie ideasi :D :?:
No kun tuli tollanen nivelrikko tuonne oikeaan lonkkaan ja pelihommat täytyi lopettaa kokonaan niin se vähän niinkuin hautautui se veskari idea siinä.
Maskin jätin itselleni kyllä ihan vaan muistoksi :D
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

^Kyllä Maken kelpaa selkä paljaana kuljeskella, on pirun hieno! Eikä tollasta löydy juu ihan joka Maiden-fanilta.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Makelle täydet Respectit!! Helvetin siisti! Varsinki noi skidien nimet liitetty tohon kuvaan,
ikuinen muisto!
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Make#34 wrote:
Edward the Greaat wrote:On juu komea tuo Maken tatuointi. Tarkasti ja huolella tehty. Mihin muuten kadotit Make sen sun veskari Eddie ideasi :D :?:
No kun tuli tollanen nivelrikko tuonne oikeaan lonkkaan ja pelihommat täytyi lopettaa kokonaan niin se vähän niinkuin hautautui se veskari idea siinä.
Maskin jätin itselleni kyllä ihan vaan muistoksi :D
Juu kerroit, että jätit maskin kuitenkin muistoksi, kun silloin melkein myit sen minulle :D. No se tästä off-topikista.
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Way to go Make ! Pakko nostaa pipoa, toteutit aika hienon projektin kroppaasi. Itellä on homma jäissä, mieli muuttuu kuin tuuliviiri ja aina jokin nyppii ideassa kuin ideassa. Kun joskus sais sen AHAA-elämyksen ja pääsisi sinuiksi päänsä kanssa. Jatketaan ihmettelyä. Hieman olen kyllä viime aikona kallistunut enemmän Maiden-aiheesta jonkinlaiseen yhdistelmään, joka liittyy heavy-musiikkiin yleensä. Katsotaan nyt, olen nyt jonkin aikaa sulatellut Overkill/Maiden-yhdistelmää. Jos kesällä vielä vihreä valo on päällä mielessä, sitten annan mennä.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Mutta ajankohtana tollasen kuvan ottaminen talvis-aikaan on ajankohtana otollisin, kun ei ole lämmintä ulkona. Eikä tarvitse pakoilla auringonottoa. No saunoa ei pysty ym:t hikoilut on aika kliellettyjä.
Lopputuloksen kannalta hyvä hoitaminen on todella tärkeää.
Olis se nyt aika perseestä panna kuvaan paljon rahaa ja hoitaa se niin huonosti, että lopputulos kärsii sen takia.
Eli jos kuvan ottaa niin hoitaa homman alusta loppuun kunnialla niin se on sillä selvä :D
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Post by Tolppanen »

Helvetin hieno tuo Maken tatuointi! 8)

Ja itselläni ei ole Maiden tatuointia, mutta sitten kun olen hieman vanhempi, niin voisin ehkä harkitakkin sellaisen ottamista, ainakin jonkun pienen ehkä. Sen verran perkeleen hienoja on nuo kyllä. :)
Up The Irons! \,,/
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Nyt päivitystä tuohon kuvaan tuolla selässä, kun punoitus on nyt näin kahden viikon jälkeen hävinnyt. Nahka on jo kunnossa pikkasen iho sivuilta kesii vielä mutta lopputulos alkaa olemaan tuo kun ruvet ovat lähteneet:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... tilhi2.jpg

..itse kyllä olen tyytyväinen ja sehän se onkin pääasia :D
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Make#34 wrote:Nyt päivitystä tuohon kuvaan tuolla selässä, kun punoitus on nyt näin kahden viikon jälkeen hävinnyt. Nahka on jo kunnossa pikkasen iho sivuilta kesii vielä mutta lopputulos alkaa olemaan tuo kun ruvet ovat lähteneet:

Kyllä on syytäkin olla tyytyväinen. On meinaan sen verran komea.
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Make#34 wrote:Nyt päivitystä tuohon kuvaan tuolla selässä, kun punoitus on nyt näin kahden viikon jälkeen hävinnyt. Nahka on jo kunnossa pikkasen iho sivuilta kesii vielä mutta lopputulos alkaa olemaan tuo kun ruvet ovat lähteneet:

Noniin, nyt on komea. Ainoa vaan mikä mua häiritsee on tuo pää :? Se on vähän erilainen mutta ihan sama, tuollaisen ottaisin minäkin selkääni mielellään 8)
Half Lives... Eat But Never Kill
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

No nyt... Tätä mä meinasin, kun sanoin odottelevani sitä parantumista. Nyt näyttää siltä kuin pitääkin. Aziaa! :finger:
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Tässä uunituoreet kuvat uudesta aarteesta. Kuvapäivitystä luvassa, kunhan tuo ensin parantuu.
Kuvan teki Timppa Blue Dragonissa. Ja olen mielettömän tyytyväinen tuohon :D

Väritystä aloittaa

Valmis paikanpäällä

Ensimmäisen huuhtelun jälkeen kotona
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Dante wrote:Tässä uunituoreet kuvat uudesta aarteesta. Kuvapäivitystä luvassa, kunhan tuo ensin parantuu.
Väritystä aloittaa
Valmis paikanpäällä
Onneks olkoon pirun hienosta tatskasta!
Hienoin Killers, jonka olen koskaan nähnyt! Ehdottomasti.
Paljos maksoi ja kauan meni aikaa?

Itselläni ei ikä riitä tuollaiseen ilman äidin suostumusta ja sitä taas saisi sitten anoa siihen asti, että tulee sitä ikääkin, joten turha yrityshän se.
Sittenkun ikää tulee niin luultavasti minäkin otan jonkinlaisen ja se jonkinlainen taitaa juurikin olla tuo Killers. Jotenkin vaan niin pirun hieno kuva ja siitä saa juuri sen käsityksen mitä Maiden silloin oli! Rajua ja raakaa liveä, Perkele soikoon :twisted: Takkini selästäkin voi bongata Killers selkämerkin....
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Dante wrote:Tässä uunituoreet kuvat uudesta aarteesta. Kuvapäivitystä luvassa, kunhan tuo ensin parantuu.

Väritystä aloittaa

Valmis paikanpäällä

Hemmetin hieno kuva todellakin. Kyllä tuo Killers toimii, oli itsellänikin mielessä ekana että jos joskus Maiden-tatskan otan niin tuo voisi olla hyvä vaihtoehto.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Voimanorja wrote:Paljos maksoi ja kauan meni aikaa?
Hintaa tuli 450 + 40 erkin varausmaksu. Aikaa meni noin. 5 tuntia.
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

Komeita on molempien -Danten ja Maken- nahat nyt. Kateudella karautteloo. Maybe someday..
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
-Ossi-
Bändäri
Bändäri

Post by -Ossi- »

Eikös tuo Danten kuva ole ihan samanlainen ku Asan?
Do you ever feel it?
A craving that is so strong
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

-Ossi- wrote:Eikös tuo Danten kuva ole ihan samanlainen ku Asan?
Sama Eddie, mutta jokaisen tatuoijan versiot eroavat toisistaan, mitä olen netissä Killers Eddietä katsellut ihmisten nahoissa :D
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Kyllä tuo Danten tatska on vain niin hiton hieno. Aika samanlainen kuin asan, mutta eihän sillä väliä. Todella upea!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Saatanan hieno tatska, hienoin ikinä näkemäni Maiden-tatuointi!
Onneks olkoon Dantelle. Ihan polttelee tatskan otto, mutta eipä sitä 15v ilman vanhempien suostumusta tehdä.
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Hiton komia on! Ei voi muuta sanoa, vaan eipä kait tarttekkaan =)

Vielä jonain päivänä hakkautan itseäni isolla rahalla... vielä jonain päivänä...
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Vittu kun päätin että ei tule enää yhtään kuvaa, mutta veikkaan, jotta nyt joutuu Asaa ja Dantea matkimaan sen verran että tuo löytää kyllä pohkeeseeni ja Blue Dragonista. Jossain vaiheessa sitten :D
Itselläni kasvaa karvoja jonkin verran, mutta totesin, että kyllä se sieltä näkyy :lol:
Post Reply