Kylillä kuultua (kehuja ja kritiikkiä Iron Maidenista) Topic

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

^ei se mun päätä ole roskikseen tunkenut, jos sitä vihjasit.

Ja katso jos olisit meidän koulussa niin tietäisit, että kaikki on leikkiä. oppilaat härnäävät häntä ja toisin päin.

no nyt kuitenkin, eiköhän tää ala jo mennä offtopicin puolelle.
playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

Tälläistä kommenttia olen kuullu Maidenin jätkistä, niiltä joitten mielestä Maiden "o iha paska"

Steve: ei ole mitään erikoista.
Adrian: lihava ja "leuhka"
Dave: "pullaposki Dave!"
Nicko: "varmaan 70 v. Vanha kurppa.
Janick: Joku vitun pikkuhiiri hyppimässä ympäri lavaa Antti Tuisku homohousut jalassa! (ilmesisti Rock In Riolla Janickin housut ovat samanlaiset mitä Antti tuisku on käyttänyt.)
Bruce: Neitimäinen kimittäjä.

Jos kaverit jotain vitsailee, niin en ota niin vakavasti, mutta ku jotku jotka ei tiedä mitään arvio, niin se alkaa ottaa päähän. :twisted:

EDIT: Siis tuollainen lapsellinen haukkuminen asiasta tietämättömiltä joskus vituttaa.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Eilen musiikintunnilla eräskin hahmo tuli kyttäämään A Real Live Dead One-paitaani ja pitkään mulkkailtuaan ilmoitti että Maidenilla ei ole yhtään hyviä kappaleita. Hieman huvittuneena kysäisin, että mitäs biisejä poiika on kuullut, mutta eipä saanut yhtään mitään sanottua. Vielä lisäsi, että Maiden on "hirveää mättöä ja rääkymistä" , mikä on varsin outo kommentti Maidenin musiikkiin liitettäväksi. :)
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Stratocaster wrote:Eilen musiikintunnilla eräskin hahmo tuli kyttäämään A Real Live Dead One-paitaani ja pitkään mulkkailtuaan ilmoitti että Maidenilla ei ole yhtään hyviä kappaleita. Hieman huvittuneena kysäisin, että mitäs biisejä poiika on kuullut, mutta eipä saanut yhtään mitään sanottua. Vielä lisäsi, että Maiden on "hirveää mättöä ja rääkymistä" , mikä on varsin outo kommentti Maidenin musiikkiin liitettäväksi. :)
Nämähän nyt ovat näitä asioista tietämättömien kommentteja, kun periaatteessa vaan pitää olla erimieltä.
"I hate the band you like!"
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Stratocaster wrote:Eilen musiikintunnilla eräskin hahmo tuli kyttäämään A Real Live Dead One-paitaani ja pitkään mulkkailtuaan ilmoitti että Maidenilla ei ole yhtään hyviä kappaleita. Hieman huvittuneena kysäisin, että mitäs biisejä poiika on kuullut, mutta eipä saanut yhtään mitään sanottua. Vielä lisäsi, että Maiden on "hirveää mättöä ja rääkymistä" , mikä on varsin outo kommentti Maidenin musiikkiin liitettäväksi. :)
Toi on kaikista yleisin kommentti mitä kuulee :D Paska bändi vaikkei ole biisejä kuulutkaan, ja laulu on rääkymistä ja musiikki on örveltämistä. Tai sitten että kauheaa heviä josta ei erota laulua koska kitarat on niin kovalla. :lol:
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Edward the 2nd
Hang-Around
Hang-Around

Post by Edward the 2nd »

Hyvin näky poika olevan taas perillä asioista. Tommosillehan nauretaan päin naamaa.
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Heh heh.. tuota rankkuutta ja Brucen rääkymistä parjattiin jo meiksin ollessa ala-asteella 5. ja 6. luokilla 1983-1984..... taitaa monet arvostelijat heittäneet nuo ennakkoluulot ja yleistykset jo romukoppaan ja nyrkit heiluu mukana.
Into Iron Maiden Since 1983
Sakmaster
Vempare
Vempare

Post by Sakmaster »

[quote="putte-possu"]Soitin pari viikkoa sitten The Troopperin musiikin tunnilla ku meillä oli levyraati.Noh.Tuomariston piti sitten arvostella tätä biisiä ja yks muija sitten kommentoi näin: "toi laulaja on kuin pikku lapsi joka yrittää laulaa todella kovaa ja korkealta...siis tää biisi on iha huono muutenkin"[/quote ]

tuli tästä kommetista mieleen kanssa kun meillä oli musiikin tunnilla levyraati ja sitten yhellä meijän luokan tyypillä oli maidenia mukana...en viitti alkaa nimeä sanomaan. Niin poika toi the wicker manin levyraatiin ja luokka sitten kuunteli sitä ja kun biisi loppu tokasin että eipä ollu mikään kovin hyvä biisi levyraatiin vaikka maidenia onkin...niin tämän biisin tuoja tokas että ei niin munkin mielestä tää on aika huono:D meikä ajatteli päässäni että miksi vitussa se sen sitten toi levyraatiin....The Wicker manissa ei oo oikeastaan hirveesti mitään vikaa mutta kun sen on kuullu niin monesti niin se kyllästyttää...Porukka kuitenkin anto siitä 4 pistettä, 5 oli maksimi...
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

^^The Wicker Man uppoaa yleisöön. Se on jopa saanut paikalliset teinit tanssimaan koulun limudiscossa.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

^ Äh, sattana. Helmiä sioille.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
h3ksa
Vempare
Vempare

Post by h3ksa »

Hauska lukea näitä :lol:
Itelle ei sinänsä oo sattunu mittää tavallisesta poikkeavaa palautetta maidenista. Tämmösiä "perus" lausahduksia vain: Iron Maiden on yhen biisin bändi! Semmonen mummon potkija bändi, kattokaa niitä kansikuvia! The Trooper on ainoa hyvä. Miten sää jaksat kuunnella sitä yhtä ja samaa bändiä? yms.

Joku aika sitten, ku tilasin Hellsingistä Somewhere in tour t-paidan ja mainitsin tästä äidille... Äiti totes vaa, että sopii kunhan siinä ei oo mitään luurangon kuvia. :lol:
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

:D Kaveri tokas yks päivä prisman levy osastolla kun kattelin Maiden levyjä että "Maiden on yhen riffin kikkeli heviä" :D HAHA. Kysyin sitte että miks niin, ni siihen sano "noku se laulaja laulaa hirveen korkeelta ja sil on aina sellaset homot nahka nousut ja ne kaikki biisit kuulostaa samoilta" Taas tollasii perus kommenteja tietämättömiltä.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

h3ksa wrote: Joku aika sitten, ku tilasin Hellsingistä Somewhere in tour t-paidan ja mainitsin tästä äidille... Äiti totes vaa, että sopii kunhan siinä ei oo mitään luurangon kuvia. :lol:

Hahah vähä hyvä ! :D
dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

tänään kuulin hyvän kommentin: se juopoimman näkönen (ardian smith) näyttää ihan raskaana olevalta sarvikuonolta...........otappa tuostakin selvä :lol:
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

no joo, yks mun ulkomaalainen kaveri sano vaikkakin tykkää fear of the darkista, että
Iron Maiden on maailman KÖYHIN bändi :D
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Heh, näitähän on ollu, mutta eilen anttilassa ol joku alle kouluikäinen vekara jolla oli Maidenin levy kourassa. Sen mutsi kyseli että: Oletko ihan varma että haluat Iron Maideniä? Skidi vastas että joo, mutta jaksatko odotella jos kattelen vielä vähän. Mutsi vastas: Jaksanhan minä.

Tuossa kohtaa mutsi teki virheen. Toi skidi tulee asumaa levykaupossa kunhan vanhenee. Ja silloin ei mutsi enää jaksakkaan. Mutta eipä kait enään sillon tarvikkaan. Hiukka käkättelin tuolle. Ittelläni kun eukon kanssa on aina se tilanne levykaupoissa että ennen kuin olen ees ehtiny kartoittaa liikkeen pohjan, pinta-alan ja missä nurkassa on mitäkin, niin pitäis muka jo lähteä. Silloin pitää paiskata rahaa kouraan ja sanoo että mee manikyyriin ja tuu kahen tunnin kuluttua takas ;) Hups, lipsahti hiukka ohi aiheen.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

^Noinhan se menee. Kun mennään käymään Tampereella tai vaikka Tukholmassa, niin eukko menee rättiostoksille ja minä levykauppaan. Levyjen ostaminen on taidetta, ei siihen hameväkeä tarvita hommaa sotkemaan.
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

^&^^ Sama täällä, kun kaupungilla käydään, minä käyn levykaupoissa ja tyttöystäväni vaateliikkeissä. Itse en ikinä viihdy vaateliikkeissä ja päinvastoin.

Tyttöystävä ei onneksi jaksa paljoa välittää meikäläisen Maiden-innostuksesta. Suhtautuu neutraalisti. Olen pari kertaa kysynyt että mitä mieltä olet, hän sanoo, että ihan ok. Olen laittanut rahaa Maideniin ihan älyttömästi, mutta ei se häntä vaivaa.
Vanhemmat taas eivät ymmärrä alkuunkaan, mutta se nyt ei ole uutta. :wink: Eivät he enää tosin kuittaile siitä niin paljon kuin aiemmin.
Kaverit ovat joskus ihmettellleet, että miten jaksan kuunnella jotain Aces Highta koko ajan. Sanon vaan, että ei hyvään kyllästy.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
Surma
Wimp
Wimp

Post by Surma »

Eräässä duunihaastattelussa Maidenpaita kirvoitti kommentit tulevalta pomolta, IRON FUCKIN' MAIDEN. Ukolla oli maidenfinlandista printtaillut keikkapäivät seinällä, ja aina on keikoillakin näkynyt. Välillä kyllä ollut pokassa pitelemistä, kun oli kaverille tullut tohkeissaan selittämään omasta CD-R Eddie's Archivesta. Tosin aina on äijän autossa ollut Powerslave tai BNW, kun olen työajoa muutaman kerran vetänyt.
I mean nowadays you have Black Metal bands in Brazil claiming to play Norse-core. How fucked up is that? -Joel Grind
spongebob
Hang-Around
Hang-Around

Post by spongebob »

Mulle on tullut enimmäkseen negatiivista palautetta maidenista: Pari kertaa koulussa oon kuullu että miks sää vieläki kuuntelet sitä "Irmaa" ja haukuttu kikkeliheviksi ja valitettu siitä ,että miks ne keikkailee vielä ku ne on nii vanhoi.

Posiitivista: esim. voittanu 7 luokalla luokan levyraadin Trooperilla ja porukat on melko kiinnostunut maidenista.
Jimmy Harris
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Jimmy Harris »

Näyttää tuo Trooper olevan niiq ihq daa biisi. Tämä juuri eniten ärsyttää, kun ei tiedetä/arvosteta kuin näitä saatanan puhkikulutettuja hittibiisejä.
Judas_Rising
Hang-Around
Hang-Around

Post by Judas_Rising »

Jimmy Harris wrote:Näyttää tuo Trooper olevan niiq ihq daa biisi. Tämä juuri eniten ärsyttää, kun ei tiedetä/arvosteta kuin näitä saatanan puhkikulutettuja hittibiisejä.
Totta. FOTD ja Trooper ovat ne biisit mitkä suurin osa näistä wannabe Maiden faneilta tulee mieleen ensimmäisenä. Itteeni piruttaa nii saatanasti ku Maidenia on tullut kuunneltua nelisen vuotta pian, kun kaveri tulee ipodin kanssa ja heittää jonkun "ootko kuullu ikinä Wicker Mania ku sä oot Maiden fani? Se oli kai samal levyl kun troopperi. SIka hyvä biisi." Tietämättömät ovat typeriä.

Muita näitä kuluneita ovat RTTH ja TNOTB. Aces High kanssa on kai tulossa nyt tälaiseksi ihq raksupoksu daa biisiksi. Sitten saadaan kuulla kaverien soittavan troopperia kitarallaan ja raiskaavan biisin täydellisesti. Onhan Cradle Of filthin versio Hallowedista hirveä vaikka muuten pojat ovat ihan hyviä, kaverin soittamana ei kehtaa edes kuunnella.

Itse en enää pysty kuuntelemaan RTTH, TNOTB ja troopperia koska ne ovat aivan puhkikuluneet. Sama biisi ei kuulosta enää niin hyvältä 6800 kertaan kuultuna.:( Mutta suurin osa "todellisista" Maiden diggareista löytävät Maidenin radiosta tai kaverin ipodista. Komeita biisejähän tietenkin soitetaan paljon :twisted:
-Ilman mutkia tie on suora
-On vaikea aivastaa kun pitää lintua kädessä
-Vesi on tärkeää. Ilman vettä kukaan ei oppisi uimaan ja kaikki hukkuisivat'

-Norjalaisia sananlaskuja
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

asa wrote:^Noinhan se menee. Kun mennään käymään Tampereella tai vaikka Tukholmassa, niin eukko menee rättiostoksille ja minä levykauppaan. Levyjen ostaminen on taidetta, ei siihen hameväkeä tarvita hommaa sotkemaan.
Miehen puhetta! Mikään ei voita sitä, kun seteli polttelee taskussa ja kaukalosta etsii levyjä huolella ja harkiten. Sitä ei parane ottaa matkaseuraa mukaan ellei vähintäänkin yhtä innokas kaveri ole, siinä ulkopuoliset kuolee hyvin nopeasti. :twisted:

Meilläpäin kanssa monet vittuilevat siitä, että "miks toi airon meiden keikkailee vielä ku ne on niin vanhoiki?!" Mitä sillä iällä on väliä jos homma pelaa? Kuolkaa poserit jotka tuota hoette!
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Tänään kaveri tuli sanomaan minulle: Maiden ei osaa laulaa! Ei hitto mä aloin nauramaan. :D
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

reptile wrote:^&^^ Sama täällä, kun kaupungilla käydään, minä käyn levykaupoissa ja tyttöystäväni vaateliikkeissä. Itse en ikinä viihdy vaateliikkeissä ja päinvastoin.

Tyttöystävä ei onneksi jaksa paljoa välittää meikäläisen Maiden-innostuksesta. Suhtautuu neutraalisti. Olen pari kertaa kysynyt että mitä mieltä olet, hän sanoo, että ihan ok. Olen laittanut rahaa Maideniin ihan älyttömästi, mutta ei se häntä vaivaa.
Vanhemmat taas eivät ymmärrä alkuunkaan, mutta se nyt ei ole uutta. :wink: Eivät he enää tosin kuittaile siitä niin paljon kuin aiemmin.
Näin se menee minullakin. Levukauppaan kun eksyy, niin sieltä ei kovin nopeasti poistuta.
Tosin tyttöystävää ei ole, joten tuota toista ongelmaa ei löydy. :D
Viime aikoina tosin se levykauppapyöriskely on mennyt pelkäksi katseluksi, kun ei ole rahaa ollut tarpeeksi ostaa mitään. Lista alkaa olemaan jo aika pitkä, mutta kun ei sitä oravannahkaa löydy. :(
Lisäksi X-Factoria ei tahdo löytyä mistään. Perkeleen perkele.

Mitään kovin pahoja Maiden dissauksia en ole kuullut. Vanhemmat ymmärtävät hyvin innostukseni ja lisäksi olen saanut kiskottua myös pikkuveljen Maidenia kuuntelemaan.
IRC:issä on toisinaan tullut hieman juttua kun kokoajan luukutan np:nä Maidenia.
Siellä kun tuntuu löytyvän vain näitä bläkin kuuntelijoita.
Kommentteja on tullut tyyliin:
"Se laulaja vetää niin hirveen korkeelta"
"Maiden on paskaa"
"Eipä niiden biisien tarinat oo sen parempia kuin bläkissäkään"

Varsinkin tuo viimeinen pisti hieman hymähtelemään. :)
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Locked