Metallica
Moderator: The Killer Krew
-
- Tuhlaajapoika
Olen tässä yrittänyt selvittää Lauluväljakin sijaintia, mutta ei minun aivoillani sitä noilta sivuilta löydetä.MaidenManutd wrote:Internet on pullollaan Tallinnan karttoja,etsivä löytää.The_Air_Raid_Siren wrote:Ilmeisesti sitten tuonne -Iron- kanssa lähdetään kun kaveri osti meille liput tänä aamuna.
Missäs päin Tallinnaa tuo Laululava (tai mikä olikaan) muuten sijaitsee?
Ihmettelen kun jengi aina kyselee semmosia asioita mitkä pystyy itse löytämään
esim. netistä parissa minuutissa.OMAN PÄÄN KÄYTTÖ SALLITTUA!!!!!!!!!!!
Infoa Suomeksi
Lauluväljak - The Tallinn Song Festival Grounds
Tuolla sivuilla oli osoite Narva mnt. 95 Tallinn 10127 ESTONIA.
Tallinnan kartta
En vain löydä hakemalla tuota osoitetta. Kun laittaa vasemmalta laidalta ruksin kohtaan "konserttipaikat" ilmestyy oranssi täplä tuohon johonkin kohdalle, mutta nimeä ei näy. Ilmeisesti oikea paikka kun tuskin noita Tallinnassa montaa on?
Ohjelma:
17:00 doors
18:00-18:30 Pedigree
19:00-19.30 Tanel Padar and the Sun
20:00-20:45 Bullet for My Valentine
21:45 Metallica
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Roudari
Itse olin siinä turva-aidassa kiinni...MuurarinEno wrote:Siinä eturivissä oli ainakin ihan helvetin kova tunnelma.Hanged man wrote: Ohhoh,mun mielestä stadikan keikka oli täyttä kuraa verrattuna esim.viime kesän Maideniin.
Lattea tunnelma ja kentällä olin lähellä nestehukkaa niin ei kovin hyvät muistot oo,juu...
Olen 187cm/95kg:n kaveri niin meinas kyllä ihan oikeesti tuntua n.6-7h ilman nestettä niinkin hiostavalla ilmalla.
Vei kyllä ihan totaalisesti mehut,kaksi tytskyä melkein vierestä pyörtyi.
Järkkäreitä ei tuntunu paljon kiinnostavan vaikka pyysin niiltä nestettä...
Vaan juu,kyllähän tuo Harvesteri ihan jyräs ja die,di,die kajahti ihan kivasti suomalaistenkin suusta...
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
-
- Hell Rat
Olen tässä yrittänyt selvittää Lauluväljakin sijaintia, mutta ei minun aivoillani sitä noilta sivuilta löydetä.The_Air_Raid_Siren wrote:MaidenManutd wrote:Internet on pullollaan Tallinnan karttoja,etsivä löytää.The_Air_Raid_Siren wrote:Ilmeisesti sitten tuonne -Iron- kanssa lähdetään kun kaveri osti meille liput tänä aamuna.
Infoa Suomeksi
ECKERÖLINEN ESITTEESSÄ ON HYVÄ TALLINNAN KARTTA JOSSA ON TÄRKEÄT
KOHTEET MERKITTY SELVÄSTI. SIELTÄ LÖYTYY MYÖS LAULULAVA.
LÄHELLÄ SATAMAA JA KESKUSTAA SIJAITSEE.
HAEPPA VAIKKA MATKATOIMISTOSTA NIIN SAAT TIETOA PAIKOISTA.
Helppo sinne on löytää, eli tuota Narva mnt:tä ajelee vain itään päin, niin se laululava näkyy jossain vaiheessa tien oikealla puolella.The_Air_Raid_Siren wrote:Olen tässä yrittänyt selvittää Lauluväljakin sijaintia, mutta ei minun aivoillani sitä noilta sivuilta löydetä.MaidenManutd wrote:Internet on pullollaan Tallinnan karttoja,etsivä löytää.The_Air_Raid_Siren wrote:Ilmeisesti sitten tuonne -Iron- kanssa lähdetään kun kaveri osti meille liput tänä aamuna.
Eli se on muistaakseni suurin piirtein tuon punaisen nuolen kohdalla.

-
- Roudari
Maiden sais ottaa mallia Metallicasta sen suhteen että settilista vaihtuu 1-3 biisin osalta melkein joka kaupungin kohdalla.
Puolestaan Metallica sais ottaa mallia Maidenista tekemällä jonkunlaisen "Early days"-kiertueen.
"Tonight were gonna play songs for our first 4 albums;Kill em all,Ride the lightning,Master of puppets,And justice for all..."
Kuhan vain uneksin....
Puolestaan Metallica sais ottaa mallia Maidenista tekemällä jonkunlaisen "Early days"-kiertueen.
"Tonight were gonna play songs for our first 4 albums;Kill em all,Ride the lightning,Master of puppets,And justice for all..."

Kuhan vain uneksin....
Heh, funny thing. Itsekin olen jo jonkin aikaa haaveillut tällaisesta. Tosin ajattelin että voisi olla vielä parempi jos mukana olisi vain kolme ekaa levyä. Settilistaakin mietin, ja paljon harvinaisuuksia sinne saisi mahtumaan: Ride The Lightning, Disposable Heroes, The Call Of Ktulu, Orion...Hanged man wrote: Puolestaan Metallica sais ottaa mallia Maidenista tekemällä jonkunlaisen "Early days"-kiertueen.
![]()
![]()
Kuhan vain uneksin....
Avausbiisinä tietysti Hit The Lights.

Setin keskikohdassa jätkät alkaisivat sitten veivata Orionia, ja taustalla olevalle jättiruudulle alkaisi tulla kuvia Cliff Burtonista. Kun vain kuvittelenkin sitä fiilistä...
Mutta takaisin todellisuuteen.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
-
- Tuhlaajapoika
Siinä pari kuvaa Lauluväljakista. Että sellainen paikka.
http://www.lauluvaljak.ee/files/eng_mai ... lv/lv4.JPG
http://www.lauluvaljak.ee/files/eng_mai ... lv/lv5.JPG
http://www.lauluvaljak.ee/files/eng_mai ... lv/lv7.jpg
http://www.lauluvaljak.ee/files/eng_mai ... lv/lv4.JPG
http://www.lauluvaljak.ee/files/eng_mai ... lv/lv5.JPG
http://www.lauluvaljak.ee/files/eng_mai ... lv/lv7.jpg
-
- Peräruiske
-
- Azazel
No aijaa!DemonFromTheSilentPlanet wrote:Liput on. ensimmäistä kertaa Tallica livenä, ja viel samalla pääsee käymään Virossa = Taatusti unohtumaton Tiistai-päivä.

Hieno vuosi tulossa. The Stratocaster & Ktulu (and Dante) Heavy Metal Team pääsee tsekkaamaan molempien lempibändit, ´tallican ja itse Iron Maidenin! Dantekin luonnollisesti ilmestyy molemmille ja eiköhän sitä taas nähdä seuraavan vastaavan jonottelutilaisuudessa.
-
- Roudari
Godaa tännekkin topicciin:
Tallinna reissu menee meillä näin: ma iltana 21.15 hesasta hitaalla yli ja yö laivassa(4hengen ikkunallinnen A-luokan hytti) ja aamulla ulos laivasta.
Aamupalalle jonnei ja pikku hiljaa klo12 about kamat hotellille ja sit radalle. Keikan jälkeen(kun siis ravintelit menee kiinni) yö hotskussa. Aamuselle keskiviikkona kauheessa olossa heiluun kylille ja ostoksia tekemään. Paluu hitaalla ke klo16.00 jälkeen hkiin.
Koko reissu 4hengelle(minä+naapurin ukko+vaimot):
matkat 61ekee
hotelli: 2 kpl 2h huoneet 100ekee
keikkaliput 4kpl*49= jotain ekee
ei paha hinta ollenkaan mielestäni.
Tallinna reissu menee meillä näin: ma iltana 21.15 hesasta hitaalla yli ja yö laivassa(4hengen ikkunallinnen A-luokan hytti) ja aamulla ulos laivasta.
Aamupalalle jonnei ja pikku hiljaa klo12 about kamat hotellille ja sit radalle. Keikan jälkeen(kun siis ravintelit menee kiinni) yö hotskussa. Aamuselle keskiviikkona kauheessa olossa heiluun kylille ja ostoksia tekemään. Paluu hitaalla ke klo16.00 jälkeen hkiin.
Koko reissu 4hengelle(minä+naapurin ukko+vaimot):
matkat 61ekee
hotelli: 2 kpl 2h huoneet 100ekee
keikkaliput 4kpl*49= jotain ekee
ei paha hinta ollenkaan mielestäni.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Hell Rat
Metallica soitti kyseisessä pömpelissä jo vuonna 1999 ja Iron Maiden Brave new worldHanged man wrote:Kiinnostais tietää että minnekähän tuonne lauluväljakille meinataan stage rakentaa.
Melko mielenkiintoisen oloinen paikka kaikenkaikkiaan!
kiertueella 2.7.2000 ruisrockin jälkeen.
Ittelläni on vanha keikka videolla Stonelta tuolta samalta lavalta. soittivat jollakin
Suomi-Ryssä veljesfestarilla 80 luvun lopussa.
-
- Roudari
Oliko lava rakennettu tuonne "pömpelin" puolelle vai nurtsin puolelle eli toimiko tuo pömpeli osana katsomoa?MaidenManutd wrote:Metallica soitti kyseisessä pömpelissä jo vuonna 1999 ja Iron Maiden Brave new worldHanged man wrote:Kiinnostais tietää että minnekähän tuonne lauluväljakille meinataan stage rakentaa.
Melko mielenkiintoisen oloinen paikka kaikenkaikkiaan!
kiertueella 2.7.2000 ruisrockin jälkeen.
Ittelläni on vanha keikka videolla Stonelta tuolta samalta lavalta. soittivat jollakin
Suomi-Ryssä veljesfestarilla 80 luvun lopussa.
http://www.metallica.com/index.asp?item=100338
Triviumin Master Of Puppets, Machine Headin Battery ja Mastodonin Orion lienevät ne mielenkiintoisimmat noista.
Triviumin Master Of Puppets, Machine Headin Battery ja Mastodonin Orion lienevät ne mielenkiintoisimmat noista.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
-
- Tuhlaajapoika
lavaHanged man wrote:Oliko lava rakennettu tuonne "pömpelin" puolelle vai nurtsin puolelle eli toimiko tuo pömpeli osana katsomoa?
Ainakin tuolla keikalla näyttää olleen tuo lava rakennettu tuohon pömpelin eteen.
-
- Hell Rat
Kyllä! Ainoastaan No Life 'Til Leather demolevy settilistana ja extrana myöskin The Four HorsemenHanged man wrote:Puolestaan Metallica sais ottaa mallia Maidenista tekemällä jonkunlaisen "Early days"-kiertueen.

GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
-
- Hell Rat
-
- Hell Rat
Nyt on keikka kokonaan loppuunmyyty. lippuja ei saa enää ruotsista eikä virostakaan.
Huhtikuussa saattaa tulla vielä 5000-10000 lisälippua keikalle myyntiin mutta se ei ole
vielä varmaa järjestäjän taholta. Hyvä että tuli lippu heti haettua.
Viron lippupalvelun (piletilevin) mukaan ensimmäisen päivän lipunmyynti oli 50 000 kpl
vaikka koneet olivat jumissa aamusta monta tuntia.
Nauttii metallica aika suurta suosiota Baltiassa kun vertailun vuoksi maiden möi 6000
lippua samaan paikkaan 2000 kesällä.
Huhtikuussa saattaa tulla vielä 5000-10000 lisälippua keikalle myyntiin mutta se ei ole
vielä varmaa järjestäjän taholta. Hyvä että tuli lippu heti haettua.
Viron lippupalvelun (piletilevin) mukaan ensimmäisen päivän lipunmyynti oli 50 000 kpl
vaikka koneet olivat jumissa aamusta monta tuntia.
Nauttii metallica aika suurta suosiota Baltiassa kun vertailun vuoksi maiden möi 6000
lippua samaan paikkaan 2000 kesällä.
-
- Wimp
Lavahan oli silloin 2000 kohti tuota katettua 'katsomoa' (eli missä laulujuhlilla kuorot esiintyvät). Metallican lava on toiseen suuntaan eli sille isolle nousevall nurmikentälle .MaidenManutd wrote:Maidenin keikalla 2000 kesällä oli vain 6000 katsojaa.
Aika orvon näköinen ryhmä noin suurella alueella.