Ah.. No sittenJukka wrote:^Nuo kuvat ovat Dance of Deathin sessioista, joten ei kannata vielä vetää johtopäätöksiä.

Eli BB:n käyttäjäks rekisteröityminen on ilmasta?
EDIT: Rekkasin, ja joo, näyttää olevan ilmasta. Kivaa
Moderator: The Killer Krew
Samat sanat täältä päin, toivottavasti ei tarvitse odottaa liian kauaa.Hanged man wrote:Joopa joo.
" I've never been part of a more fun Maiden session - lots of laughing and we've cut eight tracks in the first week - and they're stunning! Heavy, and more proggy than recently - but also more GROOVE than I've heard in a long time! Super strong material - and it sounds heavy as hell!!!! Awesome!"
Just nyt alko se tuttu kihelmöiminen vatsanpohjassa ja uuden helvetinmoisen Maiden-lätyn odottelu...
Bulletin Board eli samanlainen lintulauta kuin tämäkin.Frontier90 wrote:mikä toi BB on?
SCORPIONS puhuu asiaa. Itsekin olen jo likemmäs 30 vuotta heviä kuunnellut ja keikoillascorpions wrote:^ Henkilökohtaisesti minulle riittää musiikki ja uutiset, en tarvitse mitään nimmaroituja kuvia mitkä ei koskaan saavu, tai oikeuuta päästä konsertissa eturiviin. Vähempikin riittää.
Mutta jos haluaa lukea tuommoisen tekstin, niin en rehellisesti sanottuna halua halua maksaa siitä penniäkään. Kuten tuosta tekstistä voi päätellä tuskin Kevinkään haluaisi että niistä joutuu maksamaan.
Tässä oli minun mielipiteeni tästä asiasta
Minun mielestä se on kyllä naurettavaa että Kevin ei voi enää omalle sivulleen poustata uutisia, vaan tuolle maksulliselle mestalle. Suoraan sanottuna aivan perseestä, oli sitten Maiden lasit tai ei päässä.UTI wrote:Asan kanssa täysin samaa mieltä siitä, että tässähän bändille omistautuneet, uskolliset fanit saavat vain enemmän vastinetta rahoilleen, siis mitään lisämaksuahan ei ole peritty.
Eikös tuosta voisi aika pitkälti päätellä, että Kevin tulee jossain vaiheessa postaamaan samat tekstit myös omalle sivulleen. Joten ei luulisi "bändille omistautuneilla faneilla" elämä siitä pilalle menevän jos joku saman tekstin tänne postaa.Kevin wrote:keep it off my diary - but I'm not promising! They'd have to pay me for that! What I will do, is let you read it in the Fan Club first!
Juuri näin!poolrules wrote:Eikös tuosta voisi aika pitkälti päätellä, että Kevin tulee jossain vaiheessa postaamaan samat tekstit myös omalle sivulleen. Joten ei luulisi "bändille omistautuneilla faneilla" elämä siitä pilalle menevän jos joku saman tekstin tänne postaa.Kevin wrote:keep it off my diary - but I'm not promising! They'd have to pay me for that! What I will do, is let you read it in the Fan Club first!
Meikäläisen mielestä tuommoiset Fanclubi toiminnat ovat erittäin hieno juttu, jos ja kun on innostusta kulloisestakin bändistä niin paljon, että haluaa liittyä fanipaikkoihin.urho47 wrote:^Mutta kun homman pointti on siinä että maksaneet fanit saavat enemmän vastinetta rahoilleen. Tässä tapauksessa lukea nuo studiopäiväkirjat muita ennen.