Manowar

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Pistää kyllä harmittamaan tuo Loganin toheltaminen :evil: Levyn tulo myöhästyy aivan varmasti ja kuten jo sanottu niin aivan turha toivoa bändiä tämän vuoden puolella Suomeen.
No hyvää kannattaa odottaa, eikös näin ole :wink:
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

Spartan wrote: No hyvää kannattaa odottaa, eikös näin ole :wink:
Nimenomaan ja minä jaksankin odottaa ainakin ensi syksyyn, jolloin pääsen valtion kustantamalta metsäleiriltä helvettihin. :lol:
Ei Manowaria Suomeen! ihan vielä...
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

Kyllä muuten toimii toi The Dawn of Battle-single!!!! Hieno rymistely.
Samoin I believe-biisi putosi hienosti, laittoi odottamaan levyä tosissaan.
:finger:
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

The Prisoner wrote:Kyllä muuten toimii toi The Dawn of Battle-single!!!! Hieno rymistely.
Nuohan on melkoisen vanhoja veisuja jo, eivätkä kumpikaan pärjää vertailussa übermahtavalle King of all kings biisille.

OTHER BANDS PLAY, MANOWAR KILLS!
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

asa wrote:
The Prisoner wrote:Kyllä muuten toimii toi The Dawn of Battle-single!!!! Hieno rymistely.
Nuohan on melkoisen vanhoja veisuja jo, eivätkä kumpikaan pärjää vertailussa übermahtavalle King of all kings biisille.

Mä sain noi vasta nyt kuultavakseni. Tota King of all Kingsiä en oo viel kuullu.
On ollu Manowar hiukan paitsiossa viime aikoina meikäläisellä mutta tekee uutta tuloaan.
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

The Prisoner wrote:
asa wrote:

Mä sain noi vasta nyt kuultavakseni. Tota King of all Kingsiä en oo viel kuullu.
On ollu Manowar hiukan paitsiossa viime aikoina meikäläisellä mutta tekee uutta tuloaan.
Nusnus :wink: King of Kings siis on LOISTAVA biisi. Lupailee todella hyvää tulevalta levyltä. Tuo Dawn of the Battle - sinkku taisi tulla jo vuonna 2002, jos en nyt ihan väärin muista. Mutta loistavaa musiikkia, ihan sama millon julkaistu, tai millon sen löytää. Manowar hallitsee!
"Life goes on....until it doesn't"
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Noniin nostetaanpa tämä topikki.

http://manowar.kicks-ass.net/Photos/WebPics/4037.jpg

Tuollainen "teos" löytyi googlesta :lol: . Sign of the Lego !
Nargrot
Berserkki
Berserkki

Post by Nargrot »

On noi lego ukkelit komeat :D
För imperiet!
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

^Samaa mieltä. Ja on muuten saatu yllättävän aidon näköisiksi.
Nargrot
Berserkki
Berserkki

Post by Nargrot »

http://www.ironmaiden.com/legomaiden.htm

Off : Tuolta lyötyy myös Maiden jätkät lego figuureina :p

Olettekos te kuulleet Manowarin uutta sinkkua? Ei mun mielestä toimi yhtä hyvin ku Warriors Of The World. King Of Kings Biisin nimi.
För imperiet!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Tekisi mieleni kysyä, että luetko sinä näitä sivuja ollenkaan, vai länkytätkö vaan huvikseen täällä? Tässäkin topiikissa ollut melkoisen paljon puhetta biisistä.
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Tuli tässä vain mieleen , kun katselin tässä yks päivä vierekkäin seinällä olevia Kiss - Destroyer ja Manowar - Kings of Metal seinälippuja , niin saman taiteilian käsi alaa :shock: . Oli mulle melkonen yllätys.
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

^Nehän on ihan samasta muotista.

Sekä Manovaarin että Kissin jannut on melkoisia kehokeijoja.
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Entäs pikemminkin ne muutkin Ken Kellyn tuotokset ko. bändeille; Love Gun & Fighting The World?
Edward Mannerheim wrote:Sekä Manovaarin että Kissin jannut on melkoisia kehokeijoja.
Joo, sehän on ihan elävän elämän mallista otettu, erityisesti Peter & Ace :lol:
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

No niin, nyt olisi aika homata jonkinnäköistä Manovaari-DVD'tä, kun on jo kauan tommonen himottanut. Vaihtoehtoina ovat Fire And Blood ja Hell On Earth Pt. III, mutta kumpi? Enemmän kiinnostaa tuo livemateriaali mutta ei se muukaan matsku pahasta ole. 8)

Vastaa sitten vain, jos olet nähnyt molemmat DVD't.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

No niin, CDONista pamahti eilen tuo Fire And Blood. Ensin laitoin Blood In Brazil -puolen sisään ja eikun huone pimiäks ja nupit kaakkoon. Perhana, aivan mahtava bändi ja mahtava keikka. Tämän katsottuuaan voisi väittää, että Manowarilla on maailman uskollisimmat ja fanaattisimmat fanit. Jos pitää Manowarin musiikista, mutta ylimääräinen häröily ei jaksa kiinnostaa (minua ainakin), niin tämä on juuri sinulle. Extroista löytyy nuo kaksi biisiä Ringfestistä vuodelta 2002. Vaikuttaa myöskin todella kovalta tämä keikkavideo.

Hell On Earth Pt. II -puolella saa sitten vähän häröilyäkin katsoa, mutta sopivissa määrin, sillä paljon asiaakin löytyy ja erinomaisia keikkapätkiä mm. biiseistä Guyana sekä March For Revenge sekä Bridge Of Death... nannaa.

Kokonaisuutena aivan Per-ke-leen kova.
Peto
Hang-Around
Hang-Around

Post by Peto »

Tuo Fire and Blood pitäisi hankkia joskus kokoelmiin.
Sodom
Wimp
Wimp

Post by Sodom »

mitähä tohon sanois..Ihan kova bändi on kyseessä. En pahemmin ole kuunnellu. Gods made heavy metal taitaa olla parhain kappale minkä olen kuullut. Mutta luulen että kyseessä on aika kovan luokan bändi. :P
Oh Well, wherever, wherever you are,
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far.
See the blood flow watching it shed up above my head.
Iron Maiden wants you for dead.
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

^Kovan luokan bändi on todellakin kyseessä. Jos kiinnostaa tutustuminen niin, suosittelen hankkimaan ensimmäiseksi Hail to Englandin ja Kings of Metal levyt. Molemmat sisältävät huippu biisejä ja ovat muutekin mahtavia teoksi. Ei pidä myöskään unohtaa Siqn of the Hammeria, joka on myös aivan mahtava teos.
MaidenManutd
Hell Rat
Hell Rat

Post by MaidenManutd »

Löytyi vinyylihyllystäni vanha manowar maxisingle DEFENDER. b-puolella GLOVES OF METAL. Tää on se alkuperäinen defender vuodelta 1983. Bändihän teki tuon uudestaan figtning the world levylleen. pidän tästä alkuperäisestä enemmän kun tässä ei ole niin tuotetut soundit vaan enemmän sellainen jykevä vanhahtava soundi.
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Näin tuon Fighting the World-LP:n antikvariaatissa, ja hintaa oli 8€. Onko tuo hyvä Manowarin ekaksi ostokseksi, vai mikäs sitten?
Nyt on näitä uusia bändejä tullut ihan kourallinen, ja kieltämättä tämäkin orkesteri houkuttelee.
DamageCase
Wimp
Wimp

Post by DamageCase »

^Itse tykkään oikein paljon tuosta Fighting The Worldista, mutta itse alotin Manowarin Kings Of Metal -CD:stä, 6€, ja loistavaa on.

Muutenkin Manowarin CD:itä pitäis ostella, pari vielä puuttuis. Ja samaten DVD puoli. HOE IV tullut vasta hommattua ja mahtavaa on. Fire & Blood on ollut kuulemma mahottoman mahtavaa menoa, se pitäisi joskus saaja hommattua.

Onkos tuo HOE III minkä arvoinen? Parempi vai huonompi kuin II?
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

DamageCase wrote:^Itse tykkään oikein paljon tuosta Fighting The Worldista, mutta itse alotin Manowarin Kings Of Metal -CD:stä, 6€, ja loistavaa on.
Eli tuonpa haen, sekin tuli divarissa astaan, mutta epä tuota sitten tullutkaan ostettua. Kiitos avusta :D
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

-Moonchild- wrote:
DamageCase wrote:^Itse tykkään oikein paljon tuosta Fighting The Worldista, mutta itse alotin Manowarin Kings Of Metal -CD:stä, 6€, ja loistavaa on.
Eli tuonpa haen, sekin tuli divarissa astaan, mutta epä tuota sitten tullutkaan ostettua. Kiitos avusta :D
Nonniin.. Kings of Metal oli myös minunkin Manowar aloitus. Siitä sitten etenin Hail to England ja The Triumph of Steel levyillä. Viimeinen niitti oli kun hyllyyn loikkasivat Sign of the Hammer sekä Fighting the World. Sen jälkeen Manowar on ollut itselläni maailman kovin bändi Iron Maidenin rinnalla.

Np. Manowar - Sign of the Hammer albumi. Thor pauhaa tällä hetkellä :finger:
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Aces High wrote:
-Moonchild- wrote:
Nonniin.. Kings of Metal oli myös minunkin Manowar aloitus. Siitä sitten etenin Hail to England ja The Triumph of Steel levyillä. Viimeinen niitti oli kun hyllyyn loikkasivat Sign of the Hammer sekä Fighting the World. Sen jälkeen Manowar on ollut itselläni maailman kovin bändi Iron Maidenin rinnalla.

Np. Manowar - Sign of the Hammer albumi. Thor pauhaa tällä hetkellä :finger:
Saamari.
Haet Kings of Metalin ja samalla kertaa Louder Than Hellin.
Siinä kaksi kovinta sankarimetalli levyä koskaan. Ei mitään rajaa kehumiselle voisi laittaa, koska jokainen räkki on täyttä parhautta! Itselleni kolahti juuttaan kovaa ja vieläkin soittelen vanhaa kunnon Manovaaria!

Ps. Kings of Metal omaa sittenkin huonon biisin, joka kantaa nimeä Sting of Bumblebee.
Vittu mikä rykäsy, vihaseksi laittaa.
Post Reply