Jumalauta tuli mieleen, että tuonne todellakin huvittaisi mennä, jos vaan pääsisi Herra Ktulun isäukon kanssa lähtemään.
Pitää nyt katsoa miten tilanne kehittyy, mutta kyllä Metallica olisi mahtavaa nähdä.
condemned wrote:^ No mutta tollaset pilailut on suunniteltu niille tikkulihapullia ja meksikolaisia donitseja syöville puudeleille. Ei sellaset tajua "musiikista". Toivottavasti koko paska uppoaa jonnekin Tallinnan rannikolle Kopterlinen lelukopterin viereen.
Toi on vaan kateellisten panettelua. Rahalla saa ja mopolla pääsee. Tallinnan keikalle mahtuu 70.000 henkeä ja luultavasti myös 12 tikkulihapullia ja meksikolaisia donitseja syövää Metallica fania.
^ Miks ihmeessä olisin tollasesta jotenkin kateellinen? Joojoo rahalla saa jne. Enemmän tollanen toiminta on mielestäni surullista. Mutta siitä vaan jos paalua löytyy niin että perse repeää.
condemned wrote:^ Miks ihmeessä olisin tollasesta jotenkin kateellinen? Joojoo rahalla saa jne. Enemmän tollanen toiminta on mielestäni surullista. Mutta siitä vaan jos paalua löytyy niin että perse repeää.
Mitä surullista siinä on, että on rahaa niin, että perse repeää? Kyllä mulle kelpais tollainen setti, jos olis sitä rahaa kunnolla. Rikkailla on rikkaiden huvit ja se ei tarkoita sitä ettei ymmärtäisi musiikista mitään saatikka siitä ei nauttisi yhtä paljon kuin muut.
Muuten, jos tulee nyt lauantaina lotossa päävoitto niin lupaan viedä 11 kaveriani tuolle reissulle!!!
Muistutetaan nyt vielä, että events-clubiin saa ja voi liittyä kuka vaan. Ei ole siis ainoastaan porvareiden huvi, jos meksikolaiset donitsit kiehtovat niin liittyminen ei ole edes kovin monen mutkan takana.
Hiukan alkaa vituttaa, kun itsellä ei kyllä rahat riitä Tallinnan matkaan. Halua olisi kyllä Metallica nähdä taas.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
ozz3 wrote:Muistutetaan nyt vielä, että events-clubiin saa ja voi liittyä kuka vaan. Ei ole siis ainoastaan porvareiden huvi, jos meksikolaiset donitsit kiehtovat niin liittyminen ei ole edes kovin monen mutkan takana.
Hiukan alkaa vituttaa, kun itsellä ei kyllä rahat riitä Tallinnan matkaan. Halua olisi kyllä Metallica nähdä taas.
Events-clubiin voi tosiaan liittyä kuka vaan mutta clubin perusjäsenyydellä (=ilmainen) ei pääse vielä varaamaan lippuja etukäteen. Lisäksi toi keskustelun alla ollut "Paketti on suunniteltu 12 hengelle. Hinta 11900 € + alv. ( 14 518 €)" on kuin suoraan DNA:n mainoksesta (elämä on).
Kimpsu wrote:Muuten, jos tulee nyt lauantaina lotossa päävoitto niin lupaan viedä 11 kaveriani tuolle reissulle!!!
Niin mäki mutta kun mulla ei oo kavereita. Noh, onneks rahalla saa
Ja mitä tohon eventsin "tarjoukseen" tulee, niin koittakaapa itte varata kavereille käyttöön oma alus jolla seilaatte lahden toiselle puolen, järkkäätte sieltä luksus hotellin ja tila-autot kuljettajineen. Ei se sekään halpaa ole. Tuota hintaa nostaa tietty vielä se että matkanjärjestäjänhän tietenkin pitää saada omansa välistä. Jos tota rahaa olis ku roskaa ni emmä silti tollatavalla lähtis... Mä menisin ykstyisellä suihkukoneella ja laskeutuisin backstagelle Larssin päälle. Menisin lavalle ja ilmottaisin että konsertti on peruttu
Maanantaina kyttäämään lippuja. Metallica on kuitenkin avomiehelle se ykkösbändi, joten pakko sinne jostain on matkarahat nyhjästä. Tällä hetkellä näyttää kehnolta, mutta kun saisi lippurahat revittyä, niin sitten kunnon säästölinjalla eteen päin.
Kaveri asuu Virossa, joten täytyy kilauttaa ja kysästä onko liput siellä minkä hintaisia ja suostuisiko käydä hakemassa ne maanantaina. Jos ei hän ole tällä hetkellä Suomessa.
Kimpsu wrote:Muuten, jos tulee nyt lauantaina lotossa päävoitto niin lupaan viedä 11 kaveriani tuolle reissulle!!!
niin koittakaapa itte varata kavereille käyttöön oma alus jolla seilaatte lahden toiselle puolen, järkkäätte sieltä luksus hotellin ja tila-autot kuljettajineen. Ei se sekään halpaa ole. Tuota hintaa nostaa tietty vielä se että matkanjärjestäjänhän tietenkin pitää saada omansa välistä.
Tämä on täysin totta. Ei tuo todellakaan halpaa hupia ole. Joskus ollut itekin järkkäämässä firman risteilyä parillekymmenelle, ihan tässä Helsingin lähisaaristossa vain ja muutamaksi tunniksi, niin sillekin hintaa tullut noin puolet tuosta.
DevilLook wrote:[Menisin lavalle ja ilmottaisin että konsertti on peruttu
Toi olis tyylikästä. Jäis vielä siihen lavalle kattelemaan kun mellakka lähtis käyntiin. Kyllä itänaapurin kaverit varmaan riemastuisivat tuosta uutisesta.
www.ironmaidenonlineclub.com wrote:
"METALLICA TO INDUCT BLACK SABBATH INTO THE ROCK AND ROLL HALL OF FAME". Lars made a speech and at the beginning he said:
"Oh by the way Sharon, where are you, there you are,
if I fuck this up in anyway, please no eggs, please, this is my
finest leather." It's well known that he's a Maiden fan and this was the
nicest, most clever way to pick on her.
That's the link to this speech. Lars says at the very beginning
around 40th second.
Stratocaster wrote:Jumalauta tuli mieleen, että tuonne todellakin huvittaisi mennä, jos vaan pääsisi Herra Ktulun isäukon kanssa lähtemään.
Pitää nyt katsoa miten tilanne kehittyy, mutta kyllä Metallica olisi mahtavaa nähdä.
Kyllä tuonne pitäisi mennä, sillä ainakaan minulle viime stadionin keikka ei ollut pettymys. Päinvastoin. Risteilyillehän eivät vielä 18-vuotiaat pääse, mutta nopeille lautoille ilmeisesti pääsee? Kulkeekohan noita pikalauttoja (vai mitä ne supersecatit ym. ovat?) ihan öisinkin, vai täytyneekö yöpyä Tallinnassa, mikä on sekin sinäänsä ihan kiehtova ajatus. Maidenin pannahinen vaan meni syömään sellaiset 150€ budjetista, joten näitä asioita on oikeasti mietittävä.
Ja oli muuten hienot puheet miehillä, ei voi muuta sanoa. Pääsipä Larskin piruilemaan Sharonille siitä taannoisesta Ozzfestin Maiden-jupakasta. Hail heavy metal!
Äääh. Viime keikka jäi väliin, joten tonne on pakko päästä. En sitten tiie miten se käytännössä onnistuu. Homma olis sata kertaa helpompaa jos herrat suomeen asti tulisivat Noh, katotaan nyt. Ei tallinna nyt niin kaukana oo Olis kyl mahtava nähä livenä.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Hmm...tuonne ollaan menossa, jos vaan liput saadaan!
Tietääkös kukaan lippupolitiikasta, eli onko kaikki 70 000 lippua jossain "keskuspisteessä" ja eri maista kun Virosta ostajille vaan tulostellaan lippuja sitä muka kun kerkiää, VAI onkohan niin, että jokaiselle naapurimaalle on varattu tietty määrä tikettejä?
Itse veikkaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Hemmetti, nyt kyllä jännittää enemmän kuin Maidenin tiketin saannissa!
Stratocaster wrote:Hmm...tuonne ollaan menossa, jos vaan liput saadaan!
Tietääkös kukaan lippupolitiikasta, eli onko kaikki 70 000 lippua jossain "keskuspisteessä" ja eri maista kun Virosta ostajille vaan tulostellaan lippuja sitä muka kun kerkiää, VAI onkohan niin, että jokaiselle naapurimaalle on varattu tietty määrä tikettejä?
Itse veikkaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Hemmetti, nyt kyllä jännittää enemmän kuin Maidenin tiketin saannissa!
Iha näin nopeesti järkeilemällä pidän 99% todennäköisenä sitä, että joka maalle on annettu oma köntti noita lippuja (eli jää vain arvailtavaksi paljonko niitä Suomessa edes myydään).
Perustelu:"konserttiliput tulevat samanaikaisesti myyntiin Virossa, Latviassa, Liettuassa, Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä". Joka maassa on oma lippulafkansa, joka näitä tikettejä myy ja näillä firmoilla TUSKIN on mitään valmista keskustietokantaa mistä jokainen voisi noita lippuja myydä. Näin ollen luulenpa, että joka maahan on annettu x määrä lippuja, joita sitten Lippupalvelu ja esim. veli venäläisen vastaava virma myyvät omilleen.
"Näin Seppo Rädyn kerran Kiteen Nesteellä hakkaamassa hedelmäpeliä.
Vittu, mie en pystynyt puhumaan sanaakaan, se oli niin vakuuttava." - Jouni Hynynen
Paistaa se päivä risukasaankin, nimittäin mä sain jo etukäteen liput Metallican keikalle!
Faija on sattumalta just nyt Eestissä ja kävi kyselemässä lippujen hintoja, kun tapas jonkun tyypin joka saa jo etukäteen ostettua lippuja.
Faija osti sitten mulle ja frendille liput, 20 euroa halvemmalla, kuin Suomesta.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
rainmaker91 wrote:Paistaa se päivä risukasaankin, nimittäin mä sain jo etukäteen liput Metallican keikalle!
Faija on sattumalta just nyt Eestissä ja kävi kyselemässä lippujen hintoja, kun tapas jonkun tyypin joka saa jo etukäteen ostettua lippuja.
Faija osti sitten mulle ja frendille liput, 20 euroa halvemmalla, kuin Suomesta.
^&^^ No miksi ei Virossakin jotku pystyisi ostamaan noita lippuja ennakkoon aivan kuten Suomessa. Ja jos hintaa ihmettelette, niin Virossahan nuo liput maksaa 495 kr (eli noin 32€), siis noin parikymppiä vähemmän kuin Suomessa.
edit: Tietty jos tämä myyjä jossain kadulla on vastaan kävyllyt, niin sitten voi vähän epäillä.
rainmaker91 wrote:Paistaa se päivä risukasaankin, nimittäin mä sain jo etukäteen liput Metallican keikalle!
Oletko varma ettei faijaasi olla kusetettu?
Faija tapas miehen paikallisessa lippupisteessä ja se sai liput jo ihan konkreettisesti.
Ja ihan lipunmyyntipisteen kautta asia hoidettiin.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.