Jep, Relic puhui aivan täyttä asiaa. En ymmärrä miten Maiden vetää viime vuosien jälkeen vieläkin tollasia määriä keikkoja lammikon toispuolella Siinä ei varmaankaan määrää raha, sillä ei tuo keikkamyynti varmaan tuollapäin mitään päätähuimaavaa ole.
Etelä-Amerikassa keikkaaminen taas on varmaan mahtavaa, rahaa ei välttämättä tule niin paljoa mutta se fiilis on käsinkosketeltavaa
Stratocaster wrote:USA:n keikat saisi vaikka lopettaa kokonaan. Kuten on tiedossa, siellä yleisö on apaattista ja lavalle lentelevät esineet tms. eivät ole harvinaisia.
Euroopassa Maiden hallitsee! Suomi kuulunee maailman innokkaimpiin Maiden-valtioihin, joten kyllä kelpaa ukkolojen tänne saapua kerta toisensa jälkeen!
^Kyllä USA:ssakin varmasti on sellasia faneja jotka oikeast haluavat nähdä maidenin ja nauttivat siitä 100 prosenttisesti eivätä visko asioita lavalle. Se ei olis nille sit oikein jos Maiden lopetasi USA:ssa keikkailun Jos itte asuisin sielä, nii haluiasin (vaatisin) että maiden poikkeasikin sielläkin. Mutta jos kattelee yleisesti tota touhua, nii oon samaa mieltä.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Viinapåppå wrote:Mitäs luulette, tuleeko tältäkin tulevalta kiertueelta Live CD/DVD?
Eikös Bruce ole sanonut, että jokaiselta tulevalta Maidenin kiertueelta julkaistaan jotain livemateriaalia. Eli todennäköisesti tulee.
Toivottavasti tulisi joiltain suomen keikoilta, mutta se taitaa olla liikaa pyydetty.
No odotetaan odottamatonta. Olisi se kyllä hienoa kuulla levyltä kappaletta , jossa itse olisi mukana . Mulle olisi kyllä tosi iso juttu.. No varmasti kaikille olisi
Viinapåppå wrote:Mitäs luulette, tuleeko tältäkin tulevalta kiertueelta Live CD/DVD?
Eikös Bruce ole sanonut, että jokaiselta tulevalta Maidenin kiertueelta julkaistaan jotain livemateriaalia. Eli todennäköisesti tulee.
Toivottavasti tulisi joiltain suomen keikoilta, mutta se taitaa olla liikaa pyydetty.
No odotetaan odottamatonta. Olisi se kyllä hienoa kuulla levyltä kappaletta , jossa itse olisi mukana . Mulle olisi kyllä tosi iso juttu.. No varmasti kaikille olisi
"Scream for Me Tamperreeeee! The Irooon Maiiiden"
Ja Tampereen keikka tietenkin kuvataan (koska mulla ei ole lippua Hesaan ) Eikös Bruce ollut louskuttanut lavalle joskus, että Suomessa voisi tehdä livelevyn? Äijän läpät ovat kyllä yleensä varsin ilmavia, mutta kerrankos sitä tottakin puhutaan!
^Tuonne pitää ottaa itsekkin digikamera ja kaikki härpäkkeet mukaan.
Sanomattakin selvää,ettei noita Maidenin Suomen keikkoja (ja muitakaan keikkoja yleensä) tule olemaan enää kovin monta vuotta,niin pitäähän nyt yksi "oma"kin keikka saada nauhalle.maksoi mitä maksoi
-Moonchild- wrote:^Tuonne pitää ottaa itsekkin digikamera ja kaikki härpäkkeet mukaan.
Sanomattakin selvää,ettei noita Maidenin Suomen keikkoja (ja muitakaan keikkoja yleensä) tule olemaan enää kovin monta vuotta,niin pitäähän nyt yksi "oma"kin keikka saada nauhalle.maksoi mitä maksoi
Eikös sinne saa ihan peruspokkarin tuoda mukaan mutta järkkäreitä ei? Saako muka videokameroitakin ottaa?
HikiNeito wrote:
Eikös sinne saa ihan peruspokkarin tuoda mukaan mutta järkkäreitä ei? Saako muka videokameroitakin ottaa?
Periaatteessa ei saisi tuoda edes pokkaria, mutta sen nyt saa yleensä kuljetettua sisään ilman ongelmia, eivätkä valvojat jaksa niihin yleensä puuttua...järkkärikamerat on sitten toinen juttu. Videokameraa varten tarvitsee kyllä melkoisen sotasuunnitelman, mikäli haluaa vielä hyvää kuvaakin saada aikaan.
Toivottavasti jotain selkesi.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Muistaako joku vielä mun "analyysin" tosta DOTR -kannesta. Se, että miks Eddie ei näytä Eddieltä? No, ette kuitenkaan muista.. Eli siinä kannessa olisi Freddie(ehehe). Jos Eddie ja Charlotte olisivatkin lyöneet hyntyt yhteen ja Freddie ponnahti ulos.
SSOASS:in kannessahan Eddie pitelee vauvaa(Freddie?), josta lähtee napanuora(taimikävittu). Sitten DOTR:in Eddiestä/Freddiestä lähtee napanuora. Olisiko nämä kannet liitoksissa toisiinsa? Jos "Freddie" olisikin kasvanut isoksi ja on nyt teurastamassa kansaa helvetissä ryvenneillä hevoskärryillä(DOTR)? Uutta levyähän lupailtiin SSOASS:in jatkoksi(ei Killerisin, jos joku muistaa spekulointini ). Jos nämä KOLME olisivat liitoksissa toisiinsta. Siis 7TH - DOTR - ja uusi. En tiedä, pojat tietävät.
Huono homma jos joku ihmeen "Freddie" poika tulee Eddien tilalle! Eddie = Maiden. Ei mitään järkeä uudistua noin paljon. Eddie on yksi osa Maideniä jotai ei voi ottaa pois Iron Maidenistä! Jos tuo Freddie on seuraavan levyn kansikuvassa, niin petyn pahasti.
Edward the Greaat wrote:Huono homma jos joku ihmeen "Freddie" poika tulee Eddien tilalle! Eddie = Maiden. Ei mitään järkeä uudistua noin paljon. Eddie on yksi osa Maideniä jotai ei voi ottaa pois Iron Maidenistä! Jos tuo Freddie on seuraavan levyn kansikuvassa, niin petyn pahasti.
Mä en ainakaan ole pitänyt mitään kansihärpäkettä Eddienä sitten vuoden 93 A Real Live Dead Onen. Eddie = Derek Riggs.
Mielestäni ei mitenkään huono tuo DOTR. Mieluummin sitä samankaltaisen hahmon olemusta katselisi kuin hirveää Dance Of Death krapulaväännöstä.
Edward the Greaat wrote:Huono homma jos joku ihmeen "Freddie" poika tulee Eddien tilalle! Eddie = Maiden. Ei mitään järkeä uudistua noin paljon. Eddie on yksi osa Maideniä jotai ei voi ottaa pois Iron Maidenistä! Jos tuo Freddie on seuraavan levyn kansikuvassa, niin petyn pahasti.
Mä en ainakaan ole pitänyt mitään kansihärpäkettä Eddienä sitten vuoden 93 A Real Live Dead Onen. Eddie = Derek Riggs.
Mielestäni ei mitenkään huono tuo DOTR. Mieluummin sitä samankaltaisen hahmon olemusta katselisi kuin hirveää Dance Of Death krapulaväännöstä.
Täysin samaa mieltä. Tosin DOD:kin olisi voinut olla hieno jos siinä olisi ollut pelkkä Eddie.
Itsekin olen pitänyt tuota DOD-Eddietä tyylikkäänä, mutta muutenhan se kansi on aika hirveä. Ja DOTR:in kansi on minusta ihan helvetin hyvän näköinen. Itse asiassa tuo viikatemies-Eddie on yksi parhaista koskaan. Toivottavasti seuraavan levyn kannessa olisi vähintään yhtä hieno Eddie. On vaan vaikea kuvitella mitä Eddie voisi olla tai tehdä, kun se on ollut mukana jo niin monessa. Tietysti kunhan levyn nimi sun muut alkaa hahmottua niin saadaan varmaan osviittaa millainen Ed tulee olemaan.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
Tossa Dotrin kannessa mua häiritsee Edin hampaat, nehän ovat kuin vampyyrin. Eihän Eddiellä ennen semmosia ole ollut, joten eivät mun mielestä oikein sovi siihen.
Höyste wrote:Tossa Dotrin kannessa mua häiritsee Edin hampaat, nehän ovat kuin vampyyrin. Eihän Eddiellä ennen semmosia ole ollut, joten eivät mun mielestä oikein sovi siihen.
Samaa mieltä, ja tällä DOTR Eddiellä on myös vähän liian pyöreä pää näihin vanhoihin verrattuna.
^Juu. Kyseisen Eddienhan on piirtänyt Dear Of The Darkin ja Virtualinkin takana ollut mies... Ja nyt kaverin nimi on näemmä pyyhkiytynyt mielestäni, joten suljenpa suuni (tai poistan näppini näppäimistöltä).
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Viper wrote:^Juu. Kyseisen Eddienhan on piirtänyt Dear Of The Darkin ja Virtualinkin takana ollut mies... Ja nyt kaverin nimi on näemmä pyyhkiytynyt mielestäni, joten suljenpa suuni (tai poistan näppini näppäimistöltä).
Vaan kun ei ole. FOTD:sta ja Virtualista vastaa Melvyn Grant, kun taas DoD:n takana on herra nimeltä David Patchett.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."