Uusi settilista ja toiveet?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

ozz3 wrote:Eiköhän sitä settiä rakennella ihan tutun kaavan mukaan:

5-6 biisiä uudelta lätyltä
6 pakollista eli: Iron Maiden, Hallowed Be Thy Name, The Number Of The Beast, Run To The Hills, Trooper ja Fear Of The Dark
1 Di'annon aikainen, tod. näköisesti Wrathchild
1 Blazen aikainen
1 Dance Of Deathilta jotta ihmiset muistaisivat hakea Death On The Roadin olemassaolon
2-3 muuta biisiä, tod. näköisesti tuttuja ja turvallisia biisejä

Eli yhteensä 17.
Juuri näin. Itse veikkaisin seuraavaa em. lisäksi:

1 Blazen aikainen - Man On The Edge
1 DoD:lta - Rainmaker
2-3 muuta biisiä: Bring Your Daughter To The Slaughter, Heaven Can Wait, Running Free
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Itse toivoisin tuohon Blazen aikaiseen ehdottomasti Lord of the Fliesia. Rakastuin täysin Brucen tulkintaan kappaleesta Death on the Roadilla, sopisi mielestäni loistavasti levynjulkaisukiertueen settilistaan.
Last edited by The_Air_Raid_Siren on Sun Mar 12, 2006 21:22, edited 1 time in total.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

The_Air_Raid_Siren wrote:Itse toivoisin tuohon Blazen aikaiseen ehdottomasti Lord of the Fliesissa. Rakastuin täysin Brucen tulkintaan kappaleesta Death on the Roadilla, sopisi mielestäni loistavasti levynjulkaisukiertueen settilistaan.
Itse soisin kyllä settiin mukaan Sign Of The Crossin tai Futurealin. Toki jokin sellainenkin kappale, jota ei Brucen kanssa ole vedetty kelpaa ja maistuu.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

ozz3 wrote:
The_Air_Raid_Siren wrote:Itse toivoisin tuohon Blazen aikaiseen ehdottomasti Lord of the Fliesissa. Rakastuin täysin Brucen tulkintaan kappaleesta Death on the Roadilla, sopisi mielestäni loistavasti levynjulkaisukiertueen settilistaan.
Itse soisin kyllä settiin mukaan Sign Of The Crossin tai Futurealin. Toki jokin sellainenkin kappale, jota ei Brucen kanssa ole vedetty kelpaa ja maistuu.
RIR:ssa alleviivatun tahdissa ollaan saatu orgasmeja riittäviin, tosin aina Brucen version kuulessa ne orgasmit vain jatkuvat- ja jatkuvat. Lord of the Flies oli todella loistava yllätys, toivoisin et ensi kiertueellakin laitetaan meille luukurkkuun. Sign of the Cross teksi sen kertaasti. Ainakin minulle.
journeyman
Hell Rat
Hell Rat

Post by journeyman »

^laukkakompausta,Sign of the Cros tai Judgement of Heaven.Varsinkin jälkimmäisen lopun melodioiden kanssa tulee väkisinkin ilopissa housuun+blazen tulkinta on vielä ihan mahtavaa.Noissa vapautuu kyllä semmosia tunne latinkeja mitä vaan ihminen voi käydä läpi.
"Murder", he screamed "Oh why?"
but that's a lie
You killed me first, so now die
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Musta olis makeeta jos The Clansman tai Sign of the Cross pääsisivät settiin. Kärpästen herra sais pysyy.
SAVE_US.ETG :P
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Itse toivoisin, että pari biisiä otettaisiin Blazen ajalta mukaan. Sign Of The Cross ja Lord Of The Flies olisivat kovat. Toimivat meinaan Brucen laulamina aivan pirun hyvin, kuten me kaikki olemme Rock In Riolla ja Death On The Roadilla kuulleet.
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

Brain Damage wrote:Itse toivoisin, että pari biisiä otettaisiin Blazen ajalta mukaan. Sign Of The Cross ja Lord Of The Flies olisivat kovat. Toimivat meinaan Brucen laulamina aivan pirun hyvin, kuten me kaikki olemme Rock In Riolla ja Death On The Roadilla kuulleet.

Samaa mieltä, vielä kun saataisiin kuulla Clansman.
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

Brain Damage wrote:Itse toivoisin, että pari biisiä otettaisiin Blazen ajalta mukaan. Sign Of The Cross ja Lord Of The Flies olisivat kovat. Toimivat meinaan Brucen laulamina aivan pirun hyvin, kuten me kaikki olemme Rock In Riolla ja Death On The Roadilla kuulleet.
Noi molemmmat on kyllä pirun hyviä biisejä, Lord Of the Flies ehkä hiukan parempi.
Mutta itte eniten Blaze eralta haluisin Clansmanin. Freedomin huuto olisi kyllä niiin hienoa.
Hippo
Berserkki
Berserkki

Re: Uusisettilista ja toiveet?

Post by Hippo »

Blazen aikaisilta levyilta olisi mukava kuulla ainakin Man on the Edge, Sign of the Cross, Judgement of Heaven, Lightning Strikes Twice, The Educated Fool ja Como Estais Amigos. Varsinkin Como Estais Amigos olisi Brucen laulamana aika helvetin upea.
The more it stays the same, the less it changes!

Rate Your Music
trooper-75
Peräruiske
Peräruiske

Post by trooper-75 »

Itse kanssa kovasti haluaisin kuulla nämä Blazen aikaiset biisit.Sign of the cross livenä/Brucen laulamana on kyllä aivan parhautta.
UP THE IRONS ! ! !
DemonFromTheSilentPlanet
Peräruiske
Peräruiske

Post by DemonFromTheSilentPlanet »

Omat toiveeni uuden settilistaan:

DoD:ilta muutama biisi: DoD & Rainmaker

Brave New World:lta biisit: The Wickerman & Out Of The Silent Planet

Wanhat tutut: Fear Of The Dark, The Trooper, Number Of The Beast, Run To The Hills, Hallowed By The Name, Wratchild, Aces High

Uudelta lätyltä 4 biisiä.

Blazen ajalta: Man On The Edge

...ja FotD:lta: Be Quick Or Be Dead. :wink:

Ai että ois hunajata tollanen lista. 17 kipaletta täyttä kultaa.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Mä luulen, että Dance Of Deathn biiseistä jää keikkasettiin elämään Wildest Dreams. Onhan kappaletta soitettu jo Give Me Ed...-tourista lähtien.
Wrathchildin voisi kyllä hyvinkin korvata jollain muulla nopealla repäisyllä.
Miettikää, minkälaista olisi kuulla uuden albumin starttibiisin jälkeen Futureal. :shock: Futureal ja Man On The Edge ovat Brucen laulamana silkkaa namia, kuten myös Lord Of The Flies ja Sign Of The Cross, joten mikä tahansa noista kolahtaisi täysillä. Mutta yksi Blaze-ajan kappale voisi toimia Brucen kurkkuun oikein hyvin, nimittäin Lightning Strikes Twice! Kuvitelkaa Bruce vetämässä kertosäettä -- ja korkealta!
Uskon, että uudella kiertueella on sama määrä biisejä uudelta albumilta kuin DOD-tourillakin. Ja se on hyvä juttu, sillä uutta levyähän sinne mennään promoamaan, ei vetelemään pelkkiä vanhoja hittejä. Se ei ole mitään promoamista, että otetaan uudelta levyltä 2 biisiä settiin (Metallica.)
Muuten setin luulisi koostuvan aikalailla DOTR:iltakin löytyvistä kappaleista. Brave New Worldista on saatu nauttia peräti kolmen kiertueen ajan, joten BNW, Tervetuloa Hakametsään! Minulle kelpaisi varsin mahtavasti. Yksi erityinen toive mulla olisi: Afraid To Shoot Stranger Fear Of The Darkin tilalle.

Kun Steve illalla lukee tätä, toivottavasti nuo toteutuvat. :wink:
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Minä ainakin toivon,että soittavat FOTD:in,en ole eläissäni kuullut niin mahtavaa ja karmivaa livebiisiä.
Afraidkin olis tosi kiva kuulla,ja vaikka Public enema #1...Wrathchildis saavat jättää suosiolla pois, ja tilalle Aces High!
MaidenManutd
Hell Rat
Hell Rat

Post by MaidenManutd »

Blazen ajalta ei mitään.
Dance of death levyltä ei mitään.
Brave levyltä vain nimibiisi.
Wrathchild,sanctuary,number of the beast,iron maiden,hallowed pois setistä.
Hallowed on suosikkibiisini maiden levyiltä mutta se on tullut aivan joka kiertueella ja
voisi jo tiputtaa pois. Trooperin voisi pitää vielä setissä.

Settiin ehdottomasti: Stranger in a strange land,sea of madness,wasted years.(säästetään c.somewhere in time seuraavalle history kiertueelle)
Prisoner,22 acacia avenue,flight of icarus,aces high,public enema number one,
clairvoyant,infinite dreams...

Varmaan turha toivo taas noita vähemmän soitettuja toivoa.
Maiden vetää taas varmaan aikas perus setin ilman sen kummempia yllätyksiä.
Voisivat kyllä vähän rankemmalla kädellä rukata settiä.
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

^Se olisi kyllä mahtavaa jos soittaisivat taas pitkästä aikaa jotain somewhere in timelta. se olisi myöskin mukavaa jos soittaisivat jotain virtualilta.
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Kyllä se nyt on vain näin että vaikka kuinka positiivisesti ajattelisi niin Maiden tulee vetämään tänäkin vuonna varman päälle.

Setissä ovat normi Run To Hills, 666, Iron Maiden, Sanctuary, The Trooper.

Sitten 2000-Luvulta Wildest Dreams, The Wickerman, Brave New World, Dance Of Death.

Sitten Blazen ajalta tuttu ja turvallinen Lord Of The Flies/Man On The Edge. (Ei Harris halua Sign of the Crossia tai Clansmania enää soittaa kun ne ovat hänen kummatkin ylipitkiksi vedetty ja eivät ehkä enään näkyään uusien fanien keskuudessa toimi lifenä :roll:)

SIT:lta ja SSOASS:lta Wasted Years ja Can I Play With Madness

4-5 uudelta lätyltä.

--

Hyvältä näyttää.
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Viinapåppå wrote:Kyllä se nyt on vain näin että vaikka kuinka positiivisesti ajattelisi niin Maiden tulee vetämään tänäkin vuonna varman päälle.

Setissä ovat normi Run To Hills, 666, Iron Maiden, Sanctuary, The Trooper.

Sitten 2000-Luvulta Wildest Dreams, The Wickerman, Brave New World, Dance Of Death.

Sitten Blazen ajalta tuttu ja turvallinen Lord Of The Flies/Man On The Edge. (Ei Harris halua Sign of the Crossia tai Clansmania enää soittaa kun ne ovat hänen kummatkin ylipitkiksi vedetty ja eivät ehkä enään näkyään uusien fanien keskuudessa toimi lifenä :roll:)

SIT:lta ja SSOASS:lta Wasted Years ja Can I Play With Madness

4-5 uudelta lätyltä.

--

Hyvältä näyttää.
Missä on Hallowed be thy name?
Viinapåppå wrote:(Ei Harris halua Sign of the Crossia tai Clansmania enää soittaa kun ne ovat hänen kummatkin ylipitkiksi vedetty ja eivät ehkä enään näkyään uusien fanien keskuudessa toimi lifenä :roll:)
Mistäs tälläinen oletus? Hiukan selkoa nyt lauseisiin. Itse en ole kuullut mistään, että "uusien fanien keskuudessa" ei Sign of the Cross toimi livenä? Miten he voivat tuollaista olettaa, kun eivät ole kuullet tai nähteet sitä koskaan livenä? Ja mikä määritelmä on muuten "uusi fani"-termille? Montako kuukautta on pitänyt kuunella, että ei ole enään uusi fani?

Jos joku sattuu olemaan sitä mieltä, että SotC ei toimi livenä niin sou not? En silti menisi yleistämään, että kaikki "uudet fanit" eivät pitäisikään kappaletta kovana livenä.

..Ja takaisin tunnille.
mika
Berserkki
Berserkki

Post by mika »

Sign of the Cross toimiim minusta ihan helvetin hyvin livenä. se oli BNW kiertueen helmiä. Hyvä biisi. Olisi joskus kiva olla kärpäsenä katossa kun bändi settiä suunnittelee. Mitä biisejä ehdotetaan ja ovatko kaikki 100% samaa mieltä lopussa siitä että "tämä setti on paras mahdollinen".
The Priseoner ja Stranger in a Strange Land olisivat piristys. Trooper pois? Run to the Hills pois? 2 Minutes to Midnight palaa settiin?
Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh?
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Iron Maiden-levyltä Iron Maiden
Killersiltä ei mitään
The Number Of The Beastilta nimibiisi, Hallowed ja Run To The Hills
Piece Of Mindilta The Trooper
Powerslavelta 2 Minutes To Midnight
Somwhere In Timelta Wasted Years/Stranger In A Strange Land
Seventh Sonilta The Evil That Men Do
No Prayerilta ei mitään
Fear Of The Darkilta nimibiisi
X Factorilta Man On The Edge/Lord Of The Flies
Virtualilta Lightning Strikes Twice
Brave New Worldilta ei mitään
Dance Of Deathilta Dance Of Death ja Paschendale
+ 4-6 kappaletta uudelta levyltä.

Siinä olisi otaksuttava settilista lisukkeena muutama oma toiveeni.
Ne vanhat klassikot tulevat joka tapauksessa joten turha niitä on pois toivoa.
Wasted Years tai Stranger olisi upea kuulla setissä.
Man On The Edgen ja Lightningin haluaisin kuulla Brucen esittämänä. Tosin Kärpästen Herra toimii niin hienosti DOTRilla, että kyllä sekin kelpaisi. 2 Minutesin haluaisin myös kuulla.
Paschendale olisi unelmien täyttymys ja Dance Of Deathkin olisi mukava.
Tietty Afraid To Shoot Strangerskin olisi hienoa kuulla, mutta eiköhän sieltä se Fear Of the Dark tule.
Last edited by Viper on Tue Mar 14, 2006 14:32, edited 1 time in total.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

Stratocaster wrote:Mä luulen, että Dance Of Deathn biiseistä jää keikkasettiin elämään Wildest Dreams. Onhan kappaletta soitettu jo Give Me Ed...-tourista lähtien.
Minä taas luulen että se nimenomaan ei jää elämään koska se on ollut jo mukana kahdella kiertueella. Ennemmin nopeammista Rainmaker. Ehkä myös Dance Of Death ja No More Lies.
EDIT: Jos jotain voisi pudottaa niin Wrathchildin. Siihen alan olla jo hieman kyllästynyt.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

reptile wrote:
Stratocaster wrote:Mä luulen, että Dance Of Deathn biiseistä jää keikkasettiin elämään Wildest Dreams. Onhan kappaletta soitettu jo Give Me Ed...-tourista lähtien.
Minä taas luulen että se nimenomaan ei jää elämään koska se on ollut jo mukana kahdella kiertueella. Ennemmin nopeammista Rainmaker. Ehkä myös Dance Of Death ja No More Lies.
EDIT: Jos jotain voisi pudottaa niin Wrathchildin. Siihen alan olla jo hieman kyllästynyt.
Mäki vähän luulen ettei Wildest jää setttiin. Toivon että Dodilta ei jäis settiin muita kuin Dance of Death ja Paschendale.
Wrathchildin vois kyllä jättää pois, se on niin soitettu biisi livenä, eikä ole ees mikään livejyrä.
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Juu, Wrathchild pois. Ei ole ikinä kuulunut lemppareihini ja muutenkin jo liian pitkään keikoilla soinut.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

Viper wrote:Juu, Wrathchild pois. Ei ole ikinä kuulunut lemppareihini ja muutenkin jo liian pitkään keikoilla soinut.

Minun mielestäni tämä sitten taas on erittäin hyvä biisi, ja toimii livenä.
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

7th s0n wrote:
Viper wrote:Juu, Wrathchild pois. Ei ole ikinä kuulunut lemppareihini ja muutenkin jo liian pitkään keikoilla soinut.

Minun mielestäni tämä sitten taas on erittäin hyvä biisi, ja toimii livenä.
Wrathchildin puolesta 8) Toimii tosi hyvin livenä. Vaikka onkin vedetty jo iät ajat, nii ei mulla ainakaan olis mitään sitä vastaan jos taas kuultais. Mukaansa tempaseva ja nopee temponen ja mieleen painuva kertsi eli lähes täydellinen live biisi .
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Locked