^Sama homma täällä eli alkon kautta pihviä ja punkkua huuleen, kunhan on ensin käyty autokaupoilla Turun suunnalla.
Huomatkaa, että huonejako ei ole mikään lopullinen vaan heitin tuon listan ihan oman maun mukaan, kuten viimeksikin. Siihen saattaa tulla muutoksia vielä todella paljon. Ja toivottavasti A-luokan reissulle lähtevät äijät eli ilman vaimoa (sorisorisori - vitsivitsi) eivät pane pahakseen neljän hengen huoneita, jos sellaisia on mahdollista saada. Pariskunnat olkoot omissa oloissaan. Vai pidetäänkö orgiat? Noh, minun tapauksessa ne olisivat kuitenkin hyvin lyhyt kestoiset bileet .
Hyvältä näyttää kokoonpano ainakin tästä päästä. Akka on kova Italia -friikki, asunutkin Firenzessä joskus nuorempana. Puhuu kieltä myös ja on ollut isoksi avuksi tuolla makaronilaatikossa..
Jätän sen kuitenkin kotiin, sillä haluan, että reissussa on hauskaa. En halua kuulla jatkuvaa natinaa, tyyliin "Älä juo niin paljon/nopeasti", "Älä huuda koko ajan niin kovaa (kun laulan Moonchildia)", "Lähdet mukaan vaatekauppaan, tai..." jne.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
A.Kivi wrote:Jätän sen kuitenkin kotiin, sillä haluan, että reissussa on hauskaa. En halua kuulla jatkuvaa natinaa, tyyliin "Älä juo niin paljon/nopeasti", "Älä huuda koko ajan niin kovaa (kun laulan Moonchildia)", "Lähdet mukaan vaatekauppaan, tai..." jne.
Mitämitä? Teet niin kuin minä viime reissulla, että lurautat hiukan ummetuslääkettä pizzaan ja kun kuldu istuu seuraavan päivän potalla, niin painat hirveässä kaasussa ympäri kylää hulluna huutaen ja aina lopuksihan ne siniset valot vilkkuu ja se "Mene lähtöruutuun vankilan kautta" -kortti sieltä aina käteen lyödään.
^Uskotteko pojat, että saan tänään aika kovaa kyytiä, kun pääsen töistä kotiin ?
Kiitti Pente tosta linkistä. Tuo Inkubohan näytti helvetin hyvältä, kun panoraamakuvia katsoin. Tässäkö on seuraava Hells Bells? Siellähän oli pöydätkin ruumisarkun muotoisia, iik!
NOista Metaltravelguiden kuppiloista Makaronimaan kollegat suosittelivat juuri meikäläiselle tuota Inkuboa. Toinen paikka mitä suositeltiin, jota ei ollut Metaltravelguidessa mainuttu oli http://www.angelonero.it/. Ainakin Musica-puolella oli lista muutamasta hyvästäkin bändistä . Kannattaa käydä itse katsomassa.
Meikäläinen päätti, ettei mulla oo tuohon aikaan minkäänlaista tenttiä, yms ja työrahojakaan ei ole vielä tuolloin ryypätty, joten olen mukana reissulla.
Mut voi sijoittaan vaikka märkään ryhmään. Eipähän tarvittisi lueskella Sentinelin krapuloissa lähettämiä tekstiviestejä, vaan sais kokea miehen maailmanloppua edeltävän tilan ihan itte. Eäh, laittakaa vaikka Trooperin kämppikseksi.
Meikäläinen päätti, ettei mulla oo tuohon aikaan minkäänlaista tenttiä, yms ja työrahojakaan ei ole vielä tuolloin ryypätty, joten olen mukana reissulla.
Mut voi sijoittaan vaikka märkään ryhmään. Eipähän tarvittisi lueskella Sentinelin krapuloissa lähettämiä tekstiviestejä, vaan sais kokea miehen maailmanloppua edeltävän tilan ihan itte. Eäh, laittakaa vaikka Trooperin kämppikseksi.
Laittaisitko maililla yhteystietosi ja syntymäaikasi.
Matkatoimiston tätiltä saamani ensimmäinen hinta-arvio oli karmea. Ei paineta sen peruusteella paniikkinappulaa, mutta vähän lisää hommia se teettää.
Mailia laitettu Peralle, lisälähtijöitä koskien. Reissu pyörii mielessä, no onneks matka on jo niin lähellä.. Vai viiniä ja pihviä tänään, meillä kulinaarinen nautinto Karjalan parissa.
PS. Vappu huutelee, et ei me mitään huonetta tarvita, kelpaa vähän karumpikin makuusija.(vrt. pensas tms.)
UTI wrote:Mailia laitettu Peralle, lisälähtijöitä koskien. Reissu pyörii mielessä, no onneks matka on jo niin lähellä.. Vai viiniä ja pihviä tänään, meillä kulinaarinen nautinto Karjalan parissa.
PS. Vappu huutelee, et ei me mitään huonetta tarvita, kelpaa vähän karumpikin makuusija.(vrt. pensas tms.)
Maili ei kyllä ole tullut perille. Puskaanko sen panitte ?
Ja vitut saatu vinettoa eikä pihviäkään. Kyydistä nyt puhumattakaan. Ysitonninen saappi sentään saatiin.
UTI wrote:PS. Vappu huutelee, et ei me mitään huonetta tarvita, kelpaa vähän karumpikin makuusija.(vrt. pensas tms.)
Tehän olette jo liki maailman kuuluja; itse Kouvolan Puskanussijat Ry:n alkuunpanijajäsenet . Vaikka ei Milanossa joulukuussa varmaan pakkasta ole, muistakaa silti olla ahkeria ettei perseeseen ehdi kertyä härmää
Matkatopicissa kun ollaan ja itse asiassa, miten asalla meni reissu? Joko vaimos pystyy istumaan. Terkkuiterkkui .
Make#34 > Since´72
Nyt piti korkata kyllä Italian kunniaksi punaviinipullo. Vaimo teki pellillisen pizzaa ja itse laitoin pannulla omaa herkkuani Friteerattuja mustekala renkaita..
Leffa tulille ja punkkua & safkaa alas ....ja vielä kun vaimolta jälkkäri tuli vähän niinkuin alkupalana
Saatu maili ja maksankin tässä ihan justiinsa. Jos toi maksu tosiaan pitää olla jo ylihuomenna siellä niin kiirettä todellakin pitää. Mahtaako jotkut pankit edes siirtää noin nopeasti?
Edit: maksettu
Last edited by P.K. on Sun Mar 12, 2006 15:44, edited 1 time in total.
Pertti Keinonen wrote:Kaikki matkalle osallistujat, tsekatkaa mailinne mahdollisimman nopeasti. Ja jos joku ei saanut mailia, niin ottaa sitten yhteyttä.
Rainbow ei muuten näy enää muille kuin rekisteröityneille käyttäjille.
Do diin. Nyt pitäis olla Mercenarylla ja DevilLookilla infoa asiasta. YV boksi näyttää kaikenmaailman runojen takia koko ajan 100 % joten laittakaa mailia kaikissa asioissa niin vastaus on sata kertaa nopeammin perillä teillä itsellä.