Wimp pois...
Moderator: The Killer Krew
Wimp pois...
Minkälaisia "runoja" ootte väsänny Peralle vai onko tarvinu tehdä mitään saaketin runoa? Eihän kukaan tietenkään kehtaa sitä tänne esille laittaa. Vai?
Mikä siinä on ku se runon "tarkastaminen/hyväksyminen" kestää, niin pitkään? Vai liikkuuko se Keinonen enää ollenkaan koko Rautaneidossa?
Mikä siinä on ku se runon "tarkastaminen/hyväksyminen" kestää, niin pitkään? Vai liikkuuko se Keinonen enää ollenkaan koko Rautaneidossa?
-
- Paholainen
-
- Rautakansleri
Sori playboy. En ole millään ehtinyt tsekkaamaan niitä jatko-osia, jotka laitoit, kun olen ollut paljon duunissa ja Milanon matkahommaa yrittänyt väsätä. Laitapa ne vielä uudestaan, jos se on sulla tallella, niin katson pikaisesti. Eka säkeistö oli kyllä täyttä tavaraa, että kyllä tuo wimp kohta varmasti vaihtuu. Pannaanko sulle sitten esim. Pimp?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Berserkki
Joo eihän siinä mittään. On se varmasti vielä jossain niin laitan tulemaan.Pertti Keinonen wrote:Sori playboy. En ole millään ehtinyt tsekkaamaan niitä jatko-osia, jotka laitoit, kun olen ollut paljon duunissa ja Milanon matkahommaa yrittänyt väsätä. Laitapa ne vielä uudestaan, jos se on sulla tallella, niin katson pikaisesti. Eka säkeistö oli kyllä täyttä tavaraa, että kyllä tuo wimp kohta varmasti vaihtuu. Pannaanko sulle sitten esim. Pimp?
Mutta miten ihmeessä ette voi tajuta? Tarkoitan RUNOJA joita olette tehneet kenties joskus JOTTA OLETTE SAANEET "TITTELIKSI" jonkun muun kun WIMPIN. Siis runoja jotka liittyy IRON MAIDENIIN. Vai oenko kenties ainut jonka pitää väsätä runo?
Ja viestin 2. idea oli se, että niitä RUNOJA joita olette EHKÄ tehneet olis mukava kuulla jos joku HALUAA/VIITSII/USKALTAA laittaa sen tänne esille.
Älkää nyt vaan sanoko että ette ymmärtänyt?

-
- Berserkki
Noissa runoissa kannattaa sitten käyttää tosi paljon aikaa. Mullaki meni aikaa päivätolkulla kun tein omaa vastaavaani. Jukoliste, varmaan 10 runoa Pertti hylkäs, ennen kuin mulle toi Häjyn arvonimi kopsahti.
Siinä piti vuodattaa aika monta veri- ja kyynelpisaraa ja valvoa useita öitä katsellen tähtitaivasta ja odotaen sitä inspiraatiota... Harkitsin jo oman rautaneidon hommaamista ja sinne sisään lukkiutumista, jotta saisin itse kokea saman tuskan ja siirtäisin sen paperille.
Onneksi sitä ei tarvinnut tehdä. Nyt minulla on tämä ikioma titteli, jota saan ylpeänä esitellä laudalla. Voipi olla, että tatuoin sen kehooni. Kyllä pikku-Palkkasoturin elämä on taas elämisen arvoista. En ole wimp!
Siinä piti vuodattaa aika monta veri- ja kyynelpisaraa ja valvoa useita öitä katsellen tähtitaivasta ja odotaen sitä inspiraatiota... Harkitsin jo oman rautaneidon hommaamista ja sinne sisään lukkiutumista, jotta saisin itse kokea saman tuskan ja siirtäisin sen paperille.
Onneksi sitä ei tarvinnut tehdä. Nyt minulla on tämä ikioma titteli, jota saan ylpeänä esitellä laudalla. Voipi olla, että tatuoin sen kehooni. Kyllä pikku-Palkkasoturin elämä on taas elämisen arvoista. En ole wimp!
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
Eheheeee!! Just niitä vitun runoja.Edward the Greaat wrote:Siis mitä vitun runoja![]()
? Nauran kyllä nyt pahastikin
EDIT: Onko playboy uusi Pulunkuristajamme?
Joojoo, en tiedä mutta mikä vitun uusi pulunkuristaja? Epäilen että et pysty vastaamaan asiallisesti.
Last edited by playboy on Sun Mar 12, 2006 15:51, edited 1 time in total.
-
- Rautakansleri
Tuli tuosta ystävämme playboyn avatarista mieleen, että poliisikouluun vaan. Sinä voit sitten olla se teidän partiosta, joka osaa kirjoittaa.
Sori IC, oli pakko halventaa todella rumasti teidän arvokasta työtä tekevää ammattikuntaa. Älä rankaise tai sakota
.
Sori IC, oli pakko halventaa todella rumasti teidän arvokasta työtä tekevää ammattikuntaa. Älä rankaise tai sakota

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Todellakin virkistääplayboy wrote: Vittu mitä sitte? Eikö vaihtelu virkistä ku joskus tulee joku vitun ääliökin tänne? NO?

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Oho. Asiallista, kiitos.
ETDI: Onko nyt maailma pelastettu ku käytin muokkaa toimintoa?
^^^Huomaatteko? Korjatkaa sekin, ku en mää vaan ossaa.
Koita nyt saada sanotuksi oliko koko runohomma pelkkää kusetusta?Pertti Keinonen wrote:Tuli tuosta ystävämme playboyn avatarista mieleen, että poliisikouluun vaan. Sinä voit sitten olla se teidän partiosta, joka osaa kirjoittaa.
Sori IC, oli pakko halventaa todella rumasti teidän arvokasta työtä tekevää ammattikuntaa. Älä rankaise tai sakota.
ETDI: Onko nyt maailma pelastettu ku käytin muokkaa toimintoa?
^^^Huomaatteko? Korjatkaa sekin, ku en mää vaan ossaa.
Last edited by playboy on Sun Mar 12, 2006 16:14, edited 1 time in total.
Oikeasti, mitä helevettiä täällä tapahtuu
?

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook