^ Tuo on kuultu muuten ennenkin. Ihan jees. Ainakaan ei voi syyttää paikallaan polkemisesta tai jotain. Ihan ku kiinnostaisi taas tuollainenkaan " syytös " hetkeäkään.
Kikkailut vähemmälle, enemmän sijaa runttaukselle.
Ja eihän me edes enää osata soittaa noita vanhoja biisejä, ei kertakaikkiaan taidot riitä
^ Tulevalla pitkäsoitolla pitää olla yksi kuolleita koiriakin uhkaava runttauskappale ja heti perään + 14 minuutin eeposkappale joka pitää sisällään Harrismaisen alun, jossa selvää laulantaa ja vähintääkin yhtä ylipitkä loppu, kuin This Dying Soulissa on. Väliin vielä hiukan tuplaharmoniaa ja hieno kuoroinen kertosäe, vähän Jesseä haikailette siinä.
Siinä vasta monipuolinen kipale, mä haluan propsit sitten.
Tulevalla pitkäsoitolla pitää olla yksi kuolleita koiriakin uhkaava runttauskappale
Tulee olemaan. On jo valmis. Kolme sellaista
ja heti perään + 14 minuutin eeposkappale
Prkle, 13-minuuttinen on tulossa. Ei taida riittää? Biisin loppuun on tulossa puhdasta laulantaa. Väliin tulee soolotaistelu mun ja Rottenin välillä, joka kestää jotain kolmisen minuuttia. Jesseä emme tosin taida haikailla. Ellei sitten tule tehtyä ironiasanat. Ei huono idea
WRONG! I eat guys like you for breakfast. And right now I'm VERY hungry!
Kuulostaa vähintääkin siltä, että noiden tulevien kappaleiden takia pitää kokonaan lopettaa musiikin kuuntelu. Voi olla muuten et jossakin elämän vaiheessa joutuisin törmäämään niihin. Nowenin levyjä on turha kaupata, mä voisin lähettää ne oikeestaan sinne jesse-foorumille. Niinku vaan näytän sillä, et on sitä muutakin saatananpalvomismusiikkia, kun Helloween.
Prkle, 13-minuuttinen on tulossa. Ei taida riittää? Biisin loppuun on tulossa puhdasta laulantaa. Väliin tulee soolotaistelu mun ja Rottenin välillä, joka kestää jotain kolmisen minuuttia. Jesseä emme tosin taida haikailla. Ellei sitten tule tehtyä ironiasanat. Ei huono idea
Harrikselta löytyy ideat myös tuon puuttuvan minuutin kasaan saamiseen, eli hoet vain biisin nimeä kertosäkeessä sen puuttuvan minuutin ajan.
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
Pentelesh wrote:Ja sun kyllä kannattais välttää sitten sille laulajalle sitä ruskea jaffan antamista. Eikä missään nimissä antaa sille sitä uutta kuplimatonta Spriteä! Siitä ei hyvä seurais...
Täysin samaa mieltä. Varsinkin toi kuplimaton saattaa olla kohtalokasta tavaraa.
Itse asiassa se otti yllättävän vähän sitä Jaffaa ensimmäisen kolmen päivän aikana. Olihan se taas oma vittumainen itsensä toki, mutta se nyt vaan kuuluu asiaan ko. henkilön kohdalla. Levystä muuten tulee aivan saatanallis-perkeleellisen kova. Niin, ja mä oon paska basisti. Mut sekin kuuluu asiaan.
^Siinä siis hyvä syy tulla katsomaan myös Nowen. MH:n aloittaessa tai vähän sitä ennen ei huonolla tuurilla pääse enää sisälle. Jos tulee ennen Nowenin keikan alkua paikalle saa todennäköisesti koko tilan omaan käyttöönsä
Ei unohdu ei. Finanssitilanne on taas siinä vaiheessa, ettei ole toivoakaan päästä tsekkaamaan. Täytynee investoida viimeiset rahat 0132 -tuotteeseen ja vetästä vihalla huiviin. Yksin.
Lappis wrote:^ Miten olis joku Rusty Angel? Olisi ainakin kokonsa puolesta just sopiva meidän tolkuttomalle " fanilaumalle "
Hohoh, Rusty Angel ois kova mesta muuten, mutta eipä siä livemusaa paljon tarjoilla Eiköhän täälläkin joku Vastavirta Klubi tai joku muu paskapaikka (sori) teidät huolisi jos täällä keikata tahtois.
^ Nyt aletaan sitten Qaz promoottereiks ja järkätään Nowen Tampereelle. Kaikkihan pitää tehdä tunnetusti itse.
Kantis näyttää livemusiikin puolesta helevetin hyvältä, mutta lähdenköhän selvinpäin helsinkiläiseen baariin seikkailemaan. Öö, en. Vai otanko nousuhumalan ja lähden ristiretkelle. Bussilla.