Hammer rules ! aka Tuhkamunat tunkiolle !

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Re: Beaver ( Majava ) - Halkioiden Aatelia

Post by Hese »

QazKFD wrote:
Hese wrote:Puhut vähän mutta asiaa, eipä ole minunkaan kaveripiirissä moiset keskustelun aiheet saunailloissa.
Yhdytkö myös näkemykseen, jossa todetaan runkkujuttujen liippaavan läheltä homostelua, mutta mittamiehenä toimiminen ei ole ns. harmaalla alueella?

:D
Siihen en yhdy :D
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

QazKFD wrote:
Hese wrote:Puhut vähän mutta asiaa, eipä ole minunkaan kaveripiirissä moiset keskustelun aiheet saunailloissa.
Yhdytkö myös näkemykseen, jossa todetaan runkkujuttujen liippaavan läheltä homostelua, mutta mittamiehenä toimiminen ei ole ns. harmaalla alueella?

:D
Mittamiehen pesti on erittäin arvostettu kuten myös sheivaajan rooli, jossa kapteenistoon yleensä kuuluneena oli aina ilo toimia raakaajana. Vieläköhöhän jengeihin muuten kastetaan junnuja sheivaamalla? Saa tunnustaa.

Eli todella miesten hommaa, ei lähelläkään harmaata eikä ruskeaa aluetta :D!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

...niin no tähänkin olisi mukava saada naisen mielipidettä näin meidän niin miehisistä puuhista kuin joukkuekaverin munakarvojen ajelun kun pidetään samalla kaverin munasta kiinni yms :-)
Toki olen osallistunut tuohonkin mutta kyllä tossa voi joku jo ajatella harmaalla alueella olemista. Vaikka me jotka olemme noita rituaaleita tehneet, tiedämme että homostelu on kaukana.
Mutta varmasti naisen sekä joittenkin miesten mielestä tämä saattaa tuntua jo joltakin ihan muulta.
Näin vaan heittona, vaikka meille normi settiä niin joillekkin EI!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Make#34 wrote:Vaikka me jotka olemme noita rituaaleita tehneet, tiedämme että homostelu on kaukana.
No siis täähän on vähän sama kun vaikkapa kahden heteromiehen keskinen paineidenpurkurituaali. Eihän siinä mitään väärää ole, jos on varma seksuaalisesta suuntautumisestaan!
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Niinpä, kaikki riippuu ihan mistä näkökulmasta katsoo.
Paitsi että tämä paineiden purkuoperaatiot nyt on eriasia kuin nuo rituaalit nyt kuitenkin .
Ajattelen kyllä ihan eriasioita kuin homoiluja :-)
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Onko joukkuetovereilla molemmat kädet kipsissä, jossei kassien ajelu onnistu itse?
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Asa, tuo munakarvojen ajelu on todella vanha perinne lätkäjengeissä.
Sen ymmärtää vain pelaajat.
Esimerkiksi kun junnu tulee äijien ikäryhmään on yleensä rituaali ekassa saunaillassa. Seuraavalla kaudella ajettu onkin itse suorittamassa samaa homma taa jollekkin äijienikäryhmään tulevalle junnulle. Ja älä kysy kuka tälläisen on keksinyt. Itse en näe tälläisessa touhussa mitään järkeä, mutta kun pöydälle on itse joutunut niin omalta osalta kuitti annettu seuraavana vuonna eteenpäin ja se riitti tuosta hommasta ainakin itselleni.
Tämä nyt alkaa menemään sellaseksi hiuksien halkomiseksi ja kun en osaa tuoda tarpeeksi selväksi kantaani kosk kaikesta voidaan näköjään vetää taas juttua ihan väärään suuntaan ja ihan tarkoituksella niin hiljenen.
Jatkakaa te....
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Tähän voisi pienenä kevennyksenä korostaa Eurajoen kristillisdemokraattien juopon harmaan siiven homokantaa tulevissa kunnallisvaaleissa, joka on muuten Juha Miedolta lainattu, että homot - hyi helveti, mutta lespot on ihan jees!

Liittyen vielä edellä olevaan ajeluaiheeseen, niin kyllä seitsemän vuoden paussin jälkeen hokia taas aloittaneena tuli huomattua, että nykyään Y-sukupolvihan suorittaa tämän toimenpiteen jo ihan vapaaehtoisesti ja itse eli siellä on kaikenlaista ämmämäistä irokeesia ja poslaria liikenteessä. Ei perkele ennen vanhaan, kaikki oli luomua ja äijämäisesti rehottavaa. Sheivausprojekti hoidettiin siten, että junnu pisti vastaan kuin espanjalainen härkä (koska sellaisia tarvittiin maalin edessä) ja viisi ukkoa istui päälle, että saatiin staili kuntoon. Pääkirurgi C ja pari hoitsua A vihki näin siloposkisen pienokaisen joukkueeseen. Ennen ja jälkeen saunottiin ja rjyypättiin niin paljon kuin pystyttiin.

Tämä a) kasvatti joukkuehenkeä ja b) piti paskapääneidit pois joukkueesta.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Jouh, juurikin näin :lol:
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Onneksi mä olen enemmän jalkapallomiehiä.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

asa wrote:Onneksi mä olen enemmän jalkapallomiehiä.
Niin teillä ajettiin vaan sääri- ja kainalokarvat?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Eipä tuo ikinä unohdu, ku omat karvat sheivattiin A-junnuihin noustessa. Olin ensimmäinen vapaaehtoinen jotta A: Sheivaajat eivät kerkeä humaltua ja B: pääsen itse heti suorituksen jälkeen dokaamaan. Pari joukkuekaveria taisi olla, joiden huumori ei tähän iänikuiseen perinteeseen riittänyt. No, joukkueen hylkiöitä olivat muutenkin
"To be alive is more than just breathing"
Sakari Östermalm
Rautarouva
Rautarouva

Post by Sakari Östermalm »

Make#34 wrote:...niin no tähänkin olisi mukava saada naisen mielipidettä näin meidän niin miehisistä puuhista kuin joukkuekaverin munakarvojen ajelun kun pidetään samalla kaverin munasta kiinni yms :-)
Tämä taasen ei ole mitään homostelua, ei runkkujututkaan sitä ole. Itse en vaan ymmärrä kyseisen aiheen mielenkiintoisuutta. Seksin saralla kun on sata muuta mielenkiintoista puheenaihetta :mrgreen: Mutta jos tuomitsee homosteluksi tämän "pipulista kiinni pitämisen" niin samalla järkevällä? logiikalla jokainen urologikin on homo. Nainenkin. Olen minäkin kymmeniä miehiä sheivannut sairaanhoitajan työn puolesta, joutunut siihen pipuliin koskemaan ja siitä oli kyllä silti seksi vielä vähän vitun kaukana :lol: Että jäkisjoukkueen sheivailut mennee vähän niiq tämän työn kuvan piikkiin, omasta mielestäni.

Kesä on ollut kostea. Minä vähemmän. Viikonloppuna on tiedossa "laatuaikaa". Katkaravun kalastusta siis tiedossa.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Rapumerrat ovat nyt tarjouksessa.

Onhan tuota itsekkin mietitty, mikä noissa runkkujutuissa äijien kesken niin paljon viehättää. Loppupeleissä kun jutuissa ei ole mitään järkeä. Kait se vaan osuu nauruhermoon joka kerta.
"To be alive is more than just breathing"
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Sanna Brigatti wrote:Viikonloppuna on tiedossa "laatuaikaa".
Kyllä, tiedossa todellista herkkyyttä eli 650 kilsaa prätkän takana! Ja mainittakoon, että ZZ Topin setti Moskovassa maanantaina sisälsi mm. Vincent Price Bluesin ja Beer Drinkers & Hell Raisersin eli suuri vaara, että nämä tulis lauantainakin. Peer Guntiltä vois tulla Years on the Road & Bartender. Yep, vähemmästäkin puhkeaa kumi.

Emo ollut näköjään ehtiväinen, kun päässyt ihan videoon asti:

Peer Günt - Motorcycle Woman
SPD10
Hiippari
Hiippari

Post by SPD10 »

Pertti Keinonen wrote: Liittyen vielä edellä olevaan ajeluaiheeseen, niin kyllä seitsemän vuoden paussin jälkeen hokia taas aloittaneena tuli huomattua, että nykyään Y-sukupolvihan suorittaa tämän toimenpiteen jo ihan vapaaehtoisesti ja itse eli siellä on kaikenlaista ämmämäistä irokeesia ja poslaria liikenteessä. Ei perkele ennen vanhaan, kaikki oli luomua ja äijämäisesti rehottavaa. Sheivausprojekti hoidettiin siten, että junnu pisti vastaan kuin espanjalainen härkä (koska sellaisia tarvittiin maalin edessä) ja viisi ukkoa istui päälle, että saatiin staili kuntoon. Pääkirurgi C ja pari hoitsua A vihki näin siloposkisen pienokaisen joukkueeseen. Ennen ja jälkeen saunottiin ja rjyypättiin niin paljon kuin pystyttiin.

Tämä a) kasvatti joukkuehenkeä ja b) piti paskapääneidit pois joukkueesta.
Tarjoan seuraavanlaista ratkaisua:
Varaudutte saunailtaan tuubillisella helvetillisen tehokasta pikaliimaa ja tupollisella vapaavalintaista karvaa. Jos junnu onkin suorittanut sheivauksen omatoimisesti ennen saunailtaa, lätkäisette sellaisen saatanallisen revohkan lavan juureen ettei munasuojat enää päälle sovi.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

^Aaa, kokemuksen ääni puhuu selvästi. Oletteko käyttäneet lammasta vai naapurin parturia? Joka tapauksessa loistovinkki ja testiin menee, jos vaan saan sopimuksen ens kaudeksi.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

No, oottako käyneet "ravustamassa"? Itse olen pysynyt tiukkana, enkä ole vongannut kotona kuin aamuisin. Luin just insinööriuutisista, että "jos olet vajoamassa syvälle, lopeta heti kaivaminen." Minusta se oli aika yleispätevästi heitetty. Joku Buffet oli näin viisaita kertonut. Varmaan rapumiehiä hänkin. Toinen loistava rivi tuli eilen jostain Deppin rommielokuvasta: "kaikki tietävät hinnan, harva tuntee arvon". (Puhuivat muuten jostain Rime of the Ancient Marineristakin tossa leffassa.)

Emo on jotain höpöttänyt ranskalaisen punnerruksen vaikutuksesta libidoon. Paskat sanon minä. Ennemmin luotan ranskalaiseen kuohujuomaan ja suomalaisiin mansikoihin. Tosin kesän ylivoimaisesti toiseksi paras hankinta on ollut autotalliin punttisvehkeet. Oli paikallinen sali niin perkeleen kaukana (500 m) ettei sinne tullut millään lähdettyä, mutta nyt tulee vähintään kolme kertaa viikossa treenattua. Joo, olo on just niin kuin Kevin Spaceyllä American Beatyssä :D. Toivottavasti tämä tarina päättyisi vähän onnellisemmissa merkeissä.
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

...vittu mitään o saanu! Eilen meinasin vahingossa saada (kysyessäni sain vastaukseksi "on se ihan mahdollista...") mut majavasta sit loppupeleissä oli mielenkiintosempaa seurata mukuloiden leikkejä pihalla vartin painin sijaan.
No, jos taas ehkä syys-lokakuun vaihteessa kenties...
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

^vähän aiheeseen liittyen joku paikallinen pelimies ilmoitti pari viikkoa sitten lehden tekstaripalstalla menevänsä vieraisiin, kun ei ole kolmeen kuukauteen himassa irronnut. Selvästi kaveri halusi auttaa meitä muitakin kotikiusattuja ilmoittamalla korjaavista toimenpiteistä koko seudulle. Mietin vaan, että olisko kannattanut laittaa tekstari vaikka kotiin ennen kuin lehteen?
Speedy
Bändäri
Bändäri

Post by Speedy »

Hyvin näyttäisi elävän vielä tämä topic, joka tuli vahingossa laitettua pystyyn jäätävässä humalassa. :lol:

Säännöllisin väliajoin tulee heitettyä katkarapua vakimertaan. Yli parivuotta onkin jo tullut ravustettua samalla merralla, ja viime vuosi tuli ravustettua kokonaan etänä, kun rapu lähti opiskelemaan Tampereelle. Nyt syksyllä olisi tarkoitus vaihtaa omankin merran paikka Manseen, kunhan löytäisi jotain oman koulutuksen duunia sieltä.

Tälläiset päivitykset tällä kertaa, milloinkohan viimeksi olen kirjoittanut tänne..

Ja Siirille terveisiä, tuli oltua samalla duunipaikalla vaimokkeesi kanssa yli vuoden. Kysypä tunteeko Vesaa. :D
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

^Speedy on legenda!
Sakari Östermalm
Rautarouva
Rautarouva

Post by Sakari Östermalm »

Pertti Keinonen wrote:No, oottako käyneet "ravustamassa"? Itse olen pysynyt tiukkana, enkä ole vongannut kotona kuin aamuisin.
Ai hä? Kyllä ainoa, joka aamuisin on vonkunut, on herätyskello. Vittu. Mitä sitä löysällä mitään vonkaa, kysyn vaan. Ja itekin luin helvetin hyvä yleispätevän lauseen, että "jos olet epävarma, mumise. Jos olet kusessa, delegoi." Ensimmäinen on toistaiseksi riittänyt, ostan jatkon varalta pumpattavan barbababan.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Speedy wrote:Siirille terveisiä, tuli oltua samalla duunipaikalla vaimokkeesi kanssa yli vuoden. Kysypä tunteeko Vesaa. :D
Kysäsin tuossa äsken, mutta nyt rouva on hiukan kuutamolla asian suhteen. Jos olis foto jota näyttää tunnistamisen avuksi, niin olis ehkä hieman helpompaa. :lol:

EDIT: Stalkkasin sua Facebookin avulla ja kuva löytyi. Tuttu naama kuulemma olet. :D

Joojoo, offtopic, jos se vituttaa niin hirttäytykää henkseleihinne.
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Speedy
Bändäri
Bändäri

Post by Speedy »

Piti olla pieni suojakänni, että uskalsi tulla taas tänne lukemaan omat tuotokset ja vastaukset. :D

Meikäläinen ei selvänä mukamas saa mitään tekstiä aikaan, mutta auta armias kun on keppanaa otettu tarpeeksi, silloin olo on kuin ruuneperillä..

Hyvää ravustuskauden loppua palstaveljille!
Post Reply