Pannaan tähän nyt omat mielipiteet kaikista Kingin levyistä joita olen kuunnellut
Fatal Portrait
Viimeisin Kingin levy jonka olen hankkinut. Kunnon mielipidettä ei ole vielä muodostunut. Ehkä jonkinasteinen esilämmittely ennen Abigailia.
+ Legendaarinen Bonus-raita No Presents For Christmas
- ???
Abigail
Tämä on kait se King fanien mielestä legendaarisin levy. Samaa mieltä olen asiasta. Jostain syystä tää levy ei auennut mulle kovinkaan äkkiä, mutta levyltä kyllä huomaa et Kingi alko päästä soolourallaan hyvin vauhtiin. Hyvä tarina.
Suosikit: Arrival, Black Horsemen
"Them"
Ensimmäinen osa "Them"-stooria on kyllä aivan mahtava alkuaikojen King
levy( EHKÄ jopa parempi kuin Abigail ). Tästä ei oo mitään pahaa sanottavaa. Kingin tarinan kerronta jälleen huippuluokka. Alkuun epäilin nimenomaan tätä levyä -turhaan. "It is time for tea"
Suosikit: The Invisible Guests, Tea ja A Broken Spell
Conspiracy
Conspiracy oli ensimmäinen Kingin tuotos jonka ostin. Yläasteella ( joskus vuonna -98 ) tuli Kingiä kuunneltua mut se sitten jäi (no money), kunnes Conspiracy osui silmään viime kesänä ja päätin kokeilla vieläkö Kingi iskee, ja iskihän se. Hyvä jatko Themin saagalle, joka aiheutti minulle sisäisen palon: "pakko saada lisää KD:tä"
Suosikit: At The Graves, Sleepless Nights ja "Amon" Belongs To "Them"
The Eye
Mä tykkään tästä ku hullu puurosta, vaikka omasin huiman määrän epäilyksiä ostaessani levyä. The Eye on mun mielestä mitä nyt oon lukenu niin ehkä KD:n aliarvostetuin levy. Harmi ettei Roadrunner promonnu tätä lättyä, eikä tainnu ees olla kiertuetta lätyn pohjalta.
Suosikit: The Trial, Into The Convent, The Curse
Spiders Lullabye
SL oli yks niistä kolmesta levystä jota yläaste aikoina hinkattiin niin paljon että tää sytyttää yleensä enää nousuhumalassa. Kaiken kaikkiaan hyvä platta, mutta henk.koht. oon saanu yliannostuksen hämähäkki levystä.
Suosikit: From The Otherside, Killer, Eastmann's Cure
Graveyard
Tätä sitte hinkattiin yläasteikäsenä kaikista eniten. Todella mainio levy, jota tosin on tullut myös ehkä jopa liikaa kuunneltua joskus. Graveyardin stoori on mun makuun yksi parhaista Kingin stooreista.
Suosikit: I'm Not A Stranger, I Am ja Lucy Forever
VooDoo
Kolmas ja vähiten kulunut levy yläaste ajoilta, jonka hommasin pari kuukautta sitte. Erikoinen tuotos ja stoori Kingiltä, joka ei varmaan miellytä kaikkia faneja. Täs on paljo eikoisia koukkuja (kuten monilla muillakin KD:n levyillä) joidenka takia levy on melko usein soittimessani.
Suosikit: Voodoo, Salem ja One Down Two To Go
House Of God
Toivottavasti en suututtanut ketään kommenteillani HOG:sta, mutta tää ei oo oikeen pudonnu mulle (ainakaan vielä). Poinstit (jälleen kerran) loistavasta tarinasta.
Suosikki: The Trees Have Eyes
Abigail II: The Revenge
Hirmu paljoa en oo Abigail kakkosta kuullu, mutta sen verran mitä oon niin voin sanoa et ei toimi mulla.
The Puppet Master
Kingin tuorein studiotuotos potki todella kovaa perseelle. Epäilin hiukan sitä kuinka naislaulaja sopii Kingiin, mut hyvinhän se sopi ainaki mun mielestä. Stoori on tosi kiero ja jostain syystä en vain voi lakata kuuntelemasta PM:ia.
Suosikit: Magic, Blue Eyes ja So Sad
No joo tuli jauhettuu aika paljon mutta näin mulla käy kun pääsen vauhtiin. Antakaa anteeksi jos teksti on kökköä ja sitä on liikaa, sillä en oo paljo foorumeille kirjotellu.
p.s. Ton Prince homman luin jostain Kingin haastattelusta, mut voi olla et oon kattonu kieroon just sillon