Fender wrote:Tissien ohella kiinnitin huomiota bändin ulkonäköön: nahkatyyli toimii mun mielestä paljon paremmin kuin esimerkiksi Völkerballin aikaiset asut. Toivottavasti nahkarotsit pysyvät kiertueenkin aikana päällä!
No kyllähän tämä video antaa selvästi osviittaa, että ne voivat yhtä hyvin lähteä pois päältäkin!
Video oli kyllä loistava: lähinnä repeilin sille, kuinka Rammsteinin kokoinen bändi tekee tuollaisen videon ja vielä vie sen loppuun asti!

Eihän tuota nähdä MTV:llä tai Voicella, mutta sitäkin enemmän se on Internetissä, jossa siitä myös kohistaan, mikä saa taas lisää ja lisää ihmisiä käymään katsomassa, kun Saksan äijät panee. Onhan suomalaisista medioista ainakin Iltasanomat ja YLE uutisoineet tästä. Kyllä bändi ne kikat tietää. On tuo kuitenkin hieno merkkipaalu musiikkivideoiden historiassa: tähän asti olin pitänyt The Prodigyn Smack My Bitch Upia rankimpana videona, mutta kyllä tämä menee ohi, vaikkei lopussa olekaan edellisen kaltaista twistiä. Partyboy oli Pussyllä kova jätkä.
Itse biisi oli ihan jees, ei mitenkään yllättänyt, mutta kyllä tuota on tässä tullut paremmalle puoliskolle hoettua tuota kertsiä.

Parempiakin Rammstein-biisejä ja sinkkuja on, mutta ei tämä huono ole.